Ioniq 5 бе представен едва преди една година, но корейската компания вече предприема някои промени, които да задоволят още повече потребителите. Позовавайки се на добрите продажби и представяне на първия модел на Ioniq, от Hyundai са направили някои технически промени свързани с технологиите по автомобила, както и с неговата батерия.
Европейската версия, вече ще се продава с по-голяма батерия с използваем капацитет от 77.4кВч или с 4.8кВч повече от предишният вариант. Именно с такъв капацитет се продаваше и американският Ioniq 5, още от самото си представяне. Базовата версия остава с 58.2кВч батерия. Подобреният капацитет се дължи на два нови модула, които увеличават общия брой до 32 и 384 клетки.
Друга нова функция на Ioniq 5 е автоматичното затопляне или охлаждане на батерията, докато отивате към зарядна станция. По този начин колата подготвя батерията за зареждане и тя достига оптималната си температура за по-добро и бързо зареждане. Промени има и по окачването, което вече се е сдобило с нови амортисьори, наречени Smart Frequency Dampers. Те трябва да подобрят значително поведението на задната ос, както и да повишат качеството на шофиране и комфорт.
Последните технологични промени са свързани с огледалата, които вече са заменени с камери. Тази функция ще бъде опционална за модела и ще предлага екрани, вместо класическите странични огледала, както и централното такова. Подобна технология видяхме и при Honda E, където конфигурацията е серийна.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Франсоа Жибер
Коментиран от #2
10:36 11.02.2022
2 Сервиз Орландовци Мара Бунева
До коментар #1 от "Франсоа Жибер":
Докато живеете в тая заблуда и после дойдете в сервиза ( а не в гаража ви ) и изведнъж се окаже, че трошката ви има нужда от пълен ремонт на ходова част, рейка, хидравлика, двигател, скоростна кутия, спирачна система, защото повечето францьозише така мислите , карате по 100к км без изобщо да обърнете внимание на лампите по таблото ..Коментиран от #6
11:14 11.02.2022
3 Кара4о
Коментиран от #8
11:16 11.02.2022
4 ТОЗ
Коментиран от #5
11:29 11.02.2022
5 Сър
До коментар #4 от "ТОЗ":
Ако не караш в колохоза в Русия такива проблеми няма да имаш. Отдавна живеем в цивилизован свят в Европа и САЩ където има асфалт и е чисто (стига да не е България разбира се)11:35 11.02.2022
6 Раймон Доменек
До коментар #2 от "Сервиз Орландовци Мара Бунева":
Френската инценерна мисъл е класи над останалата.Коментиран от #7
11:54 11.02.2022
7 Сервиз Орландовци Мара Бунева
До коментар #6 от "Раймон Доменек":
За съжаление си прав, само при френска кола ми се е налагало да наварявам лоста за съединителя, защото е от прекалено мек материал и се гъне .. А пък за да сваля скоростна кутия за смяна на съединител едни немци от Опел пък са измислили капак, дето се сваля и сменяш съединителя отдолу през кутията, а пък на Пежо ми се е налагало да разкачам мотор, за да направя място на кутията да мине и това на Пежо 205 дето даже няма магаре и уж няма какво да пречи да си свършиш работа.. Абе трагедия, какво да ти разправям. Иначе поне са комфортни ама кел файда като са чупливи.12:08 11.02.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.