9 Април, 2021 10:32 33 124 134

УАЗ показа "Буханка" работеща ежедневно при температури от -45 градуса по Целзий

  • уаз-
  • буханка

Снимката показва бял микробус УАЗ-452, работещ в Арктика

УАЗ показа "Буханка" работеща ежедневно при температури от  -45 градуса по Целзий - 1

УАЗ публикува в своя Instagram профил снимка на най-известния си ван, който в случая се използва като работеща машина на платформа за добив на нефт. Ежедневните температури там са минус 45 градуса по Целзий. Казва се, че снимката е направена в Арктика.

Снимката показва микробус УАЗ-452 със задвижване на всички колела в бяло. Корпусът на машината е оборудван със странични еднокрилни врати и двукрила врата отзад. Версията, която работи ежедневно при тези минусуви температури не е доработвана допълнително.

Тя е оборудвана с 2,7-литров бензинов двигател, развиващ 112 к.с. и 198 Нм въртящ момент. Моторът е сдвоен с петстепенна механична скоростна кутия и постоянно задвижване на всички колела.

В поста под снимката се казва: Арктика, минус 45 ° C зад борда и пълна липса на пътища ... Но нашата „Буханка“ не се оплаква. За работниците тя е маршрутка, стая за кратко затопляне и... фотомодел. Коя друга кола е способна на това?


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 150 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    339 25 Отговор
    Създадено просто и дуракоустойчиво, точно за да работи в такива условия!!!
  • 2 Сарая

    83 47 Отговор
    Като гледам снимката на светлина от купето....
    Прилича ми да ес вътрепно кюмбе ..буриите са от др страна !
  • 3 Шум за нищо

    208 16 Отговор
    Просто специализирана машина. Щом върши работа, какъв е проблема.

    Коментиран от #98

  • 4 Гаргата

    47 77 Отговор
    Да защото не я изключват от контакта никога.

    Коментиран от #5

  • 5 Жабата

    114 9 Отговор

    До коментар #4 от "Гаргата":

    Само доливат бензин постоянно.
  • 6 провинциалист

    156 28 Отговор
    Сигурен съм, че много им липсват еърбег, абс, климатроник, автопилот и т.н.

    Коментиран от #62, #70

  • 7 Мииии

    65 286 Отговор
    Кютук, майна. Тия 50 години произвеждат едно нищо което предизвиква само смях. Трагедия са. Технологична трагедия. За визия, дизайн, функционалност просто нема смисъл.

    Коментиран от #11, #24, #31, #37, #44, #49, #71, #128

  • 8 Буханка..а..супер..

    68 160 Отговор
    Е това вече висша технология..Буханка..точно..от глагола, набухался, 45 градуса е много добре, при този студ е супер, този автомобил може не само да гази из сняг и лед, той може да лети, да плува като подводница, да изтрелва ракети, да пръска против комари през лятото, да вари самогон, да чисти тоалетни, служи и за развлечения..от вътре може да излезе Филип Киркоров, Алла Пугачова, балета на Болшой театър и Костя Копейкин с 100 рубли в ръка, и чаша с квас. Както винаги братушките са номер едно..във всичко.

    Коментиран от #56, #68, #113

  • 9 Посетител

    128 5 Отговор
    Класиката е вечна!!! Към Жабата и Гаргата: - Е, и? Впрочем, в Далечния Север зимата не се препоръчва гасенето на двигателя! Навремето гледах филм за живота в Шпицберген, там също зимата не гасят двигателите на колите! И понеже са на остров, не се боят че ще им откраднат колите!

    Коментиран от #13, #105

  • 10 Ввътре ша е минус 10

    14 53 Отговор
    Освен ако няма допьлнителна печка или калорифер с ток отвън....
  • 11 еш па тоа

    119 15 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    ''Коя друга кола е способна на това?''-Просто и ясно.Като теб.

    Коментиран от #118

  • 12 Ино нещу направи ама да е

    8 30 Отговор
    Като да мяза...
  • 13 James

    23 56 Отговор

    До коментар #9 от "Посетител":

    Силно съмнително е да си оставят колите да навъртат по 8700 моточаса годишно, това са 220 000 километра износване годишно, за разходите за гориво да не говорим.

    Коментиран от #21, #95, #123

  • 14 Българин

    79 25 Отговор
    А чушкопек "Ганьовец-2"работи безпроблемно на 91'+.Колектив от БАН разработва проект за "Ганьовец-3".Проектът е спонсориран от ЕС и техническият отдел на НАТО,чушките летят до чинията,с точност на попадението до 2 метра..
  • 15 дърт шофьор

    71 10 Отговор
    Те не ги гасят въобще. Доливат бензин и моторът работи денонощно. Ако го угасят паленето на студен мотор става много трудно.

    Коментиран от #104

  • 16 Бил в Сибир

    192 19 Отговор
    Големи отворковци коментират тук. Ей, пръдльовци, ако отидете там, ще ви се дръпне фъшкията. Само там можете да оцените тази машина.

    Коментиран от #46, #58

  • 17 мислите като американци

    43 32 Отговор
    Трябвало да оставят двигателя да работи вечно щото не могат да го пуснат после... вие за топъл гараж чували ли сте?

    Коментиран от #22

  • 18 един от многото

    103 9 Отговор
    Интересно ако беше Тесла , колко работа щеше да свърши и колко батерии?

    Коментиран от #25, #66

  • 19 Дядо Мъдю

    24 72 Отговор
    Не може да работи постоянно! Поне през ден трябва да я гасят! Ремонти не могат да се правят при работещ двигател!
  • 20 Българин

    41 117 Отговор
    То понеже в Аляска американските камиони работят все на топло.
    Руски палячовци!

    Коментиран от #35, #97, #114

  • 21 Посетител

    53 2 Отговор

    До коментар #13 от "James":

    Филма беше за живота на хората в Шпицберген, ежедневието им. Семейство отива на кино/театър а през това време колата им е отвън с работещ двигател. Аз също като теб се чудех как си оставят колите така.
  • 22 Посетител

    69 7 Отговор

    До коментар #17 от "мислите като американци":

    Топъл гараж... насред нищото...

    Коментиран от #45

  • 23 каруцар

    35 75 Отговор
    Едни се хвалят с нов марсоход, други със стара буханка.....

    Коментиран от #26, #51, #112

  • 24 Прав си

    87 12 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    кютук е отсекъде.
    Тре да им предложиш една Х5, с климатика, с екстрите, с дизайна, ще им върши прекрасна на работа на минус 45 градуса.
    Но трябва и подходящ репатрак за тая температура.
    Може би Буханка за репатрак?

    Коментиран от #28, #130

  • 25 Студ

    80 6 Отговор

    До коментар #18 от "един от многото":

    На Теслата , само щеше да и премигне таблото , да изписука жално , и да там със всякакви признаци на живот. Хора които са работили в Коми разправят , отиват на лов убиват един елен , и го хвърлят на терасата вън , след което цял месец си режат месо от него , с моторната резачка , фризер не им трябва.
  • 26 Случка

    91 7 Отговор

    До коментар #23 от "каруцар":

    То буханката става и за марсоход , само че е правена много отдавна. В нета има един действителен разказ на група офроудъри , които излязли да си поразтъпчат джиповете .Отишли в някакво забутано село , намерили дълбока кал и всеки се пробва , съответно закъсва , една голяма Тойота на въже ги издърпва обратно . И по едно време от другата страна на калният път се чува рев на двигател , музика , и една дърта разкикерчена буханка пълна със пияни селяци минала покрай тях през калта и ги оставила без думи.

    Коментиран от #131

  • 27 Йозеф

    22 67 Отговор
    Тая буханка я ползват за нужник, като вътре гори кюмбе, да не ти се спече от студа ако-то.

    Коментиран от #57

  • 28 един от село

    35 51 Отговор

    До коментар #24 от "Прав си":

    Да се чудиш, как се оправят в Аляска и Канада без Буханки, лосове ли впрягат, кво ли?

    Коментиран от #76

  • 29 Дедо

    29 5 Отговор
    На заден план се виждат багер и бетоновоз(на снимката) ,а те как ли работят?

    Коментиран от #33, #117

  • 30 Го мньо

    2 6 Отговор
    Оди ти бе.
  • 31 Мииии

    28 7 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    Ей, папагал, да си чувал нещо за РД-180. Щом и българският цървули тръгне да умничи на технологични теми, мани, мани.

    Коментиран от #34

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 БДЖ

    7 8 Отговор

    До коментар #29 от "Дедо":

    Ааа, те са западни машини, нищо особенно, бачкат си!
  • 34 Гост

    9 10 Отговор

    До коментар #31 от "Мииии":

    Цървулче,май ти нямаш грам идея от тези теми.По-добре мълчи,че изглеждаш по-малко кух!
  • 35 отворко

    28 8 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    Ти бил ли си в Аляска ? Температурите са различни!
  • 36 Гост

    15 45 Отговор
    Колко са жалки руснаците, и се хвалят с това.

    Коментиран от #38, #40

  • 37 Що разби тръбата на майка си

    15 2 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    С тази капацуна кухааа
  • 38 Я са похвали ти

    18 6 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Сус сирене менте ило боза ментак.Ааа сетих сее а Чушкопека или кое ?????Нещастник си по душа

    Коментиран от #39

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Аууу

    10 34 Отговор
    боклук руски. скърцаща матара и факти го нарича ван.

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Бухам, бухам буханка

    4 6 Отговор

    До коментар #41 от "Аууу":

    И имаш брат
  • 44 Иво

    16 4 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    Миии виж си минусите :-)))
  • 45 Хамсал

    18 1 Отговор

    До коментар #22 от "Посетител":

    В Русия има покривала за коли с тръбопроводи за топъл въздух от жилището.

    Коментиран от #96

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 инж Химик

    23 54 Отговор
    Руснаците пак простеят. Кво ми го хвалят тоя боклук , една Тойота , ще работи при същите условия и мотора и ще изкара 4 пъти повече. Аман от руски недомислици на 40 години.

    Коментиран от #50

  • 48 qwerty

    26 4 Отговор
    доколкото съм чувал тойота тундра е разработена специално за суровите условия на северна америка и даже палела н -40С, но реално не съм попадал в нета на руснаци с подобни автомобили в сибир. по нешенъл географик имаше предаване за едни шофѐри в тайгата, които имаха по 2 барела с бензин в кросярията и само доливаха гориво по време на пътуването си
  • 49 Реалист

    10 9 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    Никога не си се качвал карал и не знаеш за какво служи въобще:) дрънгел безполезен:)

    Коментиран от #79

  • 50 Гост

    8 14 Отговор

    До коментар #47 от "инж Химик":

    Защо да простеят като са си прости.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Бай Генчо

    13 28 Отговор
    Новата"Буханка"...като баба Янка...,стара баба с нови гащи..Честито ревматизъм,дископатия...артрит и един чувал болести с тая тарга на -45градуса,,приятен да му е пътя на бляда...!
  • 53 Газ 66

    42 6 Отговор
    Точно 10 години имам карано на такова нещо. Купено чисто ново. Всеки ден без уйкенда , по минимум 50 км дневно. Имаше дни по 180-200км. Ева ми са ма.ма.та. След такива дни се чувствах все едно съм минал 1000км. Ако съм жив до пенсия трябва да ми ги смятат от НОИ за 20 години стаж. Голямо наказание ви казвам е да караш тоя технологичен из.ро. д. Имах случаи в които нарочно правех така че да има някакви аварии и да си почина докато монтьора го прави. Иначе за проходимост две мнения няма. Откъде не съм решил , от там не съм минал
  • 54 ИЯО

    14 3 Отговор
    Онези отзад как леят бетон на -45 не ми е ясно. Тука му треперят на -5-6 сакън да не се напука.

    Коментиран от #125

  • 55 Реалността

    11 41 Отговор
    Няма такива не@ндерталци като руснаците, Господ много е сбъркал като е създал това подобие на хора.

    Коментиран от #69, #133

  • 56 барета

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":

    браво бе братле , направи ми вечерта! страхотен пост, браво!
  • 57 Кенефа

    10 1 Отговор

    До коментар #27 от "Йозеф":

    щот ти акаш само в Х-6 и МЛ -И.
  • 58 старият рокер

    5 19 Отговор

    До коментар #16 от "Бил в Сибир":

    ми що са върна ве, айде бегии се обратно! а на въпроса коя друга машина може това-всяка която не се гаси ! ако наистина си бил в сибир трябва да знаеш това!
  • 59 захарова

    10 30 Отговор
    КАЗАЧОЦИТЕ НИ ВРЪЩАТ 200 ГОДИНИ НАЗАД С ТЕЗИ БРАКМИ ...

    Коментиран от #65

  • 60 гост

    31 4 Отговор
    И сега някой да се изцепи, че Форд вадят повече мощност от литър обем, а дали въобще е способна да работи на такива температури или само ще й светне таблото като коледно дръвче, не се знае. Това са прости, но здрави коли, не е случайно, че навремето всеки гараж си имаше канал, та даже се правеха и по междублоковите пространства, за обслужване и ремонт на соц. возилата. Сега за размяна на гумите се ходи до сервиз.
  • 61 незнайко

    25 3 Отговор
    ДА ТОВА Е САМАТА ИСТИНА, НО ГОЛЕМИТЕ КОНЦЕРНИ ГОНЕЩИ НЕИМОВЕРНИ ПЕЧАЛБИ НЯМА ДА ГО ПРИЗНАЯТ !!! Те тъпчат машините с милиони електронни елементи които не са предвидени за такива температури !!! За тях важи принципа, че всичко което хвърчи може да се яде !!! ДА, ДА, АМА НЕ !!!
  • 62 Хайл

    9 1 Отговор

    До коментар #6 от "провинциалист":

    Особено климатроника,абс,айрбег и автопилота 🤣🤣🤣
  • 63 Изключително

    34 4 Отговор
    Здрав автомобил! Тук коментират хора които не са карали, но и не са виждали такава уазка. Не говориме за екстри, а за здравина.Двигателя е до теб и зимата е много топло.

    Коментиран от #83

  • 64 Хайл

    37 4 Отговор
    Само който не е карал буханка не знае на какво е способна,тези г-класи,панчаревовци,патруловци само ще гледат как се отдалечава
  • 65 Хайл

    14 2 Отговор

    До коментар #59 от "захарова":

    Да те натиска някой да я купуваш
  • 66 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #18 от "един от многото":

    Като е включена в тока като тролей ама толкова дълги кабели от къде🤣
  • 67 0000

    22 2 Отговор
    Имах роднина работил в Коми.твърдеше,че дизеловите машини там не ги гасят понеже нафтата почва да парафинира.ако изстине после студения старт е голям проблем.повредените или замръзнали се прибират в хале на плюсова температура иначе няма палене

    Коментиран от #111

  • 68 Шляхтиц

    26 2 Отговор

    До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":

    Буханка е вид хляб, подобен по форма на нашите козунаци от ламаринените форми. Не е свързано името с глагола "бухать" - пия.

    Коментиран от #110

  • 69 укра

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "Реалността":

    и С ТЕБЕ НЕЕ ПРОКОПСАЛ
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Жулиен Гаков

    35 4 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    Да отговоря и на този деебил: и ,,щил" произвеждат от 30 години едни и същи модели , напр : 250- ката, поне аз режа с такава, не защото не могат да измислят по- добро ,а защото се Е доказала !! И не се чупи! ПРОСТО НО ЗДРАВО! ГОРУБОЕ НО ЗДРАВОЕ! - както казват руснаците! Разбра ли бе тикво ???!!!
  • 72 tapanar4o

    36 3 Отговор
    Вечно плюещите олигофрени тук,не разбраха че за такъв тип превозно средство,руснаците не гонят комфорт а работоспособност.За какво са им АБС,Еърбег и други подобни в Сибир?
  • 73 БУДА

    14 7 Отговор
    БОЙКО И ТОВА НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ , НО ДА ГО ОТКРАДНЕ МОЖЕ !
  • 74 Беше яка машина

    18 6 Отговор
    Преди 30 и кусур години една такава ми е.а мамата две години в казармата.Още ме стряска на сън понякога ръмженето и!
  • 75 Дошли с ума

    4 2 Отговор
    Горките хорица
  • 76 Сульо

    46 7 Отговор

    До коментар #28 от "един от село":

    За прости и лyди "демократи" и шизофренични русофоби обяснявам. В САЩ правят СПЕЦИАЛНИ автомобили за Аляска.Аляска НЕ Е толкова студена като Северния полюс-Арктика. А тук хората се хвалят СЪС СЕРИЙНА ! кола непригаждана и произведена за универсални условия. Но вие промитите от евтина американска пропаганда мозъци няма как да го разберете.
  • 77 кочо

    11 13 Отговор
    В Канада всички марки коли работят при минус 45С. И моят Хюндай също.
  • 78 Bace

    15 9 Отговор
    Това нема си го купа и за 500 лева. Карах го в казармата. Няма нищо общо с автомобил.

    Коментиран от #90

  • 79 винкел

    8 8 Отговор

    До коментар #49 от "Реалист":

    Ти какво караш?
    Имаш ли буханка? Много хвалби ама никои не ще да ги кара!

    Коментиран от #126

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 някой

    3 1 Отговор

    До коментар #63 от "Изключително":

    Лятото също :)
  • 84 да питам

    11 14 Отговор
    Колко от коментиращите са карали тоя боклюк , та толкова разбират ?! На заставата имахме един УАЗ 452 и два 469/джип/ .. Затъвали сме с всичките .

    Коментиран от #101

  • 85 Сър Пичук

    7 7 Отговор

    До коментар #82 от "Блядко":

    Фиат 124 беше кола на годината през 1964,а в Русия все още не се го забравили и продължава да се търкаля под името Лада.
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 От чужбина

    6 2 Отговор
    Виждал съм коли от Аляска с електрически нагревател на двигателя, който го подгрява преди да запалиш.
  • 88 На ТИР

    6 6 Отговор
    паркингите в Америка също оставяха камионите да работят, за да ... им работят климатиците. Малка разлика в стандарта.
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Констатация

    29 6 Отговор

    До коментар #78 от "Bace":

    Друго е да си обръснеш краката , и да си намажеш ръцете с кремче, да станат гладки . Батковото , ако знаеше какво е, да качваш 50 кг. Торби цимент до петият етаж , как се бие плоча с лопати , то карането на уазка щеше да ти се стори почивка , то за това ви наричат поколение функционално неграмотни , и неподготвени .
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Жулиен Гаков

    2 0 Отговор
    И баща ви!
  • 95 ХХХХ

    10 1 Отговор

    До коментар #13 от "James":

    Малко не доуточнил.
    Двигател се гаси само в топъл гараж(за топъл се приема с температури, около 0 градуса по целзии).
    Не говорим за целогодишно, а в най-студените периоди.

    На тези географски ширини двигателя наистна не се гаси. Просто защото после после неможеш да го запалиш.
    Горивото се сгустява и помпите не могат да карат.
    в по лошия случай направо замръзва.

    На много хора не е известно, но постояната работа на горивната помпа в резервоара, когато двигателя е на обороти затопля горивото.

    Коментиран от #100

  • 96 ХХХХ

    8 1 Отговор

    До коментар #45 от "Хамсал":

    Там от където е снимката да виждаш жилище наоколо.

    Самите си го пишат, че я използват хората, като стая да се стоплят.
  • 97 ХХХХ

    12 0 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    И къде точно ги гасят в аляска?

    На места предвидени да нощуват тирове.
    Бъди сигурен, че там има поне една стартова количка за запалването им сутрин.

    А сравнението на ниските температурите между Сибир и Аляска наистина в сибир е по студено с средно 10 градуса.

    Като абсолютни стойности стойности.
    Най-ниската измерена температура в Аляска е минус 63 градуса по целзии.
    Най-ниската официално призната измерена температура в Сибир е минус 79 градуса по целзии. Има по-стари данни, които не са официално признати (на същото място) те дават минус 83 градуса по целзии.

    Поради географските особенности(монголското плато, хималаите) Сибир е значително по-студен от Аляска

    Коментиран от #99

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 тоз пък

    10 8 Отговор

    До коментар #97 от "ХХХХ":

    вие на какви лекрства сте ? тирове в аляска така не се бях смял скоро

    Коментиран от #106

  • 100 хахахахахаха

    11 1 Отговор

    До коментар #95 от "ХХХХ":

    то и на теб не ти е известно че уазката няма помпа в резервоара и че бензина не се згъстява както нафтата при ниски температури...

    Коментиран от #107

  • 101 така е

    22 3 Отговор

    До коментар #84 от "да питам":

    когато неможете да карате ще затъвате тя е дуракоустойчива но не е самоуправляваща се !!! аз имам такава от 10г и я ползвам само за тежки терени или да вадя такива като вас ...
  • 102 1944

    10 17 Отговор
    показвайте на селяндурите ръждивите руски боклуци да се кефят.
  • 103 Сибиряк

    17 2 Отговор
    Не берете грижа за руснаците там, гориво колкото искаш, в УАЗ-ката със сигурност има печка и ток, и с още по-голяма сигурност някъде имат поне 2-3 халета за ремонтни дейности, оборудвани с всичко необходимо, вкл. и мощни калорифери на нафта. Със сигурност си имат и аварийни дизелови генератори по 1000кв. и нагоре....
  • 104 Да бе

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "дърт шофьор":

    - не ги гасят. Има един град - Якутск, да не би да смятате, че там колите не ги гасят? А там бързата помощ е от подобни машини - и действа бързо и навреме.Температурата стига до минус 52...
  • 105 Тодор

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Посетител":

    Почти съм сигурен, че има подводен тунел.

    Коментиран от #121

  • 106 ХХХХ

    12 2 Отговор

    До коментар #99 от "тоз пък":

    Прав си тирове "TIR" наистина няма там. Има влекач с полуремарке, което в България по разговорно наричаме тир.
  • 107 ХХХХ

    6 1 Отговор

    До коментар #100 от "хахахахахаха":

    В случая нямах предвид конкретно УАЗ проследи коментарите.

    За замръзването наистина само дизеловото гориво.

    Бензините не замръзват, но при температури по ниски от - 40 градуса по целзи започват уплатняване (стават подобни на отначало на олио, после започва нещо като желиране) при -60 градуса вече не могат да бъдат изпомпвани от стандартните помпени системи на МПС.
  • 108 факт

    3 0 Отговор
    и бетон наливат!?

    Коментиран от #109

  • 109 ХХХХ

    0 3 Отговор

    До коментар #108 от "факт":

    Прав си лятото наливат.

    Коментиран от #116

  • 110 УбавиОрПавликен

    10 2 Отговор

    До коментар #68 от "Шляхтиц":

    “Бухать“ се използва често от рускоезичните, но е жаргонна дума, която не означава “пия“, а по-скоро “поркам, къркам“. Пил съм доста с рускоезични - молдовци, украинци, хора от бившите съветски републики, защото покрай мен много от тях се срещат - в Чехия съм. Един азер пък даже живял в Търговище в България - не можеш да го отличиш от ромите, пък и той с такива пребивавал у нас. Както и да е, благороднико, поркам е думата...
  • 111 Иван

    9 0 Отговор

    До коментар #67 от "0000":

    Един, беше ми работник, той навремето ходил в Коми и разправяше същото. Даже като загасне машината и отиват при някои от местните с работеща машина, дадат му няколко водки и онзи сам им я дава. Иначе няма как да свършат работата... А специално в онези години горивата са били направо безотчетни - има много, няма какво да го мислиш... Сега е по-различно, СССР се разпадна и чак такава анархия няма.
  • 112 Ивайло Стоев

    13 1 Отговор

    До коментар #23 от "каруцар":

    Навремето беше много популярен разказа как двама българи седнали в някакво кръчме за обяд в Лондон, поръчали си по една бутилка уиски и заедно с обяда в рамките на час си ги изпили. Плащат, стават от масата и си излизат, при което цялото заведение им ръкопляскат. Човек ще си каже, че британците не могат да пият, което не е така, защото са здраво алкохолна нация. Пробвах същото на обяд, хората по-скоро ме гледат с учудване, че се наливам от обяд, вместо да изчакам поне 6 часа вечерта. Та - въпрос на мислене и манталитет... У нас хората с образование не са на почит, но мнозинството се възхищава на анекдота за овчаря, който казал на данъчния - К*ра ли ми държа, та не си фана ягнье?
  • 113 Чукча

    14 0 Отговор

    До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":

    Наименованието "буханка" идва от формата на купето, което наподобява така нареченият черен хляб буханка.
  • 114 Домакин

    4 4 Отговор

    До коментар #20 от "Българин":

    Палячо си ти! Поинтересувай се за средните зимни температури в Аляска, и тогава се изказвай!
  • 115 2088 година

    4 2 Отговор
    УАЗ показа "Буханка".

    Коментиран от #132

  • 116 Това

    7 1 Отговор

    До коментар #109 от "ХХХХ":

    Там лято почти няма , когато заливат бетона , закачат на арматурата проводници с определен ампераж ,който нагрява арматурата като нагревател , това не дава на бетона да замръзне , защото и той се затопля , тока там е почти без пари , и на никой не му пука за изхабената електроенергия . Казвали са ми , че бетона много красиво пушел , и във фургона за отдих , се топлят с печки с реотани дебели колкото показалец на ръка.
  • 117 чичо

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "Дедо":

    Ти остави багера, ама каква гора има на тази нефтена платформа? Още от заглавието трябва да ти стане ясно каква лъжа ни пробетват. В Буханката наистина гори кюмбе, на отработено масло и нафта е.
  • 118 стоян

    7 6 Отговор

    До коментар #11 от "еш па тоа":

    До 11 ком -коя друга можела освен буханка -другарю -в Канада сигурно се движат с камили-русофилите сте толкова наивни -като деца
  • 119 Радослав Сл

    0 2 Отговор
    Слабо.
  • 120 стоян георгиев

    7 7 Отговор
    интресна работа как се оправят в швеция или гренландия?само да поясня че производителноста в скандинавието или канада е в пъти по-висока поради по-добрата техника включително и автомобили.та на дрогарите им пожелавам буханки.само буханки дрогари.да ви гледам по светофари и баири как кретате .само тва ще ви превъзпита.няма путиноид дето да кара лада или уазка нито пък такъв да бяга към магадан или челябинсk,но тук ако им четете постовете ще си помислите именно тва!
  • 121 Посетител

    2 1 Отговор

    До коментар #105 от "Тодор":

    Между кое, о-в Шпицберген и континента ли? Не знам, не съм чувал. А и филма го бях гледал преди 20 - 25 години. Тогава, със сигурност тунел не е имало!
  • 122 Изпробвано

    6 0 Отговор
    ОХ , то добре , само да издържи гаритурата на главата. Че го дъвках в една зина с минус 20 , преди 30 год. и още не мога да забравя !!!
  • 123 Аха

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "James":

    Всъщност си ги гасят, единствено през някои от най-студените зимни дни може да ги оставят да работят цяла нощ и то ако на следващия ден също ще използват колата, като парното се оставя да работи на макс за да е отоплено купето. Не се гасят само тежките машини, най-вече дизеловите щото там наистина няма палене после, но пък се използва специална нафта която да не замръзва като обикновената!
  • 124 Бодак

    9 2 Отговор
    Яка и дуракоустойчива машина, който е имал работа с нея винаги и се е възхищавал и не я заменя за нищо.
    Е, ако вътре се сложат малко удобства ще е по-добре, но руснаците са си такива -- правят нещата като по спартански разбирания
  • 125 Домакин

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "ИЯО":

    С пластификатори.
  • 126 Реалист

    3 1 Отговор

    До коментар #79 от "винкел":

    Имам буханка ползвам я ежедневно,само в гората, и няма равна по проходимост,това не е кола за асфалт и града. Независимо от сняг кал в гората си проправям път до всякъде.
  • 127 12 Април

    2 0 Отговор
    газка, мазка, уазка, лазка, пазка, но работят без отказка. Да ви е честит празника на космонавтиката драги читатели и писатели !
  • 128 куку руку ку

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Мииии":

    Затова ли всеки, който започне да говори за офроуд способности, на кой да е високопроходим автомобил го сравнява с буханката.
  • 129 ттт

    4 1 Отговор
    Преди милион години в казармата радиостанцията ни беше на уазска. За това нещо нямаше непреодолимо препятствие, всек офрод беше като магистрала.
  • 130 провинциалист

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Прав си":

    Кой е Тре?
  • 131 Цецо

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Случка":

    А какво са пиели
  • 132 1 май 2021 година 12:05 часа

    2 0 Отговор

    До коментар #115 от "2088 година":

    две буханки и девет виетнамки излетяха от космодрума в Сибир.Очаква се да кацнат в базата на Марс в 12:10 часа същият ден
  • 133 Пацо

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Реалността":

    Те не са виновни бе комунизма ги унищожи както и нас
  • 134 jullliann 72

    1 1 Отговор
    Ей работи Уазчето на -45 и на -60 пак ще работи.Аз вие Ганьовски усти,дето от всичко разбирате ама само на теория си изяжте главите от яд.Високотехнологичните западни еднодневки не работят и на -10.Чупят се и не изкарват и до 150 000км.И струват колкото апатаменти.