7 Април, 2021 16:33 8 974 20

Ford представи новия Escort

  • ford-
  • escort-
  • mondeo

Обновеният модел обаче ще се продава само в Китай

Ford представи новия Escort - 1

Ford Escort е добре популярен модел в цяла Европа, включително и България, като все още могат да се срещнат останали екземпляри, въпреки че производството му приключи през 2002 година. Оказва се, че това не е съвсем така, тъй като моделът беше възроден през 2014 година в Китай, а през 2018 година дори бе представен и фейслифт на обновения Escort.

Ford представи новия Escort

Три години по-късно виждаме още едно обновяване на базирания на Focus седан, като отново то ще е налично само за китайските пазари, където също така можем да намерим и Mondeo, което също ще приключи живота си в Европа в близката година.

Ford представи новия Escort

Както споменахме, модернизирания Escort, споделя обща платформа и технологии с Ford Focus, като можем да отбележим различните фарове с LED технология, както и изцяло обновената предна решетка. Страничната линия е идентична с тази при Focus, като в задницата виждаме промени при светлините и долната част на бронята.

Ford представи новия Escort

В интериора виждаме разположение, подобно на това при Mercedes, като два екрана с големина от 10.25 инча правят най-голямо впечатление, а кожените апликации по таблото изненадват и не са често срещани при автомобили от този клас.

Ford представи новия Escort

Външните размери се запазват, като тези на предходното поколение с дължина от 4.63 метра и ширина от 1.82 метра. Височината от 1.49 метра и междуосието от 2.68 метра, поставят Escort под Focus в гамата на „синия овал“.

Ford представи новия Escort

Задвижването очаквано е предно, като то се осигурява от 1.5-литров атмосферен бензинов мотор със 122 конски сили, а изборът за трансмисия е сведен между автоматична и механична с 6 предавки.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 инструктор

    52 1 Отговор
    Че не е лоша колата..

    Коментиран от #3

  • 2 пилот на Ферари

    23 15 Отговор
    За Европа ще остане само Форд Фокус - защото пали и зимата.

    Коментиран от #12

  • 3 пешо

    6 27 Отговор

    До коментар #1 от "инструктор":

    не изглежда зле. но абревиатурата е притеснителна:
    F ound
    O n
    R oad
    D ead

    Коментиран от #20

  • 4 Морето

    35 4 Отговор
    Предната решетка прилича на тази от Фиат Типо, новото което се сглобява в Турция. Ако го продават в Европа, мнозина ще го купуват. Както казва колегата от пост #1 - никак не е лоша колата. Даже може да срине продажбите на Дачия.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Пепо

    1 12 Отговор
    Като Мазда 6 изглежда.
  • 7 За Русия

    22 9 Отговор
    Отвънка е Фиат Типо отвътре БМВ що е то,Китайски Форд Ескорт.
  • 8 ПешО

    9 3 Отговор
    Направо е минал покрай Мазда 6.😁
  • 9 БАЙ Х@Й‼

    7 7 Отговор
    А нещо за мАторЯ екобуст ли беше 0.999 литра с турбо на 248'000 оборота/минута ‼
  • 10 Иванкин

    4 2 Отговор
    Нещо, което са му лепнали етикет Ескорт. Същото може да се постигне, като се сложи табелка Ескорт на Фокус седан
  • 11 един от стадото

    20 1 Отговор
    122коня атмосферен от 1.5 Прилично е. А иначе Форд прави чудесно управление и поведение на колите си
  • 12 tyr

    7 10 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Форд и коза не боледуват, умират от раз.
  • 13 МММ

    15 1 Отговор
    От Вътре е много красив
  • 14 Николай

    3 8 Отговор
    Един Форд запалил зимата и го кръстили Фокус!
  • 15 Фен

    7 2 Отговор
    Бонбон е.
  • 16 nklk

    7 0 Отговор
    Абе, нали ДВГ умираха? Какво стана?
  • 17 Шофьор

    3 4 Отговор
    Имах Ескорт 1.6 90 коня. То не беше ръжда, проблеми с двигател, не знам как го изтраях 5 години.
  • 18 0000

    2 7 Отговор
    Като прочета ескорт и ми се повдига .по-добре е никога повече да не ползват това название
  • 19 тжт жн

    2 2 Отговор
    много грузен отпред
  • 20 Голям Слон

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "пешо":

    Fixed Or Repaired Daily всъщност си беше отличен автомобил за парите си. Преди 15 години карах Focus и Focus ST в щатите. Здрав, пъргав и икономичен за мощността си двигател. Разбира се, с много компромиси, но и парите му бяха такива...