ФАКТИ.БГ

УАЗ показа "Буханка" работеща ежедневно при температури от -45 градуса по Целзий

Снимката показва бял микробус УАЗ-452, работещ в Арктика

Публикувана: 9 Април, 2021 10:32
129 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24351
УАЗ показа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 139 гласа.

УАЗ публикува в своя Instagram профил снимка на най-известния си ван, който в случая се използва като работеща машина на платформа за добив на нефт. Ежедневните температури там са минус 45 градуса по Целзий. Казва се, че снимката е направена в Арктика.

Снимката показва микробус УАЗ-452 със задвижване на всички колела в бяло. Корпусът на машината е оборудван със странични еднокрилни врати и двукрила врата отзад. Версията, която работи ежедневно при тези минусуви температури не е доработвана допълнително.

Тя е оборудвана с 2,7-литров бензинов двигател, развиващ 112 к.с. и 198 Нм въртящ момент. Моторът е сдвоен с петстепенна механична скоростна кутия и постоянно задвижване на всички колела.

В поста под снимката се казва: Арктика, минус 45 ° C зад борда и пълна липса на пътища ... Но нашата „Буханка“ не се оплаква. За работниците тя е маршрутка, стая за кратко затопляне и... фотомодел. Коя друга кола е способна на това?

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 139 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ивайло
1 Отговор
Създадено просто и дуракоустойчиво, точно за да работи в такива условия!!!

Оценка:
-24 +314

Сарая
2 Отговор
Като гледам снимката на светлина от купето....
Прилича ми да ес вътрепно кюмбе ..буриите са от др страна !

Оценка:
-42 +81

Шум за нищо
3 Отговор
Просто специализирана машина. Щом върши работа, какъв е проблема.

Коментиран от #98


Оценка:
-15 +198

Гаргата
4 Отговор
Да защото не я изключват от контакта никога.

Коментиран от #5


Оценка:
-71 +45

Жабата
5 Отговор

До коментар #4 от "Гаргата":


Само доливат бензин постоянно.

Оценка:
-9 +108

провинциалист
6 Отговор
Сигурен съм, че много им липсват еърбег, абс, климатроник, автопилот и т.н.

Коментиран от #62, #70


Оценка:
-26 +143

Мииии
7 Отговор
Кютук, майна. Тия 50 години произвеждат едно нищо което предизвиква само смях. Трагедия са. Технологична трагедия. За визия, дизайн, функционалност просто нема смисъл.

Коментиран от #11, #24, #31, #37, #44, #49, #71, #128


Оценка:
-263 +62

Буханка..а..супер..
8 Отговор
Е това вече висша технология..Буханка..точно..от глагола, набухался, 45 градуса е много добре, при този студ е супер, този автомобил може не само да гази из сняг и лед, той може да лети, да плува като подводница, да изтрелва ракети, да пръска против комари през лятото, да вари самогон, да чисти тоалетни, служи и за развлечения..от вътре може да излезе Филип Киркоров, Алла Пугачова, балета на Болшой театър и Костя Копейкин с 100 рубли в ръка, и чаша с квас. Както винаги братушките са номер едно..във всичко.

Коментиран от #56, #68, #113


Оценка:
-144 +64

Посетител
9 Отговор
Класиката е вечна!!! Към Жабата и Гаргата: - Е, и? Впрочем, в Далечния Север зимата не се препоръчва гасенето на двигателя! Навремето гледах филм за живота в Шпицберген, там също зимата не гасят двигателите на колите! И понеже са на остров, не се боят че ще им откраднат колите!

Коментиран от #13, #105


Оценка:
-5 +118

Ввътре ша е минус 10
10 Отговор
Освен ако няма допьлнителна печка или калорифер с ток отвън....

Оценка:
-50 +12

еш па тоа
11 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


''Коя друга кола е способна на това?''-Просто и ясно.Като теб.

Коментиран от #118


Оценка:
-14 +109

Ино нещу направи ама да е
12 Отговор
Като да мяза...

Оценка:
-28 +8

James
13 Отговор

До коментар #9 от "Посетител":


Силно съмнително е да си оставят колите да навъртат по 8700 моточаса годишно, това са 220 000 километра износване годишно, за разходите за гориво да не говорим.

Коментиран от #21, #95, #123


Оценка:
-51 +23

Българин
14 Отговор
А чушкопек "Ганьовец-2"работи безпроблемно на 91'+.Колектив от БАН разработва проект за "Ганьовец-3".Проектът е спонсориран от ЕС и техническият отдел на НАТО,чушките летят до чинията,с точност на попадението до 2 метра..

Оценка:
-25 +72

дърт шофьор
15 Отговор
Те не ги гасят въобще. Доливат бензин и моторът работи денонощно. Ако го угасят паленето на студен мотор става много трудно.

Коментиран от #104


Оценка:
-10 +65

Бил в Сибир
16 Отговор
Големи отворковци коментират тук. Ей, пръдльовци, ако отидете там, ще ви се дръпне фъшкията. Само там можете да оцените тази машина.

Коментиран от #46, #58


Оценка:
-19 +176

мислите като американци
17 Отговор
Трябвало да оставят двигателя да работи вечно щото не могат да го пуснат после... вие за топъл гараж чували ли сте?

Коментиран от #22


Оценка:
-30 +40

един от многото
18 Отговор
Интересно ако беше Тесла , колко работа щеше да свърши и колко батерии?

Коментиран от #25, #66


Оценка:
-8 +94

Дядо Мъдю
19 Отговор
Не може да работи постоянно! Поне през ден трябва да я гасят! Ремонти не могат да се правят при работещ двигател!

Оценка:
-62 +23

Българин
20 Отговор
То понеже в Аляска американските камиони работят все на топло.
Руски палячовци!

Коментиран от #35, #97, #114


Оценка:
-106 +39

Посетител
21 Отговор

До коментар #13 от "James":


Филма беше за живота на хората в Шпицберген, ежедневието им. Семейство отива на кино/театър а през това време колата им е отвън с работещ двигател. Аз също като теб се чудех как си оставят колите така.

Оценка:
-2 +47

Посетител
22 Отговор

До коментар #17 от "мислите като американци":


Топъл гараж... насред нищото...

Коментиран от #45


Оценка:
-6 +61

каруцар
23 Отговор
Едни се хвалят с нов марсоход, други със стара буханка.....

Коментиран от #26, #51, #112


Оценка:
-69 +33

Прав си
24 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


кютук е отсекъде.
Тре да им предложиш една Х5, с климатика, с екстрите, с дизайна, ще им върши прекрасна на работа на минус 45 градуса.
Но трябва и подходящ репатрак за тая температура.
Може би Буханка за репатрак?

Коментиран от #28


Оценка:
-10 +80

Студ
25 Отговор

До коментар #18 от "един от многото":


На Теслата , само щеше да и премигне таблото , да изписука жално , и да там със всякакви признаци на живот. Хора които са работили в Коми разправят , отиват на лов убиват един елен , и го хвърлят на терасата вън , след което цял месец си режат месо от него , с моторната резачка , фризер не им трябва.

Оценка:
-6 +72

Случка
26 Отговор

До коментар #23 от "каруцар":


То буханката става и за марсоход , само че е правена много отдавна. В нета има един действителен разказ на група офроудъри , които излязли да си поразтъпчат джиповете .Отишли в някакво забутано село , намерили дълбока кал и всеки се пробва , съответно закъсва , една голяма Тойота на въже ги издърпва обратно . И по едно време от другата страна на калният път се чува рев на двигател , музика , и една дърта разкикерчена буханка пълна със пияни селяци минала покрай тях през калта и ги оставила без думи.

Оценка:
-7 +83

Йозеф
27 Отговор
Тая буханка я ползват за нужник, като вътре гори кюмбе, да не ти се спече от студа ако-то.

Коментиран от #57


Оценка:
-62 +22

един от село
28 Отговор

До коментар #24 от "Прав си":


Да се чудиш, как се оправят в Аляска и Канада без Буханки, лосове ли впрягат, кво ли?

Коментиран от #76


Оценка:
-45 +35

Дедо
29 Отговор
На заден план се виждат багер и бетоновоз(на снимката) ,а те как ли работят?

Коментиран от #33, #117


Оценка:
-5 +27

Го мньо
30 Отговор
Оди ти бе.

Оценка:
-4 +2

Мииии
31 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


Ей, папагал, да си чувал нещо за РД-180. Щом и българският цървули тръгне да умничи на технологични теми, мани, мани.

Коментиран от #34


Оценка:
-7 +25

32
Този коментар е премахнат от модератор.
БДЖ
33 Отговор

До коментар #29 от "Дедо":


Ааа, те са западни машини, нищо особенно, бачкат си!

Оценка:
-6 +7

Гост
34 Отговор

До коментар #31 от "Мииии":


Цървулче,май ти нямаш грам идея от тези теми.По-добре мълчи,че изглеждаш по-малко кух!

Оценка:
-7 +8

отворко
35 Отговор

До коментар #20 от "Българин":


Ти бил ли си в Аляска ? Температурите са различни!

Оценка:
-7 +25

Гост
36 Отговор
Колко са жалки руснаците, и се хвалят с това.

Коментиран от #38, #40


Оценка:
-39 +14

Що разби тръбата на майка си
37 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


С тази капацуна кухааа

Оценка:
-2 +12

Я са похвали ти
38 Отговор

До коментар #36 от "Гост":


Сус сирене менте ило боза ментак.Ааа сетих сее а Чушкопека или кое ?????Нещастник си по душа

Коментиран от #39


Оценка:
-6 +16

39
Този коментар е премахнат от модератор.
40
Този коментар е премахнат от модератор.
Аууу
41 Отговор
боклук руски. скърцаща матара и факти го нарича ван.

Коментиран от #42, #43


Оценка:
-31 +9

42
Този коментар е премахнат от модератор.
Бухам, бухам буханка
43 Отговор

До коментар #41 от "Аууу":


И имаш брат

Оценка:
-4 +4

Иво
44 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


Миии виж си минусите :-)))

Оценка:
-4 +13

Хамсал
45 Отговор

До коментар #22 от "Посетител":


В Русия има покривала за коли с тръбопроводи за топъл въздух от жилището.

Коментиран от #96


Оценка:
-1 +16

46
Този коментар е премахнат от модератор.
инж Химик
47 Отговор
Руснаците пак простеят. Кво ми го хвалят тоя боклук , една Тойота , ще работи при същите условия и мотора и ще изкара 4 пъти повече. Аман от руски недомислици на 40 години.

Коментиран от #50


Оценка:
-47 +19

qwerty
48 Отговор
доколкото съм чувал тойота тундра е разработена специално за суровите условия на северна америка и даже палела н -40С, но реално не съм попадал в нета на руснаци с подобни автомобили в сибир. по нешенъл географик имаше предаване за едни шофѐри в тайгата, които имаха по 2 барела с бензин в кросярията и само доливаха гориво по време на пътуването си

Оценка:
-3 +22

Реалист
49 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


Никога не си се качвал карал и не знаеш за какво служи въобще:) дрънгел безполезен:)

Коментиран от #79


Оценка:
-9 +7

Гост
50 Отговор

До коментар #47 от "инж Химик":


Защо да простеят като са си прости.

Оценка:
-12 +6

51
Този коментар е премахнат от модератор.
Бай Генчо
52 Отговор
Новата"Буханка"...като баба Янка...,стара баба с нови гащи..Честито ревматизъм,дископатия...артрит и един чувал болести с тая тарга на -45градуса,,приятен да му е пътя на бляда...!

Оценка:
-24 +12

Газ 66
53 Отговор
Точно 10 години имам карано на такова нещо. Купено чисто ново. Всеки ден без уйкенда , по минимум 50 км дневно. Имаше дни по 180-200км. Ева ми са ма.ма.та. След такива дни се чувствах все едно съм минал 1000км. Ако съм жив до пенсия трябва да ми ги смятат от НОИ за 20 години стаж. Голямо наказание ви казвам е да караш тоя технологичен из.ро. д. Имах случаи в които нарочно правех така че да има някакви аварии и да си почина докато монтьора го прави. Иначе за проходимост две мнения няма. Откъде не съм решил , от там не съм минал

Оценка:
-6 +37

ИЯО
54 Отговор
Онези отзад как леят бетон на -45 не ми е ясно. Тука му треперят на -5-6 сакън да не се напука.

Коментиран от #125


Оценка:
-3 +9

Реалността
55 Отговор
Няма такива не@ндерталци като руснаците, Господ много е сбъркал като е създал това подобие на хора.

Коментиран от #69


Оценка:
-37 +10

барета
56 Отговор

До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":


браво бе братле , направи ми вечерта! страхотен пост, браво!

Оценка:
-2 +5

Кенефа
57 Отговор

До коментар #27 от "Йозеф":


щот ти акаш само в Х-6 и МЛ -И.

Оценка:
-1 +7

старият рокер
58 Отговор

До коментар #16 от "Бил в Сибир":


ми що са върна ве, айде бегии се обратно! а на въпроса коя друга машина може това-всяка която не се гаси ! ако наистина си бил в сибир трябва да знаеш това!

Оценка:
-17 +4

захарова
59 Отговор
КАЗАЧОЦИТЕ НИ ВРЪЩАТ 200 ГОДИНИ НАЗАД С ТЕЗИ БРАКМИ ...

Коментиран от #65


Оценка:
-27 +9

гост
60 Отговор
И сега някой да се изцепи, че Форд вадят повече мощност от литър обем, а дали въобще е способна да работи на такива температури или само ще й светне таблото като коледно дръвче, не се знае. Това са прости, но здрави коли, не е случайно, че навремето всеки гараж си имаше канал, та даже се правеха и по междублоковите пространства, за обслужване и ремонт на соц. возилата. Сега за размяна на гумите се ходи до сервиз.

Оценка:
-4 +26

незнайко
61 Отговор
ДА ТОВА Е САМАТА ИСТИНА, НО ГОЛЕМИТЕ КОНЦЕРНИ ГОНЕЩИ НЕИМОВЕРНИ ПЕЧАЛБИ НЯМА ДА ГО ПРИЗНАЯТ !!! Те тъпчат машините с милиони електронни елементи които не са предвидени за такива температури !!! За тях важи принципа, че всичко което хвърчи може да се яде !!! ДА, ДА, АМА НЕ !!!

Оценка:
-3 +21

Хайл
62 Отговор

До коментар #6 от "провинциалист":


Особено климатроника,абс,айрбег и автопилота 🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +8

Изключително
63 Отговор
Здрав автомобил! Тук коментират хора които не са карали, но и не са виждали такава уазка. Не говориме за екстри, а за здравина.Двигателя е до теб и зимата е много топло.

Коментиран от #83


Оценка:
-3 +30

Хайл
64 Отговор
Само който не е карал буханка не знае на какво е способна,тези г-класи,панчаревовци,патруловци само ще гледат как се отдалечава

Оценка:
-3 +33

Хайл
65 Отговор

До коментар #59 от "захарова":


Да те натиска някой да я купуваш

Оценка:
-2 +13

Хайл
66 Отговор

До коментар #18 от "един от многото":


Като е включена в тока като тролей ама толкова дълги кабели от къде🤣

Оценка:
-3 +3

0000
67 Отговор
Имах роднина работил в Коми.твърдеше,че дизеловите машини там не ги гасят понеже нафтата почва да парафинира.ако изстине после студения старт е голям проблем.повредените или замръзнали се прибират в хале на плюсова температура иначе няма палене

Коментиран от #111


Оценка:
-1 +18

Шляхтиц
68 Отговор

До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":


Буханка е вид хляб, подобен по форма на нашите козунаци от ламаринените форми. Не е свързано името с глагола "бухать" - пия.

Коментиран от #110


Оценка:
-2 +22

укра
69 Отговор

До коментар #55 от "Реалността":


и С ТЕБЕ НЕЕ ПРОКОПСАЛ

Оценка:
-0 +1

70
Този коментар е премахнат от модератор.
Жулиен Гаков
71 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


Да отговоря и на този деебил: и ,,щил" произвеждат от 30 години едни и същи модели , напр : 250- ката, поне аз режа с такава, не защото не могат да измислят по- добро ,а защото се Е доказала !! И не се чупи! ПРОСТО НО ЗДРАВО! ГОРУБОЕ НО ЗДРАВОЕ! - както казват руснаците! Разбра ли бе тикво ???!!!

Оценка:
-3 +29

tapanar4o
72 Отговор
Вечно плюещите олигофрени тук,не разбраха че за такъв тип превозно средство,руснаците не гонят комфорт а работоспособност.За какво са им АБС,Еърбег и други подобни в Сибир?

Оценка:
-3 +31

БУДА
73 Отговор
БОЙКО И ТОВА НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИ , НО ДА ГО ОТКРАДНЕ МОЖЕ !

Оценка:
-5 +12

Беше яка машина
74 Отговор
Преди 30 и кусур години една такава ми е.а мамата две години в казармата.Още ме стряска на сън понякога ръмженето и!

Оценка:
-3 +16

Дошли с ума
75 Отговор
Горките хорица

Оценка:
-2 +3

Сульо
76 Отговор

До коментар #28 от "един от село":


За прости и лyди "демократи" и шизофренични русофоби обяснявам. В САЩ правят СПЕЦИАЛНИ автомобили за Аляска.Аляска НЕ Е толкова студена като Северния полюс-Арктика. А тук хората се хвалят СЪС СЕРИЙНА ! кола непригаждана и произведена за универсални условия. Но вие промитите от евтина американска пропаганда мозъци няма как да го разберете.

Оценка:
-6 +41

кочо
77 Отговор
В Канада всички марки коли работят при минус 45С. И моят Хюндай също.

Оценка:
-12 +9

Bace
78 Отговор
Това нема си го купа и за 500 лева. Карах го в казармата. Няма нищо общо с автомобил.

Коментиран от #90


Оценка:
-5 +14

винкел
79 Отговор

До коментар #49 от "Реалист":


Ти какво караш?
Имаш ли буханка? Много хвалби ама никои не ще да ги кара!

Коментиран от #126


Оценка:
-7 +5

80
Този коментар е премахнат от модератор.
81
Този коментар е премахнат от модератор.
82
Този коментар е премахнат от модератор.
някой
83 Отговор

До коментар #63 от "Изключително":


Лятото също :)

Оценка:
-1 +2

да питам
84 Отговор
Колко от коментиращите са карали тоя боклюк , та толкова разбират ?! На заставата имахме един УАЗ 452 и два 469/джип/ .. Затъвали сме с всичките .

Коментиран от #101


Оценка:
-10 +10

Сър Пичук
85 Отговор

До коментар #82 от "Блядко":


Фиат 124 беше кола на годината през 1964,а в Русия все още не се го забравили и продължава да се търкаля под името Лада.

Оценка:
-6 +6

86
Този коментар е премахнат от модератор.
От чужбина
87 Отговор
Виждал съм коли от Аляска с електрически нагревател на двигателя, който го подгрява преди да запалиш.

Оценка:
-1 +5

На ТИР
88 Отговор
паркингите в Америка също оставяха камионите да работят, за да ... им работят климатиците. Малка разлика в стандарта.

Оценка:
-5 +5

89
Този коментар е премахнат от модератор.
Констатация
90 Отговор

До коментар #78 от "Bace":


Друго е да си обръснеш краката , и да си намажеш ръцете с кремче, да станат гладки . Батковото , ако знаеше какво е, да качваш 50 кг. Торби цимент до петият етаж , как се бие плоча с лопати , то карането на уазка щеше да ти се стори почивка , то за това ви наричат поколение функционално неграмотни , и неподготвени .

Оценка:
-6 +22

91
Този коментар е премахнат от модератор.
92
Този коментар е премахнат от модератор.
93
Този коментар е премахнат от модератор.
Жулиен Гаков
94 Отговор
И баща ви!

Оценка:
-0 +1

ХХХХ
95 Отговор

До коментар #13 от "James":


Малко не доуточнил.
Двигател се гаси само в топъл гараж(за топъл се приема с температури, около 0 градуса по целзии).
Не говорим за целогодишно, а в най-студените периоди.

На тези географски ширини двигателя наистна не се гаси. Просто защото после после неможеш да го запалиш.
Горивото се сгустява и помпите не могат да карат.
в по лошия случай направо замръзва.

На много хора не е известно, но постояната работа на горивната помпа в резервоара, когато двигателя е на обороти затопля горивото.

Коментиран от #100


Оценка:
-1 +8

ХХХХ
96 Отговор

До коментар #45 от "Хамсал":


Там от където е снимката да виждаш жилище наоколо.

Самите си го пишат, че я използват хората, като стая да се стоплят.

Оценка:
-1 +5

ХХХХ
97 Отговор

До коментар #20 от "Българин":


И къде точно ги гасят в аляска?

На места предвидени да нощуват тирове.
Бъди сигурен, че там има поне една стартова количка за запалването им сутрин.

А сравнението на ниските температурите между Сибир и Аляска наистина в сибир е по студено с средно 10 градуса.

Като абсолютни стойности стойности.
Най-ниската измерена температура в Аляска е минус 63 градуса по целзии.
Най-ниската официално призната измерена температура в Сибир е минус 79 градуса по целзии. Има по-стари данни, които не са официално признати (на същото място) те дават минус 83 градуса по целзии.

Поради географските особенности(монголското плато, хималаите) Сибир е значително по-студен от Аляска

Коментиран от #99


Оценка:
-0 +10

98
Този коментар е премахнат от модератор.
тоз пък
99 Отговор

До коментар #97 от "ХХХХ":


вие на какви лекрства сте ? тирове в аляска така не се бях смял скоро

Коментиран от #106


Оценка:
-5 +8

хахахахахаха
100 Отговор

До коментар #95 от "ХХХХ":


то и на теб не ти е известно че уазката няма помпа в резервоара и че бензина не се згъстява както нафтата при ниски температури...

Коментиран от #107


Оценка:
-1 +6

така е
101 Отговор

До коментар #84 от "да питам":


когато неможете да карате ще затъвате тя е дуракоустойчива но не е самоуправляваща се !!! аз имам такава от 10г и я ползвам само за тежки терени или да вадя такива като вас ...

Оценка:
-3 +16

1944
102 Отговор
показвайте на селяндурите ръждивите руски боклуци да се кефят.

Оценка:
-15 +7

Сибиряк
103 Отговор
Не берете грижа за руснаците там, гориво колкото искаш, в УАЗ-ката със сигурност има печка и ток, и с още по-голяма сигурност някъде имат поне 2-3 халета за ремонтни дейности, оборудвани с всичко необходимо, вкл. и мощни калорифери на нафта. Със сигурност си имат и аварийни дизелови генератори по 1000кв. и нагоре....

Оценка:
-2 +15

Да бе
104 Отговор

До коментар #15 от "дърт шофьор":


- не ги гасят. Има един град - Якутск, да не би да смятате, че там колите не ги гасят? А там бързата помощ е от подобни машини - и действа бързо и навреме.Температурата стига до минус 52...

Оценка:
-0 +6

Тодор
105 Отговор

До коментар #9 от "Посетител":


Почти съм сигурен, че има подводен тунел.

Коментиран от #121


Оценка:
-0 +1

ХХХХ
106 Отговор

До коментар #99 от "тоз пък":


Прав си тирове "TIR" наистина няма там. Има влекач с полуремарке, което в България по разговорно наричаме тир.

Оценка:
-2 +8

ХХХХ
107 Отговор

До коментар #100 от "хахахахахаха":


В случая нямах предвид конкретно УАЗ проследи коментарите.

За замръзването наистина само дизеловото гориво.

Бензините не замръзват, но при температури по ниски от - 40 градуса по целзи започват уплатняване (стават подобни на отначало на олио, после започва нещо като желиране) при -60 градуса вече не могат да бъдат изпомпвани от стандартните помпени системи на МПС.

Оценка:
-1 +5

факт
108 Отговор
и бетон наливат!?

Коментиран от #109


Оценка:
-0 +2

ХХХХ
109 Отговор

До коментар #108 от "факт":


Прав си лятото наливат.

Коментиран от #116


Оценка:
-2 +0

УбавиОрПавликен
110 Отговор

До коментар #68 от "Шляхтиц":


“Бухать“ се използва често от рускоезичните, но е жаргонна дума, която не означава “пия“, а по-скоро “поркам, къркам“. Пил съм доста с рускоезични - молдовци, украинци, хора от бившите съветски републики, защото покрай мен много от тях се срещат - в Чехия съм. Един азер пък даже живял в Търговище в България - не можеш да го отличиш от ромите, пък и той с такива пребивавал у нас. Както и да е, благороднико, поркам е думата...

Оценка:
-1 +7

Иван
111 Отговор

До коментар #67 от "0000":


Един, беше ми работник, той навремето ходил в Коми и разправяше същото. Даже като загасне машината и отиват при някои от местните с работеща машина, дадат му няколко водки и онзи сам им я дава. Иначе няма как да свършат работата... А специално в онези години горивата са били направо безотчетни - има много, няма какво да го мислиш... Сега е по-различно, СССР се разпадна и чак такава анархия няма.

Оценка:
-0 +6

Ивайло Стоев
112 Отговор

До коментар #23 от "каруцар":


Навремето беше много популярен разказа как двама българи седнали в някакво кръчме за обяд в Лондон, поръчали си по една бутилка уиски и заедно с обяда в рамките на час си ги изпили. Плащат, стават от масата и си излизат, при което цялото заведение им ръкопляскат. Човек ще си каже, че британците не могат да пият, което не е така, защото са здраво алкохолна нация. Пробвах същото на обяд, хората по-скоро ме гледат с учудване, че се наливам от обяд, вместо да изчакам поне 6 часа вечерта. Та - въпрос на мислене и манталитет... У нас хората с образование не са на почит, но мнозинството се възхищава на анекдота за овчаря, който казал на данъчния - К*ра ли ми държа, та не си фана ягнье?

Оценка:
-0 +10

Чукча
113 Отговор

До коментар #8 от "Буханка..а..супер..":


Наименованието "буханка" идва от формата на купето, което наподобява така нареченият черен хляб буханка.

Оценка:
-0 +9

Домакин
114 Отговор

До коментар #20 от "Българин":


Палячо си ти! Поинтересувай се за средните зимни температури в Аляска, и тогава се изказвай!

Оценка:
-3 +3

2088 година
115 Отговор
УАЗ показа "Буханка".

Оценка:
-0 +3

Това
116 Отговор

До коментар #109 от "ХХХХ":


Там лято почти няма , когато заливат бетона , закачат на арматурата проводници с определен ампераж ,който нагрява арматурата като нагревател , това не дава на бетона да замръзне , защото и той се затопля , тока там е почти без пари , и на никой не му пука за изхабената електроенергия . Казвали са ми , че бетона много красиво пушел , и във фургона за отдих , се топлят с печки с реотани дебели колкото показалец на ръка.

Оценка:
-0 +6

чичо
117 Отговор

До коментар #29 от "Дедо":


Ти остави багера, ама каква гора има на тази нефтена платформа? Още от заглавието трябва да ти стане ясно каква лъжа ни пробетват. В Буханката наистина гори кюмбе, на отработено масло и нафта е.

Оценка:
-2 +1

стоян
118 Отговор

До коментар #11 от "еш па тоа":


До 11 ком -коя друга можела освен буханка -другарю -в Канада сигурно се движат с камили-русофилите сте толкова наивни -като деца

Оценка:
-4 +4

Радослав Сл
119 Отговор
Слабо.

Оценка:
-1 +0

стоян георгиев
120 Отговор
интресна работа как се оправят в швеция или гренландия?само да поясня че производителноста в скандинавието или канада е в пъти по-висока поради по-добрата техника включително и автомобили.та на дрогарите им пожелавам буханки.само буханки дрогари.да ви гледам по светофари и баири как кретате .само тва ще ви превъзпита.няма путиноид дето да кара лада или уазка нито пък такъв да бяга към магадан или челябинсk,но тук ако им четете постовете ще си помислите именно тва!

Оценка:
-5 +5

Посетител
121 Отговор

До коментар #105 от "Тодор":


Между кое, о-в Шпицберген и континента ли? Не знам, не съм чувал. А и филма го бях гледал преди 20 - 25 години. Тогава, със сигурност тунел не е имало!

Оценка:
-0 +0

Изпробвано
122 Отговор
ОХ , то добре , само да издържи гаритурата на главата. Че го дъвках в една зина с минус 20 , преди 30 год. и още не мога да забравя !!!

Оценка:
-0 +2

Аха
123 Отговор

До коментар #13 от "James":


Всъщност си ги гасят, единствено през някои от най-студените зимни дни може да ги оставят да работят цяла нощ и то ако на следващия ден също ще използват колата, като парното се оставя да работи на макс за да е отоплено купето. Не се гасят само тежките машини, най-вече дизеловите щото там наистина няма палене после, но пък се използва специална нафта която да не замръзва като обикновената!

Оценка:
-0 +3

Бодак
124 Отговор
Яка и дуракоустойчива машина, който е имал работа с нея винаги и се е възхищавал и не я заменя за нищо.
Е, ако вътре се сложат малко удобства ще е по-добре, но руснаците са си такива -- правят нещата като по спартански разбирания

Оценка:
-1 +6

Домакин
125 Отговор

До коментар #54 от "ИЯО":


С пластификатори.

Оценка:
-0 +1

Реалист
126 Отговор

До коментар #79 от "винкел":


Имам буханка ползвам я ежедневно,само в гората, и няма равна по проходимост,това не е кола за асфалт и града. Независимо от сняг кал в гората си проправям път до всякъде.

Оценка:
-0 +2

12 Април
127 Отговор
газка, мазка, уазка, лазка, пазка, но работят без отказка. Да ви е честит празника на космонавтиката драги читатели и писатели !

Оценка:
-0 +0

куку руку ку
128 Отговор

До коментар #7 от "Мииии":


Затова ли всеки, който започне да говори за офроуд способности, на кой да е високопроходим автомобил го сравнява с буханката.

Оценка:
-1 +1

ттт
129 Отговор
Преди милион години в казармата радиостанцията ни беше на уазска. За това нещо нямаше непреодолимо препятствие, всек офрод беше като магистрала.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Джордж Такеи
Коментар на актьора по повод политическия дебат между Доналд Тръмп и Хилъри Клинтън
Отново има проблем с микрофона на Доналд Тръмп. Само глупости излизат от него"

Още бисери