ФАКТИ.БГ

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Рядката модификация на УАЗ-ката с четирицилиндров дизелов двигател и система за задвижване на всички колела се намира в малко италианско градче

Публикувана: 11 Май, 2021 16:14
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4307
За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 14 гласа.

В интернет пространството се появи за продажбата екземпляр от известния съветски високопроходим автомобил УАЗ-469, произведен през вече далечната 1984 година. В момента бежовият автомобил се намира в град Боволента в североизточна Италия, но по-любопитното е, че той е с дизелов двигател и продавачът иска да получи за него сумата от... 19 800 евро.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Съдейки по описанието, става дума за специална версия на УАЗ с четирицилиндров дизелов двигател и система за задвижване на всички колела. Такива модификации навремето са внасяни и преоборудвани в Италия. Мощността на агрегата е 65 конски сили. В СССР тази версия на колата не се e продавала.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Автомобилният завод в Уляновск започва производството на високопроходими автомобили УАЗ-469 в края на 1972 година. По онова време в СССР обикновени хора не могат да купят такава кола, тя е предназначена основно за военни организации и ТКЗС-та.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Стандартният УАЗ-469 със задвижване на всички колела е оборудван с 2.5-литров бензинов двигател и четиристепенна скоростна кутия. Мощността на агрегата е 75 конски сили.

За €20 000 (!) в Италия се продава дизелов УАЗ-469

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Град Дедеагач
1 Отговор
Кочина и скрап

Оценка:
-30 +13

требе стригане
2 Отговор
75 коня такива двигатели слагат на Туинго и Корса с идеята някоя бабка да ходи за яйца до магазина в нормалните държави.
В Советском Союзе такива двигатели слагат на "военни" джипове и "офроуд" машини.
Как ли с това би минал под минометен обстрел между два кишлака в Афганистан по еднолентов път.
Руската инженерна мисъл не съществува.

Коментиран от #3, #4, #5, #8, #10


Оценка:
-33 +15

3
Този коментар е премахнат от модератор.
Купи си Туинго за 1000 лева
4 Отговор

До коментар #2 от "требе стригане":


И тръгвай по коловозите в къра..... Пробвал съм с Поло бях сам и сто пьти дъното на колата са яхваше на кантар по коловозите и ямите. Беше сухо и ходих за череши АМИ В КАЛТА ИЛИ ЗИМЬСКА..... ЗАБРАВИ ДА МИНЕШ 5 МЕТРА......

Коментиран от #6


Оценка:
-4 +18

Някой си
5 Отговор

До коментар #2 от "требе стригане":


И като се замисли човек че такива като тебе гласуват...

Коментиран от #7


Оценка:
-8 +24

Komapak
6 Отговор

До коментар #4 от "Купи си Туинго за 1000 лева":


Всяка панда 4х4 ще го направи това упражнение. То и аз съм динозавър, но тия с уазките са праисторически!

Коментиран от #12


Оценка:
-7 +9

Komapak
7 Отговор

До коментар #5 от "Някой си":


++++++++++😁😁😁😁😁 Не се бях замислял върху факта, но си адски прав.

Оценка:
-3 +14

Атака
8 Отговор

До коментар #2 от "требе стригане":


То и ти не съществуваш,ама иди го кажи на другите! Тъпи като мен!

Оценка:
-4 +3

Коронавирус
9 Отговор
20 000 рубли, може, но 20000 evra🤣

Оценка:
-5 +6

куку руку ку
10 Отговор

До коментар #2 от "требе стригане":


Тук е важен въртящият момент, да те вади от калта. Мощност трябва при високи скорости, за преодоляване на въздушното съпротивление. Поразгледай двигателите... една и съща кубатура имат много голям толеранс в мощностите, но въртящите моменти са почти еднакви. Така че 2,5 литра със 75 к.с. и 167 Нм си е съвсем на място в такъв автомобил. А с дизелов двигател само печели.

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +13

ники
11 Отговор
Чисто нова е

Оценка:
-1 +2

Хубуу качетв се в пандата 5 или 6
12 Отговор

До коментар #6 от "Komapak":


Човека и виж до кьде ще стигнеш а по баир забрави.... Ша я бутате нагорееееее.....

Оценка:
-1 +4

Гост
13 Отговор

До коментар #10 от "куку руку ку":


Проблемът на дизела е теглото. Много тежи на предницата и разваля баланса. Чарът на УАЗа е сравнително лекия бензинов мотор с голям въртящ момент. Теглото, а дизелов мотор може да добави + 100кг, е от голямо значение в офроуда. В Европа се тачи дизелът, заради ниския разход и това че климатичните условия го позволяват.

Оценка:
-2 +0

дърт шофьор
14 Отговор
Не разбрах дизеловият мотор съветски ли е и разходът му какъв е.

Оценка:
-5 +0

1944
15 Отговор
боклук та дрънка. и го казвам от личен опит.

Оценка:
-4 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Волен Сидеров
Лидерът на "Атака" протестира срещу певческата изява на Софи Маринова в парламента:
Предлагам следващия път от тази трибуна да поканите Азис, и без това вашият министър на образованието го подкрепя."

Още бисери
ТОП 5