6 Септември, 2021 10:30 7 228 22

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • eqg-
  • автосалон мюнхен 2021

Германците представиха концепт за бъдещия Mercedes EQG

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси - 1

Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Слухове за представяне на електрическата G-Klasse витаят в интернет пространството от години, още когато от Mercedes обявиха с премиерата на новия модел, че това наистина ще е възможно в близкото бъдеще. Изглежда, че това бъдеще идва все по-близо и от германската компания представиха концепт за електрическия всъдеход, който дебютира на изложението в Мюнхен.

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

Носейки типичното моделно означение за електрическите модели на марката, EQG не се отличава особено от стандартната G-Klasse. Всъдеходът запазва все толкова ръбатите си форми, макар да има някои промени в насока аеродинамика.

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

Инженерите на Mercedes са се погрижили за броните, които вече са с по-заоблени форми, а предната решетка е заменена от светещ панел с голямото лого на марката. Джантите също са със специален дизайн, който да помага за по-малко въздушно съпротивление.

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

Архитектурата на всъдехода се запазва и той разчита на шаси с независимо окачване в предната част и твърд мост в задната. Батерията от своя страна е вградена в шасито за постигането на по-нисък център на тежестта.

G-Klasse премина на ток – все толкова ръбат и отново на шаси

От Mercedes не разкриват нищо друго за задвижването, освен, че EQG ще разчита на четири индивидуални електромотора, които да осигуряват мощност и контролируемост в различни ситуации. Благодарение на наличния въртящ момент и 2-степенната скоростна кутия, електрическата G-Klasse ще има възможност за катерене до 100% на подходящ терен.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 честен ционист

    19 12 Отговор
    Ще пали само с ваксинационен сертификат, за Русия и след тест с дрегер.
  • 2 сектант

    27 7 Отговор
    две хълмчета офроуд и обратно на зарядно
  • 3 Силовак

    14 1 Отговор
    Както се пееше в една песен на Слави "Моя е , моя..", амам насън..
  • 4 ЕвроЗона

    30 1 Отговор
    Най-ме кефи квадратната резервна гума!

    Коментиран от #5

  • 5 Си ган

    16 0 Отговор

    До коментар #4 от "ЕвроЗона":

    Тия от статията лъжат, това е батерията :)
  • 6 пешо

    21 6 Отговор
    виждаш снимката с жен.дерите и вече ти е ясно за кой сегмент от пазара е предназначено това недоразумение...
  • 7 оня с коня

    7 4 Отговор
    Руснака също е докарал откъм Ръбове Лада-Нивата,отделно пък че цената й е Конкурентно способна.Мдааа!...
  • 8 HitDobavki net

    15 5 Отговор
    Офроуд и китайска сглобка и батерия!?! Две несъвместими понятия!!!
  • 9 Blackthorn

    6 4 Отговор
    Хубаво китайче, ама защо с толкова тесни гуми. Те са подходящи само за огледалните китайски пътища, а това не е основната цел на този автомобил!
  • 10 Айй стига бе

    15 6 Отговор
    Тоя свят съвсем откачи-...разбирам да правят нови молдели и да са електрички...Ама да правиш от култови модели миксери-е няма как да го схвана това....
  • 11 гост

    7 7 Отговор
    Първо да уточним нещо !!! Как трябва да се вържат твърденията за "четири индивидуални електромотора " и това за " 2-степенна скоростна кутия и твърд заден мост " ????? Да не сте омешали статиите за два модела ?? Още повече с батерия в шасито там няма място за никакви кутии и кардани !!!

    Коментиран от #13, #14, #18

  • 12 Тупан

    5 3 Отговор
    Да повърнеш малко е
  • 13 Минувач

    3 3 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    С 4 мотора, карданите и скоростите падат и място за прицеп ще има отдолу.

    Коментиран от #15

  • 14 така е

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Ама и мисирите и ганьо са тотално неграмотни технически, няма да им направи впечатление. Най-важни са картинките.
  • 15 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Минувач":

    Тогава за къде е 2-степенната скоростна кутия и твърдия заден мост , както твърдят в статията ???? Това ми беше въпроса !

    Коментиран от #19

  • 16 Анонимен

    3 6 Отговор
    Офроуд и електричка са две взаимно изключващи се понятия .
  • 17 Ъхъъ

    3 2 Отговор
    Хахаха, ще намекна за скептиците че ел двигателите имат високо КПД и въртящ момент което ги прави прекрасни за СУВ. Ако се интересувате погледнете мерцедес тестовете на EQC офроуд модела и Старата Г класа.
  • 18 Грета Тунберг

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Обичам те скъпи!
  • 19 Грета Тунберг

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Твоят защо е мек?
  • 20 Мхмм

    1 1 Отговор
    Защо резервната гума е квадратна? xDDD
  • 21 Джуган

    0 0 Отговор
    “...възможност за катерене до 100% на подходящ терен.” Някой моля да разтълкува. Интетесно кой терен освен асфалт е подходящ за нископрофилните гуми на снимката. Какво се случва ако теренът е неподходящ? 50%?
  • 22 Реалист

    0 0 Отговор
    За кво са ви тролеи? Цената на тока скача страшно в Европа. Дали бензин или ток все тая ще е.