17 Март, 2021 13:11 12 050 9

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

  • скъпи автомобили-
  • 2021

Bugatti-то на Роналдо, най-скъпият Rolls и други модели, които са и неприлично скъпи

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Трудната икономическа ситуация, причинена от пандемията на коронавируса, очевидно не е благоприятна за високопоставени премиери. Сегментът на ултра скъпите автомобили не направи изключение - в класацията на най-скъпите коли през 2021 г. първите места заемат модели, които бяха представени още преди пандемията.


Koenigsegg CCXR Trevita

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

В света има само две хиперколи Koenigsegg CCXR Trevita. Специална характеристика на модела е корпус от въглеродни влакна с диамантено покритие. В резултат на това поради трудностите при производството на такова покритие шведите отказаха да пуснат третото копие на колата. Koenigsegg CCXR Trevita се задвижва от 4,8-литров V8 мотор с мощност от 1 018 конски сили. Цената на автомобила е 4,8 милиона долара. Не толкова отдавна обаче калифорнийската компания Luxury Lease Partners предложи да наеме шведските хиперколи. За един месец на използване на Koenigsegg CCXR Trevita ще трябва да платите 24 000 долара.

Pagani Zonda HP Barchetta

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

Суперавтомобилът Pagani Zonda HP Barchetta беше пуснат само в три екземпляра. Нещо повече, един от тях отиде при самия Хорацио Пагани. Още две коли на стойност 15 милиона евро бързо намериха своите купувачи, чиито имена са неизвестни. Купето на автомобила е направено от композитни материали. HP Barchetta разполага с двигател V12 с мощност 800 конски сили и с шестстепенна механична скоростна кутия.

Bugatti Centodieci

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

Хиперавтомобилът Bugatti Centodieci беше пуснат в ограничена серия от само десет броя в чест на модела EB110 от 1992 година. Колата струва 8 милиона евро, а една от тях бе купена от Кристиано Роналдо. Хиперкарът се задвижва от осемлитров W16 четиритурбинен двигател, който развива мощност от 1 600 конски сили. Bugatti Centodieci е способен да ускори от нула до 100 км/ч за 2,4 секунди, а максималната му скорост е 380 км / ч.

Rolls-Royce Sweptail

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

Най-скъпият автомобил на Rolls-Royce остава купето Sweptail. Колата е сглобена ръчно за частна поръчка и е проектирана в стила на моделите на марката от 30-те години на миналия век. По неофициални данни Sweptail струва на клиента 11,2 милиона евро. Самият Rolls-Royce не посочи точната цена на луксозното купе. Автомобилът се отличава с най-голямата радиаторна решетка в съвременната история на Rolls-Royce, а опашката Sweptail е вдъхновена от формата на кърмата на състезателна яхта.


Bugatti La Voiture Noire

10-те най-скъпи коли в света (ЧАСТ II)

Първото място в класацията за най-скъпите автомобили се държи от уникалния хиперкар Bugatti La Voiture Noire, построен в един екземпляр. Автомобилът с двигател с мощ 1 500 к.с. беше представен през 2019 година на автомобилното изложение в Женева. След премиерата колата бе закупена от мистериозен купувач за 16 милиона евро. La Voiture Noire е базиран на хипер автомобила Chiron, но е получил значителни промени в дизайна. Всички части на Bugatti La Voiture Noire са ръчно изработени.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Белгиеца

    23 0 Отговор
    Добра статия, ама..."Koenigsegg CCXR Trevita се задвижва от 4,8-литров двуцилиндров V8 с мощност от 1 018 конски сили." 2-цилиндров двигател, а?

    Коментиран от #3

  • 2 330и

    35 4 Отговор
    На кой му е по-скъпа колата -- за моята дадох всичките си 5000 лв;
    А милиардера е дал 15 милиона ? А?
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 сектант

    7 1 Отговор
    Пак сте забравили Дачия Дъстър, колко ви плащат?

    Коментиран от #6

  • 6 Коментара

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    А аз си мислех за новия степуей.....
  • 7 Гошо

    7 0 Отговор
    "4,8-литров двуцилиндров V8" кво е тва чудо бе?
  • 8 Вито Андолини

    5 0 Отговор
    Кефят ме от Бугати. Като изкараха Вейрон, не спряха да плачат каква загуба регистрират със всеки произведен и продаден автомобил. Оказа се, че разработката е коствала милиарди, а ще бъдат произведени 500 бройки. Някак опитаха да замажат очите на дебелогъзите малкопишковци, защо им източват банковите сметки с толкова много пари. Каква обаче се оказа истината? От представянето на Вейрон до ден днешен, Бугати са продали хиляди коли с този W16 и това шаси. Сиреч, не са инвестирали и милион за разработка, а само сменят ламарините и името на модела, надуват малко турбините и балъците лапкат. Ноара бил Чирон с ръчно направени панели. Едва ли им струва повече от 100000 евро да ги изработят ръчно тези панели в един екземпляр, но цената е 14 милиона повече. Нещо подобно бяха направили преди време с Ламборгини Ревантон, който си беше Мурсиелаго за 350000 долара с други ламарини на цена от 1,5 милиона. Или още по-масовата измама, Ауди Кю7 с различни ламарини на тройна цена под формата на Бентайга. ВАГ са си евали майката, живи да ги оплачеш.

    Коментиран от #9

  • 9 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Вито Андолини":

    Бедна ти е фантазията какви са заплатите в Бугати... Разходите хвръкнаха до небесата а приходите са символични. Престиж, престиж, но ВАГ май свършиха излишните пари. 189 млрд дългове. Ами...... Немци 😁