ФАКТИ.БГ

Германия глобява Tesla с над 14 милиона долара

Компанията ще бъде наказана заради неправилно рециклиране на батерии

Публикувана: 29 Април, 2021 10:52
67 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6210
Германия глобява Tesla с над 14 милиона долара
Снимка: Tesla
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 20 гласа.

Проблемите за Tesla в Германия продължават да бъдат все повече и компанията е на път да получи доста солена глоба от местните власти, след като от Tesla не рециклират батериите по указания от Федералната агенция по околна среда начин.

Поради тази причина американската компания е заплашена от глоба в размер на 14.5 милиона долара. Очаквано от Tesla не са съгласни с решението и то ще бъде обжалвано, което евентуално може да доведе до по-ниска глоба за американския производител.

Припомняме, че това не е единствения проблем на марката в Германия, след като фабриката в Берлин на практика е готова, но все още не е отворила врати поради различни несъответствия със законите в Германия, последният от който откри проблем в тръбите, които са използвани за канализацията. Те не са подходящи за отпадъчните води на завода и поставят в опасност питейната вода в близост до завода.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
кирка
1 Отговор
ментето тесла трябва да бъде унищожено , а парите на онова л__но мъск "спечелени" с измама раздадени на бедните !

Коментиран от #37, #41, #42


Оценка:
-29 +43

Гей затоплистъ
2 Отговор
ужас любимата ми теслА нееее

Оценка:
-12 +22

Рошко
3 Отговор
Усещам че тесла ше изнесе завода в Русия 😁😁😁

Оценка:
-12 +23

Хо хо хо
4 Отговор
Да правиш от гората завод и от земеделската площ панели е много еко.

Оценка:
-10 +38

Германска простотия
5 Отговор
Ами да им бяха дали разрешително за строеж. Тогава в него щяха да са опоменати точните критерии за тръбите, които да ползват. Сега Тесла строи на собствен риск и освен тръбите ще трябва да преправи още стотици неща, след като вече са ги построили. Не е нормално Тесла да успее по-бързо да построи целия завод, отколкото бюрократите в Германия да оформят един документ, който бяха обещали, че ще издадат още септември месец миналата година. Тесла бълха я ухапала, че ще смени едни тръби, стига да и пуснат завода да работи.

Коментиран от #6, #17


Оценка:
-28 +20

Хо хо хо
6 Отговор

До коментар #5 от "Германска простотия":


И защо Мъск е просто печалбар.А е доказано от практиката че печалбара не мисли за друго освен за прчалбата.

Коментиран от #9


Оценка:
-15 +30

haha
7 Отговор
УКАЗАН, НЕ ОКАЗАН! Ходете на училище, бе!

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +20

Дрън-дрън
8 Отговор
Завода в Берлин е построен върху изкуствено залесен район с цел добив на дървесина за промишлеността. Тези дървета са посадени именно с тази цел и щяха да бъдат отсечени така или иначе.

А вероятно въобще не си запознат със соларния бизнес на Тесла, защото нямат продукт, който да можеш да "засадиш" на земеделска площ. Дори името на продукта "Tesla solar roof" не ти ли говори нещо? Доста далече е от земеделска земя, освен ако не си решил да я покриеш с керемиди.

Коментиран от #19


Оценка:
-11 +15

Ти да видиш
9 Отговор

До коментар #6 от "Хо хо хо":


Вярно ли Илон Мъск е печалбар? В такъв случай кой от всичките му бизнеси е на печалба? Илон Мъск просто е иноватор, който променя света. Неслучайно и двете му компании спечелиха титлата "разбивач" на Times. Просто разбиват на пух и прах всички остарели разбирания в сферите си, без да се интересуват от разходите и провалите. Мислиш ли, че човек, който е приготвил за взривяване 20 прототипа на ракети и преди всяко изстрелване казва, че вероятността да се взривят е много голяма, разчитайки на принципа опит грешка, ще се притесни да смени някакви си тръби в завода? За него времето е много по-ценно от парите. По този начин светът се движи напред, учейки се от грешките си, вместо да не правиш нищо, за да не сгрешиш.

Коментиран от #10, #20


Оценка:
-18 +20

Хо хо хо
10 Отговор

До коментар #9 от "Ти да видиш":


Кое му е иновативното.Нещо ново да е открил?Просто с подкрепата на американското правителство се изпоозва за пропагандни цели.

Коментиран от #11


Оценка:
-13 +25

Покажи
11 Отговор

До коментар #10 от "Хо хо хо":


По-иновативен електромобил или ракета към момента? Щеше да е много радостно да има достойна конкуренция, защото конкуренцията бута науката напред, но за съжаление няма поне засега.

За щастие, поне вдига летвата за останалите, които се опитват да го стигнат и задминат, защото преди това никой не правеше нищо по въпроса. Американците хвърляха много повече милиарди, отколкото дадоха на spacex, но въпреки това от десетилетие ги возиха руснаците за срам и за резил.

Коментиран от #12


Оценка:
-13 +17

Хо хо хо
12 Отговор

До коментар #11 от "Покажи":


Ел коли има отдавна а ракетите му са далеч от иновативни и тях ги има отдавна.

Коментиран от #14, #15


Оценка:
-13 +15

123
13 Отговор
Ха, после ще намерят по-едър пясък от стандарта в мазилката. Защо му трябваше да се набутва на територия на европейския съюз?

Оценка:
-1 +17

О-хооо
14 Отговор

До коментар #12 от "Хо хо хо":


Аз преди 30 години даже имах една количка на батерии, дядо Мраз ми я донесе!

Оценка:
-6 +13

Ти да видиш!
15 Отговор

До коментар #12 от "Хо хо хо":


Като ти говоря за иновации, да не мислиш че твърдят че Илон Мъск е измислил ракетите или автомобилите? Как пък все не можете да схванете за какво ви говорят!

Коментиран от #21


Оценка:
-10 +8

Гост
16 Отговор
Илончо прави бизнес по Ганьовски.

Оценка:
-5 +16

Гост
17 Отговор

До коментар #5 от "Германска простотия":


Не тръгваш да строиш в чужда страна без да си се запознал предварително в нормите им. Мъск си мисли, че в Германия е като в Аризонската пустиня - копаш, къртиш, зидаш и после прибираш кинтите.

Оценка:
-8 +22

Гост
18 Отговор

До коментар #7 от "haha":


Ами, не. По-добре на чалготека.

Оценка:
-2 +7

Гост
19 Отговор

До коментар #8 от "Дрън-дрън":


Тези дървета щяха да бъдат отсечени, но на тяхно място щяха да се засадят нови. Така дърветата щяха да пречистват въздуха, докато заводът на Тесла ги унищожи и сега няма да пречистват.

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-7 +13

Гост
20 Отговор

До коментар #9 от "Ти да видиш":


Нищо не е разбил. Засега само доказва, че идеите му не носят печалба. Строи бадева, твоят идол.

Коментиран от #24


Оценка:
-5 +14

Гост
21 Отговор

До коментар #15 от "Ти да видиш!":


Защото не можете да се изразявате правилно. Говорите за компютри а сте имали предвид компоти. После защо никой не ви разбира.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +11

Дрън-дрън
22 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


Сделката беше, че Тесла ще плати за засаждането на три нови дървета за всяко отсечено на терена в Берлин. Отдавна са посадени три пъти повече отколкото ще бъдат отсечени за строежа на цялата фабрика.

А както виждаш си оправя всички грешки, за да си получи заветното екологично одобрение, което ще му позволи да си получи окончателното разрешително за започване на строеж. Както виждаш им върви по гайдата на тези еколози и пак не му дават разрешителното. Май ще изчакат да поработи една година производството за да търсят още кусури и чак тогава ще му дадат разрешително за започване на строеж на фабриката. Натам вървят нещата!

Коментиран от #47, #54


Оценка:
-9 +10

Аре аре
23 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


Не се обяснявай, ми отивай да скачаш на протест! Цената на нефта тръгна нагоре!

Коментиран от #53


Оценка:
-7 +5

Така е!
24 Отговор

До коментар #20 от "Гост":


Строи за милиарди, но въпреки това последното тримесечие излезе на половин милиард в плюс. При това строи и разработва нови модели със собствени средства, а не със заеми като останалите. Например дългът на Volkswagen е три пъти по-голям от пазарната му капитализация. Тесла няма дългове, но за сметка на това има двайсетина милиарда в банката, които се чуди какво да прави, та даже си купува биткойни за да върти там едни пари да не бездействат. Само от това спечели един милиард за няколко месеца.

Останалите затварят заводи, спират модели и уволняват служители, за да закърпят двата края. Тесла само през следващите няколко месеца ще наеме десетки нови служители и ще изхранва семействата им.

Коментиран от #29, #49


Оценка:
-15 +5

Какво има да разбираш?
25 Отговор

До коментар #21 от "Гост":


Всеки полуграмотен човек ще разбере въпроса: "Покажи по-иновативен електромобил или ракета към момента?"

Колко трябва да си тъп за да мислиш че това означава че Илон Мъск е измислил ракетите и електромобилите, след като това означава точно обратното. За да имаш иновативни идеи, трябва да променяш нещо което вече съществува и някой го е измислил преди тебе. Няма как да подобряваш нещо, което не съществува. Тази думичка иновация явно е прекалено сложна за такива като тебе.

Коментиран от #26


Оценка:
-7 +5

Ами веднага
26 Отговор

До коментар #25 от "Какво има да разбираш?":


По - иновативен ракетен двигател е съветският РД - 180 от преди 45- 50 години. Същият натоварен с оборудване достига до МКС за три ЧАСА...двигателят на МЪСК прави това за три ДНИ...не чак толкова натоварен.

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-3 +13

Ако изобщо
27 Отговор

До коментар #26 от "Ами веднага":


Ако изобщо излети и не се взриви.

Оценка:
-3 +7

Ти да видиш!
28 Отговор

До коментар #26 от "Ами веднага":


И колко пъти може да излети рд180? Колко струва полетът?

Милионите долари разлика дали си заслужават няколкото часа по-бързо пристигане?

Защо бяха спряни полетите до луната? Не защото беше невъзможно, а защото бяха адски скъпи. Програмата Аполо струваше на американците около 200 милиарда долара днешни пари. Сега дадоха 3 милиарда на Илон Мъск да постигне същото. Виждаш ли къде е иновацията? В цената.

Коментиран от #32


Оценка:
-9 +5

Със собствени
29 Отговор

До коментар #24 от "Така е!":


Със собствени средства ...ти ме разсмя. Само за ракетния двигател от Държавния департамент му налага пет милиарда (5 000 000 000) в копанята.

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +12

Грешка
30 Отговор
налага = наляха

Оценка:
-1 +9

Нерде Ямбол нерде стамбул
31 Отговор

До коментар #29 от "Със собствени":


Май и ти не знаеш за какво говорим? В случая става въпрос за Тесла, а не за spacex. Последната е частна компания и не дава финансови резултати за всяко тримесечие. Не е длъжна да дава въобще.

Тесла като публична компания е длъжна да дава финансови отчети за всяко тримесечие и може да се следят както печалбите така и оборотите, дълговете и парите в наличност.

Коментиран от #34, #50


Оценка:
-8 +2

Достатъчно
32 Отговор

До коментар #28 от "Ти да видиш!":


Достатъчно и да излети веднъж а полетът е в пъти по - евтин ...затова и американците продължават да го ползват.
Също така явно не си запознат, но нещо преминало два пъти през атмосферата, винаги се компрометира...следват експлозии. Идеята за двигател за многократно ползване за Космоса е мъртва по естеството си...като тази за вечния двигател.

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +9

Я пак, я пак
33 Отговор

До коментар #32 от "Достатъчно":


Кои американци ползват руския двигател и колко струва изстрелването на руснаците до МКС в сравнение с spacex? А изстрелването на спътници?

Колко изстрелвания има спейс екс и колко роскосмос за миналата година? Защо така?

Коментиран от #35


Оценка:
-7 +5

Ами
34 Отговор

До коментар #31 от "Нерде Ямбол нерде стамбул":


Сериозно....и с отчетите не може да се представи едно вливане на кинти, като резултат от успешна сделка...стига бе.

Оценка:
-1 +4

Ами
35 Отговор

До коментар #33 от "Я пак, я пак":


Дай линкове към статистиките, като питаш...
Да изведеш спътник не е като да натовариш оборудване , храна и астронавти до МКС.
Стига писахте глупости , че е дразнещо...даже тази ракета, с която смятат да пращат хора на Марс американците казаха , че първата степен , извеждащият двигател ще е руски...нямат мощност техните.

Оценка:
-4 +7

хо ха
36 Отговор
какво ще е това неправилно рециклиране на батерийте да не би да ги е заравял или отпадъчните продукти ги е пускал в канализацията.

Оценка:
-0 +4

………
37 Отговор

До коментар #1 от "кирка":


Бедните да работят, за да не са бедни. Никой не им е длъжен да им дава пари ей така. Освен това Мъск е постигнал всичко това от нулата, ама неграмотния Ганьо, който иска без образование да взима по 10000, и който само мрънка няма как да го разбере

Оценка:
-13 +6

Turbo
38 Отговор
Като почнат да се тровят германците чак тогава ще се усетят каква грешка са направили да допуснат екологична бомба на територията си.

Коментиран от #39, #40, #61


Оценка:
-1 +14

39
Този коментар е премахнат от модератор.
Пак ли не си разбрал турбо дизел 4х4?
40 Отговор

До коментар #38 от "Turbo":


Tesla се гледа под такава лупа, че не дават гущер да се премести в неподходящо време, да не говорим да се настъпи, а ти мислиш, че ще пропуснат и допуснат вреда върху човек? Виж ги че са се заяли за чисто нови тръби, понеже не били безшевни, как можело след десетки години да протекат и да замърсят води.

Това да не е булгаристaн. Всичко се следи до последната подробност. Ще сменят тръбите, не ами и хоро ще играят, за да им одобрят завода.

Коментиран от #43


Оценка:
-11 +2

TSLA
41 Отговор

До коментар #1 от "кирка":


ОООО, ГИГА БЕРЛИН бил готов! Бacu якото. Фауве и беемве - пай се, газим

Оценка:
-9 +3

TSLA
42 Отговор

До коментар #1 от "кирка":


Изглежда че Мъск ще отнесе германския автопром като лaйнoвоз цинкова кофа :D


Оценка:
-12 +2

Turbo
43 Отговор

До коментар #40 от "Пак ли не си разбрал турбо дизел 4х4?":


Пак изпляска простотия хахахахахаха тръбите не били безшевни?От какъв материал са тръбите бе тревопасник?

Коментиран от #44


Оценка:
-0 +10

Чушкопек, сър
44 Отговор

До коментар #43 от "Turbo":


За безшевни тръби не си ли чувал бе шушкопек. Да не мислиш, че са от плат и ги шият с шевната машина?

Коментиран от #48, #57


Оценка:
-12 +0

45
Този коментар е премахнат от модератор.
12345
46 Отговор
Илончо е свикнал да работи без да спазва правила, защото се ползва с с явна държавна подкрепа в САЩ. Само че германците имат друг манталитет и при тях ганьовски номера трудно минават.

Оценка:
-0 +9

246
47 Отговор

До коментар #22 от "Дрън-дрън":


Ще му издадат разрешение, когато Ел. Фолксвагените започнат да се продават по-добре от Тесла, за сега ги купуват само дилърите им :))).

Оценка:
-3 +1

Turbo
48 Отговор

До коментар #44 от "Чушкопек, сър":


Тревопасник,железни електрозаваръчни тръби не се използват във ВиК от много години.Сега слагат полипропиленови тръби,които са безшевни хахахахахахаха закуси ли на ливадата вече?Марш да се храниш хахахахахаха

Коментиран от #51, #52, #60


Оценка:
-0 +11

Гост
49 Отговор

До коментар #24 от "Така е!":


Не със собствени средства. Строи с парите от глобите на другите заводи.

Оценка:
-0 +9

Гост
50 Отговор

До коментар #31 от "Нерде Ямбол нерде стамбул":


Ааа така значи. На лявата ръка й давали а тя харчела различно от дясната. Разбрахе те много добре.

Оценка:
-0 +7

Гост
51 Отговор

До коментар #48 от "Turbo":


Той назобал тревичка горкия, но дедо му пръскал с пестициди снощи и ето го отражението в коментарите му хахахахахаха

Оценка:
-0 +7

Чушкопека си остава чушкопек
52 Отговор

До коментар #48 от "Turbo":


Сложи някоя чушка в този празен чушкопек, че се излагаш. Цитирах ти каква е причината, даже бях постнал цитат от статията тук, който изтриха защото не им се връзва с опорните точки на медията. Пък ти си философствай дали са шевни или безшевни тръбите.

Оказа се, че не било компютри, а били компоти. Тръбите били за чиста и дъждовна вода и няма какво да замърсят дори при теч, а глобата била 50 000 евро, защото са положили тръбите без да изчакат разрешителното, което е получено десетина дена след като вече са заровили тръбите. Пак бюрократични глупости.

Оценка:
-7 +1

Гост
53 Отговор

До коментар #23 от "Аре аре":


Аз съм карал бензин на 2,50 лева за литър. А ти карал ли си Тесла за 60000$? Смяташ ли скоро да си купуваш?

Коментиран от #59


Оценка:
-0 +9

Гост
54 Отговор

До коментар #22 от "Дрън-дрън":


Ако е посадил е добре, но както прилагаш клипове за строежа на завода, би ли приложил е един за засадените гори от Тесла? Да сме сигурни, не за друго. А за това кога щял да почне работа завода, на теб хората обясниха ли ти няколко пъти вече, че да се оправиш с разрешителните е по-сложно отколкото да построиш завода. Някой ти го беше казал но ти не го прие сериозно.

Коментиран от #55, #56


Оценка:
-0 +9

Май забрави кой го каза
55 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


Този който го каза бях аз. Потърси ако не вярваш. Още тогава ви казах причината защо Тесла е обявила юли месец за започване на работа на завода още откакто го почна, а май месец за завода в Тексас въпреки, че го почна седем месеца по-късно.
Не си ли спомняш, че тогава, няколко месеца преди Нова година, не вярвахте, че Тесла все още няма екологично одобрение и съответно окончателно разрешително за строеж, а тогава строеше завода с временни разрешителни. Е все още си чакат екологичното одобрение и продължават да строят с временни разрешителни, за което бяха глобени от наглите немци, които се опитват да забавят строежа чрез забавяне дори и на временните разрешителни, като това за полагане на тръбите.

Коментиран от #63


Оценка:
-7 +1

Клипът
56 Отговор

До коментар #54 от "Гост":


А не искаш ли да ти пусна по отделен клип за засаждането на всяко дърво, за да си сигурен? Илон Мъск е заплатил за засаждането на не знам си колко дървета, тоест три пъти повече отколкото ще бъдат отсечени въобще. Ако те интересува на кой е платил и кой ги е дял, ходи си търси информацията сам. Ако беше излъгал, досега да са го разнищили. Има хора, по-точно цели организации, на които за това им плащат.

Коментиран от #58


Оценка:
-8 +1

Хайл
57 Отговор

До коментар #44 от "Чушкопек, сър":


Как безшевни тръби-заварени са с бамбукови електроди🤣🤣🤣🤣ба си измамника тоя мъск-направил външни 00 за персонала...да не се мият "у ряката"🤣🤣🤣🤣

Оценка:
-0 +3

Хайл
58 Отговор

До коментар #56 от "Клипът":


Къде ще ги засади???? Знаеш ли че тази земя е ДАРЕНИЕ ОТ БМВ на община Берлин и е трябвало да остане залесена,но корумпираните чиновници от общината разрешават на мъск,след съответния бакшиш да почне строителство и от БМВ започват дела и мъск ще вземе разрешително да пусне завода знаеш ли кога-НИКОГА....Залесявал дръжки от тесли

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +3

Хайл
59 Отговор

До коментар #53 от "Гост":


Той колело с фар няма ти за тесла му говориш 🤣🤣🤣🤣

Оценка:
-0 +4

Хайл
60 Отговор

До коментар #48 от "Turbo":


Тоя е набарал някоя ливада с марихуана и незнае какви ги говори 🤣🤣🤣

Оценка:
-0 +3

Хайл
61 Отговор

До коментар #38 от "Turbo":


Те хората се усетиха че ще мрът и натиснаха общината,ама и там са корумпирани нищо че се правят на "честни монахини"

Оценка:
-0 +3

Хитреци са тези от BMW
62 Отговор

До коментар #58 от "Хайл":


Сега ще ги осъдят и ще им вземат готовия завод да произвеждат Тесли в него, нали? Ти също си хитрец, че ги разконспирира.

Оценка:
-2 +1

Turbo
63 Отговор

До коментар #55 от "Май забрави кой го каза":


Тесльо,с тази твоя растителна диета започна да забравяш кой какво казал.За времето за строеж ти спори с Радев.Инженера твърдеше,че завод не се строи за една година.Точно заради разрешителното за строеж,спазването на строителните стандарти,актуването на всеки етап от строителството, контрола от държавните и общинските органи.Ако нещо не си спазил и започваш отначало.Радев твърдеше,че срока е от 2 до 3 години и Гост и Димов го подкрепиха.Сега Гост ти хвърли кукичката и ти веднага се хвана като шаран.Пак се изметна от твърдението си и си присвои чуждото.Радев е прав за фурнаджийската лопата непрекъснато се извърташ.
Така е като вместо агнешко за Великден ядеш храната на агнето.

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +4

Всеки мисли за каквото си няма
64 Отговор

До коментар #63 от "Turbo":


От глад ли умираш бе гладник, агънце му се прияло? Трева му се попушило, та чак започна да забравя, как инженерът Радев обясняваше, че фундамент се отлива три месеца, а през зимата строителите не работили, защото бетона замръзвал! Струваше му се невъзможно, че завода в Китай е построен и заработи за една година от първа копка. Умникът си мислеше, че след като се построи завода тогава се поръчват машините, а чак когато бъдат инсталирани в завода започва наемането на работниците които ще работят на тях и трябвало шест месеца да ги обучават, сякаш всичко това не може да става по едно и също време и машината да бъде монтирана в момента в който в твърди бетона, а работниците да се обучават през същото време на друго място и да започват работа веднага след отваряне на завода. Точно както стана в Китай, а сега става и в Тексас, за по-малко от година от първа копка до започване на работа. За какви три години говорите?

Аз си хапвам, пийвам и пуша и съм на годинки, но паметта ми е по-добра от вашата! Виж го Хайл, че не помни какво е писал в предишното си мнение.

Коментиран от #65


Оценка:
-5 +1

Turbo
65 Отговор

До коментар #64 от "Всеки мисли за каквото си няма":


Хапвам си агънце печено цяло на фурна и го поливам със студена бира.
Като пропускаш умишлено част от строителните работи може и под година да го докараш.Геодезическото проучване,архитектурно инженерното проектиране,разрешителните,разчистването на терена много удобно ги пропускаш.Всяка строителна дейност се следи(в България РДНСК) и ако претупаш следва събаряне и глоби.
Приятно пасене по празниците.

Коментиран от #66


Оценка:
-0 +5

Агънцето беше в петък
66 Отговор

До коментар #65 от "Turbo":


Днес съм само на плешка, утре на друго агънце! Не е като да няма!

Китайския завод на Тесла вероятно е пропуснал всички тези неща, които изброи и в най-скоро време ще падне, защото първия автомобил слезе от конвейера 13 месеца след като Тесла купи земята, и 11 месеца след първа копка за разчистване на терена!

Като си толкова отворен, защо не искаш да се хванеш на бас за завода в Тексас? Увисна ли ти ченето докъде са стигнали за половин година - от първа копка до започване на монтажа на машините? Там също ли го карат без всичко изброено? Казах ти кажи крайна дата кога свършва годината от началото на строежа и да се хващаме на бас, че завода ще е започнал работа?

В съседната статия и Volkswagen се кани да строи завод в Китай отново за година! Какво стана с трите години строеж бе чушкопек?

България въобще не я давай за пример. Точно затова никой не иска да дойде да инвестира тук.

Документите за един фотоволтаик от 200 лв на покрива и 200 мегаватова фотоволтаична централа за 200 милиона лв са абсолютно едни и същи. Сроковете също, както и таксите. Хайде честито строителство!

Оценка:
-4 +0

сссс
67 Отговор
Гората е борове за мебелната промишленност, а проблемът с тръбите е, че са положени без разрешение, но според изискването, просто не са им дали документите и са ги спрели за това. Реално им правят много проблеми, защото не им дават разрешителни, които са им обещани и им се полагат от миналата година. Немската система е тромава, не се стараят да ги улеснят и да работят с тях. Как стана в Китай, в САЩ? Никъде нямат проблеми и ако немците продължат да са толкова глупави, то фабриката в Тексас може да заработи преди тази в Берлин. Не стига, че Мъск им прави фабрика, ами те са против, толкова е глупаво, че ако не е милиардна инвестиция и не е огромен пазар, направо да си стегне бакиите и да се маха оттам.

Оценка:
-1 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Боил Банов
Министърът на културата Боил Банов с коментар за сградите в София
Двойната къща ще бъде възстановена"

Още бисери