ФАКТИ.БГ
  • dacia-
  • duster-
  • bigster

Появиха се подробности за третото поколение Dacia Duster

Иновацията ще е на модулната платформа CMF-B

Публикувана: 14 Септември, 2021 10:26
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4988
Появиха се подробности за третото поколение Dacia Duster - 1
Dacia Bigster, която ще раздели платформата си с новия Duster
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 10 гласа.

Топ мениджърът Денис ле Вот, който оглавява подразделението на Renault Group, което включва Dacia и руската Lada, говори за бъдещите иновации пред румънското издание на AutoExpert. По -специално той сподели подробности за третото поколение Duster, което ще бъде разработено в Румъния, но с участието на чуждестранни специалисти, включително от Русия. Общо четири хиляди инженери и 2.7 хиляди специалисти в други области ще участват в проекта.

Както бъдещият Duster, така и новият кросоувър Dacia Bigster, обявен преди няколко месеца, ще бъдат изградени върху модулната платформа CMF-B, която също ще се използва от автомобилите Lada през 2024 г. Bigster ще бъде по-голям от Duster: дължината му ще бъде около 4.6 метра срещу 4.3 метра за новия Duster.

Моделите ще бъдат позиционирани по различни начини. Duster е предназначен за ролята на SUV със задвижване на четирите колела, а Bigster ще бъде по-скоро кросоувър - просторна кола с висока позиция за сядане, достатъчно удобна за дълги пътувания. Плюс това, дизайнът на Bigster ще бъде „готин“, както се изрази Денис ле Вот, за да поддържа интереса на купувачите от Германия, докато Duster ще е "по-суров". Той не показа изображения на Duster, но увери, че появата ще впечатли всички.

Също така топ мениджърът каза, че се планира разработването на шест варианта на Duster за различни пазари (говорим за адаптиране на автомобила към условията на конкретни държави), чието производство ще бъде установено в четири завода. В същото време проектът се счита за румънски и ще бъде контролиран от Renault Technologie Roumanie (RTR).

По предварителни данни новата Dacia Duster ще бъде показана през 2024 г., а Bigster ще се появи през първата половина на 2025 г. В същия период се очаква и дебютът на следващото поколение Lada Niva, което ще е на същата платформа.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 10 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Силовак
1 Отговор
Ужас, ужас, ужас....

Коментиран от #4


Оценка:
-14 +8

Кой
2 Отговор
А бе кой ще ги купува, Европа минава на ток и водород?

Коментиран от #6, #13


Оценка:
-16 +6

Ваксиниран
3 Отговор
7.3 МОТОР

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +9

вартбург
4 Отговор

До коментар #1 от "Силовак":


от кой ли са откраднали дизайна ?

Оценка:
-7 +5

Емил
5 Отговор
Вече с нов едноцилиндров хипер екологичен двигател с предаване на едно колело!

Оценка:
-4 +19

смех
6 Отговор

До коментар #2 от "Кой":


кой минава на ток и водород ти водородна станция виждал ли си?Я кажи как в Източна Европа в панелките минават на ток.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-4 +14

то хубаво
7 Отговор
Ама с 75 коньовия или 110? И влизаш в баира с 120 излизаш с 90. Без климатик ;-).

Оценка:
-2 +12

рено хуЙОвинА
8 Отговор
пак ли с технологии от франсетата ?

Оценка:
-3 +4

дааа
9 Отговор

До коментар #6 от "смех":


Ти от панелката ли зареждаш бензин?

Коментиран от #12


Оценка:
-3 +9

гост
10 Отговор

До коментар #6 от "смех":


Монтажа на една 11 квт зарядна станция на паркинга на блока заедно с окабеляването от таблото на входа струва не повече от 3 бона !!! Ако е количество , примерно 15-20 за един вход може да падне до 2 бона на бройка ! При цена на електромобил над 20 000 май не е болка за умиране , да не говорим , че една може да обслужва поне 3 електромобила , тоест като разделите с комшиите става по 700-800 ЛЕВА на кола !!

Коментиран от #11


Оценка:
-3 +6

смех
11 Отговор

До коментар #10 от "гост":


А ток после отде и колко

Коментиран от #14, #16


Оценка:
-3 +6

смех
12 Отговор

До коментар #9 от "дааа":


Мне ама има бензиностанция на всека крачка

Оценка:
-2 +6

гост
13 Отговор

До коментар #2 от "Кой":


Дъстер се продава под марката на Рено в Азия , Африка и Южна Америка , както и близкия и средния изток ! Така че Европа му е най-малкия пазар !

Оценка:
-0 +7

гост
14 Отговор

До коментар #11 от "смех":


11 квт е захранването на 1 (ЕДИН) апартамент !!!! Колко апартамента има в един вход и колко от тях ползват ток през нощта повече от една лампа ?? Всъщност самото енерго с радост ще плати за 4-5 зарядни само да се вдигне консумацията през нощта !! И ще си избие парите за по-малко от година !!

Коментиран от #15


Оценка:
-2 +7

пейо
15 Отговор

До коментар #14 от "гост":


На теория звучи добре. Има много променливи. Дали комшията няма да дойде да те изключи вечерта или да се премести на неговата за няколко часа. Тъмнокожите също много ще харесат медните кабели оставени така на произвола през нощта.

Коментиран от #17


Оценка:
-3 +6

гост
16 Отговор

До коментар #11 от "смех":


Всъщност 11 квт е МИНИМАЛНОТО захранване за един апартамент !! Примерно е моя има три климатика (общо 7 квт) проточен бойлер 9 квт , готварска печка 8 квт и по-дребни електроуреди за поне още 10 квт , тоест често има над 30 квт едновременно ! Тоест поне 3 такива зарядни само от него !

Оценка:
-4 +4

гост
17 Отговор

До коментар #15 от "пейо":


Няма нужда никой никого да изключва ! Зарядното има до три извода и само разпределя мощността между трите в зависимост от това кой може да поеме повече ! Ако не знаеш зареждането почва с максимална мощност и след това спада доста бързо , щото батерията поема все по-малка мощност ! А дори и с еднаква 8-9 часа по 11 квт са почти 100 квт или по 33-34 квт на кола , ако са включени 3 ! Това са близо 300 км пробег ! Ти въртиш ли ВСЕКИ ДЕН по 300 км ??

Оценка:
-1 +4

сектант
18 Отговор

До коментар #3 от "Ваксиниран":


1.3 амг от мерцедес цла 200

Оценка:
-1 +2

Чичо Спам
19 Отговор
И като му шибнат един 3 цилиндров мотор, остава му само кора яйца и да ги бърка 😆😆 Аман от миксери!

Оценка:
-4 +2

Дедо
20 Отговор
нещата не вървят на добре, първо всички ще бъдат принудени да минат на електрокари по "екологични" съображения, след това тока ще поскъпне (това е стригането), но най-важното е да могат централизирано да ни дърпат шалтера (това е свързано със заколението) аналогично на процеса на ваксинация ... яко а

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5