Топ мениджърът Денис ле Вот, който оглавява подразделението на Renault Group, което включва Dacia и руската Lada, говори за бъдещите иновации пред румънското издание на AutoExpert. По -специално той сподели подробности за третото поколение Duster, което ще бъде разработено в Румъния, но с участието на чуждестранни специалисти, включително от Русия. Общо четири хиляди инженери и 2.7 хиляди специалисти в други области ще участват в проекта.
Както бъдещият Duster, така и новият кросоувър Dacia Bigster, обявен преди няколко месеца, ще бъдат изградени върху модулната платформа CMF-B, която също ще се използва от автомобилите Lada през 2024 г. Bigster ще бъде по-голям от Duster: дължината му ще бъде около 4.6 метра срещу 4.3 метра за новия Duster.
Моделите ще бъдат позиционирани по различни начини. Duster е предназначен за ролята на SUV със задвижване на четирите колела, а Bigster ще бъде по-скоро кросоувър - просторна кола с висока позиция за сядане, достатъчно удобна за дълги пътувания. Плюс това, дизайнът на Bigster ще бъде „готин“, както се изрази Денис ле Вот, за да поддържа интереса на купувачите от Германия, докато Duster ще е "по-суров". Той не показа изображения на Duster, но увери, че появата ще впечатли всички.
Също така топ мениджърът каза, че се планира разработването на шест варианта на Duster за различни пазари (говорим за адаптиране на автомобила към условията на конкретни държави), чието производство ще бъде установено в четири завода. В същото време проектът се счита за румънски и ще бъде контролиран от Renault Technologie Roumanie (RTR).
По предварителни данни новата Dacia Duster ще бъде показана през 2024 г., а Bigster ще се появи през първата половина на 2025 г. В същия период се очаква и дебютът на следващото поколение Lada Niva, което ще е на същата платформа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Силовак
Коментиран от #4
10:32 14.09.2021
2 Кой
Коментиран от #6, #13
10:35 14.09.2021
3 Ваксиниран
Коментиран от #18
10:35 14.09.2021
4 вартбург
До коментар #1 от "Силовак":
от кой ли са откраднали дизайна ?10:35 14.09.2021
5 Емил
10:38 14.09.2021
6 смех
До коментар #2 от "Кой":
кой минава на ток и водород ти водородна станция виждал ли си?Я кажи как в Източна Европа в панелките минават на ток.Коментиран от #9, #10
11:03 14.09.2021
7 то хубаво
11:11 14.09.2021
8 рено хуЙОвинА
11:12 14.09.2021
9 дааа
До коментар #6 от "смех":
Ти от панелката ли зареждаш бензин?Коментиран от #12
11:21 14.09.2021
10 гост
До коментар #6 от "смех":
Монтажа на една 11 квт зарядна станция на паркинга на блока заедно с окабеляването от таблото на входа струва не повече от 3 бона !!! Ако е количество , примерно 15-20 за един вход може да падне до 2 бона на бройка ! При цена на електромобил над 20 000 май не е болка за умиране , да не говорим , че една може да обслужва поне 3 електромобила , тоест като разделите с комшиите става по 700-800 ЛЕВА на кола !!Коментиран от #11
11:30 14.09.2021
11 смех
До коментар #10 от "гост":
А ток после отде и колкоКоментиран от #14, #16
11:39 14.09.2021
12 смех
До коментар #9 от "дааа":
Мне ама има бензиностанция на всека крачка11:40 14.09.2021
13 гост
До коментар #2 от "Кой":
Дъстер се продава под марката на Рено в Азия , Африка и Южна Америка , както и близкия и средния изток ! Така че Европа му е най-малкия пазар !11:42 14.09.2021
14 гост
До коментар #11 от "смех":
11 квт е захранването на 1 (ЕДИН) апартамент !!!! Колко апартамента има в един вход и колко от тях ползват ток през нощта повече от една лампа ?? Всъщност самото енерго с радост ще плати за 4-5 зарядни само да се вдигне консумацията през нощта !! И ще си избие парите за по-малко от година !!Коментиран от #15
11:45 14.09.2021
15 пейо
До коментар #14 от "гост":
На теория звучи добре. Има много променливи. Дали комшията няма да дойде да те изключи вечерта или да се премести на неговата за няколко часа. Тъмнокожите също много ще харесат медните кабели оставени така на произвола през нощта.Коментиран от #17
12:02 14.09.2021
16 гост
До коментар #11 от "смех":
Всъщност 11 квт е МИНИМАЛНОТО захранване за един апартамент !! Примерно е моя има три климатика (общо 7 квт) проточен бойлер 9 квт , готварска печка 8 квт и по-дребни електроуреди за поне още 10 квт , тоест често има над 30 квт едновременно ! Тоест поне 3 такива зарядни само от него !12:05 14.09.2021
17 гост
До коментар #15 от "пейо":
Няма нужда никой никого да изключва ! Зарядното има до три извода и само разпределя мощността между трите в зависимост от това кой може да поеме повече ! Ако не знаеш зареждането почва с максимална мощност и след това спада доста бързо , щото батерията поема все по-малка мощност ! А дори и с еднаква 8-9 часа по 11 квт са почти 100 квт или по 33-34 квт на кола , ако са включени 3 ! Това са близо 300 км пробег ! Ти въртиш ли ВСЕКИ ДЕН по 300 км ??12:10 14.09.2021
18 сектант
До коментар #3 от "Ваксиниран":
1.3 амг от мерцедес цла 20013:03 14.09.2021
19 Чичо Спам
13:48 14.09.2021
20 Дедо
23:55 14.09.2021