Last news in Fakti

11 Май, 2021 16:14 8 121 15

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

  • уаз-
  • 469

Рядката модификация на УАЗ-ката с четирицилиндров дизелов двигател и система за задвижване на всички колела се намира в малко италианско градче

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469 - 1

В интернет пространството се появи за продажбата екземпляр от известния съветски високопроходим автомобил УАЗ-469, произведен през вече далечната 1984 година. В момента бежовият автомобил се намира в град Боволента в североизточна Италия, но по-любопитното е, че той е с дизелов двигател и продавачът иска да получи за него сумата от... 19 800 евро.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Съдейки по описанието, става дума за специална версия на УАЗ с четирицилиндров дизелов двигател и система за задвижване на всички колела. Такива модификации навремето са внасяни и преоборудвани в Италия. Мощността на агрегата е 65 конски сили. В СССР тази версия на колата не се e продавала.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Автомобилният завод в Уляновск започва производството на високопроходими автомобили УАЗ-469 в края на 1972 година. По онова време в СССР обикновени хора не могат да купят такава кола, тя е предназначена основно за военни организации и ТКЗС-та.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Стандартният УАЗ-469 със задвижване на всички колела е оборудван с 2.5-литров бензинов двигател и четиристепенна скоростна кутия. Мощността на агрегата е 75 конски сили.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Дедеагач

    13 30 Отговор
    Кочина и скрап
  • 2 требе стригане

    16 34 Отговор
    75 коня такива двигатели слагат на Туинго и Корса с идеята някоя бабка да ходи за яйца до магазина в нормалните държави.
    В Советском Союзе такива двигатели слагат на "военни" джипове и "офроуд" машини.
    Как ли с това би минал под минометен обстрел между два кишлака в Афганистан по еднолентов път.
    Руската инженерна мисъл не съществува.

    Коментиран от #3, #4, #5, #8, #10

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Купи си Туинго за 1000 лева

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":

    И тръгвай по коловозите в къра..... Пробвал съм с Поло бях сам и сто пьти дъното на колата са яхваше на кантар по коловозите и ямите. Беше сухо и ходих за череши АМИ В КАЛТА ИЛИ ЗИМЬСКА..... ЗАБРАВИ ДА МИНЕШ 5 МЕТРА......

    Коментиран от #6

  • 5 Някой си

    24 8 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":

    И като се замисли човек че такива като тебе гласуват...

    Коментиран от #7

  • 6 Komapak

    9 7 Отговор

    До коментар #4 от "Купи си Туинго за 1000 лева":

    Всяка панда 4х4 ще го направи това упражнение. То и аз съм динозавър, но тия с уазките са праисторически!

    Коментиран от #12

  • 7 Komapak

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "Някой си":

    ++++++++++😁😁😁😁😁 Не се бях замислял върху факта, но си адски прав.
  • 8 Атака

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":

    То и ти не съществуваш,ама иди го кажи на другите! Тъпи като мен!
  • 9 Коронавирус

    6 5 Отговор
    20 000 рубли, може, но 20000 evra🤣
  • 10 куку руку ку

    14 1 Отговор

    До коментар #2 от "требе стригане":

    Тук е важен въртящият момент, да те вади от калта. Мощност трябва при високи скорости, за преодоляване на въздушното съпротивление. Поразгледай двигателите... една и съща кубатура имат много голям толеранс в мощностите, но въртящите моменти са почти еднакви. Така че 2,5 литра със 75 к.с. и 167 Нм си е съвсем на място в такъв автомобил. А с дизелов двигател само печели.

    Коментиран от #13

  • 11 ники

    2 1 Отговор
    Чисто нова е
  • 12 Хубуу качетв се в пандата 5 или 6

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Човека и виж до кьде ще стигнеш а по баир забрави.... Ша я бутате нагорееееее.....
  • 13 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "куку руку ку":

    Проблемът на дизела е теглото. Много тежи на предницата и разваля баланса. Чарът на УАЗа е сравнително лекия бензинов мотор с голям въртящ момент. Теглото, а дизелов мотор може да добави + 100кг, е от голямо значение в офроуда. В Европа се тачи дизелът, заради ниския разход и това че климатичните условия го позволяват.
  • 14 дърт шофьор

    0 5 Отговор
    Не разбрах дизеловият мотор съветски ли е и разходът му какъв е.
  • 15 1944

    0 4 Отговор
    боклук та дрънка. и го казвам от личен опит.