DS Automobiles и официалният вносител на марката в България – София Франс Ауто, откриха първия в страната DS Store Sofia. От родния вносител отбелязват, че концепцията излиза извън рамките на стандартния автомобилен шоурум, за да се доближи до кодовете на луксозните бутици.
Изграден по премиум стандартите на марката, DS Store предлага ексклузивни продукти, ново дигитално преживяване, зона за аксесоари и фен продукти.
У нас новият DS Store Sofia предлага пълната гама на DS Automobiles, включително 100% електрическия DS 3 CROSSBACK E-TENSE и DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 Plug-In Hybrid.
DS Automobiles използва своя опит във Формула Е като двукратен шампион при отборите и пилотите, за да разработи електрифицирани модели, които са признати за еталони в техните категории.
Гама демо автомобили на френската марка са на разположение за персонален тест драйв. Избор на употребявани автомобили под шапката DS Certified също е наличен на територията на DS Store.
По време на откриването късно снощи бе изложен и екземпляр от уникалната "Богиня" DS.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Смесено автостопанство Омуртаг
Коментиран от #3
11:31 04.11.2020
2 Марио
11:37 04.11.2020
3 ХАХАХа
До коментар #1 от "Смесено автостопанство Омуртаг":
....изобщо виждал ли си някой от тези модели????11:38 04.11.2020
4 viki
Коментиран от #8
11:42 04.11.2020
5 12345678
11:50 04.11.2020
6 Анонимен
Коментиран от #11, #19
12:56 04.11.2020
7 Гост
13:00 04.11.2020
8 Факт
До коментар #4 от "viki":
Те не бяха ли част от Фиат търси ги в ауто италия или как им беше там дилъра.ДС са си екстра един ДС7 хибрид и нещата заспиват 300 коня 4х4 вътре е фул лукс
13:00 04.11.2020
9 случаен
13:17 04.11.2020
10 тоя с магарето
13:49 04.11.2020
11 БАШ МАЙСТОРА
До коментар #6 от "Анонимен":
Хей мъжки знаеш ли какво означава марката DS че плямпаш глупости и заблуждаваш хората с некомпетентното си мнение.Коментиран от #13
14:31 04.11.2020
12 Вальоо
Коментиран от #15, #18
14:55 04.11.2020
13 123
До коментар #11 от "БАШ МАЙСТОРА":
И какво точно означава марката ДС. Нищо. Използвали са името на известния модел на Ситроен ДС за пиар. ДС модела е иновативен, красив, технологичен за годините си. Сега марката ДС, която е в Европа от 5 години е на платформите на групата. Нищо по-различно. Нещо повече, всъщност марката ДС е развита първо в Китай, тоест, ако трябва да заключим - това е китайската марка на групата Пежо-Ситроен. Неслучайно, в в гамата им до 2025-та трябва да има само електрически автомобили. Та така, като в магазина - два вида банани едни и същи, ама на едните етикета - био и цената двойна. Винаги ще има балъци да платят повече за същото качество..Коментиран от #14
15:13 04.11.2020
14 Вальоо
До коментар #13 от "123":
Прав си като цяло. Като фен на Ситроен смятам че DS-a е грешка на тоя концерн. Моделите са симпатични (или поне повечето) на външен вид,но само толкова. Не предлагат нищо повече освен визията (която не се харесва на всеки). Не предлагат мощност,окачване или нещо друго различно. Предлагат само по-скъп вече съществуващ модел. Още една от гениално малоумните идеи на 'пежунгерите'. Само ако можеше Пежо да не е начело на тоя концерн...15:22 04.11.2020
15 Jack Bauer
До коментар #12 от "Вальоо":
Прав си и още преди 6-7 години когато С5 се предлагаше с окачване ХидроПневматик-3, DS-ите идваха само със стандартно окачване, но вътре накичени с електроника като коледни елхи.Коментиран от #16
15:52 04.11.2020
16 Вальоо
До коментар #15 от "Jack Bauer":
Така е.. Това което различаваше Ситроен от останалите бе окачването. Ситроена не беше безличен,прекалено усложнен и с църковни пейки вместо седалки. За разлика от въздушните безумия в Мерцедес и Ауди,това на Ситроен бе изпипано и лесно за обслужване.. Ще минат години и ще се качим на електричките но мнозина ще носят в сърцата си механичното хидравлично окачване на старите 'брички'. Това бе и остава нещото което правеше марката различна. Хубави времена,жалко.16:13 04.11.2020
17 Toto
16:23 04.11.2020
18 Язе
До коментар #12 от "Вальоо":
Предлагат това което го няма в последните Пежо и Ситроен-лукс.Ако това ти е малко.Коментиран от #20
19:54 04.11.2020
19 Язе
До коментар #6 от "Анонимен":
Само информативно да ти кажа-имам един стар дръгел ситроен и кабел освен тези които съм махнал,други скъсани няма.На багажника всички работят.Никога не съм ги правил заради нещо.Таблото няма и пукнатина пък чак провиснало абсурд.На колега от друга и скъпа марка му се разцепи от слънцето.Тази година реших да поглезя ситроена и му смених.....маслото.19:59 04.11.2020
20 Вальоо
До коментар #18 от "Язе":
Ми то тва не е нещо особенно като цяло? Те и Лада могат да направят целия интериор вътре от кожа,ама кой ще го купи? Така и тука. Пък и за какво ми е лукс като колата вози като дърво, или не върви? Няма нищо с което да те спечели.Коментиран от #21
20:37 04.11.2020
21 Язе
До коментар #20 от "Вальоо":
Едва ли вози като дърво.Този тип автомобили са направени да возят комфортно.Със сигурност има и различни режими на возене.Щом има и версия с 300к.с.и бавна няма да е.Преди седмица видях един DS и действително изглежда различно от масовката на пътя.Коментиран от #22
21:07 04.11.2020
22 Вальоо
До коментар #21 от "Язе":
Със сигурност,но сравнение с хидравличен ситроен вози като кашон,почти сигурен съм. Версиите с 300 коня са хибриди,който тежат по 2 тона и 300 коня в действителност са ок,но няма да е икономичен. Иначе за външния вид да,отличават се но само толкова. Като цяло,нищо иновативно и невиждано. Плащаш скъпо,получаваш тъпо.23:38 04.11.2020