Renault 5 Turbo е един от най-впечатляващите модели на френската марка, създаван през годините. Хомологираната за пътя състезателна версия на класическия хечбек се отличава с големи раздувки, средно разположен двигател със 160 конски сили и задно предаване, които заедно с теглото под 1 тон създаваха усещане, което малко коли могат да пресъздадат в наши дни.
Именно поради тази причина, френската компания Legende Automobiles ще се опита да възроди модела, като го модернизира, но запазвайки оригиналните му форми. Подобен проект видяхме скоро при Opel с Manta ElektroMod.
Тук не се споделят много подробности около това какво точно ще бъде възродено при новото Renault 5 Turbo, но от снимките можем да разпознаем широките калници, подобни на тези при класическия модел, както и светлини, които вече разчитат на LED технология. Очакваме модела да дебютира съвсем скоро, като тогава ще бъде разкрита и пълната информация за него, заедно със спецификациите му.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Alex
15:51 12.07.2021
2 Jacques Yves Moineau
16:13 12.07.2021
3 Киро
17:01 12.07.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Като гост
18:49 12.07.2021
6 Синдикат на Ало Измамниците
Коментиран от #7
22:24 12.07.2021
7 отворко
До коментар #6 от "Синдикат на Ало Измамниците":
Май бъркаш цените на Ланча Делта Интеграле с Ланча Делта S4!S четворката е над 500000 еврака!
00:24 13.07.2021
8 Батко
11:30 13.07.2021
9 ⫖⩵⫐
Коментиран от #10
01:51 15.07.2021
10 Е това че
До коментар #9 от "⫖⩵⫐":
харесваш Ланча не бива да те заслепява,но от този период в закритата гр. Б бяха освен нея и Пежо 205 Т16,Ауди Куатро С1 и Рено 5 Макси турбо/да не се бърка с/5 ГТ Макси турбо/защото са две коренно различни коли. Не забравяй,че и точно заради Ланча и катастрофата при която загинаха Хенри Тойвонен и Серджо Кресто я закриха тази група и тези турбо зверове отидоха в историята на рали иконите.18:09 15.07.2021