Last news in Fakti

20 Януари, 2021 11:26 8 993 25

Премиум автомобили в БГ: Само Mercedes с ръст на продажбите у нас през 2020-а

  • mercedes-benz-
  • силвър стар-
  • продажби-
  • българия
Премиум автомобили в БГ: Само Mercedes с ръст на продажбите у нас през 2020-а - 1

Официалният вносител на Mercedes-Benz у нас Силвър Стар направи дигитално представяне за медиите, на което отчете постигнатото през трудната 2020 година. Това, което прави впечатление от изнесените данни е, че въпреки ограниченията от пандемията, през изминалата година Mercedes-ите у нас продължават да се радват на сериозно търсене.

При това останалите две германски марки от премиум сегмента бележат доста голям спад, а Силвър Стар отчита ръст от 2%. Първата позиция по продажби в премиум сегмента обаче все още се държи от BMW, но Mercedes е плътно по петите ѝ. Третото място е за Audi. През 2021 година вносителят залага на още по-силни резултати, като основният коз ще е новата C-Klasse, която ще се появи у нас през пролетта на годината.

Премиум автомобили в БГ: Само Mercedes с ръст на продажбите у нас през 2020-а

Що се отнася до изминалата успешна година за Mercedes-Benz и по-конкретно за пазара на нови Mercedes-и в България, то е интересен факт, че най-продаваните модели на марката през изминалата година у нас са GLE и GLS. Именно на тези два модела се падат 40% от продажбите на марката в България през 2020 година.

Предстои навлизането и на електрифицирани Mercedes-и у нас. Първият електрически Mercedes е новата V-Klasse. Предстои появата в България на моделите EQC, EQA и най-дългоочакваният EQS. Той ще се появи у нас през есента на годината. От Силвър Стар заявиха, че електромобилите ще се характеризират със същото отлично качество и сервизиране, както и стандартните коли на марката с ДВГ.

Премиум автомобили в БГ: Само Mercedes с ръст на продажбите у нас през 2020-а

По отношение на продажбите при леките автомобили Mercedes и по-конкретно до вида гориво, то продажбите са приблизително 50/50 между дизелови и бензинови. При по-големите GLS и GLE клиентите у нас все още предпочитат дизел, но при малките - бензиновите версии подчертано взимат превес. Статистиката показва още, че що се отнася до Mercedes, хибридите не се търсят в България.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Де Факто

    30 18 Отговор
    Продажбите са показателни.'АЙДУЦИТЕ на ТУЛУПА купуват скъпите коли.

    Коментиран от #8

  • 2 Българина

    38 4 Отговор
    Най-продавани са най-скъпите коли!!!!!!!!!
    Къде е средната класа?!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #6

  • 3 Марио

    11 9 Отговор
    Бмв, яко надолу, мерцедес ще ги задмине през тази тодина.

    Коментиран от #25

  • 4 Гост

    20 6 Отговор
    Силвър стар вдигна левъла, балкан стар бяха гола вода и за това бмв беше с такива продажби до момента, но както се вижда именно бмв са с най-голям спад у нас, а мерцедес върви нагоре въпреки пандемията.
  • 5 Mercedes

    33 3 Отговор
    Тепърва ще им се качват продажбите... бая милярди се усвоиха "по предназначение"...

    Коментиран от #16, #18

  • 6 Гост

    35 3 Отговор

    До коментар #2 от "Българина":

    Няма средна класа от дребен бизнес или от по-добре платени професии. Ако имаше такава, щяха да се продават нови Е-класи и Ц-класи комби, а не само CLA за начинаещите мутреси и S, GLS, GLE за чичковците.

    Коментиран от #9

  • 7 тарикату

    17 2 Отговор
    Жалка картинка, за едни сватба, за други брадва.
  • 8 При червената мафия

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Де Факто":

    И за трабанти намахме пари
  • 9 Ама дизелчета главно

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    да минават по-тънко иначе трябва да слагат газово, това е хората имат защото спестяват - от банички и други, накрая спестят за GL, GLE, GLS...., за тия който не спестяват като разхайтената средна клада само С класа но от 2009

    Коментиран от #12

  • 10 Иво

    22 1 Отговор
    Много скъпи станаха новите коли, без значение пежо ли мерцедес и ли тойота! Да не говорим какъв ресурс имат на механика и двигатели.След няколко години цената на половина...
  • 11 Вълко Червенков

    14 7 Отговор
    Липсва им въобръжение на нашите парвенюта.Не схващат,че като се натъпчат в някоя германска кола,автоматично стават част от тълпата.Е от тези с по-скъпите коли.Искате ли да ви забележат,не си купувайте немски коли.На всеки ъгъл са.
  • 12 Пурко

    12 6 Отговор

    До коментар #9 от "Ама дизелчета главно":

    Не е заради спестяването! Дизела е с много голямо предимство при автомобили над 2 тона и голям годишен пробег! Започни с огромния въртящ момент и завършваш с екологията! Но разбира се е по-лесно да се плюе и завижда на първо място!

    Коментиран от #14

  • 13 Знайко

    10 2 Отговор
    Ауди е чудесен автомобил. Но трябва да си уволни всички екстериорни дизайнери от последните 10 години. Особено тези работили по фаровете, стоповете и нишата за регистрационния номер отзад. Ако искат да не фалират. И да върнат поне някои от копчетата и стрелковите уреди.
  • 14 отговарям тш

    7 6 Отговор

    До коментар #12 от "Пурко":

    не плюя и.не завиждам така са ме научили,. карам си 3,5 литров бензинов мотор от 2015 както е излязъл от фабриката, като нямам пари ще прашасва в гаража но няма да се правя на габровец. На светофарите гледам и нови коли който направо светят от чистота, аудита, лексуси, мерцедеси да не говорим за дърти над 10 годишни там още по-зле, а около ауспусите отзад не само черно, чак мазно, не знам имат ли филтри или не фабрично или са махнати но това всички трябва да го дишаме. Като се крадат филтрите по паркингите да имат фабричен номер като двигателите и да се проверява той на годишния технически преглед както ми проверяват номера на рамата и на двигателя но да има истински контрол на емисиите

    Коментиран от #17

  • 15 Порно

    3 1 Отговор
    Колежка прави проучване за да си купи нова кола. Оказа се , че Мерцедес е по евтин от БМВ и Ауди при съпоставими модели. При тях и скока в цените е най малък. Базов модел на С класа преди 10 години беше 55 хиляди , сега е 70 хиляди. Тогава А4 беше 50 хиляди , сега няма по 85 хиляди.
  • 16 5 е глупав

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Mercedes":

    Пише се милиарди,а не милярди.
  • 17 Цървулче

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "отговарям тш":

    Пий хаповете и лягай
  • 18 Горски

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "Mercedes":

    Прав си колега, еврофондовете се трансформират в швабски таралясници, Меркел затова ги дава щото знае че ще се върнат обратно.
  • 19 ГоЩо

    2 0 Отговор
    Мерцедес е страшен трошляк от години! В същото време дават и най добри цени за нови коли! Другите две марки,малко не познават парите!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Кочат

    1 0 Отговор
    Българският народ има нужда от Мерцедеси
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.