3 80720

Новото Polo GTI е умалена версия на Golf 8 GTI

  • volkswagen-
  • vw-
  • polo-
  • polo gti-
  • gti-
  • golf-
  • golf gti

Германците тестват модела преди официалното му представяне

Преди няколко месеца от Volkswagen представиха обновеното Polo, което на практика представлява умалена версия на последното 8-мо поколение Golf. Фотографи заснеха тестов автомобил на новото Polo GTI и не много изненадващо, той също споделя доста елементи с по-големия си брат.

Както може да видите и на снимките, Polo GTI разполага с идентична предна броня с големи отвори и типичната за марката мрежа тип пчелна пита. Същата може да се намери и при решетката, където откриваме и GTI надписи.

Новото Polo GTI е умалена версия на Golf 8 GTI

Задницата се е сдобила с нова добавка в долната си част, която продължава линията на праговете, а надпис GTI под емблемата на Volkswagen заменя този на Polo. В интериора най-вероятно ще видим различни седалки спрямо стандартния хечбек, като тази тенденция ще продължи и при волана и графиките на дигиталното табло.

Новото Polo GTI е умалена версия на Golf 8 GTI

Под капака се очаква да работи 2.0-литров бензинов мотор като при стария модел, но с неясни за сега данни. Очаква се моделът да бъде разкрит през следващия месец, когато ще раберем и повече за неговите характеристики.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хъхъ

    16 5 Отговор
    Полото е голф за бедни перничани.
  • 2 Зачуден

    6 4 Отговор
    Най-важното за мен е колата на каква платформа е направена, а автора не ни е информирал за това. Сега се чудя

    Коментиран от #13

  • 3 зозо

    9 3 Отговор
    Защо няма данни за емблемите на колата от какво са направени?
  • 4 Рубльов

    7 2 Отговор
    Автора защо не е написал цените. Аз как да преценя от понеделник да купува ли или не?

  • 5 сектант

    8 6 Отговор
    новата хонда сивик хечбек 2022 е много по-малко скучна е в този клас. а и са адски здрави защото са сложили традиционни части механични и не са правили компромис с пластмаси по мотора - не е зле за класа си хич и вътре изглежда доста са качили нивото в сравнение с предишния модел

    Коментиран от #8

  • 6 сектант

    4 7 Отговор
    нoвaтa Лада Гранта 2022 e мнoгo пo-мaлкo cкучнa e в тoзи клac. a и ca aдcки здрaви зaщoтo ca cлoжили трaдициoнни чacти мeхaнични и нe ca прaвили кoмпрoмиc c плacтмacи пo мoтoрa - нe e злe зa клaca cи хич и вътрe изглeждa дocтa ca кaчили нивoтo в cрaвнeниe c прeдишния мoдeл

    Коментиран от #12

  • 7 сектант

    1 6 Отговор
    нoвaтa Дачия Сандеро хeчбeк 2022 e мнoгo пo-мaлкo cкучнa e в тoзи клac. a и ca aдcки здрaви зaщoтo ca cлoжили трaдициoнни чacти мeхaнични и нe ca прaвили кoмпрoмиc c плacтмacи пo мoтoрa - нe e злe зa клaca cи хич и вътрe изглeждa дocтa ca кaчили нивoтo в cрaвнeниe c прeдишния мoдeл

    Коментиран от #11

  • 8 jар

    11 1 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Хонда Сивик е в компактния клас където еквивалента и от VW е Голф.

    Коментиран от #10

  • 9 Blackthorn

    6 1 Отговор
    ЯЯЯ, ново китайче изкарали!
  • 10 сектант

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "jар":

    да, така е, но говоря за компактните автомобили като цяло, защото съм сигурен че това поло ще е по скъпо от 1.5 модела с турбо например
  • 11 сектант

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "сектант":

    и като се правиш на мене кво? дупе ли си вече?
  • 12 сектант

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    да, така е, но говоря за ладите като цяло, защото съм сигурен че това поло ще е по скъпо от 2.3 модела без турбо например
  • 13 Пилот на Ферари

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Зачуден":

    И какво толкова интересно има на платформата ? До сега не съм чул някой да е купувал кола заради платформата.

    Коментиран от #15, #17

  • 14 Пилот на Ферари

    11 4 Отговор
    От година на година все едни и същи каручки вадят тия от Фолксваген. Трябва да си пълен сноб или Фолксваген маниак за да купиш такава кола. Рено правят в пъти по красиви автомобили , а и вече по надеждни .

    Коментиран от #19, #20


  • 15 Зачуден

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Пилот на Ферари":

    Аз купувам само заради платформата. Това за мен е най-важното в автомобила

    Коментиран от #16

  • 16 Пилот на Ферари

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Зачуден":

    Я кажи някой автомобил дето си купил заради платформата ?
    Знам хора които купуват определен модел . Или държат на цвета . Но за пръв път попадам на някой който купува платформата .
  • 17 Гришо

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Пилот на Ферари":

    Аз си взех Октавия ,защото е на платформата на Голф ,но ми харесва повече от него и е по-голяма и по -практична.А окачването е в пъти по-евтино от на Пасат с който са с почти едни габарити.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Диверсант

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Пилот на Ферари":

    Рено??? Кво, не!!!
  • 20 Рено

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Пилот на Ферари":

    Съгласен съм с теб. Имах Голф 6. Карах го 3 години и половина и го продадох преди 2.
    После взех Q7............... еми не е моята кола. Не ми харесва как се накланя по завоите.
    Преди няколко месеца се заговорих с един съсед за неговоро Рено и на майтап си взех и аз.........
    За тези пари щях да взема Голф 7, който за мен е по зле изработен отвътре от Голф 6 (моят беше с всички екстри и не беше от онези неземно пластмасови Голф 6).
    Та вече не плащам данък обществено мнение, карам си Мегана с 4 завиващи колела и му се кефя на макс.
    Времето ще покаже колко е здрав, все пак е на 54 хил км за сега.