12 Юли, 2021 14:23 6 812 10

Renault 5 Turbo ще се произвежда отново, но не от френската марка

  • renault-
  • renault 5-
  • renault 5 turbo

Legende Automobiles ще представи модернизирана версия на класическия хечбек

Renault 5 Turbo ще се произвежда отново, но не от френската марка - 1
Снимки: Legende Automobiles

Renault 5 Turbo е един от най-впечатляващите модели на френската марка, създаван през годините. Хомологираната за пътя състезателна версия на класическия хечбек се отличава с големи раздувки, средно разположен двигател със 160 конски сили и задно предаване, които заедно с теглото под 1 тон създаваха усещане, което малко коли могат да пресъздадат в наши дни.

Renault 5 Turbo ще се произвежда отново, но не от френската марка

Именно поради тази причина, френската компания Legende Automobiles ще се опита да възроди модела, като го модернизира, но запазвайки оригиналните му форми. Подобен проект видяхме скоро при Opel с Manta ElektroMod.

Тук не се споделят много подробности около това какво точно ще бъде възродено при новото Renault 5 Turbo, но от снимките можем да разпознаем широките калници, подобни на тези при класическия модел, както и светлини, които вече разчитат на LED технология. Очакваме модела да дебютира съвсем скоро, като тогава ще бъде разкрита и пълната информация за него, заедно със спецификациите му.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Alex

    14 1 Отговор
    Тупичен даунсайзинг пример от 80-те години. 1400 кубика турбо бензин 160 коня. Но много важно е, че теглото на автомобила е под 1 тон. Сега такъв мотор се слага на Пасат или Кади, които са над тон и половина и емоцията я няма.
  • 2 Jacques Yves Moineau

    2 11 Отговор
    Ще се произвежда, ама не от Рено.....в Китай е пълно с айфони, ама не са произведени от Епъл. На това му се вика ментак.
  • 3 Киро

    5 22 Отговор
    Абсолютен кенеф.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Като гост

    5 13 Отговор
    По добре да проведат по смислена кола като Делта Интеграле с модерни технологии. Това рено е тепавица.
  • 6 Синдикат на Ало Измамниците

    5 1 Отговор
    Само да не му искат като ония дето "възродиха" Интеграле-то, половин милион евро!

    Коментиран от #7

  • 7 отворко

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Синдикат на Ало Измамниците":

    Май бъркаш цените на Ланча Делта Интеграле с Ланча Делта S4!
    S четворката е над 500000 еврака!
  • 8 Батко

    2 6 Отговор
    Дано не му падат повдигачите като на оригинала , който беше с долен вал .( Смях в залата )
  • 9 ⫖⩵⫐

    1 1 Отговор
    Когато става въпрос за брутална машина (умишлено не използвам думата кола) единствената асоциация е Ланча Делта С4.

    Коментиран от #10

  • 10 Е това че

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "⫖⩵⫐":

    харесваш Ланча не бива да те заслепява,но от този период в закритата гр. Б бяха освен нея и Пежо 205 Т16,Ауди Куатро С1 и Рено 5 Макси турбо/да не се бърка с/5 ГТ Макси турбо/защото са две коренно различни коли. Не забравяй,че и точно заради Ланча и катастрофата при която загинаха Хенри Тойвонен и Серджо Кресто я закриха тази група и тези турбо зверове отидоха в историята на рали иконите.