Една от най-дългоочакваните автомобилни премиери през тази пролет е вече факт. Mercedes-Benz официално представи в Хамбург новото поколение на флагмана си S-Klasse. Още преди премиерата в мрежата се завъртяха някои подробности за колата, както и снимка, но сега всички карти бяха свалени на масата. Интересното е, че още от самото начало S-Klasse ще се предлага в своя удължен вариант, а стандартният седан остава на втори план. В това решение обаче няма нищо удивително, защото на един от основните пазари за луксозната лимузина - в Китай - клиентите почти на 100 % предпочитат дългата S-Klasse.
S-Klasse W222 е по-дълга с 20 мм в сравнение със своя предшественик новата , а широчината е нараснала с 12 мм. Въпреки леко уголемените габарити масата на автомобила е по-ниска с 95 килограма. Основна причина за това е фактът, че всички екстериорни панели ще се изработват от алуминий. Мнозина определят новия външен вид на W222 по-скоро като консервативен и това наистина е така. Новостите се крият под капака и в салона на лимузината. Интериорният комфорт е повишен значително, като това не се отнася само за задния ред кресла, а важи с пълна сила и за водача и пасажера до него.
Функции за масаж, интернет, подлакътници с подгряване и уникална мултимедийна система Burmester с огромен екран са само част от множеството екстри, натъпкани в S-Klasse. Возията на автомобила също е значително подобрена. Това се дължи на новото шаси Magic Body Control. Окачването работи съвместно със специална камера, информацията от която се предава на компютър. От своя страна той предварително настройва компонентите според предстоящата пътна обстановка. По думите на немците новата S-Klasse ще стане най-комфортната лимузина в своя клас.
Двигателите също не са никак лоши. Първоначално продажбите ще стартират с S 350 BlueTec (дизел V6 с обем 3.0 литра и мощност 258 к.с.), S 400 Hybrid (бензинов V6 с обем 3.5 литра и мощност 306 к.с. плюс електромотор с мощност 27 к.с.), и S 500, оборудван с V8 с обем 4.7 литра и мощност 455 к.с. Впоследствие ще се появят и други версии, в това число и моделът S 500 Plug-in Hybrid, който ще може да се зарежда и от битовата електрическа мрежа. По непотвърдени данни е напълно възможно под капака на новата S-Klasse да се появи и V-образен дванайсетцилиндров двигател.
На какви цени се предлагат досегашните поколения на модела у нас, можете да проследите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Mercedes-Benz
10:37 16.05.2013
2 skier
Коментиран от #4, #5
10:39 16.05.2013
3 Grozdan Komsalov
10:58 16.05.2013
4 Христо Шуманов
До коментар #2 от "skier":
(М_Sux)хаха, че тя 7цата, старата S класа не превъзхожда, да не говорим за новата, моля те, не се излагай.
11:00 16.05.2013
5 Mercedes-Benz
До коментар #2 от "skier":
Много ми е интересно с кво я превъзхожда? С наподобяващата на свинска зурла предница ли? Автомобила от снимките тепърва ще влиза в серийно производство,коментара ти е неуместен "философе".Сега идните дни се очаква скърцане със зъби и пяна на устата от "БМХ" сектата,а и не само да не забравяме и феновете на азиатските ламаринени икебани. Като цяло сега очаквам много плювни и философстване кое как е,че и били малко конете много харчела и т.н. В тоя ред на мисли преди да сте почнали може ли да попитам грозденце обичате ли? Поздрави и хубав ден желая на всички!
11:11 16.05.2013
6 Славчо Димитров
Коментиран от #7, #10, #27
11:13 16.05.2013
7 Mercedes-Benz
До коментар #6 от "Славчо Димитров":
Чакаме11:17 16.05.2013
8 Диян Георгиев
11:53 16.05.2013
9 Симеон Тасев
s si e s nomer edno forever
12:21 16.05.2013
10 Anonymous.
До коментар #6 от "Славчо Димитров":
Я се осъзнай, оня ден карах една от "легендарните" Е46 170коня 2.3, автоматик.... знаеш ли какво разочарование беше за мене - винаги съм мислил, че Бмв и Мерцедес са най-добрите, но докато го карах си мислех, че Фиат Мареа, която купих наскоро за работна кола е по-добра... не ми хареса как вози, не ми хареса чувството в нея. Не знам дали Мерцедес са морално стари, но Бмв определено са една обвивка.Коментиран от #11
12:35 16.05.2013
11 НИКОЛАЙ РАЙЧИНОВ
До коментар #10 от "Anonymous.":
Значи спокоино можеш да си караш мареата, а иначе S-ката изглежда добре като за феислифт между старата ЕС и маибаха им , просто требваше да се постараят повече понеже това ще бъде задминато с лекота от БМВ и дори АЛУДИ13:20 16.05.2013
12 Ts@r
13:27 16.05.2013
13 niki
13:41 16.05.2013
14 PIRANHA
Феновете на БМВ и Ауди има да завиждат, но те хората са го казали има само 2 марки коли: МЕРЦЕДЕС И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ!
13:46 16.05.2013
15 Тунингтм Тунингтм
14:07 16.05.2013
16 маляка
14:19 16.05.2013
17 маляка
14:25 16.05.2013
18 Христо Шуманов
Това е откъс от предишната статия за ТЕСЛА.... както виждаш старата S класа която е 8 годишна се харесва повече от конкурентите си, какво остава за новата...... виж ти ходи карай 7цата и не мисли тия дето карат Sките.... :)
14:48 16.05.2013
19 Благовест Стефанов
14:49 16.05.2013
20 Alexander Strahilov
15:28 16.05.2013
21 bozhidar ivanov
Коментиран от #22
16:03 16.05.2013
22 Svetlozar Chopev
До коментар #21 от "bozhidar ivanov":
Прайм ти евала Боже...18:56 16.05.2013
23 naroden chovek
19:01 16.05.2013
24 bmw racer
20:57 16.05.2013
25 Заложна Къща Слатина
21:28 16.05.2013
26 ВИП АМГ
20:45 17.05.2013
27 ВИП АМГ
До коментар #6 от "Славчо Димитров":
20:47 17.05.2013
28 Армагедон
Коментиран от #29
21:57 17.05.2013
29 ВИП АМГ
До коментар #28 от "Армагедон":
21:35 20.05.2013