Откакто се появи Logan, Dacia разчита на една платформа за всеки един от своите модели. Както вече ви информирахме, следващото поколение субкомпактни коли ще премине към CMF платформа, която Renault използва в Clio и Captur. Това е повратна точка за румънския автомобилен производител.
По-добро управление, повече пасивна и активна безопасност, по-тих салон и нов тип информационно-развлекателна система. С тези новости Dacia отива на пазара, без да се отклонява от евтината мантра, с която е известна. Изцяло новите Logan и Sandero се сбогуваха и с турбодизеловите двигатели и ще наблягат на бензинови и LPG варианти с три цилиндъра. Въпросът сега е: Планира ли Dacia да добави повече модификации в новата си моделна гама?
За сега няма официално потвърждение от румънците и само времето ще покаже дали ще има още разновидности на Sandero, но един дизайнер, на име Клебер Силва вече си представя разширения състав, който включва еднокомпонентна пикап платформа с единична кабина, както и нови Logan Stepway и Logan MCV. Що се отнася до най-вълнуващите, но все още поляризиращи модификации, бразилският дизайнер ни ги показва и тях. Става дума за горещ хечбек с ноу-хау на Renault Sport и купе-кабриолет с подвижен Sandero CC.
Последното не е в съответствие с евтиния характер на автомобилния производител, но Sandero R.S. има малко по-голям шанс да се появи на пазара. През 2015 г. беше създаден прецедент в Южна Америка, включващ Dacia с 2.0-литров двигател с атмосферно пълнене, което бихте очаквали от модел на Renault Sport. Актуализиран за моделната година 2020, Sandero RS остава един от най-интересните автомобили в сегмента.
Важно е да се подчертае, че Renault има само един горещ хечбек, базиран на CMF. Това е Megane R.S. за който е използвана C/D версията на платформата. Logan и Sandero използват версията В, но има слухове, че Clio няма да има R.S. вриант, защото Zoe с висока производителност е в процес на разработка. От дизайнерските проучвания, качени от Silva на платформата Behance, можем да видими как би изглеждало и Sandero R.S.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
09:19 06.10.2020
2 Случаен
09:29 06.10.2020
3 GTE
Коментиран от #4
09:36 06.10.2020
4 Случаен
До коментар #3 от "GTE":
Няма да бъдело трудно. Че то купето е кашкавал и с покрив, без вече ще е... Кабриото не е просто да се отреже покрива. Трябва да се усили пода, колонките, да се измисли система която да предпазва главите на пасажерите при обръщане, по-силни спирачки заради повишеното тегло(от усилването на другите места) и други настройки на окачването - други амортизатори, пружини и стаб щанги. Хич не е просто или евтино.10:01 06.10.2020
5 Мария Тънасова
Коментиран от #7
10:08 06.10.2020
6 batkata
10:11 06.10.2020
7 Мария Тънасова
До коментар #5 от "Мария Тънасова":
...или си съдя слънчоглед в двора!Коментиран от #15
10:11 06.10.2020
8 сектант
10:22 06.10.2020
9 Гост
Коментиран от #10
11:44 06.10.2020
10 бангеев
До коментар #9 от "Гост":
в русия, а и на други пазари се продава под марката рено, иначе си е новото сандеро12:04 06.10.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 В е л и к и я
13:19 06.10.2020
13 Капитан Америка
13:19 07.10.2020
14 дявола
20:21 07.10.2020
15 Паръм Кочанов
До коментар #7 от "Мария Тънасова":
Можеш си засади и бор, ама кола не мож си направи02:35 20.10.2020