5 25513

Mercedes представи новото C63 AMG с 2.0-литров двигател и рекордна мощност

  • mercedes-
  • c63 amg-
  • amg-
  • c-klasse

Спортният седан и комби пристигат с 680 коня

Mercedes представи новото C63 AMG с 2.0-литров двигател и рекордна мощност - 1

При представянето на новата C-Klasse, Mercedes обяви, че най-големият двигател, който ще се предлага в поколението W205 ще бъде с обем от 2.0 литра. Това важи дори и за най-наточената версия, която въпреки, че носи класическото C63 AMG означение, всъщност под капака си крие 2.0-литров четирицилиндров двигател. Седанът и комбито бяха официално представени преди броени минути и дебютираха с пълното название Mercedes – AMG C63 S E Performance.

Дългото име е породено от факта, че освен 2.0-литровия бензинов двигател, седанът разчита и на електромотор, който превръща колата в plug-in хибрид с изцяло електрически пробег от 13 километра. Това, обаче, не е най-важното в тази конфигурация. Системната мощност на електрическия и бензиновия мотор се равнява на 680 конски сили и 545 нютон метра. Сам по себе си, бензиновият двигател е достатъчен за мощност от 476 конски сили, което го прави най-мощният 2.0-литров четирицилиндров двигател в света.

Сложната система може да достави максималната мощност в рамките на 10 секунди, „дърпайки“ цялата мощност от 6.1кВч батерия. Все пак на разположение винаги имате поне 95 конски сили, които да бъдат добавени към наличните 476 коня от бензиновия двигател. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 3.4 секунди, а максималната скорост е 280км/ч. Теглото е значително повишено до малко над 2 тона.

Електрическият мотор е монтиран на задната ос заедно с диференциал с ограничено приплъзване и двустепенна трансмисия. В зависимост от режима, който изберете, може да приоритизиране задното предаване или 4х4. Системата 4Matic+ вече изпраща въртящия момент до четирите колела в нормален режим на движение, а трансмисията е конвенционален автоматик с мокри съединители и девет предавки. Подобно на S-Klasse, тук също откриваме завиване и на задните колела и адаптивни амортисьори.

По отношение на промените в сравнение със стандартната C-Klasse, тук откриваме нови джанти зад които стоят и по-големи спирачки, характерни за AMG брони и решетка, както капак с различен дизайн. Калниците са по-широки, а върху двата предни можем да открием и отвори за охлаждане. В интериора откриваме нови бутони специално за AMG модела, както и нови графики при двата дисплея.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 21 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Патурко

    57 4 Отговор
    Трябваше да е три цилиндъра! Малко са прекалили с тези четири ... Да се смееш ли или да плачеш?!?
  • 2 Притежател

    47 4 Отговор
    Ако ще и 800кс. да го направят с това 2-литрово моторче, пак не ме грабва. Няма го усещането и звука от V8, който е карал знае за какво говоря. Поне на дизайн са го докарали...

    Коментиран от #4

  • 3 Иво

    21 16 Отговор
    Липсата на осмак под капака определено ще е осезаема но от друга страна новата конфигурация на задвижването доста намалява теглото а от там и разхода което при сегашните цени на горивата е сериозен плюс.

    Коментиран от #5

  • 4 Гост

    27 3 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    ДА! Убиха колата с този двигател!

  • 5 Притежател

    35 0 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    Е ти не прочете ли статията: " Теглото е значително повишено до малко над 2 тона".
    Хибридният тракт в комплект с батериите, са с доста по-голяма маса от един V8 мотор. За сравнение W205 C63 тежи 1680кг.

    Коментиран от #6

  • 6 Иво

    16 0 Отговор

    До коментар #5 от "Притежател":

    Прав си.Прочетох статията отгоре и пропуснах изречението свързано с повишеното тегло така,че мнението ми за разхода отива в друга посока.
  • 7 це шейсе и три

    16 6 Отговор
    С една дума тръгва, вдига 200 и после умира защото мощността му пада с 200 коня. Умряла работа.
    4 цилиндъра, 4х4, автомат = скука. Не се различава от голф. И голфа пак става 500 коня.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 И пак

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "це шейсе и три":

    И пак ще си по-бавен от мерца хахахахахахахахаха, айдеее

    Коментиран от #10

  • 10 Трифонов

    4 4 Отговор

    До коментар #9 от "И пак":

    Той може и да е, но ти гарантирам, че М3/М4 Competition xDrive ще го разкъса, като и да е 680 к.с. Мерца на хартия. С 510 к.с. и 650 нМ, ти дава същото ускорение от 0-100 и е с 300 кг. по-леко... Ще го отвее във всяка дисциплина.

    Коментиран от #12

  • 11 лъжи

    3 0 Отговор
    великите германци ти казват, като купиш бисквити катеричка отвътре катерица ли излиза?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Николай

    1 0 Отговор
    Комедията продължава - уж екология