2 915 13

Toyota представи стилен електрически кросоувър

  • toyota-
  • ch-r-
  • rav4-
  • bz-
  • bz4

bZ Compact SUV Concept е с големината на RAV4

Toyota представи стилен електрически кросоувър - 1

Toyota загатна за дебюта на нов стилен модел в категорията на кросоувърите с представянето на изцяло електрическия концепт bZ Compact SUV. Моделът комбинира формите на познатия CH-R с тези на електрическия bZ4x, но с размерите на популярния RAV4.

Стилният модел бе показан в Белгия, а от компанията разкриха, че това е един от шестте електрически коли Beyond Zero, които ще бъдат представени в Европа до 2026 година. Японците разкриват, че разработката и дизайна са осъществени във Франция. Дължината на кросоувъра е 4.54 метра, дължината е 1.89 метра, височината е 1.56 метра.

По отношение на интериора, вероятно само в концептуална форма, от Toyota са заложили на огънати дисплеи пред водача и в средната част и максимално изчистена атмосфера. Воланът е с изрязана горна част, а под дисплея в средата откриваме и превключвател за скоростите.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 9 гласа.

Свързани новини

  • Ето така ще изглежда новата Toyota C-HR
    Ето така ще изглежда новата Toyota C-HR
    Появиха се първите снимки на Toyota C-HR Prologue. Концептуалният автомобил е предсерийна версия на ново поколение компактен кросоувър. Снимките бяха ...
    06.12.2022
    6 086
    5

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Любопитно

    4 3 Отговор
    Какво ще кажат хейтърите на тесла за дизайна на интериора?

    Коментиран от #5

  • 2 Закъсняхте

    3 2 Отговор
    китайците ше ви счупят...
  • 3 гост

    7 4 Отговор
    Е вътре са копирали от Тесла, извинявай сега: волан, монитор и тънко табло. Умиват Тесла и се подиграват, но независимите анализатори казват, че Тесла е 10г. напред спрямо конкуренцията, да не говорим за техните суперчарджъри, които от 2023г. започват да се предлагат с 1Мвч, за семи и сайбъртрък и 1000волтова система. Къде са те, къде сме ний, а Ганчо плюе ли плюе по новата технология и трови сънародниците си с изкормен дизел, за да не вземе да походи 10мин днес.

    Коментиран от #11

  • 4 Така е

    4 3 Отговор
    Какво да се прави.От откровено преходните хибриди, минават и към прикрито преходни елмоторно-батериини автомобили.
    Така беше и преди 30г. като обясняваха, че дизелът няма бъдеще.Правиха и дизели на най-високо ниво, с отвращение.
    Така ще е и с преходните елколи, докато се стигне до устойчива във времето и практична автоархитектура.

    Коментиран от #8


  • 5 ⚜️Просветен⚜️

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Любопитно":

    Ще кажат, че е също толкова грозен! Други въпроси?

    Коментиран от #7

  • 6 Така е

    5 3 Отговор
    А латерните, повтарящи за падащи колела,проблеми със заряд-това е безсилие на хейтърството.
    Даже един мъдрец тук обясняваше как Тойота се развалят-на нов Авенсис се повредила демпферната шайба.Незабравими аргументи за качеството на Тойота.
    Ами тези хора наистина ли мислят, че тази марка не дава НИКАКВИ дефекти.

    Коментиран от #13

  • 7 Сигурен съм че е така

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "⚜️Просветен⚜️":

    Сега остава отворен въпроса, защо след като знаят че интериора на тесла е толкова грозен и отвратителен, от toyota вместо да направят извънземен кораб с 1000 копчета и 2000 лостчета без нито един монитор, най-нагло изкупираха интериора на Тесла? Включително и отрязания волан от който дори Тесла се отказа?
  • 8 Преход

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Към какво? Коя ще е бъдещата технология в автомобилната промишленост, която ще остане за постоянно според тебе и най-вече защо смяташ така?

    С какво тя ще превъзхожда батериите дори на сегашното нискотехнологично ниво - само 10 000 цикъла зареждане и огромните 10 минути за зареждане на батерията които са постигнати към ден днешен с батериите влезли в производство. Даже не коментирам концептуалните разработки.

    Коментиран от #9

  • 9 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Преход":

    вероятно говори за телепорт или реактивни раници, то Уаканда ще ги направят.

    Коментиран от #10

  • 10 Интересно?

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Гледам имам два минуса, но никакъв аргумент против това което казвам, което потвърждава мнението, че пак е на принципа не знам как е, но не е така както казваш.

    Или пък много добре знаят че съм 100% прав, съгласни са с всичко което казвам, но просто не им харесва истината която им казвам.
  • 11 Трифонов

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Хах-а-а-а, ха-хаааа... Ами като е 10 години напред, що
    предлагаш да ходим пеш, бе?! За коли ли си говорим или за фитнес. Шемети!!!
  • 12 Стил Gangnam style

    2 0 Отговор
    "Toyota представи стилен електрически кросоувър"

    Е колко да е стилен, като интериора е в стил Тесла?
  • 13 Правиш ли разликата

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Така е":

    "Ами тези хора наистина ли мислят, че тази марка не дава НИКАКВИ дефекти."

    А правиш ли разлика между дефект заради забравени две накладки на 3 милиона автомобила заради човешка грешка и изтегляне на 100% от продадените автомобили за четири месеца, и спиране на производството на модела за четири месеца, за да променят дизайна на болтовете на колелата, за да не паднат?

    Тоест самият автомобил е проектиран дефектно и им отне над четири месеца да направят нови болтове. Това дори и при китайците го няма..

    И смятай ако с болтовете на колелата са правили компромиси и елементарни грешки в проектирането, какви грешки ще правят в новите технологии, където ще плуват в непознати води?

    Все пак с болтовете за колелата имат най-големия опит в света, като най-големият производител на автомобили в света.