Автомобилният завод в Уляновск съвместно с компанията Avtodom представи нов многофункционален автомобил. Производителят вярва, че иновацията е подходяща, както за оперативни, така и за аварийни служби за различни цели, както и за физически лица.
Фургонът е базиран на същото шаси зад двойна кабина. Няма промени в дизайна на шасито - модул от фибростъкло върху стоманена носеща рамка е новостта, която е монтирана зад пасажерския отсек. За защита на модула са предвидени износоустойчиво вътрешно покритие и бакелитов влагоустойчив шперплат. Вътрешният обем е 5 кубически метра.
Фургонът се представя в две версии - със задна врата или с врати, отварящи се от трите страни на каросерията (всички елементи са оборудвани с амортисьорни ограничители и ключалки).
Списъкът с опции включва набор от релси на покрива и напречни греди за монтиране на багажник на покрива с товар до 50 кг, модулна топлоизолация, набор от релси за окачване на пода и пръстени или болтове в ъглите на товарното пространство за осигуряване на товара
.
Петместният автомобил е оборудван с двигател ZMZ Pro (149.6 к.с.), петстепенна механична трансмисия и задвижване на четирите колела с понижаващи предавки. В бъдеще производителят планира да пусне и туристически УАЗ на същата база, като в модула ще има две подвижни легла, гардероб, нощни лампи, лампи с индивидуално осветление и допълнителни завеси за трите отварящи се врати.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Юнак
Коментиран от #4, #6, #28
10:10 05.04.2021
2 Колю
10:14 05.04.2021
3 Емил
И е дуракоустойчива!!!
Евтин и лесен ремонт.
10:17 05.04.2021
4 123
До коментар #1 от "Юнак":
Бих си я купил по няколко причини. Цена,двигател и ремонтопригодност. Нов пикап от този клас в БГ няма по-евтин.Няма и с бензинов двигател, май в Европа въобще не се предлага с бензинов двигател. Разбира се комфорта ще е по-нисък, но пък това си е работен автомобил все пак.Коментиран от #10
10:22 05.04.2021
5 Айдееееее туьотите заминаха
10:27 05.04.2021
6 един от многото
До коментар #1 от "Юнак":
Идеалната рибарска кола! Става и за няколко дневни излети. Проходимо , място за багаж и спане , бих си го купил!10:28 05.04.2021
7 Биби
Задния капак е много тежък и по-функционално е да бъде заменен с две врати, като на баничарките.
Коментиран от #8
10:36 05.04.2021
8 Лада Веста Крос
До коментар #7 от "Биби":
Страничните врати са много яко решение, за хора които наистина им се налага да товарят и разтоварват всякакви товари, особено малки фермери! Последните у нас са на изчезване и дори такъв пикап не могът да си позволят. Колата е много добра, ако и подобрят и антикорозийната обработка няма да е зле. Просто такава кола не се ползва за голям пробег за кратко време, а по скоро за повечеко години с по малко километри, но по реална работа за каквато е правен.Коментиран от #23
10:56 05.04.2021
9 Патил
11:12 05.04.2021
10 Нико
До коментар #4 от "123":
Не случайно изтъкваш "ремонтопригодност" като основен критерии за покупката ти. Явно си даваш сметка, че основното прекарано време с това недоразумение ще е в гаража под него. Успех с покупката! Пиши после да се посмеем!Коментиран от #22, #30
12:01 05.04.2021
11 Йозеф
Коментиран от #19
12:02 05.04.2021
12 Койчо
12:04 05.04.2021
13 незнайко
12:33 05.04.2021
14 Оня с рикията
Коментиран от #27
12:49 05.04.2021
15 Сделано
Коментиран от #20
13:11 05.04.2021
16 Доналд Тръмп
13:14 05.04.2021
17 Тупангюро
Коментиран от #25
14:24 05.04.2021
18 stan4o
16:29 05.04.2021
19 Тъпи
До коментар #11 от "Йозеф":
Я евреин бая акъл изръси! Къф кран те гони ве-не виждаш ли,че това е лекотоварен автомобил,пикап от сорта на френските баничарки,само че много по-удобен. Братушките както винаги проявиха творчество и му направиха вариант със странични капаци. Кой каквото иска-или такъв със странични 2или само със задна врата.16:35 05.04.2021
20 Хей ти
До коментар #15 от "Сделано":
Доста тъпо ми звучиш!16:36 05.04.2021
21 яку ва
16:41 05.04.2021
22 Във фирмата
До коментар #10 от "Нико":
2 баничарки френски ряботят през месец-два са на ремонт. Така че ремонтопригодност е фактор от значение. Пий си хапчетата и по-спокойно! Руснака се е доказал с техниката във ВСВ веднъж завинаги!16:41 05.04.2021
23 Тиквата
До коментар #8 от "Лада Веста Крос":
Да ги спонсорира. Не само да се пъчи с ненужни харчове. Например залата на колодрума в Пловдив. Милиони похарчени и сега не може да си покрие разходите.16:45 05.04.2021
24 Кокич
16:52 05.04.2021
25 Obey the Law
До коментар #17 от "Тупангюро":
Между 1,1 - 1,2 милиона рубли. (23 973,10 - 26 161,94 лв.)17:00 05.04.2021
26 Скромен
17:53 05.04.2021
27 На Персонални острови и хотели
До коментар #14 от "Оня с рикията":
Са бугатите. Ша продаваш на бираджии от англия и германия....17:54 05.04.2021
28 Gggggg
До коментар #1 от "Юнак":
За бизнеса е супер. Аз бих купилнтакова, даже няколко , ако са на газ. И са по 25хил. Лв.Коментиран от #29
07:24 06.04.2021
29 стоян георгиев
До коментар #28 от "Gggggg":
хахахахах супер е след като се наложи да го ремонтираш основно на 10000 км.ама купуваите бе дрогари,що не купувате?тук човек ако ви чете коментарите ще остане с впечетление че карате основно лади и уазки.та караите и купуваите.тва е пътря да се превъзпитате!11:17 06.04.2021
30 123
До коментар #10 от "Нико":
Въпреки че е безмислено да ти отговарям ще го направя. Ремонтопригодност означава не колко често ще правиш ремонт, а дали може да се ремонтира и при какви условия. Отговори ми на простичкия въпрос - ти ако си купиш нова хубава кола от западен или източен производител и след 1500 км ти светне чека, а на хубавото мониторче ти напише "Моля спрете безопасно и посетете незабавно оторизиран сервиз" какво правиш, а? Обаждаш на пътна помощ която ти е включена като бонус от продавача и чакаш да ти я оправят. Евентуално. Така избутваш три или четири години до края на гаранцията и след това като вече знаеш колко струват ремонтите и че ти нищо не можеш да направиш сам освен да си смениш гумите и да си налееш гориво, решаваш че е по-добре да си вземеш пак нова кола за да не се набутваш на 100% а само на 70%, защото "новата" ти 4 годишна кола можеш да я продадеш за около 30% от цената на нова. Такива като теб сте така наречените водачи на МПС а не шофьори. Шофьора знае какво е автомобил, как функционира и как се ползва и ако се наложи може с подръчни средства да си помогне да не остане на пътя. Докато относно устройството на автомобила, водачите са научени кое е шофьорската седалка, как да наливат гориво и как евентуално да не се ударят някъде.Знам че много ще ревнат , че не им е работа да си ремонтират сами колата и т.н., но въпросното МПС от статията е работен автомобил и се очаква да работи в трудни условия и натоварен режим , което налага и възможности за ремонт в т11:53 06.04.2021
31 Грую
16:11 06.04.2021