23 Март, 2023 15:52 19 790 32

Германците посочиха най-надеждните автомобили с пробег от 100 000 километра

  • автомобили с пробег-
  • 100 000 км-
  • надеждност-
  • употребявани автомобили
Германците посочиха най-надеждните автомобили с пробег от 100 000 километра - 1

Германското издание Auto Bild публикува традиционната си класация за надеждност на автомобилите. Експертите определиха кои автомобили са най-запазени след пробег от 100 000 км. Пълните резултати са публикувани на сайта на изданието.

Методологията на изследването е много нестандартна. Журналистите редовно провеждат дълги тестови шофирования. Всички неизправности се отстраняват, като при пробег от 100 000 км автомобилите се разглобяват напълно в сервиз и се оценява техническото им състояние.

Разбира се, много съвременни модели вече имат проблеми след 100 000 км, но и немалко автомобили се оказват или напълно изправни, или с леки повреди. Именно те оглавяват класацията. Концернът Volkswagen се оказва абсолютен лидер - 5 от неговите модели влизат в топ 10.

Ето и най-надеждните автомобили след 100 000 км пробег, според германските експерти:

Audi A3 Sportback g-tron - не е открита сериозна неизправност;
BMW Z4 - леко износване на отделни компоненти;
Audi A6 Avant 40 TDI S tronic - малка повреда в парктроника;
Seat Ateca 1.4 TSI Style - без открити дефекти, забележки по качеството на седалките;
Audi A4 Avant - без открити дефекти, леко износване на тапицерията;
Suzuki Swift Sport - без открити дефекти, лека ръжда по носачите;
Mazda CX-5 Skyactiv-D - без открити повреди, лека ръжда по багажника;
Mercedes-Benz A220 d - не са открити сериозни дефекти, незначителни грешки в софтуера;
Toyota Prius - без открити дефекти, лека ръжда по купето;
Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI - не са открити неизправности дори след 150 000 км пробег.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 50 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СЗО

    76 7 Отговор
    Бре, бре, бре....само немско бе!!! сложили 2-3 японки за цвят там. "Нашто гардже най-красиво"

    Коментиран от #13

  • 2 Тити

    49 3 Отговор
    То толкова им е живота 💯 к след това са за основен и то ако имате късмет
  • 3 Точно така

    106 6 Отговор
    1.4TSI e сред най-здравите в класацията защото след 100х.км вече е монтиран третия.

    Коментиран от #9

  • 4 .......................

    60 8 Отговор
    Питам таксиметъра на колко километра му е Дачията , той вика над 400 000 , без ремонт !
  • 5 бай Даньо

    71 6 Отговор
    Ауди А3 по надеждно то Приус !? Добър виц!
  • 6 БгТопИдиот🇧🇬

    46 5 Отговор
    Германците Хасан и Мюмюн посочиха най-надеждните автомобили с пробег от 100 000 километра.
    И те се оказаха ........ произведени в Азия.

    Коментиран от #7

  • 7 Мустафа

    27 5 Отговор

    До коментар #6 от "БгТопИдиот🇧🇬":

    Най-надеждни са тези с които дюнерджиите се прибират на кервани към Турция през лятото.Нали се сещаш,че точно те трудно ще се минат.

    Коментиран от #15

  • 8 Гъ гъ гъ

    26 10 Отговор
    Нито един, освен Приус! Няма ги истински коли в класацията - КОРЕЙСКИ!!!
  • 9 Реалист

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "Точно така":

    Много се смях:) да си жив и здрав:)
  • 10 Гост

    11 8 Отговор
    Защо няма нито една Тесла?

    Коментиран от #21, #22

  • 11 Джошуа Кличко

    30 3 Отговор
    Все едно да питам Куврат Сулев кой е най добрият боксьор в Сфета.
  • 12 Дядо Стою

    67 2 Отговор
    Навремето, като бех млад, за надеждни ги обявявахме, като минат 1 млн. км. Сега за надеждни минават, ако добутат до 100 хил. км. Леле мале!
  • 13 Така де

    10 10 Отговор

    До коментар #1 от "СЗО":

    Моля, защо няма в класацията руски автомобили?

    Коментиран от #24, #27, #30

  • 14 Хи хи хи

    24 6 Отговор
    Тъпият Ханс пак почти само немски курници посочил, голям смях за господата Хонда и Тойода
  • 15 Карач

    14 1 Отговор

    До коментар #7 от "Мустафа":

    С голф или сеат не съм ги видял. Карат само Мерцедес и БМВ. Факт
  • 16 Пламен

    12 4 Отговор
    Колеги, а защо тогава като едвам изкарват по 100к километра всички нови коли(а това вече го слушам от 10 години) на голяма част от нас колите са дори и на повече километри, и пак вървят? Аз лично, карам от нова Опел Зафира турър. Сега е на 184к и съм сменил единствено съединител, понеже още на 60к км я чипосах, за да стане от 165 на 190 . Много философи ми казваха ще щял съм да хвърля двигател, но още си тиктака. Купих я през далечната вече 2012.
  • 17 Гост

    18 6 Отговор
    Немска класация, български коментари! И то на лузъри, дето искат с 80 лева смяна на масло да векуват! Смех, Баце…
  • 18 Тоз

    17 5 Отговор
    Какви времена бяха-ФВ беше последна с ФИАТ в класациите на Билда. Първите 6 само японски. Сега след кризата в Европа се размениха играчите. Аз вярвам на стария Билд.
  • 19 мдаа

    27 0 Отговор
    Сузуки -лека ръжда по...носачите , което е при всяка кола на тези километри и в този район , ноооо Мерцедес "незначителни" софтуерни проблеми , които както знаем струват много нерви и много средства .
  • 20 Онгобонго

    18 0 Отговор
    Умре тая от махалата, където го хвалеше и сами да се похвалят, че няма кой. Сложили и две японски за цвят, та някой да не подложи на съмнение достоверността на класацията
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Никой

    12 3 Отговор
    Пълна глупост. Карам вече около шест години Волво 940 ,2,3турбо, от1995 година. Купих го на 330000 км. Сега е на 567000. Не пипа маслото, върви като танк. Няма грам ръжда. Предното ми Волво 240 ,също 2,3 турбомотор, на газ от1991 година го продадох на 1135670 километра. Още го карат. За мен Волво до 1998 година от девета серия е най добрата кола за всички времена

    Коментиран от #25

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Ония с Фордо

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Никой":

    Караш го защото е с Рено двигател а не от VAG.
    Имам Мицубиши Каризма модел 1995 с Рено двигател от 19ка на 437000 и още го търкалям безпроблемно . Поддръжка и редовно обслужване му е майката.

    Коментиран от #28, #29

  • 26 Ти си

    10 0 Отговор
    Е то толкова им е живота 100000 , затова колите на лизинг в Германия се отдават за 3 години или 100000 километра ... .
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Оня с Волвото

    9 1 Отговор

    До коментар #25 от "Ония с Фордо":

    Малко се бъркаш, пич. 2.3 турбо B5234T, си е петак производство на Волво. Поне, преди да коментирате, прочете бре 😉
  • 29 0000

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "Ония с Фордо":

    Кво рено ве обгазен.тез френските бензинови шитни не могат да добутат даже до втория съединител
  • 30 Тъй

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Така де":

    Защото няма български.
  • 31 Факт

    5 0 Отговор
    До преди 5-6 години фолксваген ите държаха последните места. Още Меркел накара Ауто Билд да си промени критериите... Например, усещане за комфорт?! Ами ние говорим за надеждност. Не за лукс! Първият Тюран бе на 176 място от почти 200 тествани автомобила....
  • 32 паси глупакът

    4 1 Отговор
    По скоро статията е ,че тези автомобили колкото и да е трудно някак си едва едва изкарват гаранционният срок или 90.000 км. Пример " Лекотоварният MERCEDES SPRINTER -90.000км а FIAT DUCATO 350.000 гаранционният им срок или година.