ФАКТИ.БГ
  • mercedes-
  • great wall-
  • завод

Great Wall ще произвежда във фабрика на Mercedes

Китайската компания купи завода и прилежащите му сгради от Daimler

Публикувана: 2 Септември, 2021 15:19
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4472
Great Wall ще произвежда във фабрика на Mercedes - 1
Снимка: Mercedes
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.8 от 10 гласа.

Great Wall и Daimler постигнаха сделка за закупуването на завод, използван от Mercedes в Бразилия. Освен самият завод, китайската компания става собственик и на всички прилежащи сгради и машини, които се използват на територията на фабриката в Иракемаполис.

Daimler спря производството във фабриката преди около 9 месеца, след като продажбите паднаха драстично поради настъпилата пандемия. Сега плановете на Great Wall са да възроди производството като осигури работа на поне 2000 човека.

Според информация от марката в завода трябва да се произвежда по около 100 хиляди автомобила годишно, като това е част от стратегията на китайския производител да увеличи продажбите си до 4 милиона годишно през 2025 година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.8 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Българина
1 Отговор
за товА пък БМБ да герб могат да се похвалят че наритаха Грейт Уол В Ловеч като наркоман празен кен от бира... в автоиндустрията никоя държава до сега не е гонила така нагло такъв концерн

Коментиран от #3, #21


Оценка:
-6 +28

шегичка
2 Отговор
Мале, мале след Ловеч чак там ли избягаха?

Оценка:
-0 +18

стоян
3 Отговор

До коментар #1 от "Българина":


До 1 ком -кой изгони Рено булгар-кой изгони Роувър -кумунягите с наставление от Русия за да нямат конкуренция

Коментиран от #4, #5, #9


Оценка:
-14 +14

Българина
4 Отговор

До коментар #3 от "стоян":


роувър произвеждаха боклуци и малко след това фалираха. Г Уол с номер две в най мощната ик в света....

Коментиран от #11


Оценка:
-5 +15

Гост
5 Отговор

До коментар #3 от "стоян":


Комунягите правиха български автомобили като София и Рила, както и камиони Мадара и автобуси Чавдар.

Коментиран от #10, #18


Оценка:
-5 +17

Гост
6 Отговор
Защо ние се отказахме от тях?

Оценка:
-0 +8

Дедо
7 Отговор
И какво ще произвеждат? ГрейтМер или Уолцедес?

Оценка:
-9 +5

рено експерт
8 Отговор
Че то целият Даймлер тоест мерцедес е китайски

Коментиран от #12, #15


Оценка:
-5 +11

СМГ
9 Отговор

До коментар #3 от "стоян":


За Булгаррено може и да е било така ама Роувър дойдоха 1997-ма много след 1989-та

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +10

факт
10 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Да и за разлика от технологичните РЕна ония комунистически недоразумения не ставаха за нищо и повечето бяха по лиценз МАдара бяха Шкода пак комунистически недоразумения.

Коментиран от #14


Оценка:
-13 +11

Бае тодър
11 Отговор

До коментар #4 от "Българина":


Ленд-лоувар,ФАЛИРАЛИ...🤣🤣🤣🤣🤣, малее, е трол прост чети малко бе ,не пиши наизуст,опорки от мацква, а колкото за наи голямата икономика на другаря синзин пин,в повечето автомобилни концерни в Китай работят принудителен труд......чете еи чети.....

Оценка:
-12 +6

емо
12 Отговор

До коментар #8 от "рено експерт":


Колкото рено е френско и луксозно.

Коментиран от #13


Оценка:
-6 +5

рено фанатик
13 Отговор

До коментар #12 от "емо":


Е при положение че най-големият акционер е китайски каква е да не е талибанска случайно.
Хубаво е да се мисли това липсва в днешното общество малко мислене много говорене.

Оценка:
-4 +7

Случаен
14 Отговор

До коментар #10 от "факт":


Кое им е технологичното на Рено 8 и 10? Та те са си просто зазки с водно охлаждане.

Оценка:
-10 +2

Случаен
15 Отговор

До коментар #8 от "рено експерт":


Къде пък го чу това?

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +2

Ти от небето ли падаш
16 Отговор

До коментар #15 от "Случаен":


Шефът на китайския концерн Geely Ли Шифу опитал да откупи част от BMW, твърди сп. Spiegel. Неотдавна компанията на милиардера стана най-големият частен акционер в Daimler AG.

Списанието не посочва причините, поради които сделката с BMW не се е осъществила. Изданието обаче съобщава, че Ли Шифу се е интересувал и от придобиването на Fiat Chrysler Automobiles.


https://m.fakti.bg/avto/290332-geely-iskala-da-kupi-i-bmw

Оценка:
-1 +5

Иванов
17 Отговор
След 30 години, всичко в света ще е китайско. Немските премиуни , отдавна ще са китайски. Формално ще си запазят имената, но парите и ръководството ще бъде китайско. Дано да съм жив тогава , да чуя какви глупости ще говорят БМВ и Мерцедес сектантите. За двете тоалетни - въобще не говоря- те са много зле. Европа сама си сваля гащите , но кой знае - може и да е за добро?

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +3

18
Този коментар е премахнат от модератор.
Plameni
19 Отговор

До коментар #17 от "Иванов":


Иванов,много ми е чудно вие в каква тоалетна си събувате гащите?

Коментиран от #22


Оценка:
-0 +5

Хо хо хо
20 Отговор

До коментар #18 от "Иванов":


Чавдар е било сетра преди 1944-та влед това родни биклюци.

Оценка:
-5 +2

Аврам
21 Отговор

До коментар #1 от "Българина":


Ончо ти виждал ли си какво е било пред завода в Ловеч? Целия паркинг пълен с бангии къде нямат продаване , а оди си лягай да спиш

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +0

Иванов
22 Отговор

До коментар #19 от "Plameni":


Понеже не разбирам от намеци и предпочитам да ми задават въпросите директно- ако питаш в буквалния смисъл - клекалото(или както там му казваш) ми е Идеал Стандарт - предполагам ,че е произведено в Севлиево.
Ако питаш за кола(предполагам може да си почитател на двете тоалетни и да си се засегнал) - колата ми е Тойота и за друга не помислям въобще.Може да е грозна, но на сервиз не стъпвам - което е водещото за мен.

Коментиран от #24, #26


Оценка:
-3 +2

23
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
24 Отговор

До коментар #22 от "Иванов":


И моята тоалетна е Идеял Стандарт, е и? К€н€фи правим, боклуци горим, но речем ли да произведем домати и моментално ни брули градушка. Ако искаме да разбием облака, баш тогава самолети на НАТО решават да летят в бурята, и то точно над посевите ни.
Да не почвам да ти обяснявам, как беше съсипано машиостроенето ни, което беше един от най-печелившите отрасли на България.
Преди произвеждахме, къде наше, къде по лиценз, а сега и по лиценз не правим нищо. Произвеждаме само евтина работна ръка за Европа.

Оценка:
-0 +9

Гост
25 Отговор

До коментар #21 от "Аврам":


Нямали продаване друг път. За тях се чакаше ред, като за Тесла днес. Бяха продадени и онези, които са щели да ги произведат след 5 години.

Оценка:
-1 +4

Plameni
26 Отговор

До коментар #22 от "Иванов":


Много здрави тия тойота...хахаха попитах един познат да ли продава неговата Рав 4 ,а той ми отговори как да я продам като всичко съм и сменил хахаха много здрави тия тойоти

Оценка:
-1 +7

морски
27 Отговор

До коментар #9 от "СМГ":


Да и при Жан Виденов си заминаха!

Оценка:
-1 +1

дядо
28 Отговор
Ти бил ли си роден тогава че разправяш , кое е било българско и колко автомобила Рила и София са направени?

Оценка:
-1 +4

Немската импотентност е безгранична
29 Отговор
Добре че са китайците да покитайчват фалирали немски боклучави фабрички

Оценка:
-2 +1

Тоци
30 Отговор
Пълно е със сеяни тука!!!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5