23 Юни, 2021 15:24 3 740 14

Предпремиерно: Ето го новото Audi RS3

  • audi-
  • rs3-
  • audi rs3

Кадри от рекламен видеоклип показват как ще изглежда най-мощната версия на малкия седан

Предпремиерно: Ето го новото Audi RS3  - 1
Снимки: Instagram/vagcafe

През изминалите дни от Audi решиха да ни разкажат повече за техническите характеристики на обновеното RS3, но без да ни разкриват външността му. По план трябва да видим RS3 в пълния му блясък през идния месец юли, но както често се случва, „изтекли“ кадри от рекламен видеоклип показват новия модел.

Снимките са публикувани в Instagram профилът на Vagcafe и показват зелен седан, който по всичко личи е новото RS3. Можем да видим обновената предна решетка и по-агресивен дизайн на броните, както и задна броня с черен елемент имитиращ отвори за въздух в средата.

Предпремиерно: Ето го новото Audi RS3

Отделно калниците са се сдобили с отвор, който най-вероятно има и функционална роля, а джантите са с нов дизайн който не сме виждали до момента при друг модел.

Предпремиерно: Ето го новото Audi RS3

В интериора промените не са чак толкова подобаващи и можем да отличим нови графики за двата дисплея, както и най-вероятно ще видим различни седалки и волан със съответните RS означения. Очакваме в следващите седмици да видим повече и официални кадри от Audi при официалното представяне на модела.

Предпремиерно: Ето го новото Audi RS3


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    12 12 Отговор
    Този автомобил има само 470 километра пробег с едно зареждане и то пожелателен. Като се има предвид, че лампата светва 100 километра преди да ти свърши горивото, значи трябва да се зарежда на всеки 300 километра за да не ти свети лампата! А резервоара му не е от най-малките! Да са живи и здрави тези дето ще си го карат! Надали дори ще се замислят за такива подробности при покупка на такъв автомобил, но просто разсъждавам на глас!

    Коментиран от #5

  • 2 ????

    6 6 Отговор
    Не мисля че е голям проблема за пробега., защото все пак е двг. Но виж ако беше електричка с такъв пробег щеше да е огрооомен проблем за нашите "експерти" 😁
  • 3 факт

    10 5 Отговор
    Шарани на пластмаса се радват
  • 4 ПЪРВИ ОТ ТЕЗИ КОЛИ И ДРУГИ НЕМСКИ

    5 7 Отговор
    ЩЕ СИ КУПЯТ КОЛХОЗНИЦИТЕ ОТ СССР,НАБЕДЕНИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ ПРЕЗ 1945
  • 5 AUDI

    19 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Видя на таблото 470км и реши ,че резервоара е пълен ?
    Че даже сметна и колко харчи, че резервоара знаеш колко литра е :D Верно тук в България разбираме от всичко , ама айде малко :)

    Коментиран от #6

  • 6 Ама разбира се

    7 3 Отговор

    До коментар #5 от "AUDI":

    Нещо съм се объркал за пробега. Това наистина е един от най икономичните автомобили на пазара и изминава поне 1000 километра с един резервоар, особено в състезателен режим и при магистрално каране с 250 километра в час. Мислиш ли че можеш да се сдържиш да караш такъв звяр по икономичен начин? Неслучайно казах че този пробег е строго пожелателен. Първия месец сигурно една трета от резервоара ще отиде само за да му слушаш звука на място или по светофарите. Както казах да са живи и здрави тези, които ще си го купят. За тях пробега и икономичността са последното нещо, за което ще си помислят при шофиране на подобен автомобил. Просто отбелязах какво виждам и не твърдя че това е лошо!

    Коментиран от #7

  • 7 smeh

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ама разбира се":

    И аз съм напълно съгласен. RS3-ката е еталона на Ауди в Спорта. Лека, с класическият 5-цилиндров мотор, носещ на много тунинг и вече куп възможни опции за персонализация на Quattro-то, кеф ти дрифт режим, кеф ти сняг. Докато RS6 си остава магистрално комби, а другото е просто играчка за феновете на марката с възможности. В реалността 5-така е доста лаком, но както си споменал на никой не му пука, след като я е взел за да я кара за кеф.

    Коментиран от #8

  • 8 Притежател

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "smeh":

    РС6 вече не е само магистрално комби, последната и предпоследната генерация се държат доста добре и на писта.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Acmilan

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Притежател":

    Какво значи доста добре имат ли някакви постижения 😁

    Коментиран от #11

  • 10 smeh

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Притежател":

    Спрямо C6 поколението с V10-ката върху предния мост, да. Завиват добре за теглото си. Но на планински път с по-острички завои и по-къси прави, в директна надпревара срещу по-лек хот хеч, много бързо ще изостанат. Физиката е наука, която никой инженер не може да излъже.

    Коментиран от #12

  • 11 Притежател

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Acmilan":

    Както и ном.10 е посочил елеминирано е недозавиването от поколението с V10, чрез спортен диф, по-добро разпределение на масата и шаси разработено специално за RS6. Постижения незнам дали имат на писта, но времената им са симетрични, понякога и по-добри от амг или м-ка.
  • 12 васик атанасова

    1 3 Отговор

    До коментар #10 от "smeh":

    КАКЪВ ПРЕДЕН МОСТ БЕ ХАХАХАХАХХАХАХАХАХХААХ
    ВСИЧКИТЕ 5.2 V10 СА КУАТРО

    Коментиран от #13

  • 13 smeh

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "васик атанасова":

    За теб ще направя специално пояснение, понеже бавно стопляш. Тежкият V10 изнесен напред предразполага към силно недозавиване, което дори куатрото не може да “замаже”.
  • 14 Шишо

    0 1 Отговор
    Нещо прилича ма Хюндай