8 Октомври, 2021 15:07 9 053 15

Всичко което знаем за новото Audi A4 B10

  • audi-
  • a4-
  • a4 b10

Един от най-популярните модели ще запази бензиновите и дизеловите двигатели

Всичко което знаем за новото Audi A4 B10 - 1

Настоящото поколение Audi A4 е на пазара от 2016 година и макар да получи козметичен фейслифт през 2018 година, то моделът все пак разчита на някои вече остарели технологии. Един от най-продаваните модели на германците, обаче остана в лека сянка в последните години, а информацията за следващото поколение е доста оскъдна. Или поне беше до преди няколко дни.

В скорошно интервю пред Auto Express, Оливер Хофман, който отговаря за техническите разработки на марката разкри малко повече подробности за следващото А4, което най-вероятно ще носи индекс В10. Той разкри, че моделът ще запази своята MLB платформа и няма да бъде пренесен на MQB, която се използва от А3 и Golf, въпреки милиардите, които би спестило това на Audi.

Той допълни още, че A4 ще запази познатите ни бензинови и дизелови двигатели и ще се предлага с такива. Най-вероятно те ще разчитат на някаква форма на електрификация, но още е твърде рано да се говори за изцяло електрическо А4, което ще замени бензиновите и дизеловите варианти.

Все пак варианта за електрическо А4 не се изключва от плановете, но най-вероятно то няма да бъде построено на същата платформа като моделите с конвенционални двигатели и ще бъде показано доста след петото поколение на А4, което ще се появи през 2023 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    9 2 Отговор
    Г.Ганев, това ли беше?!

    Коментиран от #11

  • 2 Тайна

    19 5 Отговор
    Получавате и бонус карта с отстъпка във всички сервизи
  • 3 Поредният боклук. ...

    9 10 Отговор
    При това адски скъп.И това е в резултат на наблюденията ми при дълги пътувания из западна Европа. ..обикновено вдигналите предният капак са именно тия боклуци.
  • 4 Das ist eine grosse scheise

    13 10 Отговор
    Поредното много трошливо, немско извращение с техниката.
  • 5 Китайчо

    7 2 Отговор
    Ще го пуснете ако ви дам електронни компоненти :D

    Коментиран от #7

  • 6 jap

    11 3 Отговор
    Изглежда,че VAG нямат намерение скоро да се откажат от ДВГ защото скъпото обслужване и честите ремонти им носят огромна печалба.

    Коментиран от #8

  • 7 Може пък

    11 0 Отговор

    До коментар #5 от "Китайчо":

    двигателите на новите модели да са с карбуратори и тогава производителите на чипове да останат с пръст в уста.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Komapak

    5 6 Отговор
    Мразя всичко мемско, но по горе коментиращите не гледат обективно на нещата. Скъпи са... Боклуци, хмм не точно, но пък имат история. Защо бмв не се похвалят със същите успехи като ауди?! Ама то навремето Хорх като е е правел лимузини бмв са били в детската градина с моторчетата. И до днес в Бавария се карат двойно повече аудита. Лично наблюдение, без да съм фен на нито една от двете марки.

    Коментиран от #10

  • 10 Мъка мъка

    8 4 Отговор

    До коментар #9 от "Komapak":

    Защо говориш глупости или май това ти е специалността?Ауди е един от най-трошливите и нелепи боклуци,претенции за “премиум” марка,Фолксваген с напудрена муцуна,а относно Бавария нз как стигна до това заключение

    Коментиран от #12

  • 11 Димитър

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    И аз това питам.
  • 12 Притежател

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Мъка мъка":

    Хмм, и на теб не ти е лесно.
  • 13 Не мерси

    7 0 Отговор
    Ами какво да знаем че има пак същите гадни носачи 6-8 броя на който втулките са гумени и малко каране се дават 2 хил лв за оригинални или 400-800 лв за афтармаркет , и че като се напънат малко се къса на дупки, на бордюри , като седят се разпадат , като се кара колата на чакъл е страшно абе не за нашите пътища.Окачването на а3,а1, q2,q3, са по добри и са здрави освен това- вътре материалите след години се драскат .Който има повече опит да каже .
  • 14 Шишо

    6 1 Отговор
    Тук още се карат много А4 Б5 на 21+ години и 500 000+ км., основно 1,9 ТДИ. Защо ли?!
  • 15 Chao

    3 1 Отговор
    Ауди е за луди! Няма такъв боклук като Фолксваген.