Германската марка публикува официални снимки на една свръхекстремна версия - Mercedes-Benz G-Klasse W464. Новата модификация на автомобила с висока проходимост е предназначена за армията и за специалните служби. Заедно с версията с пет врати има и вариант на пикап.
Ще припомним, че цивилният Gelendvagen от настоящото поколение беше представен през 2018 година, а неговата военна версия се произвежда от 1992 година без изменения. Най-накрая се появи нова.
Военната версия се различава от стандартния Mercedes G-Klasse 2021 с мощни стоманени брони, гуми за офроуд и шнорхел. В допълнение, всъдеходът е запазил характерната пластмасова решетка на радиатора.
За първи път новият военен Mercedes G-Klasse W464 е оборудван с LED оптика и 24-волтово електрическо оборудване. Предлага се изключително с трилитров турбодизел с мощност 245 конски сили и с осемстепенна автоматична трансмисия.
Прави впечатление, че армейският всъдеход запазва старото окачване на двете оси, докато обичайният Gelendvagen вече разполага с независимо предно окачване. Разбира се и тук, задвижването е на всички колела и се допълва от редуктор и блокировки на диференциалите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пешо
10:34 05.10.2021
2 сектант
Коментиран от #4
10:39 05.10.2021
3 АЦЦ
10:43 05.10.2021
4 АЦЦ
До коментар #2 от "сектант":
Защото тази кола не е за града. Проблемът с дизелите е използването им в градска среда заради фините прахови частици. Иначе като въглероден диоксид са доста по-добре.За да се отървем от дизелите в града, просто данъкът трябва да е такъв, че да се рентира при едни 20-30х км на година, т.е. да бъде карана извънградско.
Коментиран от #7
10:46 05.10.2021
5 ТаКумВзе
10:47 05.10.2021
6 Тра-ла-ла
10:57 05.10.2021
7 DrivingPleasure
До коментар #4 от "АЦЦ":
Ти за филтри не си ли чувал :)Коментиран от #8
11:17 05.10.2021
8 АЦЦ
До коментар #7 от "DrivingPleasure":
Чувал съм...докато колата е в гаранция бачкат, след това...заминават. Дори и тези филтри не са достатъчни. В Германия трябва Евро 6д за да влизаш в големите градове. Съответно продажбите на дизели са само вече 14% от регистрираните автомобили, докато бензинът все още е 1/3. Хибридите/електричките са много, но там има данъчни облекчения при закупуване.Във всеки случай след дизел смърди, след бензин масово не мирише.
Коментиран от #9
11:19 05.10.2021
9 DrivingPleasure
До коментар #8 от "АЦЦ":
Не са толкова масови забраните и не не само 6д от 6 нагоре почти навсякъде пускат. И Евро 6+ буквално не мирише. даже за Евро 5 мога да кажа, че трябва да работи на място до теб, за да го усетиш.И не е само докато са в гаранция да бачкат филтрите, това е по-скоро в БГ, щото ние сме тарикати - взимаме си дизелак да въртим по 10 км дневно до работа и обратно. Ако го вземеш по предназначение - да му правиш 300 км за деня филтъра си влиза в работна температура и си е в кондиция стотици хил км.
А това, че падат продажбите е заради вече ще станат 10тина години оплюване на не лошо задвижване като дизеловото... не е въпрос на технически негативи от него, а на настройване на общественото мнение от зелените кретени.
Коментиран от #10
11:37 05.10.2021
10 АЦЦ
До коментар #9 от "DrivingPleasure":
300км за деня как се въртят в града?Затова дизелите трябва да са с висок данък, който се избива от горивото при над 20х км на година (а по примера на 300км/ден това са 60х км). Дизелът няма място в града за личен транспорт.
Иначе дизелът придобива голяма популярност заради по-ниските емисии от CO2 и дори бива стимулиран...после се усещат, че производителите масово лъжат при ФПЧ и добавянето на AdBlue.
В градове, където не се топлят на дърва, фпч от автомобилите си е фактор. Градът на Мерцедес е в котловина, има само един начин да се продухва (през една клисура) и там искат 6d за центъра и 5d за крайните квартали.
Коментиран от #11
12:01 05.10.2021
11 DrivingPleasure
До коментар #10 от "АЦЦ":
За това казвам, че трябва да се купуват по предназначение - да, 300 км не ги върти в града, но правейки ги, колата ти е в кондиция и е глупост да забраняваш влизането и, защото човек с маршрут от 300 км прекарва малко време в града и не той "замърсява". И няма нужда да го наказваш с безумни данъци и такси за нещо, което реално не прави.Дори изцяло да забранят дизела в градовете кретените пак няма да се промени замърсяването защото ДВГ е много малка част от "проблема".
Забраните като цяло са проява на малоумие! Независимо за какво! Политически кретенизъм.
12:19 05.10.2021
12 ВикиЛексъсВарна
Коментиран от #13
12:51 05.10.2021
13 DrivingPleasure
До коментар #12 от "ВикиЛексъсВарна":
Напротив - автомата се връзва перфектно с офроуда :) Можеш да дозираш мощността много по-прецизоно отколкото с 3те педала. А добре измислен автомат (като старите 4 степенни неразрушими автомати) е и по-надежден и с повече ресурс.В друга статия пишеше, че ще са само за военните, но в някакъв далечен момент в бъдещето те ще почнат да ги продават както и сега от време на време правят търгове за G- Wolf
13:00 05.10.2021
14 ПЕТКО
16:42 05.10.2021