В края на миналата година Land Rover представи изцяло новото поколение Range Rover, а днес британската компания анонсира plug-in хибридната му версия, която дебютира с изненадващи характеристики.
Под предния капак на всъдехода работи бензинов 3.0-литров двигател, заедно с електромотор, чиято мощност може да достигне 440 конски сили при по-слабата версия или 510 конски сили при най-мощната версия.
И при двете версии се разчита на 38кВч батерия, достатъчна за пробег от 88 километра само на ток според стандарта WLTP. Ако пък заложите на ускорението, тя може да ви помогне, за да стигнете до 100км/ч в рамките на 5.3 секунди.
Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 5 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Директора
Коментиран от #8, #14
10:08 27.01.2022
2 шегичка
10:10 27.01.2022
3 както обикновено
10:14 27.01.2022
4 От ж.к "Младост"
10:15 27.01.2022
5 рекорд
10:17 27.01.2022
6 hmhmhm
10:18 27.01.2022
7 кисел Патиланчо
10:23 27.01.2022
8 Хихи
До коментар #1 от "Директора":
Ми толкова е всяка една електричка бе! За електричка не е много 2,5 тона! Батерията все пак е 38 кВтч! Колкото на Лийф 40 кВтч! Не умира така, както мислите!10:32 27.01.2022
9 автоджамбаз
10:32 27.01.2022
10 Хихи
10:33 27.01.2022
11 Хихи
10:39 27.01.2022
12 Хихи
10:45 27.01.2022
13 Хихи
11:05 27.01.2022
14 Съдията Дред
До коментар #1 от "Директора":
Плъг ин хибридите се карат на ток в града, там разхода им е ефективен. Естествено, че като си на междуградско, още повече на магистрала, ще си на ДВГ, то като настъпиш, и батерията е до там. Но отдавна се питам защо плъгините ги правят с бензин, с дизел щеше да е много по ефективно. И с двойно по нисък разход на гориво.11:21 27.01.2022
15 Да,да
11:21 27.01.2022
16 Хитран
11:43 27.01.2022
17 Колчев
11:52 27.01.2022
18 не е будала изялия баницата
12:22 27.01.2022
19 Някой си
12:39 27.01.2022