1 Юли, 2021 10:20 3 910 8

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади

  • vw-
  • volkswagen -
  • polo-
  • gti

Моделът разполага със 7 конски сили повече от своя предшественик 

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади - 1
Снимки: Volkswagen

Преди няколко дни ви показахме кадри, които на практика показваха как ще изглежда обновеното Polo GTI, а съдейки по различни скици и рендъри, то нямаше оставено място за изненади при дебюта на новия модел.

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади

Очаквано, такива не се и случиха. Външно обновеното Polo GTI се е сдобило с новите фарове, които видяхме при обикновения хечбек, както и характерната за новите Volkswagen-и светлинна ивица. В предницата можем да отличим още нова броня, идентична с тази при Golf Mk8 GTI.

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади

Задницата предлага променена добавка в задната броня, заедно с един двоен накрайник на ауспуха, а надпис GTI е заменил този на Polo, точно под емблемата върху задния капак.

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади

Интериорът се е сдобил с нови спортни седалки, волан с перфорирана кожа и червен шев, както и доста червени елементи, които могат да бъдат променяни по желание на клиента. Стандартно модела пристига с дигитален дисплей пред водача и 8-инчов екран в средната част, който може да достигне и до 9.2 инча при желание на клиента. Различни нови технологии и системи за безопасност като адаптивен круиз контрол, система за следене на лентата и други също се предлагат за компактното GTI.

Volkswagen представи обновеното Polo GTI без изненади

Най-голямата промяна спрямо стандартното Polo е под капака. Там можем да открием 2.0-литров бензинов мотор, който вече генерира 207 конски сили и 320 нютон метра, които се предават към предните колела и са достатъчни за ускорение от 0 до 100км/ч за 6.5 секунди. Трансмисията е автоматична със седем предавки.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 много еднакви тия кенефи бе

    13 4 Отговор
    а как да го различаваме от голфа?
  • 2 Вълко Червенков

    12 5 Отговор
    Е,какви изненади очаквате от Фолксваген?Същото,само че по-скъпо.И го има на всеки ъгъл.

    Коментиран от #7

  • 3 Иван

    5 10 Отговор
    Аз предпочитам Опел Астра ,по елегантна ми се струва и е по безпроблемна .Карал съм Астра и говоря от опит

    Коментиран от #6, #8

  • 4 Грета Тунберг

    4 1 Отговор
    Обичам те много гост норвежеца.
  • 5 4728

    11 9 Отговор
    Кенефче от пластмаса и гадни мотори
  • 6 свидетел

    11 5 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    любимият автомобил на строителите от селата......
  • 7 перничанин

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "Вълко Червенков":

    Казваш, има го на всеки ъгъл, сигурно не са хубави, а тия които го купуват са много глупави. Хихихи
  • 8 перничанин

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "Иван":

    Астрата е от категорията на Голф. Отделно, вече е маскирана "мачка".