5 Октомври, 2021 10:28 7 331 14

Само дизелови мотори за новата екстремна G-Klasse

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • военен всъдеход

Mercedes представи нова военна G-Klasse

Само дизелови мотори за новата екстремна G-Klasse - 1

Германската марка публикува официални снимки на една свръхекстремна версия - Mercedes-Benz G-Klasse W464. Новата модификация на автомобила с висока проходимост е предназначена за армията и за специалните служби. Заедно с версията с пет врати има и вариант на пикап.

Ще припомним, че цивилният Gelendvagen от настоящото поколение беше представен през 2018 година, а неговата военна версия се произвежда от 1992 година без изменения. Най-накрая се появи нова.

Само дизелови мотори за новата екстремна G-Klasse

Военната версия се различава от стандартния Mercedes G-Klasse 2021 с мощни стоманени брони, гуми за офроуд и шнорхел. В допълнение, всъдеходът е запазил характерната пластмасова решетка на радиатора.

Само дизелови мотори за новата екстремна G-Klasse

За първи път новият военен Mercedes G-Klasse W464 е оборудван с LED оптика и 24-волтово електрическо оборудване. Предлага се изключително с трилитров турбодизел с мощност 245 конски сили и с осемстепенна автоматична трансмисия.

Само дизелови мотори за новата екстремна G-Klasse

Прави впечатление, че армейският всъдеход запазва старото окачване на двете оси, докато обичайният Gelendvagen вече разполага с независимо предно окачване. Разбира се и тук, задвижването е на всички колела и се допълва от редуктор и блокировки на диференциалите.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пешо

    17 4 Отговор
    да речем, че съм армията. дайте една насам! ;)
  • 2 сектант

    26 3 Отговор
    ама като опре ножа до кокала дизела иначе защо не го сложат на ток примерно

    Коментиран от #4

  • 3 АЦЦ

    11 0 Отговор
    Geländewagen (Гелендеваген)
  • 4 АЦЦ

    7 12 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Защото тази кола не е за града. Проблемът с дизелите е използването им в градска среда заради фините прахови частици. Иначе като въглероден диоксид са доста по-добре.
    За да се отървем от дизелите в града, просто данъкът трябва да е такъв, че да се рентира при едни 20-30х км на година, т.е. да бъде карана извънградско.

    Коментиран от #7

  • 5 ТаКумВзе

    8 14 Отговор
    Уазките са най добрите.Тия краварски,соросоидни боклуци не ми ги хвали.Путин се вози на уазка щот е най умния световен лидер.
  • 6 Тра-ла-ла

    14 2 Отговор
    Някой ток няма ли? Как така само дизел? Армията няма ли да се модернизира? Само ще замърсяват планетата! 🖖😂😂
  • 7 DrivingPleasure

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "АЦЦ":

    Ти за филтри не си ли чувал :)

    Коментиран от #8

  • 8 АЦЦ

    1 14 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Чувал съм...докато колата е в гаранция бачкат, след това...заминават. Дори и тези филтри не са достатъчни. В Германия трябва Евро 6д за да влизаш в големите градове. Съответно продажбите на дизели са само вече 14% от регистрираните автомобили, докато бензинът все още е 1/3. Хибридите/електричките са много, но там има данъчни облекчения при закупуване.
    Във всеки случай след дизел смърди, след бензин масово не мирише.

    Коментиран от #9

  • 9 DrivingPleasure

    16 0 Отговор

    До коментар #8 от "АЦЦ":

    Не са толкова масови забраните и не не само 6д от 6 нагоре почти навсякъде пускат. И Евро 6+ буквално не мирише. даже за Евро 5 мога да кажа, че трябва да работи на място до теб, за да го усетиш.

    И не е само докато са в гаранция да бачкат филтрите, това е по-скоро в БГ, щото ние сме тарикати - взимаме си дизелак да въртим по 10 км дневно до работа и обратно. Ако го вземеш по предназначение - да му правиш 300 км за деня филтъра си влиза в работна температура и си е в кондиция стотици хил км.

    А това, че падат продажбите е заради вече ще станат 10тина години оплюване на не лошо задвижване като дизеловото... не е въпрос на технически негативи от него, а на настройване на общественото мнение от зелените кретени.

    Коментиран от #10

  • 10 АЦЦ

    4 7 Отговор

    До коментар #9 от "DrivingPleasure":

    300км за деня как се въртят в града?
    Затова дизелите трябва да са с висок данък, който се избива от горивото при над 20х км на година (а по примера на 300км/ден това са 60х км). Дизелът няма място в града за личен транспорт.
    Иначе дизелът придобива голяма популярност заради по-ниските емисии от CO2 и дори бива стимулиран...после се усещат, че производителите масово лъжат при ФПЧ и добавянето на AdBlue.
    В градове, където не се топлят на дърва, фпч от автомобилите си е фактор. Градът на Мерцедес е в котловина, има само един начин да се продухва (през една клисура) и там искат 6d за центъра и 5d за крайните квартали.

    Коментиран от #11

  • 11 DrivingPleasure

    8 1 Отговор

    До коментар #10 от "АЦЦ":

    За това казвам, че трябва да се купуват по предназначение - да, 300 км не ги върти в града, но правейки ги, колата ти е в кондиция и е глупост да забраняваш влизането и, защото човек с маршрут от 300 км прекарва малко време в града и не той "замърсява". И няма нужда да го наказваш с безумни данъци и такси за нещо, което реално не прави.

    Дори изцяло да забранят дизела в градовете кретените пак няма да се промени замърсяването защото ДВГ е много малка част от "проблема".

    Забраните като цяло са проява на малоумие! Независимо за какво! Политически кретенизъм.
  • 12 ВикиЛексъсВарна

    3 2 Отговор
    Не става ясно ще се продава ли на всички армейската Ге класа с 3 лиетров дизел или е само за армията-пожарната и прочие спец служби??? Мотора е много добър - 3000 сс 245 коня - само автоматик и офроуд не се вързват никак!

    Коментиран от #13

  • 13 DrivingPleasure

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "ВикиЛексъсВарна":

    Напротив - автомата се връзва перфектно с офроуда :) Можеш да дозираш мощността много по-прецизоно отколкото с 3те педала. А добре измислен автомат (като старите 4 степенни неразрушими автомати) е и по-надежден и с повече ресурс.

    В друга статия пишеше, че ще са само за военните, но в някакъв далечен момент в бъдещето те ще почнат да ги продават както и сега от време на време правят търгове за G- Wolf
  • 14 ПЕТКО

    2 1 Отговор
    Могат правят! Това е МЕРЦЕДЕС!