21 Април, 2022 18:22 13 965 15

Собствениците на автомобили Hyundai у нас не трябва да се притесняват

  • hyundai-
  • българия
Собствениците на автомобили Hyundai у нас не трябва да се притесняват - 1

Във връзка с публикуваната статия "Колите на Hyundai харчат масло и съсипват двигателя", IND Commerce - официален представител в България на корейската марка Hyundai - изрази своята позиция, според която собствениците на Hyundai у нас не трябва да се притесняват. Ето и по-конкретно тяхното становище.

Към днешна дата, при нас, като официален представител и партньор на Hyundai Motor Europe, липсва информация за сервизна кампания или установен проблем, сходен с описаният в статията. Компанията има ясно структурирана политики за реакция при възникване на подобни ситуации, което гарантира максимално бързо отстраняване на евентуални дефекти, което гарантира удобството на клиента.

Информацията, за проблемните автомобили, се отняса изцяло за US пазара, както е посочено и в статията. Двете автомобилни марки имат редица различия в моделната си гама за американския пазар и за този в Европа. Основните такива са: Различните двигатели, , Предлагани модели, Оборудване и др. Genesis също е отделна автомобилна марка, която има свои специфики при изработка на агрегати и цялостно производство на автомобили.

В заключение, бихме желали да посочим, че традиционно Hyundai влиза в ТОП 10 на различни класации по надеждност, както и че редица модели се представят повече от добре на продължителни тестове, проведени от независими институции. Това е следствие на дългогодишните усилия на марката да подобрява качеството на предлаганите продукти. Това е видно и от факта, че марката предлага една от най-големите гаранции в индустрията – 5 години без ограничение на пробега.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 41 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Васил

    41 8 Отговор
    Да бе за това на i30 махат катализаторите защото стават на сол.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Име

    32 31 Отговор
    Какво се оправдават тия. То в предишната статия отлично става ясно че е за Америка. А тук тези дефекти може да ги няма но колите им са пълни с други още по-страшни. Казвам го от личен опит.
  • 4 сектант

    37 3 Отговор
    много ми става смешно защото всяка марка по някакъв начин го набутва отзад на клиента и всеки спори кое е по-добре а всички малко или много сме балъците накрая - въпроса май остава кой с колко
  • 5 Смешно

    24 2 Отговор
    Хюндай и40 1.7 дизел горяха масло от чисто нови, като точно тези хубавци от IND казаха, че това не е проблем, но за наше спокойствие докато автомобилите са в гаранция получихме безплатно доливане на масло при тях :) Иначе и30 1.6 дизел нямаха абсолютно никакви проблеми, както и и20 1.2 бензин, с изключение на това, че и 20-ките горяха крушки на поразия.
  • 6 Таксиста

    33 6 Отговор
    Моя хюндай е на 760000 и харчи масло !!! По 1 л на 10000 какво да направя да го върна ли ???

    Коментиран от #9

  • 7 Аустрия

    11 11 Отговор
    Витарката е истината!!
  • 8 Хюндай

    15 15 Отговор
    И моя и20 е на около 650000км ,но отдавна само доливам.Някъде около 1л на 2-3 хил км.Но зависи строго от шофирането.При високи обороти гори повече.То в днешно време трябва да си будала ,че да сменяш масло,тя колата си знае кога да го изгори.
  • 9 Jacques Yves Moineau

    7 1 Отговор

    До коментар #6 от "Таксиста":

    Хората са ти казали: не се притеснявай!
  • 10 Чавдар войвода

    11 14 Отговор
    Корейски сифилис...
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 тгнтг

    6 1 Отговор
    Дано някой си е взел поука че трябва да се мисли преди да се пише. И други да мислят преди да вярват на писания
  • 14 анонимен

    5 11 Отговор
    Тия не бяха ли символ на качество? Поне по седенките така се говореше. Аз отпреди 15г съм ги разкрил. Затова пък фирмения сервиз реже по две глави
  • 15 Пича с москвича

    10 2 Отговор
    И моята таврия гори масло , на zеленото човече ли да се оплача ?