26 Август, 2021 12:35 7 120 47

BMW M4 се изложи на „лосовия тест“

  • bmw-
  • m4-
  • лосов тест

Спортното купе не успя да премине границата от 76км/ч

BMW M4 се изложи на „лосовия тест“ - 1

Въпреки, че от дебюта на новото BMW M4 Competition главен акцент при тестовете на модела е неговата визия и на заден план остават характеристиките и поведнието му, то трябва да отбележим, че спортното купе предлага едно от най-добрите поведения на пътя към момента.

Изненадващо, не такива са резултатите в така наречения „лосов тест“, който от KM77 провеждат с повечето нови автомобили на пазара. BMW M4 Competition не успя да премине границата от 78км/ч и успешно премина изпитанието със 76км/ч. Подобна скорост при теста постигна Golf VII преди няколко години.

При следващото изпитание за преминаване на слалом, купето успя да се справи при скорост от 78км/ч при това по отличен начин без изобщо да има наченки на поднасяне или недозавиване.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сила

    44 8 Отговор
    УЖАС....шок за селските дриСтъри
  • 2 лос

    37 15 Отговор
    бмв на какво ли не са се изложили

    Коментиран от #14

  • 3 Рейсър

    35 12 Отговор
    Нормално за марката
  • 4 Име

    32 13 Отговор
    Тия един двигател не могат да направят а тръгнали на лосов тест
  • 5 бмв боклуци

    34 13 Отговор
    Тоя боклук след лосовия тест ще е за ремонт на двигател
  • 6 Рено Алпин

    19 4 Отговор
    Ахахахаха
  • 7 Това казва абсолютно всичко

    38 5 Отговор
    "Въпреки, че от дебюта на новото BMW M4 Competition главен акцент при тестовете на модела е неговата ВИЗИЯ и на ЗАДЕН ПЛАН остават характеристиките и поведнието му"

    Наблягат на лъскавата опаковка, а съдържанието остава на заден план.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Д фен

    17 3 Отговор
    Колко мъка има ще има на тази свят.
  • 10 Загрижен

    32 8 Отговор
    bwm не спре ли в първия сервиз значи, че има проблем и със спирачките.
    Само у гулемио град /София/ всички турбо, мега, селски пръчки и комплексирани от собствения си жалък животец, се юркат на 15, 20 годишни премиум каляски. Който е излизал от територията ни, ще ме разбере...
  • 11 Джуган

    29 4 Отговор
    Срамота! Старата ми М тройка беше перфектно балансиран автомобил и истинско удоволствие. Отнемаш газта и почва да недозавива, подадеш газ и застава неутрална, още газ и почва да презавива като комуникира преходите които са предвидими и гладки, без изненади. Много лесна за каране, позволява и на по неопитните да изглеждат добре и да научат как трансфера на теглото влияе на управлението. Това което виждам на видеото е недопустимо за БМВ от М дивизията. Но всъщност и те като AMG разводниха бранда, вече всяко второ БМВ е M, M-performance, M-line, M-незнамсикво, да не говорим че всеки знае М3, това име вдъхва респект дори у хейтърите, докато М4 звучи като някакъв паркетник.

    Коментиран от #29

  • 12 БАЙ Х@Й ‼️

    7 1 Отговор
    Ех да беше прочел какво пишеш ‼️‼️‼️‼️
  • 13 БАЙ Х@Й ‼️

    9 2 Отговор
    ‼️🇧🇬🇧🇬🇧🇬Спортното купе не успя да премине границата от 76км/ч.....успешно премина изпитанието със 76км/ч.🇧🇬🇧🇬🇧🇬‼️

    Коментиран от #16, #18

  • 14 Komapak

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "лос":

    Купиха си Ролс Ройс. С това определено не се изложиха😊
  • 15 Ивайло Испиров Нокаута

    17 3 Отговор
    Днескашните коли се правят да изглеждат добре , да имат екстри комфорт ,но не и за това което са пригодни. Я сравнете една е30ка отпреди 25 год или е36 ,но не такава за 1000лв а за 15 000 направени профи. за писта. Сега една лъскава пластмаса , с много светлинки, копченца и яки джанти ,а практичнлст 0 и се разделяте с 5 чанти пари, да сваляте мацките по кафенетата :)
  • 16 От теста

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    76 на лостовия, 78 на слалома
  • 17 Bmw

    5 30 Отговор
    Мн си е добро бмв то.Просто не е направено за селски пръчки от софия.А който няма бмв си е чист абориген.

    Коментиран от #47

  • 18 Е така де!

    13 2 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Границата е 76 километра в час и не може да я мине. Какво не разбра? Това е максималната скорост с която може да мине лосовия тест.

    Коментиран от #20

  • 19 Миро

    8 7 Отговор
    Малоумна история. Хем не могло а после могло. Не ми допадат тези мелези и споделям мнението на колегите че се претараха с тези много модели от които не виждам смисъл никакъв. В новите модели всичко е датчици, компютър и софтуер. БМВ са проблемни от смотани майстори и скапани части. Малко хора знаят изобщо какво става и как. В повечето случаи се коментират пълни измислици и глупости и това оскъпява подръжката на БМВ и създава проблеми. Красиви престижни луксозни бързи . Това е БМВ. Марка с доста неясно бъдеще както и другите две Мерцедес и Ауди. Ако карате БМВ наслаждавайте се и да не ви пука от мнението на експертите които са далеч от тази тема.
  • 20 Миро

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Е така де!":

    Колега прочети края на статията!

    Коментиран от #21

  • 21 Прочетох, ти си наред

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "Миро":

    Какво да чета, когато аз ти говоря че крокодилът е по-голям, а ти ми говориш че е по-зелен? Аз ти говоря за лосов тест, а ти ми говориш за слалом. Това са две коренно различни неща като цвят и дължина и не можеш да ги сравняваш помежду им.
  • 22 В.Г.З.

    11 5 Отговор
    БМВ - въздух под налягне, издиша като спукана гума!!!
  • 23 БАЙ Х@Й ‼️

    6 2 Отговор
    Колеги, за какво спорите ‼️ Спортното купе НЕ УСПЯ да премине границата от 76км/ч‼️M4 Competition НЕ УСПЯ да премине границата от 78км/‼️и успешно премина изпитанието със 76км/ч‼️

    Коментиран от #24

  • 24 БАЙ Х@Й ‼️

    3 1 Отговор

    До коментар #23 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Става дума само за Лосов тест и само за скорост ‼️ три пъти пише три различни неща ‼️

    Коментиран от #25, #26, #27

  • 25 Хихи

    3 2 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    И какво не може да разберете? Границата за лосовия тест е 78 км/ч, то успява само със 76 км/ч! А в следващия тест (става въпрос за слалом) преминава успешно със 78 км/ч! Сложно ли е?
  • 26 Албански реотан

    15 1 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Ако не си успял да вдигнеш 77 км в час, колко ти е границата? Границата е това което си успял да вдигнеш, в случая 76 км в час и не можеш да я прекрачиш да вдигнеш и километър повече.

    Ако въобще си гледал клипа, понеже е спортен автомобил са решили да започнат теста със 78 км в час защото са мислили че ще ги мине без проблем, но както виждаш помете половината конуси и трябваше да намалят скоростта, вместо да я увеличават при следващия опит.
    Извинявай ама ford puma минава с над 80 км в час този тест. Това си е жива излагация !
  • 27 Ето ти нагледно

    7 1 Отговор

    До коментар #24 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Гледай как се прави

  • 28 БМВист

    13 1 Отговор
    Докъде я докара марката, която стоеше зад "ultimate driving machine"... да се фокусират върху дъгичките дет си слагат по официалните страници и да абдикират вече... срам.
  • 29 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Джуган":

    Много добре го написа, ФАКТ!
  • 30 Трифонов

    6 1 Отговор
    Ами няма как да се справи. То е ясно само като му видиш размерите и теглото. Колата е по-висока и мнооого по-тежка от предишната. Нормално е да се справи в тези дисциплини по-зле от предишната. Но... хората правят това, което искат клиентите. А клиентите искат много коне, място за пътниците отзад, голям багажник и достатъчно място за главите на пътниците отзад. Порше 911 Каррера се справя чудесно на тези тестове, но няма място за пътници на задните седалки, няма удобен багажник, да не говорим, че е тесновато и за тези отпред. Стигаме до извода, че марката БМВ има много по-малко спортноориентирана клиентела, отколкото Порше. Е, изненади няма!

    Коментиран от #31, #32

  • 31 Стига глупости

    10 1 Отговор

    До коментар #30 от "Трифонов":

    Пежо 5008, 7 местен ван се справя с този тест много добре, без проблеми при тази скорост!
  • 32 Притежател

    9 0 Отговор

    До коментар #30 от "Трифонов":

    Баце не е така, има мого коли с по-голяма маса и възможност за полезен товар, които се справят по-добре. Просто БМВ не са се справили в случая.
  • 33 Ивайло

    6 1 Отговор
    Като стават все по-тежки колите, така ще е!!! При такава рязка промяна на траекторията ляво-дясно, масата и съответно инерцията, която има, е от голямо значение!!! По-малка маса - по-малка инерция и от там - по-добър контрол!!! А те вместо да стават по - леки, всеки нов модел, независимо от марката, е по-тежък, заради глупавите и безсмислени неща, с които е наблъскан!!!

    Коментиран от #34

  • 34 Стига с това тегло

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "Ивайло":

    Ето как един по-тежък семеен автомобил при 88 км в час бута по-малко конуси и стои много по-стабилно на пътя, отколкото това спортно BMW при 78 км в час.

  • 35 Honda

    6 1 Отговор
    Вижте Honda Jazz от 2018г. - почти го мина успешно на 85км/ч, а малък градски автомобил, поне 5 пъти по-евтин. Малко е спешно!
  • 36 КОЛЧЕВ

    4 1 Отговор
    АЛФА РОМЕО 156 Q4.
    Изпълнява това упражнение с 80/h
    И то на лед. 2004.г. Модел..!!!!

    Коментиран от #39

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Callahan

    5 0 Отговор
    Subaru Forester, SUV, достатъчно висок автомобил, със солиден клирънс, се справя при 77км/ч без грам претенции да е спортен
  • 39 Реалността

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "КОЛЧЕВ":

    Алфа Ромео е истински спортен автомобил, не като това баварско недоразумение.
  • 40 Голям Слон

    5 5 Отговор
    И какво ще стане, ако покрие теста? Нали този тест го прави пилот? Представете си обратния случай: тестът се покрива, но хората, които са го купили - не! :-))) Какъв е смисълът тогава от всички тестове и статии? Никакъв! Болшинството водачи идея си нямат как се кара. По-конкретно как се спира, как се завива, как се действа в екстремални ситуации. Тръгнали сте ми някакъв лосов тест да обсъждате. Все пак пътищата, по които утре ще карате автомобилът издържал този тест, няма да имат конуси, сух асфалт, слънце и чисто нови гуми на колата :-)

    Коментиран от #41

  • 41 Тест на спирачките

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Голям Слон":

    Абе те някои бльонове си блеят в телефона и не виждат препятствията и се блъскат в тях. Значи и тестовете на спирачките според тебе са излишни, защото за колкото и метра да спира един автомобил той няма да спре ако, шофиране натисне спирачката.

    Ти чуваш ли се какви глупости говориш въобще? Точно обратното е. Ако опитен тест пилот не може да заобиколи внезапно изникнало препятствие с по-висока от 76 километра в час скорост, значи никой не може и проблемът е в автомобила. Ако опитен шофьор успява да преобърне а-класата по таван, представи си какво ще се случи с неопитен шофьор?

    Коментиран от #43

  • 42 PlimP

    0 1 Отговор
    и кво, дрисливо пежо 308 ще го направи за смях по завойте, ситроен ксантиа за 2000 евро е по-стабилна, а там има само един гол АБС
  • 43 Голям Слон

    1 2 Отговор

    До коментар #41 от "Тест на спирачките":

    Това казвам, де. Какво значение има, че тест пилот се справя, когато тест пилот няма да кара, а обикновен лос :-) Краш тестове и спирачки въобще нямат място за сравнение. Чудат се корпорациите вече с какво да впечатляват, “мислейки” за бъдещия купувач. По-скоро не тест пилот трябва да е в колата, а прост лос. По горните причини. Надявам се вече ме разбра или?!
  • 44 Прост лос

    0 0 Отговор
    Ако един прост лос направи теста с това BMW и Tesla модел 3 от клипа по-горе, какъв смяташ че ще е резултата? А ако простия лос го бяха качили да прави този тест в който професионалния пилот едва не преби на два пъти? Колко пъти да ти се обяснява че това не е тест на шофьорските умения, а test на автомобила. Ако професионален тест пилот не може да оцелее в този тест, какво остава за един прост лос?

    Коментиран от #45

  • 45 Голям Слон

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Прост лос":

    :-))) Добре. Убеди ме. Професионален пилот покрива лосовия тест. Голям успех. Големият лос купува автомобил, който е покрил лосовия тест при идеални условия, но понеже лосът си е лос, изпада в ситуацията на лосовия тест :-)) И? Нищо не е такова, каквото е на пистата с професионалист. Неслучайно краш тестовете се правят при ниска скорост. От мен толкова. Лосови тестове, лососьови тестове (използвам думата неслучайно)….. Разсейване в колата, различни от пистата условия и всичко отива по дяволите.

    Коментиран от #46

  • 46 Големият лос

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "Голям Слон":

    Големия лос си купува автомобил който е покрил лосовият тест и изпада в ситуацията с лоса. Няма избор и ще изпълни поне един от двата теста. Или в лосовия или краш теста или някаква комбинация от двата. Така че полза от тестовете има.

    "Разсейване в колата, различни от пистата условия и всичко отива по дяволите." Но ако имаш автопилот той може да изпълни лосовия тест в реална ситуация и без намеса на шофьора дори в снежни условия. Дали това BMW щеше да се справи дори в ръцете на професионален шофьор?

  • 47 Георги Дочев

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Bmw":

    Достоверен коментар на един Ганьо