ФАКТИ.БГ

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Публикувана: 16 Октомври, 2020 11:15
25 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4196
Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 12 гласа.

Renault представи прототип на компактен хечбек с изцяло електрическо задвижване, който ще влезе в серийно производство още догодина. Megane eVision прилича на едноименния модел с ДВГ, но в технически план двата автомобила нямат нищо общо.

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Макар да е все още концепт, новият електромобил е готов за конвейера на 95%, твърдят от Режията. В основата на Megane eVision лежи платформата CMF-EV на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi.

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Хечбекът е дълъг 4 210, широк 1 800 и висок 1 505 мм при междуосие 2 700 мм. Това го прави 149 мм по-къс, 14 мм по-тесен и 58 мм по-висок от четвъртото поколение на стандартния Megane.

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Серийната версия най-вероятно ще получи странични огледала вместо камери, врати с рамки и традиционни вместо прибиращи се дръжки на вратите. До конвейера надали ще стигнат и 20-цоловите колела, а матрични фарове ще се предлагат само за най-скъпите модификации. Снимки на интериора все още няма.

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Засега от Renault са обявили само една силова установка с електромотор, който развива 217 к.с. и 300 Нм. Той ускорява Megane eVision до 100 км/ч за по-малко от 8 секунди и се захранва от 60-киловатчасова батерия с дебелина едва 11 см. Французите не уточняват обсега без презареждане, но твърдят, че електромобилът може да измине разстоянието от Лондон до Нюкасъл (около 450 км).

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

По неофициална информация Renault смята да се откаже напълно от Megane с ДВГ. Неотдавна главният дизайнер на марката Лоренс ван ден Акер заяви, че "щом добави към гамата си електромобили, компанията ще трябва да спре производството на редица други модели, тъй като не може да си позволи да финансира всичко това едновременно".

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Renault показа конкурент на Volkswagen ID.3

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
DrivingPleasure
1 Отговор
Признавам, дизайна ми допада! Ако наистина така излезе и в серината версия само адмирации.
Техниката е за малоумници, заслужава приличен двигател, не тия електрошитни за идиотчета

Оценка:
-11 +20

сектант
2 Отговор
то и на рено коптор концепта беше такъв

Коментиран от #7


Оценка:
-15 +4

Конфуций
3 Отговор
Едно не мога да разбера. Защо като е електрическа колата, трябва да е грозна? Не може ли просто да има еволюция в дизайна спрямо предишния модел

Коментиран от #5


Оценка:
-15 +4

Super
4 Отговор
Хубаво е че има конкуренция и клиентът ще може да избира между повече опции, освен Tesla или Тесла.

Така всеки почитател на дадена марка, ще може да я подкрепя, като купува нейните електрически модели.

Не всеки се нуждае от наистина ненадминатото ускорение на Тесла, нито от засега ненадминатия и пробег. Повечето клиенти ще предпочетат по-ниската цена и/или по-доброто качество.

Коментиран от #8


Оценка:
-3 +20

Е какво не ти харесва?
5 Отговор

До коментар #3 от "Конфуций":


Съгласен съм в общи линии с твоето мнение, но конкретно това Рено, поне на мен ми харесва на външен вид.

Даже си има прилични въздухозаборници, въпреки че няма нужда от тях и по принцип електромобилите изглеждат с малко плоска предница, заради липсата на радиаторна решетка и въздухозаборници.

Оценка:
-2 +14

мм84
6 Отговор
Откъм дизайн отличен 6. Много приятни форми, които радват окото. Не знам защо повечето производители залагат на странен дизайн при електрическите си модели. Аплодисменти за дизайнерите на Рено. Дано е достъпна като цена.

Оценка:
-0 +24

DrivingPleasure
7 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Трябва да признаеш, че новия "коптор" е един от най-добре изглеждащите малки СУВ на пазара в момента.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +17

DrivingPleasure
8 Отговор

До коментар #4 от "Super":


Преди не чак толкова отдавна, нещо като последния месец може би имаше изследване, че електричките се купуват основно от сектанти, нормалните без принудата не биха заменили ДВГ. И всъщност не толкова субсидиите, колкото рестрикциите прадават електрички сред тях

Коментиран от #9


Оценка:
-7 +7

Сектанти или не
9 Отговор

До коментар #8 от "DrivingPleasure":


Вече пазарният дял на електромобилите в Европа е над 10%, при 3% миналата година. Тоест ръстът е над 300%. Тая секта расте много бързо бе пич? Всички ли оглупяват? Само стой та гледай, като се изравнят цените без субсидии, а зарядните станат на всяка крачка, дали някой ще си помисли за бензин или дизел.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +14

сектант
10 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


хубава кола е за почитателите на коли с барабанови спирачки отзад които са реално повдигнато рено клио... друго си е кореец бате

Оценка:
-15 +1

Дфен
11 Отговор
Ехх къде е Рено къде е фолксваген

Оценка:
-4 +5

DrivingPleasure
12 Отговор

До коментар #9 от "Сектанти или не":


Оптимизъма помага ли? :)
Дори да се изравнят цените, което е много съмнително и в светата на "би ни се искало да е така", даже Мъск, призна, че очкаква близките 10 години да има сериозен недостиг на суровини - та даже и да се получи това пак си остават типичните негативи на електричките.
С изключение на луксозните брандове, всички останали са единодушни, че цената ще е за сметка на пробега - 3-400 км с едно зареждане. За част от потребителите това ще е достатъчно, но за огромна част - не.

Коментиран от #13, #14


Оценка:
-7 +3

Обърка частите
13 Отговор

До коментар #12 от "DrivingPleasure":


Точно обратното е. За огромната част от потребителите, 300 400 км е пробегът им за десетина дни. Не изминават всеки ден над 300 400 км, че да не им стига пробега, както се опитваш да твърдиш.

Оценка:
-2 +13

Нямало материали
14 Отговор

До коментар #12 от "DrivingPleasure":


То според проучванията и нефта трябваше да е свършил преди няколко години, но като гледам не са спрели да го добиват.

Недей изкривявай думите на Илон Мъск. Той каза, че трябва да се увеличи капацитета на добивните компании, за да задоволи търсенето, а не че материалите ще свършат. Както виждаш батерии могат да се правят по много начини. Като има проблем с кобалта, доста компании започнаха да произвеждат батерии без кобалт. А проблемът дори не е недостиг, а чисто етичен, заради детския труд.

Оценка:
-1 +8

Хи хи
15 Отговор
хаахаха.ФВ пред това е като цганска каруца пред ракета Драгън на Спейс Екс.

Оценка:
-1 +9

Оптимист
16 Отговор
В днешно време Renault МНОГО повече от VW

Оценка:
-0 +14

Джони Факалот
17 Отговор
по къса , по тясна , по висока? А в завой с каква скорост ще влиза ? С по ниска, много ясно.

Коментиран от #18


Оценка:
-10 +1

Я пак
18 Отговор

До коментар #17 от "Джони Факалот":


Центъра на тежестта високо ли е или ниско? Не се напъвай излишно че излизат едни кафеви

Оценка:
-0 +13

Chochakis
19 Отговор
Автомобила е страхотен, де да беше само с бензинови и дизелови двигатели.

Оценка:
-5 +2

Край
20 Отговор
специално рено са две обиколки преди германците в ел. колите.

Оценка:
-1 +10

Ооо
21 Отговор
Бих взел такава за втора кола за из града! Стига да има нещо общо с тая на снимките и батерията да не е като на скутер. На вид е добра. Да видим и вътре как ще е ...

Оценка:
-1 +7

Браво
22 Отговор
на франсетата, ако го направят евтин, да се зарежда бързо и да минава 450 км ще избият рибата .. много са близко до успеха!

Оценка:
-0 +10

БАТЕРИИТЕ
23 Отговор
КОГАТО ПОЕВТИНЕЯТ БАТЕРИИТЕ ОТТАМ И ПАДНАТ ЦЕНИТЕ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ ЩЕ СТАНАТ И ПО-ХУБАВИ. НИКОЙ НЯМА ДА СЕ СЕТИ ЗА ДВГ. ПО-СТАБИЛНИ, ПО-БЪРЗИ, ПО-БЕЗШУМНИ И СЛЕД ВРЕМЕ ПО-ЕВТИНИ. НЯМА ОСНОВНИ РЕМОНТИ НА 100 000 КМ.

Оценка:
-1 +6

А ДАНО
24 Отговор
ОЩЕ ЕДИН МАНДАТ НА ББ ЗА ДА ВДИГНА ДВОЙНО ЗАПЛАТИТЕ И ЩЕ СИ ПОДКАРАМЕ И НИЕ НОВИ КОЛИ! КОМУНЕТАТА НИ НАБУТАХА С 3 МИЛИАРДА ЗА РЕАКТОРИТЕ ЗА БЕЛЕНЕ, НАЛИ НИЕ ГИ ПЛАТИХМЕ, КОЙ ДРУГ? ТА ОБЪРНАТИ ТЕЗИ МИЛИАРДИ В ТАКИВА ЕЛЕКТРИЧКИ СА 50 000 КОЛИ БЕЗ ПАРИ /50 000 Х 60 000/, НА ПОЛОВИН ЦЕНА ДА ГИ ПУСНАТ - СА 120 000 НОВИЧКИ ЕВТИНИ АВТОМОБИЛА И ДЪРЖАВАТА ПАК ЩЕ СПЕЧЕЛИ ОТ ДДС, ОТ ТОКА, ОТ ДАНЪЦИ, КАСКО, ВИНЕТКИ И Т.Н.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +0

Мария Тънасова
25 Отговор

До коментар #24 от "А ДАНО":


Добре си правиш сметката Ага. Сужукарите сте точно 50хил., да вземете да си раздадете по един екелтрокар, а? Не сте за съд, за нож сте!

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка