12 Юли, 2021 16:30 10 201 25

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

  • bmw-
  • cдизайн-
  • golf-
  • focus-
  • honda-
  • civic-

Списъкът включва BMW, Alfa Romeo, Citroen и други

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години - 1

Ако си търсите сравнително евтина инвестиция в сферата на автомобилите, то дизайнерът Франк Стивънсън има няколко интересни предложения от гледна точка на външен вид. През годините Стивънсън е работил в различни марки, част от които включват BMW и McLaren.

В едно от последните си видеа той споделя няколко автомобила, които биха се превърнали в потенциални дизайнерски през следващите години. В списъка можем да открием германски, френски, италиански и японски модели, част от които по-скъпи от други.

1.BMW Z4 Coupe

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

2.Honda S2000

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

3.Alfa Romeo Brera

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

4.Citroen C6

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

5.Honda CR-Z

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

6.Opel Astra OPC

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

7.Porsche 911 997

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

8.Ford Focus RS Mk1

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

9.VW Golf R32 Mk4

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

10.Lotus Elise

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

11. BMW 7 Series E38

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години

12. Honda Civic EP3 Type R

Няколко коли, които ще са дизайнерски класики в следващите години


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Hellish

    22 18 Отговор
    Vw Corado, E30, E34, E28, W124, W190. Тях защо ги няма?

    Коментиран от #2, #18

  • 2 Вальоо

    23 8 Отговор

    До коментар #1 от "Hellish":

    Защото малко или много,те вече са класики в дизайнерски или технологичен аспект.
    От 'новото' поколение,за мене само с6 лови окото,не че и другите не са красиви. Просто е по-рядко срещан модел,и в това е чарът му.

    Коментиран от #6, #24

  • 3 сектант

    25 8 Отговор
    взимам ес2000 без да се замисля за секунда даже

    Коментиран от #14, #17

  • 4 Дизайнерите

    34 3 Отговор
    Умишлено ли сте пуснали обработени снимки, на които всички тези автомобили изглеждат приплеснати като палачинки, включително и правоъгълният Голф 4?
  • 5 Поршето и Алфата

    24 3 Отговор
    Са много красиви коли. Много! Говоря само за външен вид - наистина на мен ми галят окото! Поздравления за дизайнерите им!
  • 6 Мммммм

    6 7 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Напълно сте прав, както и пежо 608
  • 7 Рюселхайм

    11 8 Отговор
    Аз, като по-прост, си търкалям Астра-та J OPC и хич не ми дреме за тия, които ме изпреварват. Да са живи и здрави.
  • 8 Чоков

    3 10 Отговор
    Този не е никакъв дизайнер!

    Коментиран от #9

  • 9 Якуза

    11 5 Отговор

    До коментар #8 от "Чоков":

    Ти щото сигурно си дизайнер, че и по-добър от него нали... Освен когато клякаш в тоалетната, какво друго си оставил след себе си в тоя живот?
  • 10 Якуза

    11 23 Отговор
    Honda S2000 ги бие всичките по дизайн. Факт е, че редом до другите тя ще набива на очи. Колкото до Alfa Romeo Brera, лично за мен сходния й 159 е по-красивия модел. Брерата в сравнение с 159 е извращение с тази задница...

    Коментиран от #15

  • 11 Шопландец

    13 7 Отговор
    S2000 вече си е легенда. Виж колко пара трябва да извадиш за да притежаваш добре поддържан такъв автомобил
  • 12 Въпрос

    31 5 Отговор
    Каво търси Голф-ът в тази извадка?!
  • 13 Пълни

    5 6 Отговор
    глупости!
  • 14 антрашпиц

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Ам пари отде?Сигурно струва майка си и баща си..
  • 15 Гоуст

    15 4 Отговор

    До коментар #10 от "Якуза":

    Напълно подкрепям мнението, и за Хондата, и за Алфите, но дизайна си е въпрос на вкус. Имам познат, индустриален дизайнер, печелил доста международни награди. Този човек като видя Брера на живо за сефте преди години направо се влюби, цитирам: "в задницата", две седмици само за това говореше и накрая извади едни пари и отиде в Ауто Италия.
  • 16 сектант

    4 5 Отговор
    единствената дизайнерска клавика е Дачия Соленза
    Що румънки съм минал на задната седалка
  • 17 номад

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    виж по колко пари са
  • 18 abc

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Hellish":

    Специално за мерцедес го няма защото е класика- не е атракция
  • 19 6474

    7 2 Отговор
    На голфа и фокуса мястото им е на второчни, а не в списъка с бъдещи класики.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Михаил

    1 0 Отговор
    Някой май е преписвал.....

  • 22 Гост

    3 2 Отговор
    Форда, Астрата, Голфа и Хондата какви дизайнерски класики са?
  • 23 класик

    2 2 Отговор
    Не знам кой ще ръждяса първи, Голфа, Форда или Сивика? А пластмасовия CR-Z направо в Дисни.
  • 24 турбо жигули

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    Рядко срещан е защото никой не го купува.

    Коментиран от #25

  • 25 Вальоо

    4 0 Отговор

    До коментар #24 от "турбо жигули":

    Рядко срещан е,защото в живота на този модел,са произведени по-малко от 24,000 бройки.