Второто поколение на BMW 2 Series е на пазара от 2014 година и въпреки, че претърпя фейслифт през 2017 година, то вече е време баварците да покажат изцяло нов модел. Изглежда, че това ще се случи съвсем скоро, а от пресотдела на компанията разпространиха няколко снимки на покрит с тежък камуфлаж модел, както и кратка информация за него.
Официалното представяне ще се състои към края на лятото, а в последните седмици моделът преминава през финални тестове, по-голямата част от които са проведени на Nurburgring. Именно там германците са успели да подобрят до максимална степен окачването, завиването, спирачките и цялостното поведение на купето.
Най-вероятно това се отнася за М240i xDrive модела, който ще разполага с най-голяма мощност или поне до появата на М2-ката, за която от BMW все още не споменават нищо. За задвижването на М240i ще отговаря редови шестак с 374 конски сили и автоматична трансмисия с 8 предавки. Както споменахме моделът е xDrive, като по-голямата част от въртящия момент се предава към задните гуми, посредством М спортен диференциал.
Все пак за останалите версии са проведени и доста тестове по отворените пътища и тестовите полета на марката, като оттам обещават по-добро цялостно представяне на купето като цяло. За съжаление снимките не разкриват дори малка част от дизайна, за който ще трябва да изчакаме още няколко месеца.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вес
10:37 17.05.2021
2 Плюн
Коментиран от #3
10:52 17.05.2021
3 Трифонов
До коментар #2 от "Плюн":
Ами има наистина! Ето аз например си купих 2014г. BMW 4 серия, нова от магазина, а през 2015 и една 1 серия, също нова. Сега сме 2021г. Първата е на 175 хил. км., втората на 60 хил. Нито за едната, нито за другата съм удължавал гаранция. И за двете, за 5 годишен период, смяната на масло, филтри, запалителни свещи, охладителна и спирачна течност, беше включено в цената. Т.е. 5 години не съм плащал пари за това. Сменял съм междинно маслото на колите за своя сметка, защото не падам от луната и знам, че масло се сменя на максимум 10 хил. км., ако ще да е най-доброто напълно синтетично. Но това е. За 7 години, на колкото е 4-ката, и 175 хил. км., съм дал 300 лева за ремонти през първите пет години - протече пръскалката на единия фар и имах една нагоряла клема на част от задния стоп - това е цена с труда в официалния сервиз. А преди няколко месеца смених термостат, защото зная, че около това време вече може да се очакват проблеми с него, а не защото имах проблем. Едва сега смених дискове за първи път - 7 години, 170 хил. км. Ти си прави сметката за качеството на колата. Единицата е на 6 години - за нея не съм дал един лев за ремонт на някакви повреди... Така че не съм грам облъчен от нищо, просто такива са фактите. Поне от моя гледна точка. А и ако човек действа умно, не са и много скъпи. Та те на едно Клио му искат 35 бона!Коментиран от #4
15:58 17.05.2021
4 еее
До коментар #3 от "Трифонов":
По принцип съм съгласен с теб и си прав за всичко. Клио - то е 35 000 лева, които са ужасно много за това, което от мосю Рено предлагат, но все пак БМВ 4 - а серия с 6 цилиндров мотор е много по-скъпа от Реното. Разбира се е несравнимо по-хубаво, но качествения автомобил (имам в предвид техническите параметри на автомобила, а не издръжливостта на агрегатите му) си има цена!19:12 17.05.2021