ФАКТИ.БГ

Всичко за новата C-Klasse на Mercedes

Публикувана: 23 Февруари, 2021 16:20
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3572
  • Всичко за новата C-Klasse на Mercedes - 1
    Снимки: Mercedes
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 3.7 от 11 гласа.

    Както по-рано днес ви информирахме, официалната премиера на новата C-Klasse се състоя днес от 15:00ч. и бе предавана на живо в YouTube канала на германската компания. Поколение W206 бе представено в седан и комби вариант, макар дизайна да беше разкрит в изтекли преди няколко дни снимки.

    Новата C-Klasse прилича на смалена S-Klasse, както отвън, така и отвътре. Екстериорните промени включват нови фарове, променена решетка и разбира се, различна броня.

    Въпреки, че W206 е с по-ниска линия на тавана, мястото в салона е увеличено, благодарение на по-дългото с 25 мм междуосие. Промяна има и в общата дължина на колата, която също е нарастнала с 65 мм, а общата ширина е увеличена с 10 мм.

    За първи път при C-Klasse виждаме разделени на две части стопове, които както може да видите от снимките са с форма, подобна на тази при останалите модели на марката. Интересно е да видим, че при AMG пакетите има накрайници на ауспусите, които тепърва ще разберем колко са функционални и какво стои зад тях.

    Както споменахме, освен екстериора, седанът е наследил и интериора от S-Klasse. Дисплей с големина от 12.3 инча стои пред водача, а вертикален с големина от 11.9 инча е разположен на централната конзола и работи под второ поколение на MBUX системата, която както може би знаете е разработена в България. При по-ниските нива на оборудване получавате 10.25-инчов дисплей зад волана, а 9.5-инчов се грижи за инфотеймънт системата.

    При седана няма промяна в обема на багажника, но комбито вече може да побира до 1510 литра при спуснати седалки и 490 литра в нормално положение на втория ред. Това е с 30 литра повече от предишното поколение W205.

    Идва момента и за най-интересната част, а именно задвижването. Всички бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова система със стартер-генератор или така наречените меки хибриди, което осигурява 20 конски сили, налични при нужда.

    Mercedes C180 е е базовият бензинов модел с 1.5-литров двигател, 167 конски сили и 250 нютон метра. Задвижването е е задно, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема 8.6 секунди.

    Mercedes C200 и C200 4matic също се задвижва от 1.5-литров мотор, но с повишена до 201 конски сили максимална мощност и въртящ момент от 350 нютон метра, предавани съответно към задните или четирите колела. Тук ускорението варира от 7.1 до 7.5 секунди за седана с 4matic и комбито на задно, респективно.

    За сега най-мощният бензинов вариант е C300 и C300 4matic, които разполагат с 2.0-литров бензин и мощност от 255 конски сили и 400 нютон метра максимален въртящ момент. Тук ускорението от 0 до 100 отнема около 6 секунди, плюс-минус една стотна в различните конфигурации.

    Дизеловите C200d, C220d, C220d 4matic и C300d ще бъдат продавани с 2.0-литров дизелов двигател с мощност от 161 конски сили(380 н.м.), 197 коня(440 н.м.) за C220d и максималните 261(550 н.м.) за версията C300d.

    За феновете на електричеството е предвиден плъг-ин хибрид с 2.0-литров бенизнов двигател и електромотор, които осигуряват системна мощност от 308 конски сили и 550 нютон метра пиков момент, а батерия с големина от 25.4 кВч. ще бъде достатъчна за 100 км електрически пробег.

    Последният пристига стандартно с въздушно окачване, а всички версии могат да бъдат поръчани и със завиващи задни гуми. Отново взаимствани от S-Klasse са и фаровете, които предлагат прожектиране на предупреждения и насочващи линии върху пътя, наред с изключването на различни зони против заслепяване. Това също се доплаща, а стандартно получавате LED фарове. Отново опционални са и задни седалки, които разполагат с масаж и подгряване.

    Поръчките за новата C-Klasse ще бъдат приемани от края на месец март, като първите бройки се очакват в началото на лятото. По-късно през идния месец се очакват и повече подробности за ценовата листа на модела.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 3.7 от 11 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    ужас
    1 Отговор
    Кви са тия двигатели 1.5...

    Коментиран от #4, #5, #15, #18, #28, #33


    Оценка:
    -4 +34

    ддд
    2 Отговор
    не гледайте пише НОАВАТА

    Оценка:
    -2 +4

    Как да направим
    3 Отговор
    БМВ да изглежда добре? КАТО ПАРКИРАМЕ МЕРЦЕДЕС ДО НЕГО ЗА ДА ВНЕСЕ БЛЯСЪК!

    Оценка:
    -20 +12

    гост
    4 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":


    Мотоциклетни как какви. По малки , по евтини и не са японски (малък живот) ма ви знаете.

    Коментиран от #7


    Оценка:
    -7 +14

    Luvche pcv
    5 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":


    Турбо или компресор имат тия 1,5 бензин?

    Оценка:
    -2 +5

    Ставри
    6 Отговор
    Много гадна нали, чакам на мрънкалниците къде карат японски варели умните тези?!

    Оценка:
    -14 +9

    Ти си яко спрял
    7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":


    Какви японски бе *мешник? На хонда боклуците по 1.3 - 1.5 най-голямите двигатели ли? Остави това, ама и двойното предаване не им е силата на японските гнилочи..

    Коментиран от #10, #11


    Оценка:
    -7 +9

    W206
    8 Отговор
    C220d ще е най-продаваната. Разход с 9-степенния Г-троник между 4 и 5, 0-100 за 7 секунди. Надолу е компромис, нагоре е безсмислено защото получаваш същия двигател със софтуерен тунинг и повече турбота.

    Коментиран от #13, #36


    Оценка:
    -0 +18

    Zwezdata
    9 Отговор
    Като ги направят два цилиндъра, хибрид без волтове, а с педали и ръкохватки на задния капак за подпомагане на тръгването по нанагорнище, ше си купя два - един да го тегли марко а другия за белчо.

    Оценка:
    -0 +18

    jap
    10 Отговор

    До коментар #7 от "Ти си яко спрял":


    Поинтересувай се от коя марка се продават най много автомобили и кой е най големия производител на двигатели в света пък тогава плюй.

    Коментиран от #12, #27


    Оценка:
    -3 +9

    гост
    11 Отговор

    До коментар #7 от "Ти си яко спрял":


    1.3 на хонда VTX малкия двигател големия е 1.8 и какво двойно предаване мотоциклетите нямат двойно . Казах ,че са с мотоциклетни двигатели.

    Оценка:
    -1 +4

    Ти си яко спрял
    12 Отговор

    До коментар #10 от "jap":


    То и кремвирши за 30 ст се продават най-много, ама хубави ли са?? чакам да кажеш? Всички потребители на японски бетерколи сте все едни и същи.. не сте и помирисвали немска кола ама много ги разбирате. Смешна работа

    Оценка:
    -10 +11

    Вихъра
    13 Отговор

    До коментар #8 от "W206":


    Карам W204 250 4matic 7gtronik, градско ми е около 7.5 разхода, той мотора си е 500 NM и не е нужно да му се дава газ.. та си прав 220d ще е абсолютно достатъчна ако не се имаш за пилот.

    Оценка:
    -0 +11

    Гоуст
    14 Отговор
    Тва новата Гиили C-Klasse ли е?

    Оценка:
    -3 +9

    15
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Гост
    16 Отговор

    До коментар #15 от "S Class":


    Всичките са меки хибриди с 48-волтов стартер-генератор който служи едновременно за палене и потегляне, както и да движи аксесоарите които преди това са били с ремък (водна помпа, компресор климатик). Реално нямаш ремък отпред и така скъсяват дължината на двигателя.

    Коментиран от #17, #19, #30


    Оценка:
    -0 +9

    S Class
    17 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":


    не, ако си гледал видеото на презентацията, ще видиш, че говорят за плъг-ин хибриди .. а кометара може да ми го върнете

    Оценка:
    -1 +2

    сектант
    18 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":


    Взимат от Дачия

    Оценка:
    -0 +5

    Гоуст
    19 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":


    И къф е смисъла от тая прстотия една тесла фуули илектрик вече има пробег до близо 1000км с едно зареждане и не храниш два двигателя двг и електрически а само един.

    Коментиран от #20


    Оценка:
    -13 +1

    Gost
    20 Отговор

    До коментар #19 от "Гоуст":


    Означава, че в условия на задръстване тръгни-спри можеш да се движиш с изключен двигател, както и при нискоскоростни маневри за паркиране. Също означава, че може в движение да се изключва/включва двигателя когато условията позволяват - лек наклон надолу, при движение с постоянна невисока скорост от порядъка на 70-80 и т.н.

    Коментиран от #21


    Оценка:
    -1 +8

    Гоуст
    21 Отговор

    До коментар #20 от "Gost":


    Безсмислена работа двг умре колкото и да не искат да го приемат някои

    Оценка:
    -10 +2

    22
    Този коментар е премахнат от модератор.
    23
    Този коментар е премахнат от модератор.
    бАБА мЕЦА
    24 Отговор
    Едно голямо л.НО В ЛЪСКАВА ОПАКОВКА.Не е луд тоз който яде баницата.

    Коментиран от #25


    Оценка:
    -6 +7

    Каскетчик
    25 Отговор

    До коментар #24 от "бАБА мЕЦА":


    Гиили баце чайна майна.Ама балъци ще се намерят ще извадят Хитлер на некоя снимка показващ поздрава с ръка от някой мерцедес 41-ва и ще кажат ето го Мерцедесо ке си купим и язе.

    Коментиран от #26


    Оценка:
    -7 +5

    КАРАМ МЕРЦЕДЕС
    26 Отговор

    До коментар #25 от "Каскетчик":


    интересно обаче как д***ли като вас се спукват да хвалят китайските коли ама видиш ли мерцедес дай да плюем китайците. а, и отделно от това, китайците имат някакви абсолютно мизерни 5 процента от мерцедес, което не е нищо. има марки, които са изкупени целите от китайци а има и марки, които са 50% китайски ама за тях не хейтите нали. абе то тука гледам говорят горе колегите, че е кисело гроздето ама ТО НАПРАВО ЛИМОНТОЗУ БЕ

    Коментиран от #29


    Оценка:
    -3 +7

    какво
    27 Отговор

    До коментар #10 от "jap":


    VW и Тойота

    Оценка:
    -0 +1

    Пурко
    28 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":


    Ще си купуваш ли че питаш?!?

    Оценка:
    -0 +2

    Пурко
    29 Отговор

    До коментар #26 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":


    В голяма грешка си мерцедес разбирачо! Отдавна държат много повече проценти и тепърва ще придобият още! За това отделят камионите в потделна фирма иначе и там ще си погълнат!

    Коментиран от #32


    Оценка:
    -2 +8

    30
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Гошо
    31 Отговор
    Карал съм и японка, и германска, и корейска, и щатска, и френска, коли и според мен е въпрос на грижи и правилна експлоатация! Все спецове са тук и разбирачи ама за мен такава велика марка да слага 1.5 мотор си е излагация па ако ще да е с 3 турбини и 2 компресора!

    Оценка:
    -5 +9

    КАРАМ МЕРЦЕДЕС
    32 Отговор

    До коментар #29 от "Пурко":


    УААААААААААААУ 9,69% направо ги купиха

    Коментиран от #35


    Оценка:
    -5 +1

    Мерцедес
    33 Отговор

    До коментар #1 от "ужас":


    На групата на Рено. Подписаха споразумение

    Оценка:
    -0 +2

    Bmw
    34 Отговор
    Грозотия до шия, не може да се мери с ис500.Лексус а красота със v8 c klasa 4 цилиндъра - хах ха.

    Оценка:
    -3 +4

    Пурко
    35 Отговор

    До коментар #32 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":


    Пак не си в час! Провери по-внимателно и най-вече с кого и в какви китайски фирми имат дялово участие и съвместни разработки!

    Коментиран от #37


    Оценка:
    -1 +1

    Трифонов
    36 Отговор

    До коментар #8 от "W206":


    Двулитровият 4 цилиндров бензин също е добър мотор. И ще е незначително по-скъп от 220d. А в същото време е с 260 коня. Много е хубава цедката.

    Оценка:
    -0 +3

    Гост5
    37 Отговор

    До коментар #35 от "Пурко":


    Пурко я на светни нас непросветените

    Оценка:
    -1 +0

    Ресми
    38 Отговор
    Ццццц, все разбирачи, а пред панелката паркирали волво на 20 години или изгнила Мазда. Колкото акъла, толкова и възможностите! Ай лек ден

    Оценка:
    -1 +4

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Драгомир Стойнев
    Депутатът на БСП Драгомир Стойнев с реплика в дебат по вота за недоверие за кабинета на ГЕРБ.
    Лицата на ГЕРБ плюят БКП, която ги е хранила"

    Още бисери
    ТОП 5