Last news in Fakti

19 Септември, 2022 11:42 30 889 48

32 000 лева за чисто новата "антикризисна" Lada Niva Travel, но без ABS и въздушни възглавници

  • lada-
  • niva-
  • travel

Автомобилът се предлага в три нива на оборудване: Classic, Classic Plus и Black

32 000 лева за чисто новата "антикризисна" Lada Niva Travel, но без ABS и въздушни възглавници - 1

В базовата версия на Classic руският автомобил с повишена проходимост струва 998 900 рубли, което по текущия обменен курс се равнява на малко повече от 32 000 лева. Това е автомобил със серво управление, предни електрически стъкла, ел. отопляеми странични огледала, централно заключване, бордови компютър и аудио подготовка.

Версията Plus струва от 1 036 900 рубли (34 000 лв.). За разликата в цената купувачът ще получи релси на покрива, двуцветни лайсни, капак на резервната гума в цвета на каросерията и 15-цолови лети джанти.

Черният пакет, който струва 1 058 900 рубли (почти 35 000 лв.), се отличава с 16-цолови черни джанти, специална тапицерия и черен таван, има задни облегалки за главите на пасажерите, централен подлакътник между предните седалки и огледало в сенника на предния пътник.

Във всички конфигурации Lada Niva Travel обаче няма ABS система и въздушни възглавници. Двигателят, както и преди, е един - 1.7-литров бензинов мотор с мощност 80 к.с., който е сдвоен с петстепенна механична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 43 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 !!!?

    48 40 Отговор
    Катафалка за донаборници !!!?

    Коментиран от #40

  • 3 Екстри

    53 5 Отговор
    Възглавнички на седялките ,огледало в сенника подлакатник и педали

    Коментиран от #16

  • 4 Кап. Некрасов

    54 42 Отговор
    Вонящият курник не са продава за пари, а рубли... Днес 1М са 32К лв само по официални, на черно не повече от 10К. А след войната с украйна, рублата ще струва по-малко от тоалетна хартия

    Коментиран от #13

  • 5 гост

    52 20 Отговор
    А манивела ще има ли?

    Коментиран от #7, #9

  • 6 Мутрофанова

    53 13 Отговор
    Български фенове правете вноски ,сега 15000лв останалите като свърши войната
  • 7 Флийнстон

    37 8 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    И педали ще има в черния клас
  • 8 Еми

    38 11 Отговор
    Топ японска кола от 82-ра година

    Коментиран от #32

  • 9 Да те питам

    16 15 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Трябва ти, за да седнеш на нея и да я завъртиш ли?

    Коментиран от #41

  • 10 Уффф

    32 15 Отговор
    За 32 000, мерси!
  • 11 кУмУнист

    44 23 Отговор
    С кеф да платиш 32хил лева за грозен кош със степен на сигурност и удобство от преди 30 години.
  • 12 мой

    46 16 Отговор
    Нямаме нужда от въздушни възглавници. Купуваш я и умираш като мъж.
  • 13 едрфтгъх

    23 32 Отговор

    До коментар #4 от "Кап. Некрасов":

    Кажи къде да си купя 1млн. рубли за 10 000 лева- КЪДЕ? ВЕДНАГА купувам минимум 500 милиона рубли, че и без друго имам излишни 5-6 чувала с $ и €.... Онзи ден на добър курс си купих юани за 15 чувала $ и се чудя куде да пробутам останалите зелени тапети...

    Коментиран от #23

  • 14 мани мани

    17 12 Отговор
    ужас
  • 15 мани мани

    37 15 Отговор
    за тия много пари каква невероятна кола може да си купи човек, нищо че ще е 2ра употреба, че защо не и чисто нов кореец или румънец, или др. ... ама ще е готина, а тоя руски кош е толкова грозен ... без абс пфффф все едно москвича ми едно време ... макар че моко е 300000 пъти по-добре от точно тая лада нива ... тия алкохолици така и не направиха раздатката да е захваната стабилно ... сложили 2 мижави малки, тънки болтчета, хванати за ламаринка ... не е сериозно това! става само за алкохолизирани балъци!
  • 16 Бай Ламби

    33 8 Отговор

    До коментар #3 от "Екстри":

    Май щяла да има и мек волан чи кът са буторясаш нейде дан си счупиш главата у волана.Ама не е много сигурно, още я обмислят тая екстра дали да я въведат в употреба кът заместител на еърбегъ.Ама ни пишат дал ша има радио или само заготовка за такова, демек ша висят едни кабели у една дупка насред таблото.
  • 17 Тра-ла-ла

    21 14 Отговор
    Това е кола за калта и за гората, а там не и трябват въздушни възглавници и ABS. За нормални пътища и без това не става!
  • 18 Опорка

    23 13 Отговор
    Тия са луди, за тия пари кво 10 годишно беенве дизел моа си зема... Със светещи светлинки по таблото, вкл. тези за абс-а и еърбега.

    Коментиран от #19

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Мисля

    23 10 Отговор
    че тези боклуци не струват и мастилото с което се пише за тях
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    20 11 Отговор
    Трошка като всичко руско.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 доц Мангъров

    15 7 Отговор
    ужасен ужас
  • 25 Радо,

    9 4 Отговор
    списва основно за кликбейт съветските автомобилни недоразумения ВАЗ,ГАЗ и подобни,седнал в порше на аватара си горе.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ХА ХА ХА

    10 8 Отговор
    На пътя да ги намеря тия пари, за руски боклук не ги давам!!!
  • 28 Имат държавна политика

    15 7 Отговор
    Добра лоша имат автопроизводство и това е държавна политика. Тук пишещите какъв кош е тази Нива може да отидат и да си купят по хубав български автомобил независимо за повече или по малко пари. Всички заводи които не ги нарязахме за скрап се дариха на този и онзи за по долар и от алчност и некадърност през годините останаха да работят само няколко и то с капацитет колкото на по голям цех в завод на развита страна. Средната по големина страна в ЕС България е икономическото джудже на Европа с голям брой фирми за бързи кредити и банки, благодарение на които се купуват БМВ та и Мерцедеси пета ръка на по половин милион км. и се плюва по Лада Нива, която все пак я има и е на пазара за автомобили. Щом я правят рано или късно ще достигне някакво ниво и пиша това, за да се замислим ние какво правим, без да конкретизирам качествата на Нивата, които все пак ако са запазили проходимостта на старата нива и са вдигнали качеството покрай френските съвместни разработки с Рено, със сигурност ще генерират продажби на огромния си вътрешен пазар и въобще не искам да ги мисля. Мога да кажа само, че аз не мога да си купя нов автомобил пък дори и Нива, защото примерно не работя в завода на Фолксваген в България или завода за електромобили, който толкова сигурно щяхме да построим до скоро. Един Грейт Уол сглобявахме в Ловеч и вече май май и това го прехвърлихме в Румъния

    Коментиран от #30, #31

  • 29 Хайл

    3 5 Отговор
    Това прилича на Матра Ранчо
  • 30 дали в България

    14 3 Отговор

    До коментар #28 от "Имат държавна политика":

    се произвеждат или не автомобили с нищо не променя качествата на тази "кошница",като не искам да обидя кошниците все пак,а в България са се произвеждали автомобили,включително и страхотния Булгаралпин,но точно заради тази имперска държавна политика на твоите любимци,това беше прекратено.

    Коментиран от #45, #47

  • 31 Геро

    9 4 Отговор

    До коментар #28 от "Имат държавна политика":

    Ние нямаме претенции да сме "космическа държава". Но все пак можеш да се поинтересуваш, защо навремето Рено са се отказали от инвестиции у нас и са избягали в Румъния. За "братушките ти" си е срам, че за толкова години - нищо. Само се сети, ако колите им са такива, то самолетите и танковете им с какви части ги правят....
  • 32 СЗО

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Еми":

    Хидравлика на волана....това си е постижение.
  • 33 Аршлох

    8 3 Отговор
    Пич недей се притеснява,последния хит влезе на пазара: чушкопек за 5 чушки,с дистанционно и електронно програмиране.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Никси

    8 4 Отговор
    А ВИЕ ЗАЩО СИ МИСЛИТЕ ЧЕ РУСНЯЦИТЕ КАРАТ САМО РУСКИТЕ СИ КОЛИ ,.НАПРОТИВ МНОГО И ЯПОНСКИ КАРАТ И КОРЕЙСКИ , И КВО МУ Е НА ЛАДЕТО ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА МУ СЛОЖИШ ДЖАНТИ И ОФРОДАДЖИЙСКИ ГУМИ С ЕДЪР ГРАИФЕР И НЯМА ДА ИЗЛЕЗНЕ НА ВРЪХ КОМ ЛИ ?.АЙДЕ.БЕ СИГУРНО ВИ Е ЗЛЕ ЗАД КОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО!!!.
  • 37 Никси

    8 4 Отговор
    УАЗА КАТО НЯМА ABS ТА НЕ МОЖЕ ДА ВЪРВИ НАВСЯКЪДЕ ЛИ , АРМИЯТА НИ БЕШЕ ЕДНО ВРЕМЕ Д РУСКА ТЕХНИКА И ИЗЛИЗАШЕ НАВСЯКЪДЕ , НА АУЦ СЛИВНИЦА КАТО ИЗЛИЗАХМЕ С ТАНКОВЕТЕ ОТ ПАРКА БИЛО ЗА СТРЕЛБИ ИЛИ КОРМУВАНЕ , КОМАНДИРСКИЯ ДЖИП И РОТНАТА НИ КОЛА ЗИЛ 131 МИНАВАХА ПО НАЩО ТРАСЕ СЛЕД НАЗ И ТО В ГОЛЕМА КАЛ !!!.
  • 38 Дидо

    6 5 Отговор
    Какво пишете за кола от 60-те години на 20 век. Досега не разбрахте ли че руснаците нищо хубаво не правят или инерцията на механичното преписване е много голяма.

    Коментиран от #39

  • 39 Никси

    6 1 Отговор

    До коментар #38 от "Дидо":

    ТИ КЪДЕ ВИДЯ ТАЗИ НИВА ТРАВЕЛ Е ОТ 60-ТА.ГОДИНА.НА МИНАЛИЯ ВЕК?,ЯВНО ЖИВЕЕШ В СТАРО ВРЕМЕ ОНО МИНАЛО БЕШАЛО , ТОВА Е НАПРАВЕНО ЗА ПРЕСЕЧНИ ТЕРЕНИ ,.А НЕ ДА ВЪРТИШ ГУМИ ПРЕД ДИСКОТЕКАТА !!!.

    Коментиран от #42

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Да те питам":

    Явно имате опит... То нали знаете, първото което идва на ум е личното преживяване...
  • 42 Травел

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Никси":

    Повторете си няколко пъти модела, травел...
    Ако не знаете значението ѝ, отворете речника и го намерете и е добре да се разберете с приятелите си от СССР, те ли не знаят значението или Вие!
    Никой, никъде не споменава, че "автомобилът" е само за пресечен терен, Вие как го решихте?

    Коментиран от #43

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Никси

    4 1 Отговор
    КОГА СЕ ПРАВЕХА КОЛИ В СССР , ТИ СИ ХОДИЛ ПРАВ ПОД МАСАТА , А ТОЯ ТРАВЕЛ СЕ ПРАВИ СЕГА В РУСИЯ !!!.И ЩО ТОЯ ТРАВЕЛ ДА НЕ МОЖЕ ПРЕЗ ПРЕСЕЧЕНИ ТЕРЕНИ ДА МИНАВА , ЕДНИ ГУМИ И ДЖАНТИ ЗА ОФРОУД И ЕДНИ ВИСОКОСТЕБЛЕНИ АМОРТИСЬОРИ И Е БОНБОНЧЕ !!!.
  • 45 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "дали в България":

    МОЖЕ ДА ЛЪЖЕШ ДЕЦАТА АМА НЕ И ЮЕН , ПЪРВО , ФРАНЦУЗИТЕ НИ ГО ДАДОХА ДА СИ ГО ПРОИЗВЕЖДАМЕ ЗА ВЪТРЕШНИЯ ПАЗАР ЗАВОДА БЕШЕ В ПЛОВДИВ , ВТОРО ГАНЬО ЗАПОЧНА ДА ГИ ИЗНАСЯ ЗА ТРЕТИ СТРАНИ БЕЗ РАЗРЕШЕНИЕ ОТ ФРАНЦУЗИТЕ И ТРЕТО СИ ПРИБРАХА ЛИЧНО МАКРОНЦИТЕ ПРОИЗВОДСТВОТО , КАК МИСЛИШ Е ЛИБИЯ ДА ГОВОРЯТ ФРЕНСКО ГОВОРЯЩИ А НИЕ ДА ИМ ПРОДАВАМЕ АВТОМОБИЛИ НА ФРАНЦУЗИТЕ , НЕ АРМЕНСКИЯ ТОГАВА ПОП ЩЕ НИ РАЗБЕРЕ А ГЛУХИЯ ЦАР , А С БУЛГАР РЕНО ЛЕГЕНДАРНИЯ ИЛИЯ ЧУБРИКОВ ЛЕКА МУ ПРЪСТ СТИГНА НА ВТОРО МЯСТО НА ПИСТАТА В МОНАКО И ОТ ТАМ ЗАПОЧНА ОЩЕ ПО ГОЛЯМА ОМРАЗА ОТ ПЕТЛИТЕ СРЕЩУ НАЗ , ТАКА ЧЕ ЛЪЖЛИВИТЕ ОПОРКИ ЧЕ ТОГАВА СССР СА ТИ ПОПРЕЧИЛИ Е АБСОЛЮТНО НЕ ВЯРНО ТВЪРДЕНИЕ !!!.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "дали в България":

    А НЕЩО ДА СИ ЧУЛ ДУМАТА СИВ.КАКВО ОЗНАЧАВА , (СЪЮЗ ЗА ИКОНОМИЧЕСКА ВЗАИМОПОМОЩ) ТОВА КАКВО ЩЕ РЕЧЕ ЧЕ ВСИЧКИ СТРАНИ ОТ СОЦ ЛАГЕРА СИ ПОМАГАХА ИКОНОМИЧЕСКИ ,.НО ПОД КОМАНДВАНЕТО НА НАЙ ГОЛЕМИЯ , В КАПИТАЛИСТИЧЕСКИЯ СВЯТ И ДУМА НЕ СТАВАШЕ ДА СЕ НАДНИКНЕ ТАМ КАТО ФРАНЦИЯ , БЕЛГИЯ ХОЛАНДИЯ СЕГАШНА.НИДЕРЛАНДИЯ , ГЕРМАНИЯ , ИСПАНИЯ , ПОРТУГАЛИЯ , ОЩЕ ПОВЕЧЕ ЧЕ ГЕРМАНИЯ БЕШЕ РАЗДЕЛЕНА НА ДВЕ С ИЗТОКА И ЗАПАДА , В ИЗТОКА ПРЕОБЛАДАВАШЕ СОЦИАЛИЗЪМ , А В ЗАПАДА КАПИТАЛИЗЪМ НЯМА НАЧИН ДА СА НИ ДАЛИ ТАКА ПРОИЗВОДСТВОТО СЛЕД КАТО СМЕ СЛЕД ТОВА СТАНАХМЕ СТРАНА ЧЛЕНКА НА СИВ СЛЕД КОЕТО СИ ЗАКРИВАТ ЗАВОДА В ПЛОВДИВ САМИ ФРАНЦУЗИТЕ И ВЕЧЕ СИВ ВЛИЗА В СОЦ ЛАГЕРА КАТО ДЪРЖАВИ ,.КАТО СССР, СФРЮ, УНГАРИЯ ПОЛША ЧЕХОСЛОВАКИЯ , РУМЪНИЯ И Т.Н , ПРОСТО ЗАЩОТО ПОЛИТИКАТА БЕШЕ С ТАКАВА НАГЛАСА , ТЕ НА ИЗТОЧНА ГЕРМАНИЯ НЕ ДАДОХА ДА ПРОНИКНАТ С ВАРБУРЗИТЕ И ТРАБАНТИТЕ , ТИ ИСКАШ ГАНЬО ДА СЕ РАЗПОРЕЖДА С ФРАНЦУЗИТЕ , ПРОСТО НЯМА КАК ДА СТАНЕ КАТО СТРОЯ ПО ОНОВА ВРЕМЕ БЕШЕ ТАКЪВ !!!.
  • 48 Циник

    1 1 Отговор
    Пак е по-добре от катафалките на Дачия