Last news in Fakti

18 Август, 2020 15:42 7 002 27

За хиперколата си Koenigsegg предлага опция за $450 000

  • koenigsegg-
  • jesko-
  • гол карбон-
  • опция

За тези пари можете да си купите Rolls-Royce, но това е цената, на която шведите оценяват така наречения "гол въглерод"

За хиперколата си Koenigsegg предлага опция за $450 000 - 1

Koenigsegg Jesko е хиперкар, който ще бъде издаден в тираж от 125 копия. Един от тях ще отиде при бизнесмена Мани Хошбин, който сподели в социалните мрежи информация за много скъпа опция за неговия автомобил.

443 400 долара - това е сумата, която може да трябва да платите ако искате каросерия, направена от материал, наречен KNC (Koenigsegg Naked Carbon). За тези пари можете да си купите Rolls-Royce, но това е цената, на която шведите оценяват така наречения "гол въглерод". Защо е толкова скъпо?

За хиперколата си Koenigsegg предлага опция за 0 000

Работата е там, че всичко са прави на ръка, а именно слоят епоксидна смола, останал след изпичане на частите в автоклав, се отстранява. Ако ръката трепери по време на полирането, може да възникне непоправимо нарушение на структурата. Вторият най-скъп вариант за Koenigsegg Jesko е работа с червена, синя, зелена или лилава боя.

Такова удоволствие струва почти 350 хиляди долара. Що се отнася до гореспоменатия бизнесмен, той реши да заложи на по-скъпата опция за своя колекционерски хиперкар и в крайна сметка той ще му струва 3.5 милиона долара с първоначална цена от 2.7 милиона.

Спецификации на Koenigsegg Jesko

За хиперколата си Koenigsegg предлага опция за 0 000

Максимална скорост: 450 км/ч
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 2.8 сек.
Мощност на двигателя: 1 600 к.с.
Въртящ момент: 1 526 Нм
Обем на двигателя: 5.1 литра
Тегло: 1 420 кг


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Притежател

    28 10 Отговор
    Още малко им остава и ще стигнат до нивото на Е36...

    Коментиран от #6, #18, #20

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Голям Слон

    11 13 Отговор
    Щом разни бугатита могат да струват по над милион, а някои и над два - защо тази кола да не може да струва 500.000? Откровено казано, предпочитам 8 цилиндров битурбиниран двигател пред W12 и W16 измислици. И в крайна сметка пак имате Ауди :-)))) А историята на Кьонигсег е изключително интересна. Има няколко документални филми за нея. Изгледайте ги.

    Коментиран от #8, #12

  • 5 ото

    11 19 Отговор
    Добре...тази кола е грозна и дори да се продава в комплект с мис Вселена /извинявайте, щото мис вселена е по грозна и от колата/, но пак няма как да струва толкова. Е ще го кажа не толкова цинично - богати сноби винаги е имало и ще има.

    Коментиран от #27

  • 6 Джентълменът

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Малко, малко, таман трийсетина години.
    ...ако времето се движение назад.
  • 7 Тива са доста $$$

    6 15 Отговор
    За кола която до 2-3 години ще изглежда смешно
  • 8 Chrisrian Koenig

    27 0 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    Слоне, чети внимателно, около 500К струва само голия карбон на шведа...

    Коментиран от #9

  • 9 Голям Слон

    9 0 Отговор

    До коментар #8 от "Chrisrian Koenig":

    :-) Виновен! И аз се зачудих първоналочно, точно защото бях гледал документалните филми, а там такива цени нямаше... Но пак бих написал същото. Сериозно! Човек с толкова пари наистина би искал нещо бутиково, а не просто два двигателя от Ауди един до друг с нова опаковка. Кьонигсег е наистина един уникален автомобил с още по-уникална история. Точно този тип врати си е изцяло техен патент. И не само те. И откровено казано ми изглежда много по-спортно от което и да било Бугати, където само името е френско. Няма значение. Богатите да му мислят. За нас остават само коментарите.

    Коментиран от #17

  • 10 ΞLΞVΛTΞ

    4 5 Отговор
    Тия докато не бият рекорда за скорост да не искат пари.
  • 11 123

    7 1 Отговор
    1420 кг, 1600 коня. Евала !!!!!! 1420кг тежи обикновен хетчбек 2020-та година 150 коня 1.5 :D Даже някои са по-тежки :D

    Чирона на Бугати е 1500 коня но е 2 тона
    kerb weight. 1,996 kg (4,400 lb)
  • 12 123

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Голям Слон":

    2.7 милиона долара. С екстрите 3.5 милиона долара. По 1.65. И става яко в лв.
    Какви 500 хил :)
  • 13 123

    2 1 Отговор
    Jesko е основателя на фирмата

    Коментиран от #16

  • 14 Свет

    7 3 Отговор
    Кисело е гроздето.
  • 15 един от стадото

    2 6 Отговор
    правена само на ръка. Какво искат да докажат. Всичко правено на ръка е за кофата. Някои тука,ако са правени на ръка само, срам за майстора. И Патек Филип е правен на ръка, ако имам пари предпочитам него и едно Ферари в цвят червен..правено не само на ръка. Микеланжело и Леонардо, ако не бяха подпомогнати/спонсорирани/от който трябва щяха да бъдат най- обикновени бояджии
  • 16 РЗС

    10 1 Отговор

    До коментар #13 от "123":

    Jesko е БАЩАТА на ОСНОВАТЕЛЯ Кристиян Вон Кьонингсег, не ми благодари

    Коментиран от #24

  • 17 Зелено

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Нямал съм досег с Бугати, но си мисля че е даллееееч от два двигателя на Ауди в нова опаковка. Само на снимки и видеа детайлите по тази кола са убийствени, а какво остава да се докоснеш до тях. Същото важи и за шведите. И двете марки са уникални

    Коментиран от #19

  • 18 Милен

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Развесели ме
  • 19 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Зелено":

    Бугати е по-досегаемо от Кьонигсег. Не знам дали е заради тиража или заради цената. Поне при мен така се случи.

    Коментиран от #22

  • 20 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    Коментара ти дори не е смешен. Жалък е.
  • 21 Бла бла

    8 1 Отговор
    Само лаете като бесни кучета, тоя швед, бугати, ламбо, пагани, ферари, първо са връх на технологиите второ са произведения на изкуството, вложена е изключителна инженерна мисъл, автомобили на които можем само да се възхищавам. Вие тук с някакви идиотски коментари всеедно всеки ден ги карате.
  • 22 Зелено

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Komapak":

    И какви са впечатленията ти? Какво е усещането, усеща ли се присъствието на по- специална кола? Дано си успял да я разгледаш. За мен са 3 колите, за които може да кажеш че си късметлия ако видиш- пагани, бугати и кьонигсег

    Коментиран от #23

  • 23 Komapak

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Зелено":

    Единственото ми впечатление от бугати е че е много широка. Карал съм и са ме возили в Макларън, нищо общо. За бързина не мога нищо да кажа. Кьонигсег и Пагани на живо не съм виждал, но Монако ми е на 150км 😊
  • 24 123

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "РЗС":

    Благодаря :Д
    П.с. колко е яко да имаш (и то от най-добрите коли в Света) кола с твоето име за модел. Колко горд е баща му 200000% !
  • 25 селтак

    0 0 Отговор
    Добре бе,колата е чудесна ама не можаха да решът проблема със тия странични огледала,гледам имат по нормален от предните гейски форми ама пак не пасват на колата стърчът като некакви израстъци,много грозно!
  • 26 Макарона

    0 0 Отговор
    Малко ми е като от снак за 1.2лв.трябваше да е по рафинирана.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.