26 Март, 2021 11:03, обновена 26 Март, 2021 18:22 88 804 110

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв.

  • нови автомобили-
  • евтини нови коли

За съжаление нито един от евтините модели не се предлага у нас

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв. - 1

Една от причините тези автомобили да не са налични у нас е обвързаността ни с Европа и задължението ни да спазваме определени екологични норми и мерки за безопасност при автомобилите. Иначе по света се предлагат интересни нови коли, цената на които е доста по-ниска от най-евтиния нов автомобил у нас. Ето и някои от тях.

Renault Kwid

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв.

Компактният кросоувър Renault Kwid беше пуснат в продажба през 2015 г., за да даде на производителя водеща роля в свръхбюджетния автомобилен сегмент. 2019 г. донесе актуализация на модела, след което колата стана още по-интересна на външен вид. Въпреки че всъщност това не е кросоувър, а хечбек с пет врати, но за 4 хиляди евро. Автомобилът е по-компактен от Dacia Sandero, но и доста по-евтин. В същото време пространството на салона може да побере петима възрастни. Двигателят е 0.8-литров с мощност 54 к.с.. Предлага се и еднолитров мотор с 68 коня. Трансмисиите са механична и автоматична, а най-евтиното Renault е оборудвано с мултимедийна система с 8-инчов монитор с поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto.

BAIC Changhe EV2

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв.

Китайските производители винаги разполагат с достъпни автомобили за всеки вкус. BAIC Changhe EV2 е електрическо превозно средство, което привлече интереса на малкия и средния бизнес сектор в доста страни извън Поднебесната държава. Моделът не е нов, тъй като е лицензирано копие на първото поколение Suzuki Wagon R, производството на което бе прекратено преди 22 години. В Китай една такава кола струва около 4 100 евро. Базовата версия е оборудвана с батерия с мощност 8 kWh, но батерия с мощност 10 kWh може да бъде инсталирана срещу допълнително зареждане. Тогава автономният пробег се увеличава до 100 км.

Suzuki S-Presso

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв.

Този модел е проектиран да се конкурира със споменатото по-горе Renault Kwid. Автомобилът има модерен дизайн, но е оборудван с малки колела. Затова офроудът е най-добре да се избягва. Цената му е 4 300 евро. Под капака е монтиран 1-литров двигател с мощност 68 к.с. и 90 Нм максимален въртящ момент. Можете да изберете 5-степенна механична скоростна кутия или автоматична със същия брой предавки. Apple CarPlay и Andriod Auto също се поддържат от тази кола.

Renault Triber

Чисто нови автомобили за под 10 000 лв.

За малко над 5 000 евро можете да получите прекрасен просторен кросоувър с приятен дизайн. Колата разполага с три реда седалки, които могат да побират 7 души. Triber е построен на удължена платформа Kwid, но все още не надвишава 4 м. За целта се налага да се жертва багажното отделение, от което са останали само 84 литра. Но можете да сгънете третия ред седалки и пространството ще се увеличи до 625 литра. Оборудването включва 8-инчов инфоразвлекателен дисплей, четири въздушни възглавници, камера за задно виждане, сензори за паркиране и ABS. 1-литровият двигател произвежда мощност от 71 к.с. и 96 Нм максимален въртящ момент.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 162 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Сектант🤠

    265 31 Отговор
    Рено Трибер е бах.ти бонбончето, взимам го веднага, на батко котарачето ми то💯👏😎

    Коментиран от #11

  • 2 Боко Борисоф

    50 288 Отговор
    По-добре си купете една качествена електрическа тротонетка, вместо тези кутийки!

    Коментиран от #35, #54

  • 3 пилот на Ферари

    443 29 Отговор
    Ако ги пуснат у нас , кой ще купува западните таралясници на по 15 години ?

    Коментиран от #16, #17, #29, #32, #37

  • 4 Смех

    335 29 Отговор
    Уж сте в Ефропа от 14 години и дори с Индия не можете да се мерите.

    Коментиран от #81

  • 5 Последния Софиянец

    283 17 Отговор
    Новата електрическа Дачия с дотацията от държавата ще излиза 7 000 евро.Как ще ги стигнем румънците?

    Коментиран от #9, #36

  • 6 Язе

    59 184 Отговор
    Много е хубаво да им нови коли за под 10000 лв., не е още по-хубаво че не се предлагат при нас. За постигането на тази цена е спестено от системите за безопастност в колите, а и размерите не са впечатляващи особено ако си мъж над 1.70м и над 60 кг.

    Коментиран от #7, #25, #110

  • 7 Язе

    38 54 Отговор

    До коментар #6 от "Язе":

    Последното предложение има ABS и въздушни възглавници, но цената малко надхвърля 5000Е, а проблемът с пространството си остава.

    Коментиран от #13

  • 8 БАЙ Х@Й‼

    103 12 Отговор
    Сузукито ме върна във времето на малкото полско Фиатче ‼
  • 9 БАЙ Х@Й‼

    74 6 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    При техните заплати - няма и годишен доход‼‼‼
  • 10 koлибap

    161 6 Отговор
    Е па ниа куга не сме били от е@аната страна?
  • 11 сектант

    23 52 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Сектант🤠":

    Рено Трипер :D
  • 12 Дадада

    31 142 Отговор
    Никога няма ДА си взема подобна движеща се ламарина . Това е излишно прахосничество на ресурс от нашата планета и подигравка с клиентите .

    Коментиран от #14, #27

  • 13 Гост

    154 13 Отговор

    До коментар #7 от "Язе":

    Публикувано във факти.бг: "Но можете да сгънете третия ред седалки и пространството ще се увеличи до 625 литра."
    И къде точно ти е проблема с пространството?! Истината е написал #3 - няма кой да им взима боклуците на по 200-300-400 000 км, ще се наложи сами да си ги утилизират, а това струва пари, много пари.

    Коментиран от #18, #39, #82

  • 14 Гост

    117 7 Отговор

    До коментар #12 от "Дадада":

    И кое точно, според теб, не е движеща се ламарина?! А, прав си, новите са движещи се компютри! Специалисти, сър!
  • 15 Случаен

    20 77 Отговор
    Пълни боклуци.
  • 16 Случаен

    43 136 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Всички защото това в статията не са коли, а малки каручки. Моторче от косачка, ламаринка от кенче, вид на кенеф, управление като на кош за пране. По-добре някое поло на 10 години, 100 пъти по-кола е.

    Коментиран от #21, #107

  • 17 Ο Άρχοντας

    169 31 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Значи 90% от туземците населяващи територията ни ще продължи да залага на 15 годишни "премиум" барутници- без да се гледат еко-норми,безопасност, експлоатационни разходи и други такива"глупости".Ганьо трее да е гъзар и това е.Не съм дочел коментарите по- надолу но съм сигурен че 100 ахмака ще се изсе*ат обяснявайки как е по- добра сделка стар немски дизеляк отколкото нова бюджетна градска кола...

    Коментиран от #70, #86, #87

  • 18 Язе

    39 7 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Пространство за краката имам в предвид. Renault Triber има багажно пространство - не споря. При време имаше едни бусчета Деу Дамас. Те бяха евтини малки и можежа да возят 6-7 човека, но тези хора трябваше да са много дребни.

    Коментиран от #63, #74

  • 19 Учудвам се

    40 27 Отговор
    че Лада Нива липсва в тази статия.Цената и в Русия започва от 8000евро.

    Коментиран от #46

  • 20 🏳️‍🌈 + 🇪🇺 = ♥️

    149 11 Отговор
    Благодарим на ЕС че се грижи за нас и че под формата на самоотвержена борба за спасяване на планетата не ни дава възможност да караме такива безсрамно евтини коли . Друго си е да си купим електрическа сапунерка (Дачия ) за тройно по-висока цена . Чувстваме се много по-възвишени и морални когато трябва да плащаме няколко пъти повече за по-малко ! Това е толкова правилно и удоволетворяващо !

    Коментиран от #72

  • 21 пилот на Ферари

    123 23 Отговор

    До коментар #16 от "Случаен":

    Как беше приказката - " Най хубавата кола е новата " ! Пък ти върви си карай щайгата на 15 години !

    Коментиран от #24, #41

  • 22 Цецо

    36 40 Отговор
    Най-хубавата кола е до 30,000км върната от лизинг
  • 23 Павел Пенев

    94 18 Отговор
    Ние сме така приятно обвързани с Европа,че за нас само автомобили нов внос над 10 години от Италия.

    Коментиран от #99

  • 24 ттт

    101 3 Отговор

    До коментар #21 от "пилот на Ферари":

    Най-хубавата кола е служебната!!! ;)

    Коментиран от #30, #49

  • 25 viki

    72 16 Отговор

    До коментар #6 от "Язе":

    да не би да вярваш че тукашните 15 годишни таралсници по автокъщите "нов внос и "като нова" за по 10 000 лева имат останал и един здрав еъбег????
  • 26 Йоан

    29 4 Отговор
    Рено Трибер е много готино, но се продава само с десен волан в Индия и Индонезия.
  • 27 Тойота

    82 5 Отговор

    До коментар #12 от "Дадада":

    Някой да те кара насила? Като не щеш, недей. То пък сякаш 20 годишния голф, дето непрекъснато виси пред сервиза е по-малка подигравка. Относно коментар номер 16: Нали точно това е първоначалната идея на колата- самоходна бензинова каруца с покрив да не ти дерат храстите по лицето. А не нещо на което да слугуваш непрекъснато. Щеше да е много добре да има да се продават такива. Реното е добро.
  • 28 Пламен

    36 5 Отговор
    Колеги, влезте да видите новият Трибър' 2021 в ЮТюб.
  • 29 Komapak

    24 30 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    След една катастрофа преди 20г. с Опел кадет се зарекох повече в малка кола да не седна.

    Коментиран от #33, #98

  • 30 Komapak

    55 5 Отговор

    До коментар #24 от "ттт":

    Да ти кажа само, че берлингото на Ситроен разполага с цели 7см повече за шофьора отколкото кадито на VW. Малка но изключително важна разлика. След 400км с кадито не си чувстваш гърба. И двете служебни, но ситроена си го предпочитам. Нищо че вдига 20км/ч по-малко.

    Коментиран от #43, #53, #66

  • 31 И какво !

    13 6 Отговор
    И какво ще купуваме ли ???
  • 32 Нормален

    24 5 Отговор

    До коментар #3 от "пилот на Ферари":

    Това също са западни коли бе гений

    Коментиран от #34

  • 33 пилот на Ферари

    31 6 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    Ами купи си камион тогава. Всеки според нуждите.

    Коментиран от #40

  • 34 пилот на Ферари

    39 4 Отговор

    До коментар #32 от "Нормален":

    Какво не си разбрал бе учен ? Като са "Западни" и нови - защо не ги внасят и у нас ? На цена 6-8 хил лева !
  • 35 сашко

    13 1 Отговор

    До коментар #2 от "Боко Борисоф":

    Купи си ти
  • 36 😁😁😁😁

    5 14 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    Тез простите мамалигари ли ВЕ.....?!?
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Българин

    17 24 Отговор
    Тотатлна скраб, с 1 звезда за безопасност. За тия пари толкова.
  • 39 ХХХХ

    7 8 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Не говорим за багажното пространство, местата на водача и пътниците.

    Ако си висок до 1,60 е идеален за теб.
  • 40 Komapak

    2 22 Отговор

    До коментар #33 от "пилот на Ферари":

    Имам си RX 400. Ти реши дали е камион. На мен ми е достатъчен.
  • 41 Случаен

    30 34 Отговор

    До коментар #21 от "пилот на Ферари":

    С кеф! Даже на 30 години, не 35! Пак е по-кола от тия боклуци. Цъкайте минуси, няма да промените фактите.
  • 42 Шердан Българов

    14 9 Отговор
    За 10 000 лева толкоз модел спрян от производство миналия век !Suzuki Wаgоn R, прoизвoдcтвoтo нa кoeтo бe прeкрaтeнo прeди 22 гoдини. В Китaй eднa тaкaвa кoлa cтрувa oкoлo 4 100 eврo. Бaзoвaтa вeрcия e oбoрудвaнa c бaтeрия c мoщнocт 8 kWh,
  • 43 Туран драйвър

    21 8 Отговор

    До коментар #30 от "Komapak":

    Достатъчно дълго съм карал Туран, което е като Кади, не съм изпитвал болка, сигурно седалката не ти е била настроена както трябва. Много е лесен за каране.

    Коментиран от #50

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Димитър

    30 7 Отговор
    Абе вие за идиоти ли ни имате?? Я кажете откъде да си купя Renault Triber в България?? Кой го внася на европейския пазар??
  • 46 карача

    8 2 Отговор

    До коментар #19 от "Учудвам се":

    У нас почваше от 10500 евра скъпи.Успях да си взема един Урбан и не съжалявам.
  • 47 2107

    50 15 Отговор
    Аз карам вече 8-ма година една "Лада" -седмичка, която е произведена през 2004-та година и закупена чисто нова за 8 000 лева (тогава) от вносител в България . По същото време ,този модел още се произвеждаше в Русия (спряха я през 2009-та) и излизаше от конвейра на цена от ....2800$. Е, разбира се ...старомодна е , старият мотор на карбуратор,с верига 1,5 -класика ,но доказал безупречността и леката подръжка през десетилетията . Единственото обновяване и 5-степенната ск.кутия. Купих я втора ръка от мой съсед и когато беше на 80 000 оригинални км и с АГУ. Още толкова съм и навъртял и аз сега ...Само масло и гуми съм и сменял.Даже съединителят и още оригинал. Та за такива пари от 3-3500 $ (крайна продажна) ,бих си я подменял на всеки 6-7 години и ще знам,че винаги ще карам ЧИСТО НОВА,ПРИ ТОВА ЗДРАВА КОЛА !

    Коментиран от #48, #78

  • 48 Шердан Българов

    22 17 Отговор

    До коментар #47 от "2107":

    ЧУЛ СИ НЯКЪДЕ ЧЕ ЛАДИТЕ СА БИЛИ ПО 8000ЛЕВА АМА ТОЧНО 2004Г. НЕ БЯХА ПО ТОЛКОЗ ТАКА ЧЕ ПИЙ СИ РЕДБУЛА И НЕ СЕ ПРЕВЪЗЛУЖДАЙ В КОМЕНТАРИТЕ!

    Коментиран от #60

  • 49 Боко шкафа

    16 9 Отговор

    До коментар #24 от "ттт":

    Тойотата навъртях вече 50000 км. с едно масло, ма е страх да се върна да сменя, че в София, ако ме познаят после аз няма да се позная.
  • 50 Komapak

    20 2 Отговор

    До коментар #43 от "Туран драйвър":

    Товарна баничарката няма накъде да мърдаш. Една гадна ламарина отзад те спира. Разговора беше за служебни коли.... Пътническото кади със сигурност има къде да притесни стоящият зад теб. 😁 Поредната вагенски недомислица. За сглобката мога само да говоря и да се смея. Нищо друго. Ааааа пропуснах. Кадито е доста устойчиво след удар със 140 с куче преди Вакарел. Ситроена не съм го тествал, не знам. Но е много по-удобен и пъргав. Успех колега. Нищо немско не е това, което беше. Емблематични марки като книпекс произвеждат боклуци. Както правилно отбеляза колегата :немско ама ако може само служебно.
  • 51 хахаха

    14 6 Отговор
    Двигатели за тротинетка, но иначе 8 инча телевизори. Ами колко да струват?
  • 52 джамбаз кире

    8 7 Отговор
    Пълен т...к
  • 53 Баро

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Komapak":

    Пропусна да кажеш че и се чупи 20 пъти повече

    Коментиран от #55, #76

  • 54 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    8 10 Отговор

    До коментар #2 от "Боко Борисоф":

    И на Муя ли ми ли ще седнете 5 човека?!?
  • 55 Баро

    18 6 Отговор

    До коментар #53 от "Баро":

    Купувам си Лагуна за 700 лв са се газовата уредба като ме изнерви свалям газовата уредба акумулатора и гумите ако стават връщам Яна скрап за 300 продавам газовата уредба за 300 слагам още 100 лв и си купувам друга Лагуна някой път не ми се налага даже и накладки да сменявам за масло да не говорим

    Коментиран от #65

  • 56 Баро

    8 4 Отговор
    Само да допълня и климатроник имат тия лагуни от време на време
  • 57 Капутар

    6 12 Отговор
    А за Реното добре само дето емблемата малко ми прилича на нещо

    Коментиран от #64

  • 58 Hirtes

    7 23 Отговор
    Рено са най скапаните, много се развалят
  • 59 No Exit

    11 1 Отговор
    Един мой работник от Гоа си купи за 4 млн рупии (€4800) чисто новичко Сузуки Суифт произведено в Индия, с десен волан.
  • 60 2107

    12 0 Отговор

    До коментар #48 от "Шердан Българов":

    Аз не съм някоя леля от пазара,че да вярвам на приказки...Фактурата е у мене !
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 тико гумното

    8 6 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    и падаха в деретата шот са със смешен мотор тико и високи -същата пародия са и тея та и по зле
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Нигога повече герб

    10 8 Отговор
    Трябва стари коли( каруши с винетказа) стари пътища. Умряла държава.
  • 68 Гнида

    14 4 Отговор
    Супер колички , ако не бяхме в ЕС щяха да ги предлагат и тук .
  • 69 Шаран БГ

    31 3 Отговор
    Българинът е богат душевно ! Не може да се вози на такива каруци....Може да е по на 25-30 години, ама да е БМВ, Мерцедес.....е-е-е , може и АУДИ.......
  • 70 Qwerty

    10 15 Отговор

    До коментар #17 от "Ο Άρχοντας":

    Един 15 годишен премиум барутник на газ, СЛАБОУМИЕ, е 1000 пъти за предпочитане спрямо подобни боклуци, и като екология, и (НАЙ-ВЕЧЕ) като безопасност.
  • 71 Йозеф

    19 8 Отговор
    Изложените по-горе курници са движеща се ламарина. С такива данни стават за придвижване на късо из голям град, но за дълъг път са кошмар, нулев комфорт. Тоя мотор 800 кубика веднъж да мина Петрохан нервиран и е изкарал буталата през капака. Те за това ги продават в Маймунистан.

    Коментиран от #83

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Ироничен

    19 6 Отговор
    "Зa мaлкo нaд 5 000 eврo мoжeтe дa пoлучитe прeкрaceн прocтoрeн крocoувър c приятeн дизaйн. Кoлaтa рaзпoлaгa c три рeдa ceдaлки, кoитo мoгaт дa пoбирaт 7 души. Tribеr e пocтрoeн нa удължeнa плaтфoрмa Kwid, нo вce oщe нe нaдвишaвa 4 м"
    Да бе, да... седем човека в недоразумение под 4 метра..... Ай изчезвайте!
  • 74 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Язе":

    Престани да ми крадеш ника. Толкова ли си поЗд та не си способен да си измислиш свой.
  • 75 КРАДЛАТА

    17 7 Отговор
    АКО СИ КУПИМЕ НОВИ КОЛИ , КАК ФАНДЪШКА ЩЕ КРАДЕ ?
  • 76 Komapak

    7 2 Отговор

    До коментар #53 от "Баро":

    Имам около 20000км на кади и малко повече на берлинго. Нищо не мога да кажа понеже освен за масло за друго не са влизали. Е.... Кадито му смениха предницата заради кучето, но не е скоростна кутия или двигател. Кадито вдига 195 км/ч а ситроена 175. Доста по-бързо набира. Ама като въртиш едни много километри гледаш да ти е удобно. А как свири багажника на кадито не е истина. Не смей повече от 90!😁Ще оглушееш. За едни легенди, сервизи и прочие немски реклами не ми се слуша. Работил съм в немска компания и знам как стоят нещата отвътре.С нищо неподплатени твърдения не мога да приема за спор. 20 пъти ми звучи като 2000 пъти. Еднакво нищо не казваш.
  • 77 TOOG

    7 12 Отговор
    Това е колата за новия свят. Джип електрически и за едно зареждане докато си пиеш кафето 550 км. ТООG е истината. Стига таралясници вече. Майде ин Тюркей. Автопилот от сателит до адрес с всякакви екстри дори можеш да поспиш до адреса. Това е вече новата технология. Майде ин Тюркей
  • 78 Танко

    3 5 Отговор

    До коментар #47 от "2107":

    Няма Лада, производство 2004 с карбуратор.Произвеждат ги не до 2009,а до 2012 в Ижевск.Как да ти вярвам,за останалото, което си написал?

    Коментиран от #94, #106, #108

  • 79 Коко

    24 4 Отговор
    Това е хубаво,че се предлагат нови коли за по 10 хил лв,но за бедния българин и тези пари му идват много.Мъкъ,Мъка в таз бедна държава,ще се карат още доста години стари коли втора,трета и т.н употреба.Това е българската действителност за съжаление.
  • 80 Абв

    4 1 Отговор
    Само таратайки
  • 81 Косе Босе

    15 13 Отговор

    До коментар #4 от "Смех":

    A ти от Евразия ли си?По добре беден с богати,отколкото беден богат сред бедни.При първите ще научиш как да печелиш и ще имаш по висок стандарт на живот,отколкото при вторите/бедните/които ще те извядат ако видят че имаш повече от тях?този филм го гледахме при робството на руснаците 45 години.Голем Смех върни се при Руските си господари,не цапай въздуха в България,остави ни да го дишаме на спокойствие,ти няма как да го разбереш с руското си васално мислене

    Коментиран от #90

  • 82 Тъй де

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Стара кола ,(без БМВ и Ауди) над 100 Хил.км "не много пари " за подръжка ,а УЖАСНО МНОГО ПАРИ .Колите в БГ не се подържат и са в ужасно състояние и също сме на последно място в Европа, както на първо място по смъртност !
  • 83 А тук

    6 1 Отговор

    До коментар #71 от "Йозеф":

    Как се чувстваш като в авганистанска маймуна,.добър живот.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 емблематично

    0 2 Отговор
    а на новите рьоне емблемата отпред може да използваш вместо да си купуваш жена тя е в реални размери
  • 86 Θεός

    7 3 Отговор

    До коментар #17 от "Ο Άρχοντας":

    Е това вече е промит мозък, да мисли че кола на 15 години непременно е за хвърляне. То има и такива който и на 2 годишна кола ще кажат, че е за смяна.
    Да, за хвърляне ще е, ако е някоя немска и собственика и тука пише как не се разваля, щото няма пари да си я поддържа, но ако човек си вземе кола според джоба и си я поддържа, годините нямат значение.
  • 87 Роко

    4 5 Отговор

    До коментар #17 от "Ο Άρχοντας":

    А бе приятелю хората ти обясняват че тези боклуци не се продават у нас щото не покриват нормите на ЕС за вредни емисии ама ти рупаш ли рупаш
  • 88 Батко

    5 4 Отговор
    Тоя Съветски Съюз, кой знае защо наречен Европейски съюз, ограничава колониите си от световния пазар, за да им пробутва боклуците си. И преди беше така, и сега е. И на това му казват 'пазарна икономика'. Пфу!
  • 89 Чудесни са

    5 2 Отговор
    Но Европа не дава. Трябва някой да изкупува старите им автомобили. Хем излизат от страните им и не се занимават с рециклиране, хем печелят от продажбата.
  • 90 Батко

    9 1 Отговор

    До коментар #81 от "Косе Босе":

    Заради таково робско мислене България е на такова дередже. Няма как робът да живее като господаря, особено когато сам иска да е роб!

    Коментиран от #92

  • 91 Hmмммммм

    9 2 Отговор
    Те щото боклуците втора употреба нямат вредни емисии. особено тия с форсираните гъзарски двигатели.Тук някой с регистрация СО като ми изфорсира голфа на тръгване от светофар след него попадам в непрогледна мъгла.
  • 92 6884

    6 8 Отговор

    До коментар #90 от "Батко":

    Именно зарадо това трябва да се изметат всички русофилски вредители от България !
  • 93 Нане

    3 3 Отговор
    Те като видат каква катастрофа е в България кой ли ще иска да търгува тука. Затова винаги бягат.
  • 94 Qуи

    4 1 Отговор

    До коментар #78 от "Танко":

    2005 има и с карбуратор с Ел жигльори
  • 95 миро

    3 0 Отговор
    за всички "спициалисти"писали по долу ще кажа част от една фраза на хенри форд.най хубавата кола е новата .........всяка нова кола е по добра от старата.
  • 96 Мммм даааа

    2 3 Отговор
    Колкото евтини, толкова и смотани.
  • 97 Ново ДваЕсе

    4 1 Отговор
    Много интересно ми звучи хипотезата че трябвало да спазваме определени екологични норми и затова не се продават у нас. Тогава Рено защо ги правят, да не би и във Франция да не се продават? Щом са Рено, значи и двигателите не трябва да са зле? Или слагат въобще не-евро двигатели? Само се чудят какво да си изсмучат от пръстите да излъжат българина, който съвсем не е балама, а много често се опитват да го направят на такъв.
  • 98 Камикадзе

    3 3 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    И аз имах Кадет: ритнах задната врата и крака ми влезе вътре. Откъсна му се носача от купето, поради ръжда (НИКОГА не взимайте евтина кола без стоманена рамка на предното окачване), спукаха му се тръбопроводите на бензина и спирачната течност поради ръжда и ако беше се забил някъде щеше да го обвинят в тероризъм. Не купувайте стари, ръждясали и малки коли НИКОГА!

    Коментиран от #100

  • 99 Ново ДваЕсе

    1 7 Отговор

    До коментар #23 от "Павел Пенев":

    Преди няколко дни си взех BMW 5xx 2007 със всички екстри, включително старт стоп бутон, автоматик седалки с памет и всичко за което можеш да се сетиш, с доказана история в Бова кар (БМВ) до 2 месеца преди продажбата на 165 000 км, за скромната сума от 8000 лв. Не виждам защо толкова хора се оплакват от италианския "нов внос" Е. ами вярно си е, ще трябва още пари да я стегна, и ми трябваха около 4 месеца докато попадна на такава, но пък да слагаш под един знаменател всичко е преувеличено. А тия коли освен цената си нямат някакви други достойнства. Номера "Да караш нова кола си е друго" отдавна не върви. Нова кола, но ако е същия клас. Ако е подобно кубче, не, благодаря!
  • 100 Komapak

    1 1 Отговор

    До коментар #98 от "Камикадзе":

    Преди 25г. моят Опел кадет хич не беше евтин. Взех го на75000км. В интерес на истината доста километри и при мен за две години навъртя. Проблеми точно с този и ръжда съм нямал, но след падане по таван в река... Тотал щета. Резервната гума отзад се от късна и причини доста щети. Абе... Малка кола е за постоянно внимание. Няма как краш тестовете да са добри. Елементарни физически закони.
  • 101 Що кайш

    2 1 Отговор
    Коментирайте си каквото щете. Но няма как да ви покажа ( не можах да снимам) Москви ча който видях ОПУЛЕН . Никакви носталгии пристрастия и т. н. Питам: ЕКО НОРМИ ЛИ, БЕЗОПАСНОСТИ ЛИ , ЕВРО НЕ ЗНАМ СИ КОЕ ЛИ? Колата бе КАРТИНКА" в движение (не се чуваше характерното за стар МОСКАЛ) .Е
  • 102 Що кайш

    1 0 Отговор
    Не довърших. Тия горните хубосници дали ше си заслужават?
  • 103 Що кайш

    0 0 Отговор
    Последно: Дадада #12 прав си
  • 104 Транспортер

    3 1 Отговор
    Можем и у нас да си произвеждаме до 10х.лв.,но другарите не позволяет,сьщите навремето спряха булгаррено,булгаралпин и Фиат 850купе спорт и ни натресоха москвич!!!
  • 105 Готин

    2 0 Отговор
    Виждам, че има много ,,гъзари,, с ,,премиуми,, тука. Вчера видях един такъв с Cadillac Escalade, дето беше около 200 кила, облечен като клошар и си търсеше апартамент в строеж в район с най ниски цени. Не си намери, щот му беше скъпо!
  • 106 Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Танко":

    До 2007г се произвеждат с карбуратор. А по-надеждна, проста и безпроблемна горивна система от обикновения механичен карбуратор с ръчен смукач НЯМА.
  • 107 Сериозен ли си?

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Случаен":

    МайкоУ! Полото не е кола даже, то е космически кораб - вервай ми!! :-))))
  • 108 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #78 от "Танко":

    2014 в Египет
  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Мене

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Язе":

    То щото 92 г. безопасността при другите коли е номер едно