2 Септември, 2021 15:19 6 564 30

Great Wall ще произвежда във фабрика на Mercedes

  • mercedes-
  • great wall-
  • завод

Китайската компания купи завода и прилежащите му сгради от Daimler

Great Wall ще произвежда във фабрика на Mercedes - 1
Снимка: Mercedes

Great Wall и Daimler постигнаха сделка за закупуването на завод, използван от Mercedes в Бразилия. Освен самият завод, китайската компания става собственик и на всички прилежащи сгради и машини, които се използват на територията на фабриката в Иракемаполис.

Daimler спря производството във фабриката преди около 9 месеца, след като продажбите паднаха драстично поради настъпилата пандемия. Сега плановете на Great Wall са да възроди производството като осигури работа на поне 2000 човека.

Според информация от марката в завода трябва да се произвежда по около 100 хиляди автомобила годишно, като това е част от стратегията на китайския производител да увеличи продажбите си до 4 милиона годишно през 2025 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българина

    29 6 Отговор
    за товА пък БМБ да герб могат да се похвалят че наритаха Грейт Уол В Ловеч като наркоман празен кен от бира... в автоиндустрията никоя държава до сега не е гонила така нагло такъв концерн

    Коментиран от #3, #21

  • 2 шегичка

    18 0 Отговор
    Мале, мале след Ловеч чак там ли избягаха?
  • 3 стоян

    15 15 Отговор

    До коментар #1 от "Българина":

    До 1 ком -кой изгони Рено булгар-кой изгони Роувър -кумунягите с наставление от Русия за да нямат конкуренция

    Коментиран от #4, #5, #9

  • 4 Българина

    15 5 Отговор

    До коментар #3 от "стоян":

    роувър произвеждаха боклуци и малко след това фалираха. Г Уол с номер две в най мощната ик в света....

    Коментиран от #11

  • 5 Гост

    17 5 Отговор

    До коментар #3 от "стоян":

    Комунягите правиха български автомобили като София и Рила, както и камиони Мадара и автобуси Чавдар.

    Коментиран от #10, #18

  • 6 Гост

    8 0 Отговор
    Защо ние се отказахме от тях?
  • 7 Дедо

    5 9 Отговор
    И какво ще произвеждат? ГрейтМер или Уолцедес?
  • 8 рено експерт

    12 5 Отговор
    Че то целият Даймлер тоест мерцедес е китайски

    Коментиран от #12, #15

  • 9 СМГ

    10 2 Отговор

    До коментар #3 от "стоян":

    За Булгаррено може и да е било така ама Роувър дойдоха 1997-ма много след 1989-та

    Коментиран от #27

  • 10 факт

    11 13 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Да и за разлика от технологичните РЕна ония комунистически недоразумения не ставаха за нищо и повечето бяха по лиценз МАдара бяха Шкода пак комунистически недоразумения.

    Коментиран от #14

  • 11 Бае тодър

    7 12 Отговор

    До коментар #4 от "Българина":

    Ленд-лоувар,ФАЛИРАЛИ...🤣🤣🤣🤣🤣, малее, е трол прост чети малко бе ,не пиши наизуст,опорки от мацква, а колкото за наи голямата икономика на другаря синзин пин,в повечето автомобилни концерни в Китай работят принудителен труд......чете еи чети.....
  • 12 емо

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "рено експерт":

    Колкото рено е френско и луксозно.

    Коментиран от #13

  • 13 рено фанатик

    7 4 Отговор

    До коментар #12 от "емо":

    Е при положение че най-големият акционер е китайски каква е да не е талибанска случайно.
    Хубаво е да се мисли това липсва в днешното общество малко мислене много говорене.
  • 14 Случаен

    2 10 Отговор

    До коментар #10 от "факт":

    Кое им е технологичното на Рено 8 и 10? Та те са си просто зазки с водно охлаждане.
  • 15 Случаен

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "рено експерт":

    Къде пък го чу това?

    Коментиран от #16

  • 16 Ти от небето ли падаш

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Случаен":

    Шефът на китайския концерн Geely Ли Шифу опитал да откупи част от BMW, твърди сп. Spiegel. Неотдавна компанията на милиардера стана най-големият частен акционер в Daimler AG.

    Списанието не посочва причините, поради които сделката с BMW не се е осъществила. Изданието обаче съобщава, че Ли Шифу се е интересувал и от придобиването на Fiat Chrysler Automobiles.


    https://m.fakti.bg/avto/290332-geely-iskala-da-kupi-i-bmw
  • 17 Иванов

    3 4 Отговор
    След 30 години, всичко в света ще е китайско. Немските премиуни , отдавна ще са китайски. Формално ще си запазят имената, но парите и ръководството ще бъде китайско. Дано да съм жив тогава , да чуя какви глупости ще говорят БМВ и Мерцедес сектантите. За двете тоалетни - въобще не говоря- те са много зле. Европа сама си сваля гащите , но кой знае - може и да е за добро?

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Plameni

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иванов":

    Иванов,много ми е чудно вие в каква тоалетна си събувате гащите?

    Коментиран от #22

  • 20 Хо хо хо

    2 5 Отговор

    До коментар #18 от "Иванов":

    Чавдар е било сетра преди 1944-та влед това родни биклюци.
  • 21 Аврам

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "Българина":

    Ончо ти виждал ли си какво е било пред завода в Ловеч? Целия паркинг пълен с бангии къде нямат продаване , а оди си лягай да спиш

    Коментиран от #25

  • 22 Иванов

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Plameni":

    Понеже не разбирам от намеци и предпочитам да ми задават въпросите директно- ако питаш в буквалния смисъл - клекалото(или както там му казваш) ми е Идеал Стандарт - предполагам ,че е произведено в Севлиево.
    Ако питаш за кола(предполагам може да си почитател на двете тоалетни и да си се засегнал) - колата ми е Тойота и за друга не помислям въобще.Може да е грозна, но на сервиз не стъпвам - което е водещото за мен.

    Коментиран от #24, #26

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Гост

    10 0 Отговор

    До коментар #22 от "Иванов":

    И моята тоалетна е Идеял Стандарт, е и? К€н€фи правим, боклуци горим, но речем ли да произведем домати и моментално ни брули градушка. Ако искаме да разбием облака, баш тогава самолети на НАТО решават да летят в бурята, и то точно над посевите ни.
    Да не почвам да ти обяснявам, как беше съсипано машиостроенето ни, което беше един от най-печелившите отрасли на България.
    Преди произвеждахме, къде наше, къде по лиценз, а сега и по лиценз не правим нищо. Произвеждаме само евтина работна ръка за Европа.
  • 25 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Аврам":

    Нямали продаване друг път. За тях се чакаше ред, като за Тесла днес. Бяха продадени и онези, които са щели да ги произведат след 5 години.
  • 26 Plameni

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "Иванов":

    Много здрави тия тойота...хахаха попитах един познат да ли продава неговата Рав 4 ,а той ми отговори как да я продам като всичко съм и сменил хахаха много здрави тия тойоти
  • 27 морски

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "СМГ":

    Да и при Жан Виденов си заминаха!
  • 28 дядо

    4 1 Отговор
    Ти бил ли си роден тогава че разправяш , кое е било българско и колко автомобила Рила и София са направени?
  • 29 Немската импотентност е безгранична

    1 2 Отговор
    Добре че са китайците да покитайчват фалирали немски боклучави фабрички
  • 30 Тоци

    0 1 Отговор
    Пълно е със сеяни тука!!!