Last news in Fakti

4 Януари, 2023 10:28 4 651 7

Volkswagen показа с какво ще замени Passat

  • vw-
  • volkswagen-
  • passat-
  • id.7

Германците разкриха серийния ID.7

Volkswagen показа с какво ще замени Passat - 1

Както ви информирахме в края на 2022, Volkswagen започва ударно новата година и представи нов модел, макар и не в пълния смисъл на думата. По-рано днес при старта на изложението за технологии CES, германците показаха електрическия лифтбек ID.7.

Това е първият електрически модел на компанията от този сегмент и е силно вероятно именно това да е наследникът на Passat в електрическото бъдеще на марката. Все още няма потвърждение за това от Volkswagen, но определено двата модела попадат в подобни класове и имат подобна целева група.

Що се отнася до ID.7, той дебютира с така наречения дигитален камуфлаж, който крие формите на колата под 40 слоя боя. На определени места е използвана и електролиза, за да създаде светлинно шоу, което още повече да затрудни разкриването на дизайна.

Дължината на колата е 4.93 метра, докато междуосието е 2.97 метра. Германците не разкриват много за техническите характеристики, но споменават, че максималният пробег с едно зареждане ще достига 700 километра.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Е как така с какво?

    12 1 Отговор
    С по-голям Пасат, разбира се...
  • 2 Иванчо

    10 14 Отговор
    Това с електромобилите няма да продължи дълго и ще се сгромоляса с трясък. 1. При производството на батериите се нанасят много по-големи щети на околната среда, в сравнение с тези, които нанасят двигателите с вътрешно горене. 2. След края на жизенения цикъл на батериите, те не могат просто да бъдат изхвърлени в кофата - няма и специални депа за целта - т. е. остават в околната среда, където продължават да нанасят щети. Отделен е въпросът, че няма достатъчно зарядни станции, а дори и да има - за колко време се постига максимален заряд? За сравнение - на бензиностанция с 5 колонки за половин час колко коли ще заредят и на зарядна станция с пет зарядни за същото време колко коли могат да заредят? Никой няма време да чака толкова - оборотът не чака. Та това с електричките е като прищявка на малко дете - докато му мине меракът и се види, че е неефективно.

    Коментиран от #4

  • 3 Загиващите

    9 2 Отговор
    Поредна чуплива и грозна кола, не е автомобил!
  • 4 СМОГ

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Иванчо":

    Иванчо седни си, двойка!
    Останалите плюсчета получавате единица за преписване.
    Другият път се подготви какво се нарича “Чернобил в джунглата” от Тексако, Шеврон и Чернобил на океана в Мексиканския залив от Бритиш петролиум, за да нямаш още една цафара.

    Коментиран от #5, #6, #7

  • 5 Иванчо

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "СМОГ":

    Не разбрах за батериите, за производството им, за съхранението им след края на експлоатацията им, за зареждането. Нещо?
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Скит'Ник

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "СМОГ":

    .. Продължение на Коментар 6 СкитНик
    Къде отива, какво става и КАК ТОВА ОТРАБОТЕНО АТОМНО ГОРИВО ЗАМЪРСЯВА НАЙ МНОГО ОТ ВСИЧКИ - ПОВТАРЯМ ЗА НЕВЕЖИТЕ ( НАЙ МНОГО ОТ ВСИЧКИ ), ВКЛЮЧИТЕЛНО ЗАЕДНО С ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЕЛ. БАТЕРИИ , пък били и те от всякакъв си там вид - МРЪСЕН И РАЗТОЧИТЕЛЕН ПРОЦЕС.
    -Ъ.хъ, Я Виж Ти,
    ОУ, Извинявай. Ами, Тея батерии, били голяма глупост и замърсяване!
    Айде, Чао Чао.