Както по-рано днес ви информирахме, официалната премиера на новата C-Klasse се състоя днес от 15:00ч. и бе предавана на живо в YouTube канала на германската компания. Поколение W206 бе представено в седан и комби вариант, макар дизайна да беше разкрит в изтекли преди няколко дни снимки.
Новата C-Klasse прилича на смалена S-Klasse, както отвън, така и отвътре. Екстериорните промени включват нови фарове, променена решетка и разбира се, различна броня.
Въпреки, че W206 е с по-ниска линия на тавана, мястото в салона е увеличено, благодарение на по-дългото с 25 мм междуосие. Промяна има и в общата дължина на колата, която също е нарастнала с 65 мм, а общата ширина е увеличена с 10 мм.
За първи път при C-Klasse виждаме разделени на две части стопове, които както може да видите от снимките са с форма, подобна на тази при останалите модели на марката. Интересно е да видим, че при AMG пакетите има накрайници на ауспусите, които тепърва ще разберем колко са функционални и какво стои зад тях.
Както споменахме, освен екстериора, седанът е наследил и интериора от S-Klasse. Дисплей с големина от 12.3 инча стои пред водача, а вертикален с големина от 11.9 инча е разположен на централната конзола и работи под второ поколение на MBUX системата, която както може би знаете е разработена в България. При по-ниските нива на оборудване получавате 10.25-инчов дисплей зад волана, а 9.5-инчов се грижи за инфотеймънт системата.
При седана няма промяна в обема на багажника, но комбито вече може да побира до 1510 литра при спуснати седалки и 490 литра в нормално положение на втория ред. Това е с 30 литра повече от предишното поколение W205.
Идва момента и за най-интересната част, а именно задвижването. Всички бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова система със стартер-генератор или така наречените меки хибриди, което осигурява 20 конски сили, налични при нужда.
Mercedes C180 е е базовият бензинов модел с 1.5-литров двигател, 167 конски сили и 250 нютон метра. Задвижването е е задно, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема 8.6 секунди.
Mercedes C200 и C200 4matic също се задвижва от 1.5-литров мотор, но с повишена до 201 конски сили максимална мощност и въртящ момент от 350 нютон метра, предавани съответно към задните или четирите колела. Тук ускорението варира от 7.1 до 7.5 секунди за седана с 4matic и комбито на задно, респективно.
За сега най-мощният бензинов вариант е C300 и C300 4matic, които разполагат с 2.0-литров бензин и мощност от 255 конски сили и 400 нютон метра максимален въртящ момент. Тук ускорението от 0 до 100 отнема около 6 секунди, плюс-минус една стотна в различните конфигурации.
Дизеловите C200d, C220d, C220d 4matic и C300d ще бъдат продавани с 2.0-литров дизелов двигател с мощност от 161 конски сили(380 н.м.), 197 коня(440 н.м.) за C220d и максималните 261(550 н.м.) за версията C300d.
За феновете на електричеството е предвиден плъг-ин хибрид с 2.0-литров бенизнов двигател и електромотор, които осигуряват системна мощност от 308 конски сили и 550 нютон метра пиков момент, а батерия с големина от 25.4 кВч. ще бъде достатъчна за 100 км електрически пробег.
Последният пристига стандартно с въздушно окачване, а всички версии могат да бъдат поръчани и със завиващи задни гуми. Отново взаимствани от S-Klasse са и фаровете, които предлагат прожектиране на предупреждения и насочващи линии върху пътя, наред с изключването на различни зони против заслепяване. Това също се доплаща, а стандартно получавате LED фарове. Отново опционални са и задни седалки, които разполагат с масаж и подгряване.
Поръчките за новата C-Klasse ще бъдат приемани от края на месец март, като първите бройки се очакват в началото на лятото. По-късно през идния месец се очакват и повече подробности за ценовата листа на модела.
Коментиран от #4, #5, #15, #18, #28, #33
-4 +34
-2 +4
-20 +12
До коментар #1 от "ужас":
Мотоциклетни как какви. По малки , по евтини и не са японски (малък живот) ма ви знаете.
Коментиран от #7
-7 +14
До коментар #1 от "ужас":
Турбо или компресор имат тия 1,5 бензин?
-2 +5
-14 +9
До коментар #4 от "гост":
Какви японски бе *мешник? На хонда боклуците по 1.3 - 1.5 най-голямите двигатели ли? Остави това, ама и двойното предаване не им е силата на японските гнилочи..
Коментиран от #10, #11
-7 +9
Коментиран от #13, #36
-0 +18
-0 +18
До коментар #7 от "Ти си яко спрял":
Поинтересувай се от коя марка се продават най много автомобили и кой е най големия производител на двигатели в света пък тогава плюй.
Коментиран от #12, #27
-3 +9
До коментар #7 от "Ти си яко спрял":
1.3 на хонда VTX малкия двигател големия е 1.8 и какво двойно предаване мотоциклетите нямат двойно . Казах ,че са с мотоциклетни двигатели.
-1 +4
До коментар #10 от "jap":
То и кремвирши за 30 ст се продават най-много, ама хубави ли са?? чакам да кажеш? Всички потребители на японски бетерколи сте все едни и същи.. не сте и помирисвали немска кола ама много ги разбирате. Смешна работа
-10 +11
До коментар #8 от "W206":
Карам W204 250 4matic 7gtronik, градско ми е около 7.5 разхода, той мотора си е 500 NM и не е нужно да му се дава газ.. та си прав 220d ще е абсолютно достатъчна ако не се имаш за пилот.
-0 +11
-3 +9
До коментар #15 от "S Class":
Всичките са меки хибриди с 48-волтов стартер-генератор който служи едновременно за палене и потегляне, както и да движи аксесоарите които преди това са били с ремък (водна помпа, компресор климатик). Реално нямаш ремък отпред и така скъсяват дължината на двигателя.
Коментиран от #17, #19, #30
-0 +9
До коментар #16 от "Гост":
не, ако си гледал видеото на презентацията, ще видиш, че говорят за плъг-ин хибриди .. а кометара може да ми го върнете
-1 +2
До коментар #1 от "ужас":
Взимат от Дачия
-0 +5
До коментар #16 от "Гост":
И къф е смисъла от тая прстотия една тесла фуули илектрик вече има пробег до близо 1000км с едно зареждане и не храниш два двигателя двг и електрически а само един.
Коментиран от #20
-13 +1
До коментар #19 от "Гоуст":
Означава, че в условия на задръстване тръгни-спри можеш да се движиш с изключен двигател, както и при нискоскоростни маневри за паркиране. Също означава, че може в движение да се изключва/включва двигателя когато условията позволяват - лек наклон надолу, при движение с постоянна невисока скорост от порядъка на 70-80 и т.н.
Коментиран от #21
-1 +8
До коментар #20 от "Gost":
Безсмислена работа двг умре колкото и да не искат да го приемат някои
-10 +2
Коментиран от #25
-6 +7
До коментар #24 от "бАБА мЕЦА":
Гиили баце чайна майна.Ама балъци ще се намерят ще извадят Хитлер на некоя снимка показващ поздрава с ръка от някой мерцедес 41-ва и ще кажат ето го Мерцедесо ке си купим и язе.
Коментиран от #26
-7 +5
До коментар #25 от "Каскетчик":
интересно обаче как д***ли като вас се спукват да хвалят китайските коли ама видиш ли мерцедес дай да плюем китайците. а, и отделно от това, китайците имат някакви абсолютно мизерни 5 процента от мерцедес, което не е нищо. има марки, които са изкупени целите от китайци а има и марки, които са 50% китайски ама за тях не хейтите нали. абе то тука гледам говорят горе колегите, че е кисело гроздето ама ТО НАПРАВО ЛИМОНТОЗУ БЕ
Коментиран от #29
-3 +7
До коментар #10 от "jap":
VW и Тойота
-0 +1
До коментар #1 от "ужас":
Ще си купуваш ли че питаш?!?
-0 +2
До коментар #26 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":
В голяма грешка си мерцедес разбирачо! Отдавна държат много повече проценти и тепърва ще придобият още! За това отделят камионите в потделна фирма иначе и там ще си погълнат!
Коментиран от #32
-2 +8
-5 +9
До коментар #29 от "Пурко":
УААААААААААААУ 9,69% направо ги купиха
Коментиран от #35
-5 +1
До коментар #1 от "ужас":
На групата на Рено. Подписаха споразумение
-0 +2
-3 +4
До коментар #32 от "КАРАМ МЕРЦЕДЕС":
Пак не си в час! Провери по-внимателно и най-вече с кого и в какви китайски фирми имат дялово участие и съвместни разработки!
Коментиран от #37
-1 +1
До коментар #8 от "W206":
Двулитровият 4 цилиндров бензин също е добър мотор. И ще е незначително по-скъп от 220d. А в същото време е с 260 коня. Много е хубава цедката.
-0 +3
До коментар #35 от "Пурко":
Пурко я на светни нас непросветените
-1 +0
-1 +4