4 Септември, 2021 10:05, обновена 4 Септември, 2021 17:09 66 264 88

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

  • dacia-
  • jogger

Румънците показаха седемместното комби Jogger, направено на базата на Sandero и заменящо Dokker, Lodgy и Logan MCV

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.


Точно преди автомобилното изложение в Мюнхен, румънската марка Dacia представи своя нов модел - Jogger. Най-общо казано автомобилът представлява компактно комби с функции на кросоувър. Въпреки изцяло новото и непознато име, моделът представлява доста по-просторна версия на сегашните Logan и Sandero.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Jogger се базира на платформата CMF-B и в предната си част почти копира новите Logan и Sandero. След предните врати обаче, дизайнерите са направили една интересна чупка, като след нея нещата стават различни. Jogger има специални характеристики: Това е най -големият модел на Dacia, както и първият автомобил от румънската марка с хибриден силов тракт.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Както обещават от Dacia, Jogger ще бъде „най-достъпният семеен автомобил в C-сегмента, при това такъв, който има наклонности за движение и извън пътя“. В сравнение със Sandero, междуосието е разтеглено с 300 милиметра, за да побере допълнителните седалки на трети ред. Автомобилът обаче ще се предлага както с пет, така и със седемместни варианти.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

В първия случай обемът на багажника ще бъде 708 литра, а във втория - 160 литра и 565 литра със сгънати гърбове на третия ред седалки. Всички задни седалки могат много лесно да бъдат напълно свалени, за да се поберат извънгабаритни товари: в този случай обемът се увеличава до впечатляващите 1 819 литра.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

В допълнение към форм-фактора, Jogger се различава от Sandero по дизайна на задната част със специални светлини с Y-образна графика, простиращи се почти до покрива. Предната част, заедно с диодна оптика, както и пластмасови странични декоративни прагове и релси на покрива копират Sandero във версията му Stepway.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Интересно е още, че пътният просвет на Jogger е цели 200 милиметра, което е повече от клиренса на много от кросоувърите на пазара. Що се отнася до интериора, то комбито също е заимствало много от Logan и Sandero. Базовият Jogger е оборудван с иновационната докинг станция за смартфон, Bluetooth, USB порт и 3.5-инчов TFT мини дисплей.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

По -скъпата версия - Media Display - добавя още два високоговорителя и осем инчов сензорен екран, а най -скъпият вариант идва със система Media Nav с шест високоговорителя, която поддържа безжична интеграция със смартфони, работещи под iOS и Android.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Като опции се предлагат отопляеми предни седалки, климатик с отделен дисплей, камера за задно виждане, асистент за паркиране и система за следене на сляпата зона. При старта на продажбите гамата на Dacia Jogger ще включва два традиционни двигателя с вътрешно горене. Това са двугоривен двигател с мощност 100 конски сили, работещ на бензин и газ, както и еднолитров трицилиндров мотор с турбо, произвеждащ 110 конски сили и комбиниран с шестстепенна ръчна трансмисия.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Въпреки своя офроуд характер, Jogger е само с предно предаване, което изключва вътрешната конкуренция с Duster. През 2023 г. в палитрата на комбито ще се появи и хибридна модификация, базирана на 1.6-литров двигател с автоматична трансмисия. Както обещават от Dacia, Jogger ще бъде най-евтиният седемместен модел с бензинов двигател.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

За началото на продажбите Dacia е подготвила и една специална версия Extreme с по -брутален имидж. Той ще се отличава с черни елементи: релси на покрива, джанти и антена „перка“, както и със специални стикери по каросерията. В допълнение, този Jogger ще получи червени шевове на седалките, хромирани вложки в корите на вратите и пълен комплект оборудване.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас

Приемането на поръчки за Jogger в Европа ще започне през ноември, а колата ще се появи в шоурумите през 2022 г. Официално цената все още не е обявена, но според наши източници, които бяха на мястото на премиерата във френската столица приблизителната начална цена ще бъде 15 хиляди евро.

Запознайте се с новата Dacia Jogger - най-евтиният седемместен модел в Европа и у нас


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 103 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Така е

    309 13 Отговор

    До коментар #1 от "Инспектор Мадуро":

    Благодарение на политическо мафиотската стабилност у нас последните 30 години-никой не иска да произвежда тук

    Коментиран от #20, #29, #47

  • 3 Марио

    238 10 Отговор
    много добре изглежда комбито за 30 бона ще се лапа като топъл хляб, особено в Европа

    Коментиран от #4, #5

  • 4 Badjoto

    147 18 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Вярно е, само съжалявам че няма по-мощни мотори... 3-цилиндъра, 1.0л и 100кс са прекалено малко.

    Коментиран от #34

  • 5 БАЙ Х@Й ‼️

    144 35 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Комби, с пет/седем човека, поне два пълни куфара и катериш Шипка август месец с трицилиндрово еднолитрово турбо‼️ Приятен път‼️

    Коментиран от #31, #35, #40, #44, #57

  • 6 Загрижен

    189 14 Отговор
    Не харесвам, не съм карал и нямам никакво намерение да карам катафалка, но за 30К лева, за нова кола, макар и с базови екстри, тоест липса на такива, колата ще си заслужава. Как ще ги стигнем румънците? Никак и никога!!! Не и докато ни управляват престъпници!!!

    Коментиран от #8, #11, #36

  • 7 оня с коня

    69 16 Отговор
    Безспорно това Румънско МПС със сгънати Седалки се превръща в едно Огромно Комби което без проблем може да събере не 7,а поне двойно повече Бежанци,нахвърляни един върху друг.И като се сметнат Парите които Водачът ще получи от прекарването им до Германия примерно излиза,че само с един курс колата се Изплаща.
  • 8 БАЙ Х@Й ‼️

    41 4 Отговор

    До коментар #6 от "Загрижен":

    🇧🇬"Официално цената все още не е обявена..." 🇧🇬 доста ни обещаваха заплати, стандарт... 🇧🇬
  • 9 Тео

    76 2 Отговор
    Ако се предлагаше с малко по сериозен двигател, бих го взел с фул обзавеждане за модела.За работнически автомобил на тази цена е екстра.
  • 10 Очуден

    24 3 Отговор
    Защо нямате авторски снимки от мястото на събитието??
  • 11 ВикиЛексъсВарна

    46 8 Отговор

    До коментар #6 от "Загрижен":

    при Дачия екстрите са много евтини! Най-скъпта екстра им е навигацията + свързване с Андроид Ауто и Епъл Кар + отопление на огледалата - 990 лв. за Сандеро Степуей 2021г...Джогера на Газ с навигация и този степуей оранж цвят ще струва около 33 500 лв....без конкуренция цена за 7 местен огромен закрит пикап с размери дължина 460 см. - 184 см. широчина и 170 см. височина. Моторите за старта са малки обаче и трябваше да има във скъпата версия 1.3 тце от новия Каптюр и фейсовия Дъстър със 155 коня още от 2500 об.

    Коментиран от #19

  • 12 Име

    37 15 Отговор
    Отзад мяза на старо Волво

    Коментиран от #15

  • 13 пешо ахмака

    61 10 Отговор
    Фирмите ще го лапат като топъл хляб.

    Коментиран от #18, #72

  • 14 Недоразумение

    15 50 Отговор
    Реното е малллко по-добро от Лада Самара.

    Коментиран от #49

  • 15 старо

    36 9 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    Хаха това вярно отзад е като старите СУВ на Волво
  • 16 В е л и к и я

    8 31 Отговор
    Кво е това бе ....!
  • 17 Да така е

    75 3 Отговор

    До коментар #1 от "Инспектор Мадуро":

    Но все пак трябва да се има предвид, че това е инвестиция на Рено, както Шкода е нa WV. Основните парични потоци отиват в страните на компаниите майки - както нашите "родни" хранителни вериги. По тази причина Турция започна много проекти за собствени автомобили, купи известни търговски марки на бяла техника, стартира собствено военно производство, самолетостроене. Китай от селскостопанска бедна страна за 40 години стана фабриката на света и разви доста собствени отрасли като автомобилостроене, електроника и т.н. (и то без да е за сметка на традиционното селско стопанство или друго нещо).... Примери много, но сами се взимат в ръце и работят по целите си.
  • 18 Така е

    9 46 Отговор

    До коментар #13 от "пешо ахмака":

    Само бедните фирми
  • 19 Не благодаря

    25 82 Отговор

    До коментар #11 от "ВикиЛексъсВарна":

    За 33 500 лв получаваш боклук ....без конкуренция

    Коментиран от #21, #30

  • 20 Малък Тошко

    47 28 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    Само да ти напомня, че Рено се отказаха да произвеждат в България, благодарение още по време на комунягите и затова се преместиха в Румъния.
  • 21 ВикиЛексъсВарна

    51 5 Отговор

    До коментар #19 от "Не благодаря":

    Да - предвид че и за фирми ще е без ддс - цената за тях на бозовия Джогер без ддс ще им идва на 26 000 лв. за фирми...което е уникална цена...повечето фирми - куриери ще купуват Джогер ЛПГ на фабричен газ пропан течна фаза с 6 ст. ръчна ск.кутия....29 990 лв. без ддс...разхода му е 8 литра газ в смесен режим 50 кмградско/50 км. извънградско...8 лева и 50 ст. за 100 км. - безпрецедентно нисък разход за огромно купе сравнимо при свалени седалки с Транзит - Кънект
  • 22 Стига!

    70 20 Отговор
    Трицелиндровия турбиниран двигател 1.0 - 90кс е супер пъргав. Казвам ви го от първа ръка, стига псевдо теория и как щял да умре на 150000км. Правя на салата много изгнили премиуми както в града така и на магистралата. Не е ракета, но този мотор върви прекрасно с шестстепенна кутия. За инфо 140км/ч на автопилот 6,0-6,2 бензин, набира и донабира повече от доволно!
    Който иска нека се смее, казвам го с впечатления от няколко такива двигателя.

    Коментиран от #24, #25, #45

  • 23 OMEGA

    54 4 Отговор
    Румънците се хаванаха с Франция а българите с Германия,вижте сега разликите !

    Коментиран от #50

  • 24 антрашпиц

    44 7 Отговор

    До коментар #22 от "Стига!":

    Нито ти се смея,нито ти се подигравам.Само питам : Каво донабира при 140 км в час?С попътен вятър евентуално до 165-170...Аз си мисля,че колата за тия пари никак не е лоша,но все пак трябваше да има и един по -мощен двигател.За тая кола щяха да похождат едни 140-150 конски сили ...
  • 25 антрашпиц

    27 7 Отговор

    До коментар #22 от "Стига!":

    А и един дизелак никак нямаше да е зле да сложат,например 2.0 дци...
  • 26 гост

    11 18 Отговор
    Eкoзaщитници в Гeрмaния щe cъдят Mеdсеdеs, BMW, VW Wintеrshаll зaрaди климaтичнитe прoмeни !!!!!!!!!! "Грийнпийc" и гeрмaнcкaтa eкooргaнизaция Dеutsсhе Umwеlthilfе (DUH) щe прeдприeмaт прaвни дeйcтвия cрeщу BMW, Mеrсеdеs-Bеnz, Vоlkswаgеn и пeтрoлнaтa и гaзoвa кoмпaния Wintеrshаll Dеа зaрaди влияниeтo нa дeйнocттa им върху климaтичнитe прoмeни, прeдaдe БТA, пoзoвaвaйки ce нa Рoйтeрc.
    Нeпрaвитeлcтвeнитe oргaнизaции щe бъдaт прeдcтaвлявaни oт aдвoкaтитe Рeмo Клингeр и Рoдa Фeрхaйeн, кoитo прeз мaй прeдcтвлявaхa ищцитe пo ключoвoтo дeлo, пo кoeтo бe пocтaнoвeнo, чe дo крaя нa гoдинaтa Гeрмaния трябвa дa прeдcтaви плaн кaк щe нaмaли въглeрoднитe cи eмиcии дo нулeвo рaвнищe към 2050 гoдинa.
    Пo-къcнo днec "Грийнпийc" и DUH щe дaдaт прecкoнфeрeнция, нa кoятo щe прeдcтaвят пo-пoдрoбнo дeлoтo.
    И тoвa e caмo нaчaлoтo , вeчe имa зaвeдeни хиляди чacтни дeлa cрeщу чacтни coбcтвeници нa пeтрoлки oт тeхни cъceди зa зaмърcявaнe нa въздухa и уврeждaнe нa здрaвeтo !!! Caмo някoлкo тaкивa минaли прeз cъдa щe oзнaчaвaт кoмпeнcaции зa милиoни и милиaрди , кoeтo пък пoзнaйтe кaквo знaчи зa прoдaжбитe нa кюмбeтaтa !!!
  • 27 Бръм

    54 7 Отговор
    Какви двигатели бе хора, свърши се с големите двигатели. Кой купил тук ще е. От сега нататък, благодарение на Еко нормите, ще се развиват двигатели с малък обем, или хибридни (ДВГ+ток). И като се освестиш, ще разбереш, че кефа от шофирането е много скъпо удоволствие. Но пък, ако си човеколюбив ще направиш тази жертва и ще се радваш повечко на живота и по-малко на ламарината.
  • 28 Ужас

    10 24 Отговор
    От 2013 до сега едни и същи изглеждат колите. Никаква иновация

    Коментиран от #53

  • 29 Хахахаха

    20 1 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    По скоро благодарение на всички нас който го търпим и само си пишеме по разни форуми а хората излизат и оправят нещата
  • 30 Хахахаха

    30 8 Отговор

    До коментар #19 от "Не благодаря":

    Я кажи ти кво Ферари си паркирал пред вас но честно пък тогава казвай кое какво е хахаха караш някаква 20г барака и вече си компетентен
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Емил

    10 50 Отговор
    Досега мислих, че най-грозни са индийските, ама румънците поведоха в резултата! Толкова непропорционална беше само първата шкода суперб !
  • 33 .....

    23 21 Отговор
    ПРЕДНИЦАТА КОПИРА ЛАНД РОВЪР А ЗАДНИЦАТА НЕСПОЛУЧЛИВО КОПИРА ВОЛВО,НО ВАЖНО Е ЧЕ ИМАТ РУМЪНСКИ АВТОМОБИЛ ,БРАВО
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Гришо

    29 4 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Слабите двигатели нямат проблем на Шипка защото там караш на ниска предавка и има много завой и караш с 30 до 50 км/ч . И на магистралата няма да имаш проблем 120 км/ч ще ги поддържа без проблем.Проблема е на обикновен път извън града където трудно ще изпреварваш. Но 110 коня мотора съм сигурен ,че ще се справи защото е с турбо и въртящи момент е друг.Карам Октавия 2 комби1,9 105 коня и е от същия клас,ами да ти кажа ,че върви много прилично.Няма засъхване,а е само 105 коня.

    Коментиран от #38, #41

  • 36 Петров

    18 0 Отговор

    До коментар #6 от "Загрижен":

    Престъпници са тези в затворите!
    А тези, които ни управляват, те нито го престъпват закона, те направо го пренебрегват и газят, нито са в затворите! За тези трябва някаква друга нова дума! Сигурно учените от БАН ги е страх да измислят такава!Може би през римската епоха е било, чак такова беззаконие!
  • 37 Коки тайсана

    14 6 Отговор
    Това са раково устойчиви коли..Служебмата е на 300 000 км и е чук
  • 38 ВикиЛексъсВарна

    32 11 Отговор

    До коментар #35 от "Гришо":

    1,9 литра ТУРБО ДИЗЕЛ - 105 конят нямат нищо общо с умрелите 100 коня идващи от 0.9л. бнзин! Разликата е огромна!!! 1.9 литровия турбо дизел има 320 НМ още от 2000 об....и убийстгвена тяга на баир! Докато умрялата 3 цл. 0.9л. сенокосачка има налични смешните 200 нм. след 3600 об....на дълъг над 4-5 км. баир с трима възрастни и вкл. климатик умира след 300 метра и забива на 60 км в час! Докато 1.9 литровия турбо дизел тегли здраво със 110 км в час и на баир и с 5 човека!!! 0.9 л. дърпа само на равно с изкл. климатик задължително!

    Коментиран от #39

  • 39 Бръм

    37 6 Отговор

    До коментар #38 от "ВикиЛексъсВарна":

    Само да те попитам ти излизаш да шофираш по-често извънградско? Щото аз редовно и да ти кажа на 100 коли 1 е с четирима и повече души вътре. Всичко останало е един двама в кола. Не бъди душманин на джоба на другите и уважавай възможностите им. В крайна сметка тая тенекия е да те закара от т.А до т.Б. Ако си и добър шофьор проблеми нямаш, нали!?
  • 40 гост

    38 6 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Га бяха пасатите по 65кс и ги внасяха от Германията не рева. Сега 100кс с турбо-тяга са ти малко. Не са много, ама това е евтина кола с много място и приличен дизайн. Ако й сложат 160кс 1.3л битурбото вероятно ще е по-добре, но няма да ти я продават под 45х.лв, тогава ще кажеш, че ти е скъпо. Ти вероятно пак ще ги дадеш тези 30бона, ама за немски премиум на 10г. и 300кс. Моят съсед направи същото с една Х5 и до втората година олекна с над 15х.лв още само за обслужване и смяна на части, давай.

    Коментиран от #54, #86

  • 41 БАЙ Х@Й ‼️

    12 2 Отговор

    До коментар #35 от "Гришо":

    1,9 са добри мотори! И нямат нищо общо с 0,9! Колегата в общи линии е развил темата , само ще добавя освен проблемите нагоре , надолу ще слизаш на практика на свободна!

    Коментиран от #42, #43

  • 42 антрашпиц

    13 4 Отговор

    До коментар #41 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Колега,повтарям : От 1.9дци 120
    /130 кс,по-добър е 2.0дци-150 кс.И ще подхожда идеално на тази кола..
  • 43 антрашпиц

    6 2 Отговор

    До коментар #41 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Да,стариндвигатели са,ама говорим за Дачия,а не за Рено.Този двигател дето е 1.6 битурбодизел със 160 кс не ми е много познат.Незнам дали го бива...
  • 44 kkk

    29 3 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Кога ще схванете, че единственият пазар който гонят Дачия е този на СЛУЖЕБНИТЕ КОЛИ.
    Започнаха с грозни и здрави коли без никакви екстри, минаха на горе-долу прилични на вид коли които фирмите купуват още повече щото не са грозни вече, а сега вече ги направиха симпатични и ще вдигнат още продажбите. Не случайно и започват с мотора на газ който е изненадващо здрав- гони се максимална икономия за клиента и това е яка кукичка за бизнеса.

    А и за служебна кола карана 98% от времето в града мощността е без значение...

    Коментиран от #68

  • 45 Агист

    13 4 Отговор

    До коментар #22 от "Стига!":

    Айде скрий се, тия приказки, на децата в детската градина.
    Големия Мотор е Голям, малкия Мотор си е Малък.. Вицове ми омръзна да чета.!
    А пък салата виж за Ракията да направиш.. - това по Може.

    Коментиран от #48

  • 46 барета

    12 4 Отговор
    Да не забравяме ,а и да запознаем по младите поколения , с факта ,че за да го имат ТОВА нещо, мамалигите, са виновни комунистите! Още 70-те години ,рено и французите избират България ,за производството на марката за източна европа, дори кръщават модела на България(булгаррено)с едно условие ,наште ,убавци не го спазват и французите разбира се изтеглят производството си в руменище, така че ако имате забележки към родното автомобилостроене,обърнете се далеч1 назад!
  • 47 барета

    4 9 Отговор

    До коментар #2 от "Така е":

    щото преди това всички искаха , не разбрахте ли ,че ще си носим срама по челото оставен от комунистите още поне 2-3 поколения!

    Коментиран от #65

  • 48 Хаха

    8 9 Отговор

    До коментар #45 от "Агист":

    Карай си пълнолетната кола с голям мотор, с това сметкаджийско псевдо мислене тъкмо като я скапая тази с малкия двигател ти ще я купиш. Този път гимназялна и да почерпиш, както си му е реда!

    Коментиран от #56

  • 49 старият рокер

    1 13 Отговор

    До коментар #14 от "Недоразумение":

    Не малко , много! все пак дачия е рено ,а онова дето го споменаваш е неква гавра с техниката!Рашките, никога не са могли дори да откраднат технология и тя да сработи ,камо ли да измислят сами такава! Москвич -опел/бмв, лада -фиат,останалите нямат смисъл от коментар! А , ако някой си мисли ,че прословутите руски самальоти са с руски двигатели ,има много здраве, двг-тата са им разработка на най- омразните им англичани, ролс-ройс! Ама нали трЕа а са бием у гАрдите , и да се издигаме в очите на слепите!
  • 50 simo

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "OMEGA":

    българите се хванаха с русия...с германия беше преди 70г
  • 51 F16

    6 3 Отговор
    Колата е добра.
  • 52 Пешо Бедняка

    6 4 Отговор
    Отпред е симпатична, но задницата е някаква кръстоска между старо Volvo XC90 и Great Wall Hover H5. За служебни градски коли ще са супер и даже няма да се усещат толкова немощни, но това натоварено с хора и багаж не го виждам.

    Коментиран от #77

  • 53 Ко каза ко

    9 0 Отговор

    До коментар #28 от "Ужас":

    Така е!!! Виж нашите чушкопеци всяка година - нов модел . Направо ги разбиваме румънците! Така и ще продължаваме.
  • 54 БАЙ Х@Й ‼️

    7 2 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Първо, мисля че тази статия е за Дачия , а не за стотиците други марки и модели ! Второ, конете продават колата , като лъскава опаковка , по-важно е кога са налични ( при 2000 или при 6000 оборота) , както и въртящия момент който двигателя осигурява‼️

    Коментиран от #55

  • 55 Stoich

    4 7 Отговор

    До коментар #54 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Така е. Конете продават колата, а въртящия момент печели състезанието.
  • 56 kkk

    5 7 Отговор

    До коментар #48 от "Хаха":

    Ей тука много грешиш- никой няма да ти купи миксера точно заради калпавия мотор. И не щото е Дачия- важи за всички нови коли. 3 цилиндъра с духалка имат живот около 150 000км. и почват грижите + техн. НЕВЪЗМОЖНОСТ за основен ремонт много рязко те лишава от клиенти като решиш да смениш колата.

    Коментиран от #58

  • 57 robi

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Трябва да и сложат един стикер. Моля не предприемайте изпреварване, освен ако е абсолютно наложително, и нека силата да бъде с вас.
  • 58 5666

    3 4 Отговор

    До коментар #56 от "kkk":

    Точно по тази причина не сменям моят 1,9 дизел 120 к.с.
  • 59 5577

    7 1 Отговор
    Това е май град сценика. Дали е хубава времето ще покаже. За сега всичко е примамливо в тоя автомобил. Относно бензиновия агрегат, измислен е. Стоте коня и на 2 цилиндъра да са, са си 100 коня. Стига с тия разсъждения от лададжийско време. Който иска да се състезава там е друг въпрос.

    Коментиран от #63

  • 60 комбайнер

    5 3 Отговор
    Пък ние правим скари и чушкопеци! А румънците въобще не могат да правят скари и чушкопеци,

    Коментиран от #66, #67

  • 61 РОН БУРГУНДИ

    5 8 Отговор
    Във Франция ще е 15 бона на 2500 заплата - почти всеки ще може да си я позволи. Тук ще е 30 бона на 1000 заплата - почти никой няма да може да си я позволи. Не съм против тая марка - всеки има правото да бъде олигофрен, но тъй като пазара в БГ е никакъв, избиват от надценки. Не може Дъстъра рвдлайн да е 45 бона и нагоре бе вие нормални ли сте

    Коментиран от #62

  • 62 Хо хо хо

    8 3 Отговор

    До коментар #61 от "РОН БУРГУНДИ":

    ти не си ли разбрал че колкото си по-беден по-скъп ти става живота.
  • 63 kkk

    1 9 Отговор

    До коментар #59 от "5577":

    Не позна, 100 коня са една гола цифра дето нищо не значи и е МНОГО ВАЖНО как ги получаваш. Питаш гугъл що е то "Theres No Replacement for Displacement" и може и да схванеш някога защо мижави мотори с духалки са в категория "боклуци"... Примерче:

    Огромен кораб като Кадилак Ескалейд дълга база (2,5 тона звяр), с буквално допотопен атмосферен V8 мотор (тоя динозавър е с ДВА клапана на цилиндър) и с не много сложната технология "изключване на цилиндри когато не са нужни" при спокойно каране извън града ми е давал многократно 11/100 разход. Съпоставим чат-пат по размер и тегло европейски джип с най-модерните мотори и 3000 подобрения за икономия ми даваше същите 11/100 разход. Само дето щатския звяр е 6.2л и с ресурс за поне 500 000 мили, а нашенското е с 4.0-4.5л. мотор и ресурс пряко сили 300 000км.- усещаш ли разликата отде идва?
  • 64 ABC

    6 2 Отговор
    Понеже сме "по-умни" от румънците ще се возим на мотора с двата коша.
  • 65 Циганин

    13 1 Отговор

    До коментар #47 от "барета":

    Абе що всички дето плюете по комунистите не идете да посвирите на Бойко ДА НЕ БИ РУМЪНЦИТЕ ДА НЕ БЯХА КОМУНИСТИ ИМАТ ХОРАТА ПОЛИТИЦИ А НЕ КРАДЛИВИ АЛЧНИ И НЕМИСЛИМО ГЛУПАВИ ТИКВИ И КАСКЕТИ
  • 66 Циганин

    0 3 Отговор

    До коментар #60 от "комбайнер":

    Ти да видиш а пък каква музика свирим на всички които пожелаят БИЗНЕС УСЛУГИ
  • 67 Циганин

    0 3 Отговор

    До коментар #60 от "комбайнер":

    Ти да видиш а пък каква музика свирим на всички които пожелаят БИЗНЕС УСЛУГИ
  • 68 Запознат

    7 4 Отговор

    До коментар #44 от "kkk":

    Вчера гледах немско предаване за автомобили. Представиха новото сандеро и казаха, че 80% от продажбите са на частни клиенти. Повече от много други марки немски и френски. И от базов модел дачия никой не купува. Това е маркетингов трик от дачия, а те печелят от коли с екстри.

    Коментиран от #70, #73

  • 69 Бай Х.й

    5 1 Отговор
    Рено Каптюр 2021г.Еко-G,100коня,разход на дълъг път,без да включвам круиз контрол с 31.5л.газ=473км.до пълно угасване !!!
    Скорост-до 110км/ч.,пътища Български !
    Информация за размишление !!!

    Коментиран от #74

  • 70 БАЙ Х@Й ‼️

    0 2 Отговор

    До коментар #68 от "Запознат":

    Не виждам защо са минусите ‼️ Още повече , че спести факта ,че румънката по френски лиценз , всъщност е мароканка ( мейд ин Мароко)‼️
  • 71 ???

    5 3 Отговор
    Карам 1,6 битурбо дизел бус. На 350к километра е и мотора му е пушка, нищо не е правено по него. 120 коня май беше. Върви натоварен до горе с пакети на аутобана 150-160 без проблем. Та мисълта ми е, че не е проблем малкия двигател когато има турбо. А надеждността с турбото си остава същата както се вижда и от километрите които съм му навъртял. Та предполагам и дачията няма да има проблем нито с мотора, нито вървенето. Другото е остарели разбирания и приказки в кварталната кръчма.
  • 72 Порно

    2 6 Отговор

    До коментар #13 от "пешо ахмака":

    Фирмен автомобил на бензин или газ? Липсата на дизел им отрязва доста пазара. Които карат повечко км ще им излезе по евтино Кади за 50 х плюс , но на дизел , или друга баничарка , отколкото това недоразумение. Отделно предимствата на по високия въртящ момент.

    Коментиран от #75

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Тома Неверни

    0 6 Отговор

    До коментар #69 от "Бай Х.й":

    Пресен пример - Пежо 308 дизел, 1160 км без да светне резервата. От засичането пълно до пълно се оказаха почти 49 литра. Скорост до 140 на магистралата, и постоянно над 100 по шосе. Баира Девня Слънчево го почвам със 130 кмч и го качвам със същата скорост без да добавям газ. С двама души и багаж, общо около 300 кг. Опитай с три цилиндъра.
  • 75 Д фен

    8 0 Отговор

    До коментар #72 от "Порно":

    кади 6 л.нафта ×2.30 или 9л газ× 1.18 ти ги сметни.
  • 76 Галфон

    1 7 Отговор
    Аз ще си карам королата,пък който иска дачия-да си я кара.След 5г. може да се оплаква колкото ще.
  • 77 Шофьорът

    4 5 Отговор

    До коментар #52 от "Пешо Бедняка":

    Дачия Логан 1.0tce 90 k.с. CVT автомат,багажника пълен до горе с куфари,4 човека и климатика включен,върви спокойно по магистралата със 150 км/ч и 3000 Об/минута.От Пловдив до Банско отидохме и се върнахме и вървеше чудесно колата.

    Коментиран от #80, #85

  • 78 Гражданин

    6 2 Отговор
    Нова кола за тези пари.Супер е колата.Двигателя е много добър- 170 НМ/2000 Об/Мин.Куплиран със 6-степенна ръчна скоростна кутия или CVT автоматик.Двигателя е с индиректно много точково впръскване,което означава,че може лесно да се монтира газов инжекцион,при желание.Иначе и на бензин да си я караш,пак е добре :)
  • 79 дизайн

    0 2 Отговор
    студио барселона . нали се сещате че дизайна нто двигателите са румънско творение
  • 80 Някой си

    3 2 Отговор

    До коментар #77 от "Шофьорът":

    Това CVT e на фирмата Jatco, която снабдява много производители с автоматични кутии, вкл. Нисан, Мицубиши, Рено и др. Известни са с това, че CVT-to дава сериозни проблеми още от 30-50к км... Дано не сте изтеглили късата клечка. Иначе Джогъра изгледжда прилично, но с този двигател ще е мъка при изпреварване... За града и магистралата да закрепиш на 130 на круз конреол става, но дойде ли баир или ТИР на двулентор път, някой ще трябва да слиза и да бута... Казват, че 2023 ще има хибрид - 1.6 бензин атмосферка с батерия, но предполагам цената ще гони 40к, а за тези пари има по-добри коли... Успех на Дачия, личи си че хората се стараят.

    Коментиран от #81, #83

  • 81 kkk

    4 2 Отговор

    До коментар #80 от "Някой си":

    Колко пъти да го обяснявам- ЕДИНСТВЕНАТА ЦЕЛ на Дачия са бизнес клиентите, на никой не му пука за изпреварвания и т.н. За да прилъжеш бизнес клиента Дачия-та задължително трябва да е:

    - евтина за покупка, поне относително
    - да е здрава като цяло
    - евтина за поддръжка
    - с нисък разход
    И това досега го постигаха без особени издънки. Сега когато вече е и симпатична на вид и прилично оборудвана става още по-интересна за фирмите. Аз вече си поиграх с фотошопа и специално в този цвят от снимките колата изглежда страхотно брандирана за моята фирма. В момента имам над 10 Лоджи-та които се движат без никакъв брандинг щото ме е срам да си сложа логото на такова грозно животно. Познай кой догодина ще подмени половината си Лоджи-та с това...
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Гражданин

    4 2 Отговор

    До коментар #80 от "Някой си":

    Това CVT е вече с изчистени детски болести,които ги е имало преди 10-15 години.Трябва доста да се постарае някой,за да счупи тази кутия.Кара ли се нормално няма никакви проблеми.Ако е служебна или рентакар-лошо,тогава може и да успеят.Автомобила идва с фабрична гаранция.Къса клечка се вади с автомобил N-та употреба с незнайна история.Успех на всички такива с бивши "премиуми".
  • 84 Автомонтьор

    4 1 Отговор
    Дачия Логан/Сандеро с автоматичната CVT трансмисия е с намален(ограничен) на 140 НМ въртящ момент,за да се пази кутията и да се удължи нейния живот,въпреки това тя ускорява толкова бързо,колкото и с ръчна.Освен това колата е лека-1100 кг.Тази CVT трансмисия е проектирана за двигатели до 1,8 литра работен обем.
  • 85 Дъстър

    0 4 Отговор

    До коментар #77 от "Шофьорът":

    Тоз миксер е толкова недоразумен, че... Яд ме е да го гледам! Че го и имам на сандеро степ. Та заедно със сандерото взех за лично ползване логан мсв степ - фул екстри 95 коня E 6d (последния истински двигател) - нафта естествено! Логана е буквално самолет - 110 коня дизелов дъстър само с предно си го апва на 1-2-3 "отзад напред и на обратно", където и да го гепи!!! А сандерото ги гледа разногледо и се чуди що не им влияе земното притегляне и възд. съпротивление😀😀😀! Както на него. Та как логана при 3000 об/м е на 155 км/ч, а бензиновия миксер - също? И понеже знам астматика на какви обороти е - поправи се!!! И апропо - тези що върнаха старото мсв в нова кожа и име?! Дано запазят някакво комби поне?! В крос вариант.
  • 86 Златкокюлчо

    6 0 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Нва евтина кола с гаранция е 100 пъти по-добре от скъпа стара
  • 87 sedef

    2 0 Отговор
    да пуснат и дезолава версия!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 88 Доккерчо!

    3 1 Отговор
    Дци мотори са 6 точки , освен ако не изкарат някоя дефектна бройка но това е нормално за рено.