Koenigsegg Jesko е хиперкар, който ще бъде издаден в тираж от 125 копия. Един от тях ще отиде при бизнесмена Мани Хошбин, който сподели в социалните мрежи информация за много скъпа опция за неговия автомобил.
443 400 долара - това е сумата, която може да трябва да платите ако искате каросерия, направена от материал, наречен KNC (Koenigsegg Naked Carbon). За тези пари можете да си купите Rolls-Royce, но това е цената, на която шведите оценяват така наречения "гол въглерод". Защо е толкова скъпо?

Работата е там, че всичко са прави на ръка, а именно слоят епоксидна смола, останал след изпичане на частите в автоклав, се отстранява. Ако ръката трепери по време на полирането, може да възникне непоправимо нарушение на структурата. Вторият най-скъп вариант за Koenigsegg Jesko е работа с червена, синя, зелена или лилава боя.
Такова удоволствие струва почти 350 хиляди долара. Що се отнася до гореспоменатия бизнесмен, той реши да заложи на по-скъпата опция за своя колекционерски хиперкар и в крайна сметка той ще му струва 3.5 милиона долара с първоначална цена от 2.7 милиона.
Спецификации на Koenigsegg Jesko

Максимална скорост: 450 км/ч
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 2.8 сек.
Мощност на двигателя: 1 600 к.с.
Въртящ момент: 1 526 Нм
Обем на двигателя: 5.1 литра
Тегло: 1 420 кг
Коментиран от #6, #18, #20
-10 +28
Коментиран от #8, #12
-13 +11
Коментиран от #27
-19 +11
До коментар #2 от "Притежател":
Малко, малко, таман трийсетина години.
...ако времето се движение назад.
-0 +1
-15 +6
До коментар #4 от "Голям Слон":
Слоне, чети внимателно, около 500К струва само голия карбон на шведа...
Коментиран от #9
-0 +27
До коментар #8 от "Chrisrian Koenig":
:-) Виновен! И аз се зачудих първоналочно, точно защото бях гледал документалните филми, а там такива цени нямаше... Но пак бих написал същото. Сериозно! Човек с толкова пари наистина би искал нещо бутиково, а не просто два двигателя от Ауди един до друг с нова опаковка. Кьонигсег е наистина един уникален автомобил с още по-уникална история. Точно този тип врати си е изцяло техен патент. И не само те. И откровено казано ми изглежда много по-спортно от което и да било Бугати, където само името е френско. Няма значение. Богатите да му мислят. За нас остават само коментарите.
Коментиран от #17
-0 +9
-5 +4
Чирона на Бугати е 1500 коня но е 2 тона
kerb weight. 1,996 kg (4,400 lb)
-1 +7
До коментар #4 от "Голям Слон":
2.7 милиона долара. С екстрите 3.5 милиона долара. По 1.65. И става яко в лв.
Какви 500 хил :)
-0 +4
Коментиран от #16
-1 +2
-3 +7
-5 +2
До коментар #13 от "123":
Jesko е БАЩАТА на ОСНОВАТЕЛЯ Кристиян Вон Кьонингсег, не ми благодари
Коментиран от #24
-1 +10
До коментар #9 от "Голям Слон":
Нямал съм досег с Бугати, но си мисля че е даллееееч от два двигателя на Ауди в нова опаковка. Само на снимки и видеа детайлите по тази кола са убийствени, а какво остава да се докоснеш до тях. Същото важи и за шведите. И двете марки са уникални
Коментиран от #19
-1 +7
До коментар #2 от "Притежател":
Развесели ме
-0 +2
До коментар #17 от "Зелено":
Бугати е по-досегаемо от Кьонигсег. Не знам дали е заради тиража или заради цената. Поне при мен така се случи.
Коментиран от #22
-0 +3
До коментар #2 от "Притежател":
Коментара ти дори не е смешен. Жалък е.
-1 +1
-1 +8
До коментар #19 от "Komapak":
И какви са впечатленията ти? Какво е усещането, усеща ли се присъствието на по- специална кола? Дано си успял да я разгледаш. За мен са 3 колите, за които може да кажеш че си късметлия ако видиш- пагани, бугати и кьонигсег
Коментиран от #23
-0 +1
До коментар #22 от "Зелено":
Единственото ми впечатление от бугати е че е много широка. Карал съм и са ме возили в Макларън, нищо общо. За бързина не мога нищо да кажа. Кьонигсег и Пагани на живо не съм виждал, но Монако ми е на 150км 😊
-0 +0
До коментар #16 от "РЗС":
Благодаря :Д
П.с. колко е яко да имаш (и то от най-добрите коли в Света) кола с твоето име за модел. Колко горд е баща му 200000% !
-0 +0
-0 +0
-0 +0