31 Декември, 2021 12:05 5 130 60

Tesla връща близо половин милион коли в сервиза заради проблеми

  • tesla-
  • model s-
  • model 3-
  • проблеми-
  • сервизна акция

Нередностите са свързани с камерата за задно виждане и предния капак на някои модели

Tesla връща близо половин милион коли в сервиза заради проблеми - 1

Tesla обяви сервизна акция, която засяга близо половин милион автомобила, произведени между 2014 година и 2021 година. В това число влизат произведените между 2017 година и 2020 година Model 3, както и произведените между 2014 и 2021 година Model S.

Tesla връща близо половин милион коли в сервиза заради проблеми

Проблемите при Model 3 са свързани с кабел за камерата за задно виждане в багажника, който може да се скъса от протриване. От Tesla ще подменят дефектния сноп и ще поставят защита в засегнатите автомобили.

Tesla връща близо половин милион коли в сервиза заради проблеми

При Model S проблемите са свързани с предния капак и една от ключалките за затваряне. Поради неточно поставяне, една от ключалките може да не се затвори напълно, което може да доведе до отваряне на капака по време на движение в определени ситуации.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    34 10 Отговор
    Предния капак не му държат пантите, а камерата е кьорава повече от шилето набутало се камара пари, щото да е модерно и зелено.

    Коментиран от #4, #23

  • 2 Плашимир

    24 5 Отговор
    Теслите се киснат във вода.
  • 3 зузу

    24 5 Отговор
    най накрая ще остане само дръжката за марс
  • 4 браво разбирач

    9 22 Отговор

    До коментар #1 от "Механик":

    Я им предложи консултантските си услуги на гадател-разбирач! Ша ги светнеш за още някои проблеми и ше изкараш някой лев, вместо да ръсиш акъл за безпари по сайтовете.
  • 5 tato

    24 8 Отговор
    Дали това са проблемите или е нещо бая по-сериозно не е ясно. Според мен нещо са оплескали здраво, а това няма да е доходоносно за компанията.
    Скоро ще започнат да прибират така и Ваксърите ваксинирани от 2020-2022
  • 6 омъскаряване

    17 8 Отговор
    Капака се отваря отпред, камерата спира да бачка отзад и разчиташ само на милостивия изкуствен интелект на "свети" Илон, ....само за силно вярващи сектанти ха ха
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Motion

    21 6 Отговор
    Проблем след проблем след проблем след проблем след проблем след проблем след проблем. Кардани на кормилни валове, окачвания, спирачни апарати, мотори, камери, кабели, софтуери, ъпдейти, игри по време на движение, автопилоти водят до катастрофи, запалили се батерии, контролери, стъкла, врати хлопат, капаци се отварят по време на движение, пластмаси скърцат... Остана ли изобщо нещо здраво и читаво, което има способността да изкара гаранцията на този производител?
  • 9 Гост

    9 21 Отговор
    Ах какви сте завистници! Друго си е с 20 годишен барутник, бълващ сажди като тец. При него няма никакви проблеми.

    Коментиран от #10

  • 10 Motion

    19 5 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Ми не. Не сравнявай двете крайности - чисто нова паркетна лъскачка с претенции срещу 20 годишни барутници. Има достатъчно нови автомобили и дори електромобили с далеч по-високо качество и надеждност и от двете изредени крайности. Ама понеже не ускоряват от 0 до 60 мили/час за 1.8 секунди не изглеждат "привлекателни"...

    Коментиран от #13, #21

  • 11 Turbo

    13 5 Отговор
    Детските болести на Тесла край нямат хахахаха много боледува това Тесленце, ще вземе да се спомине.

    Коментиран от #22

  • 12 Зомби

    10 3 Отговор
    Голяма работа ще я ъпдейтнат Теслата през нета и ще може да пърди още по благозвучно, какво повече му трябва на човек.
  • 13 Не може

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Motion":

    Тя и Теслата не може за толкова, какво правим тогава?

    Коментиран от #14

  • 14 Motion

    9 3 Отговор

    До коментар #13 от "Не може":

    Купуваме си по-качествен автомобил/електромобил, който не е толкова рекламиран и при който не се набляга на популизъм чак толкова.

    Коментиран от #19

  • 15 Oще ли има

    10 4 Отговор
    Тъпаци да ги купуват тия пластмаси?Чуден народ.
  • 16 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    4 4 Отговор
    И какво става с акциите!?

    Коментиран от #27

  • 17 smeh

    5 4 Отговор
    И на някои френски коли така навремето им се отваряше капака в движение. На един приятел се беше отворил при изпреварване. От тогава го бъзикам, че изпреварва на сляпо.
  • 18 Антон

    10 6 Отговор
    Някой изненадан ли е? То фирми като Порше, БМВ, Тойота, правят сервизни кампниипоради недомислици, какво остава за пластмасовите коли, изглеждащи като правени в час по трудово със неравномерни фуги и падащи пластмаси. Тесларите като направят нещо съвършено от имжинерна гледна точка, тогава да говорят.
  • 19 smeh

    1 5 Отговор

    До коментар #14 от "Motion":

    Ти ако мислиш, че другите с чиповете от Melexis, които частично ги произвеждаме у нас, са връх на качеството...Всичко в крайна сметка опира до въпроса с възможностите. Когато нещо не ти е по джоба, ти създава дискомфорт и въпреки, че лично аз бих предпочел все още немски премиум пред Тесла. То от чисто финансова гледна точка Американската машинка е бая по-евтина, докато не се наложи да сменяш батерията.
  • 20 DrivingPleasure

    7 3 Отговор
    Илончо сигурно се е поболял, пратете ми малко козче да олаби нервата, той не обича да е назад с кинтата
  • 21 Ами ето ти рецепта за щастие

    7 15 Отговор

    До коментар #10 от "Motion":

    Много добре си го написал. Има и други електромобили, ама не са привлекателни като Тесла. А иначе, всички автомобилни производители до един се подиграваха на Tesla, че така не се прави бизнес, че така не се правят автомобили, че това, че онова и когато те решат да правят електромобили, това ще е края на Тесла, защото клиентите щели да предпочитат тяхното качество, а не некачествените автомобили на Тесла, която дори няма достатъчно сервизи и дилъри.

    Така беше докато не започнаха да правят опити за производство на електромобили. И сега остава въпросът, защо останалите не направят автомобили с по-голямо ускорение, електромобили които се зареждат по-бързо от Тесла, електромобили, които имат по-голям пробег от Tesla? Ами не правят, защото не могат, а не е като да не искат. Затова правят каквото могат - непривлекателни електромобили, дори според твоето мнение.

    Точно по тази причина, уж невъзможния 50% среден годишен ръст на продажбите в дългосрочен план според специалисти тук, вече тръгна към 80-90% годишен ръст и то от база половин милион. Тоест тази година приблизително милион, а догодина над милион и половина точно защото са привлекателни за покупка. По-добре подмяна на кабелен сноп, отколкото на скоростна кутия като при другите производители.

    Коментиран от #24, #26, #29

  • 22 То пък едни болести

    6 11 Отговор

    До коментар #11 от "Turbo":

    Кабелно снопче и маншон. А какво ще кажеш за подмяната на ВСИЧКИ батерии на електромобилите на general motors и hyundai, заради десетки и стотици самозапалвания, за които нищо не се е чуло в този сайт?

    Досега няма случай на отворен капак по време на движение, а най-лошото което може да ти се случи е да ти откаже една от десетината камери.
  • 23 Сър

    5 10 Отговор

    До коментар #1 от "Механик":

    Само дето предния капак струва повече от годишната ти заплата ;) Тъй, че не знам кой се е набутал и кой е шилето в случая.
  • 24 Зомби

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "Ами ето ти рецепта за щастие":

    Не правят??? Така казало зомбито и си облизало зад..... ка. А примери за по-добри ел автомобили колкото исксш. Зомбито обаче няма очи а за... к на главата си.

    Коментиран от #28

  • 25 яяяя

    8 4 Отговор
    Изцяло трябва да ги спрат и забранят тия боклуци! Замърсяват повече от всичко останало.
  • 26 Статистика

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "Ами ето ти рецепта за щастие":

    Невиждан я стига много ги превъзнасяш я ги сравни с VW. Ако гледаме само чисти електрички то Q1-Q3 Тесла са продали около 600 000 докато VW около 300 000 като ръстс за Тесла спрямо минслата година е 90% а на VW отива 140 % Ако сложиш и плугин хибридите бройките се изравняват. Нормално е при тази антиреклама на ДВГто появата на новият сегмент да ръсте бързо. Другите марки с ДВГта стартираха по късно, но бавно набират скорост.
  • 27 Акциите ли?

    5 8 Отговор

    До коментар #16 от "ФИЛИП ЕЙДЖИ":

    Преди десетина дни бяха 900 долара, а днес са 1070 долара. Преди 10 дена пазарната капитализация беше 900 милиона а сега е 1 трилион и 70 милиона. Тоест само за 10 дни пазарната капитализация се е покачила с 170 милиона горе-долу колкото е цялата пазарна капитализация на Volkswagen.

    Такъв отговор ли очакваше? Надали.
  • 28 Зомби та дрънка

    5 7 Отговор

    До коментар #24 от "Зомби":

    И кои са тези по-добри електромобили? Ама говори с технически характеристики и цифри? Ако някой има по-добър параметър от Тесла то всички останали параметри са му по-зле.


    Никой не може да направи толкова добра комбинация между параметри и цена като Тесла и който не го вижда е зомбито. И това не е мое мнение, а мнението на шефовете на автомобилните компании.
    .

    Коментиран от #32

  • 29 Plameni

    10 4 Отговор

    До коментар #21 от "Ами ето ти рецепта за щастие":

    Май само заблудени вярват че Тesla са недостижими. Скоро четох класация за най-много изминати километра от електромобили и се оказа че ПЪРВАТА електрическа S класа EQS е класирана пред Tesla model S с равни километри ,но изминати при средна температура 2° ,а при Tesla са били средно 20°

    Коментиран от #33

  • 30 Гост

    7 3 Отговор
    То не може само да прибираш пари от шараните.
  • 31 Plameni

    6 4 Отговор
    Тесла имат доста проблеми с каросерията, батерията, кабелите,вече и ръжда, за автопилота и катастрофите всички знаят, абе качество не отговаря на цената, и най - лошото е че от Тесла мълчат относно проблемите ,също и собственици които се оплакват биват санкционирани по един или друг начин
  • 32 Примери

    4 2 Отговор

    До коментар #28 от "Зомби та дрънка":

    Смяяяях на коя тесла на 3ката ли ID4, Hunday Ionika, Audi Etron и много много много много други.
  • 33 Е така де!

    4 7 Отговор

    До коментар #29 от "Plameni":

    Кажи сега и за останалите критерии? Колко време ще е необходимо да зарежда мерцедеса за да възстанови изминатите километри? Ако не те е срам кажи каква е максималната скорост на тази електрическа S класа и нормално ли е това за такъв клас автомобил?

    А за цената нещо да кажеш. Ако цената не беше критерий, спокойно можеше да да дадеш пример с Римак невера, който превъзхожда Тесла по всичко ако не броим цената.

    Коментиран от #34, #35, #37

  • 34 Лукс

    9 5 Отговор

    До коментар #33 от "Е така де!":

    Така кажи че си лапе на 14 години колко била максималната скорост😊😊. Що 210 км/ч малко ли ти е просто нямам думи колко трябва да си оли.... френ да избираш колата по това дали вдига 300 км/ч или какво? Единствената държава с света където може да караш с повече от 140 е Германия и то не за дълго понеже се дискутира да се премахне. Ти кола карал ли си някога през живота си, това е последният параметър по който чивек би си взел кола за всекидневна употреба. Скъпа била да това е мерцедес не е играчка от зрънчо или кашона Тесла с един лаптоп посредата.

    Коментиран от #39

  • 35 Лукс

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "Е така де!":

    За 30 мин зарежда 10%-80% що Тесла С за колко зарежда 10-80???
  • 36 PLAID

    1 5 Отговор
    Красавци! Това са тройката и S-ката на Brooks Weisblat, основателят на DragTimes. TESLA PLAID vs Chiron, SF90, 765LT, EVO, Taycan DRAGY Comparison shorts
  • 37 Plameni

    5 1 Отговор

    До коментар #33 от "Е така де!":

    Време за зареждане при EQS от 10до 80% 32мин при 200KW зарядно макс.скорост 250км/ч.ускорение 0до 100= 3.6сек + лукс на мах- какво му трябва повече на човек

    Коментиран от #38

  • 38 Е така де!

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Plameni":

    Абсолютно всички Тесла зареждат с 250 киловата, при това със старите батерии, а с новите 4680 зареждането ще е с още по-голяма мощност, а топмоделът на Mercedes зарежда с 200. Объркала си и максималната скорост, която на топ модела на Mercedes е 210 километра в час, а не 250. При Тесла максималната скорост на най-бавните е 260 км в час, а на Тесла plaid е 320 километра в час, на доста по-ниска цена.


    Не че нещо, ама оня ден излезе клип на който правиха реклама на ford mustang, който се движеше с максималната си скорост по германски аутобан с 200 км в час и една дизелова dacia superb гo мина като бърз влак на малка гара.

    Мислиш ли, че някой ще си купи топ модела на Mercedes и ще е щастлив да го задминават дизелови Дачии на магистралата, а на зарядната да зарежда по-бавно от най-евтината Тесла модел 3? Ускорението от по-бавно до същото като евтиния Тесла модел 3, но не и по-бързо. И дума не може да става за сравнение с Тесла модел S. Е какво точно е предимството на топмодела?

    Равномерните фуги на вратите и перфектните шевове на кожата? Като ви слушам критериите май говорите за мебели, а не за автомобили.

    Коментиран от #42

  • 39 Я да видим?

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Лукс":

    Повечето хора преминават към електромобилите и са склонни да дадат повече пари в сравнение с ДВГ точно защото електромобилите са по-бързи и могат да изпитат удоволствието е при всяко потегляне буквално, независимо дали тръгват от място на светофара или кръговото или подадат "газ" извън града за изпреварване.

    Как мислиш, че някой ще слезе от бензинов или дизелов Mercedes, който се движи с 250 по магистралата без да е AMG и ще го замени с по-бавен електрически Mercedes със същото ниво на лукс?

    Като махнеш динамичните характеристики, какви точно остават причините да си купиш електрически s-class? Да не мислиш, че на притежателите на такъв автомобил ще им пука, че ще спестят някое евро от гориво и то, ако цените на тока паднат отново? Тези хора въобще не се интересуват от разхода на километър, иначе нямаше да карат такъв автомобил.

    Коментиран от #40, #43

  • 40 Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "Я да видим?":

    ИМА ПАКЕТ AMG Dynamic Plus с който Mercedes EQS AMG 53 4Matic+ става 751hp и 1020Nm и максимална скорост (ограничена) 250км/ч.Вече се предлага в България.Това е само началото очаквай AMG 63,73 и т.н.

    Коментиран от #41

  • 41 Е така де!

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Plameni":

    Бензиновите AMG са по-бързи и от Tesla plaid, но електрическото AMG - най-бързия им електромобил, е по-бавен и от най-бавната и евтина базова Тесла.

    Потвърждение на думите ми, колко са изостанали от Mercedes в електрическите технологии.

    Коментиран от #44, #45

  • 42 Дачия

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Е така де!":

    Лапе 210 км/ч малко ли ти е на аутобана в Германия някой вдигнал 220 за 10 минути уааааау кажи ми честно ти имаш ли 20 години? Хората си купуват луксозна кола не бегачка да се блъска по дърветата. Що се отнася до зареждането защо гледаш макс скорост??? Тази скорост е за ооределен диапазон. При 10 - 80 или 10 - 100 процента заряд мерца по бързо зарежда така че си оставаш с една максимална скорост и дачията.
  • 43 Лукс

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от "Я да видим?":

    Хахаха щом да караш с 250 км/ч е твоята мечта, не си за завиждане. Още по малко пък да направиш 2-3 пъти 0-100 км/ч. Дано поне да си млад защото е срамота това да бъде мечта на един образован човек, какъвто явно ти не си.

    Коментиран от #47

  • 44 Ограничител

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Е така де!":

    Да вдигниш 250 е супер технология😊😊😊😊😊. Кажи ми честно от кое дърво падаш???
  • 45 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Е така де!":

    Хаха,Mercedes били изостанали, а кой е номер1 за 2021г във Формула Е и Формула 1най-високотехнологичните състезания с автомобили .Мислиш че немогат да направят по -бърза кола отTesla хахаха .Върни се назад във времето когато разказаха играта на McLaren в GTсериите като закупиха един McLaren и го разграбиха и създадоха CLK GTR и ги размазаха на следващата година като печелят всички състезания ,дори прекратяват GTсериите, защото само Mercedes печелят. Просто времената за рекорди отминаха.Можеш да провериш на времето колко са на Mercedes

    Коментиран от #46

  • 46 Всеки може!

    1 3 Отговор

    До коментар #45 от "Plameni":

    Но на каква цена? Тесла прави бързи и ДОСТЪПНИ електромобили и за това продават повече от останалите. Затова автомобилите им са ЖЕЛАНИ. Затова след 2 години най-късно ще продават повече автомобили от Mercedes. Може и по-рано ако успеят да ги произведат.

    Автомобили, не електромобили. И то на по-високи средни цени от Мерседес. Вероятно още тази година дори в Европа ще продават повече от Мерседес, ако вече не са ги минали по продажби.

    Коментиран от #49

  • 47 Ти и 44

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Лукс":

    Тотално отрекохте смисъла на AMG!

    Коментиран от #48

  • 48 Лукс

    0 1 Отговор

    До коментар #47 от "Ти и 44":

    И колко АМГта С класа са продадени??? Ама не такива дето ходят до битака за емблема и си я залепят сами хайде кажи отворко. Само такива като теб с бащи милионери или някакви певци и футболисти си купуват нещо дето не знаят за какво им е.

    Коментиран от #50

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Николко

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Лукс":

    Даже AMG е плод на моята фантазия и не съществува, защото е безсмислено и ти няма да си купиш!

    Коментиран от #53

  • 51 Антон

    8 1 Отговор
    Чнг 2022. Чета ви глупостите и се забавлявам искрено. Мерц си имат трески за дялане, ама да сравняваш Мерцедес с тесла е смешно и комично. Всъщност интересно е че тесларите се сравняват с мерцовете, не обратното. А и показателното е друго: погледнете през прозорец на банките, на посолствата, на министерствата, на президентите, на срвщите на висшитв държавници по света. И какво се вижда: мерцове ги возят, не бракми!

    Коментиран от #54

  • 52 А дано, ама надали!

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Смешен си":

    06 октомври 2021 г. - Mercedes-Benz Cars достави 1 617 508 (+3,0%) превозни средства между януари и септември благодарение на силното търсене в портфолиото на Mercedes-Maybach, Mercedes-AMG и електрически превозни средства с акумулатор. Доставките бяха засилени от рекордното търсене в Китай, което помогна за увеличаване на продажбите на S-класа в световен мащаб с 45% до 62 306 бройки през същия период. Доставките на автомобили от висок клас се задържаха дори през третото тримесечие, тъй като недостигът на доставки на полупроводници се засили, което се отрази на цялостното производство и продажби.

    А ето и за "безсмислените" автомобили:

    От началото на годината доставките на модели Mercedes-AMG достигнаха 116 394 (+30,6%)

    Дали ще продадат още милиони за последното тримесечие, за да стигнат 2,5 милиона?

    А ето и за Европа:

    В Европа продажбите достигнаха 528 180 (-3,5%), от които на Германия са 152 514 единици (-20,1%).

    Коментиран от #55

  • 53 Лукс

    1 1 Отговор

    До коментар #50 от "Николко":

    Хаха лапе кажи колко мерцедеса С клас са продадени и колко С АМГта??? Същото и за БМВ Мките купуват от битака емблема и я лепят и всички цъкат с уста. Толкова си заблуден, че няма накъде вземи се поразходи малко из Европа да разбереш, че не всички са комплексари като теб. И между другото много скоро може и в Германия да ограничат скороста която е единствената страна в света където можеда караш над 140 км/ч.
  • 54 Батка

    0 4 Отговор

    До коментар #51 от "Антон":

    Абе вярно ли е че Байдън го возят в Тесла😊😊😊😊.

    Коментиран от #56, #57

  • 55 Стакмистика

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "А дано, ама надали!":

    Ти пак си пишеш стакмистика. Явно слагаш само колите вътре и не за цялото портфолио на мерцедес. При положение че миналата година са продали 2.5М а тази година имат ръст за какво говорим изобщо.

    Коментиран от #59

  • 56 Дядка

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Батка":

    НЕ Батка
  • 57 Антон

    7 1 Отговор

    До коментар #54 от "Батка":

    Не, не е вярно. Байдън го возят в президентската лимузина, мисля кадилак, която тежи 10 тона.Сега се замислих, тесла тежаща 10 тона тона , вероятно ше е с пробег от50 км. Ахаххаха. Това е копи пейст от статия във факти.
    Дебелината на каросерията на автомобила е 15 см (като тази на самолет от гражданската авиация), а стъклата са с дебелина 10 см. В допълнение, лимузината е оборудвана със специални гуми, които са подсилени с кевларова защита.Освен това лимузината има защита срещу бактериални и биологични оръжия, специални пистолети за изстрелване на димни екрани и пръскане на сълзотворен газ, пожарогасителна система, аварийно подаване на кислород в купето и дори стартиране на електрически заряд през дръжките на вратите. който се активира в случай на атака. И накрая, вътре в колата е инсталиран хладилник, който съхранява кръв от същата група и със същия Rh фактор като тези на президента, както и дефибрилатор и друго медицинско оборудване. Но самата тапицерия е доста скромна. Това е общоизвестното, секретното вероятно по две.
    Е как виждаш тесла с ограничения си заряд и пробег да създаде нещо такова. Ахахахах

    Коментиран от #58, #60

  • 58 Батка

    0 6 Отговор

    До коментар #57 от "Антон":

    Виждам я като Тесла с ремарке😊.
  • 59 Е така де!

    2 1 Отговор

    До коментар #55 от "Стакмистика":

    Дай да включим и Смарт, за да излезе твоята стъкмистика?

    А след 2 години, когато Тесла задмине Мерцедес и БМВ по продажби, ще искаш да махнем продажбите на камиони и пикапи на Тесла, защото БМВ не ги произвежда.

    За да не съм голословен ето цитат:

    "Mercedes-Benz победи BMW за титлата на най-продаваната марка луксозни автомобили в света през 2020 година и остава на върха в сегмента за пета поредна година. Това стана ясно, след като BMW обяви, че е продал 2,03 млн. нови коли, което представлява спад със 7,2% в сравнение с 2019 година.

    Mercedes-Benz

    Резултатът на Mercedes е със 136 000 бройки повече, което се оказва достатъчно за запазване на първото място. На трето позиция си остава Audi, като се очаква компанията от Инголщад да обяви официалните резултатите от продажбите си за 2020 година.


    Според експерти, голямата германска тройка започва да губи предимството си, като това започва да се усеща на най-големия пазар в света - този в Китай, където Mercedes, BMW и Audi отдавна контролират на 60% от продажбите в луксозния сегмент. А това се дълги на сериозна инвазия на електрически марки като Tesla, Nio и Li Auto"
  • 60 Така е!

    1 3 Отговор

    До коментар #57 от "Антон":

    Ще минава стотина километра, но ще е по-бърза от сегашната.