28 Март, 2023 10:41 6 712 11

Запознайте се с най-луксозния и най-големия кросоувър на Renault

  • renault-
  • espace-
  • austral-
  • scenic

Espace дебютира като удължена версия на Austral

Запознайте се с най-луксозния и най-големия кросоувър на Renault - 1

След постоянни тийзъри през последните три месеца, Renault най-после разкри новия Espace, който е по-къс от предшественика си, по-висок е от него, а също така е и много по-луксозен. Новият модел на практика ни представя удължена версия на представения през 2022 година Austral с леки козметични промени. Шестото поколение ще влезе в продажба съвсем скоро , а през 2024 година ще видим и завръщането на друг от минивановете – Scenic. Той също ще се „прероди“ като кросоувър, но ще разчита изцяло на електрическо задвижване.

Връщайки се отново към Espace, кросоувърът е с дължина от 4.72 метра или със 14 сантиметра по-дълъг от Austral, докато междуосието е 2.74 метра, около 7 сантиметра по-дълго от Austral. Обемът на багажника варира в зависимост от това дали сте избрали 5 или 7-местна конфигурация и започва от 159 литра при разгънати 7 седалки и достига до 1818 литра при сгънати всички седалки на задните редове.

Запознайте се с най-луксозния и най-големия кросоувър на Renault

По отношение на дизайна, разликите, които можете да откриете с Austral са минимални, като повечето от тях се дължат на удължаването на панелите. Предлагат се различни нива на оборудване, като най-високото получава различни брони, по-големи джанти и някои по-специални цветове. Новият Espace може да се похвали и с огромния си панорамен таван с размери от 1.33 на 0.84 метра.

В интериора също няма много промени в сравнение с Austral. Конфигурацията е позната с 12.3-инчов хоризонатлен дисплей пред водача и вертикален дисплей с размер от 12 инча в средната част. Налични са места за съхранение с общ обем от 39 литра на различни места в интериора.

Запознайте се с най-луксозния и най-големия кросоувър на Renault

По отношение на задвижването се предлага 1.3-литров бензинов двигател с два електромотора и системна мощност от 199 конски сили. Този двигател обещава ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 8.8 секунди и максимална скорост от 175км/ч. Задвижването е само предно, а система 4Control предлага завиване и на задните гуми. За момента не е ясно дали новият Espace ще се предлага с други двигатели, но вероятно ще видим идентични с Austral варианти, което означава още два бензинови двигателя и нито един дизелов.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ренаулт

    13 18 Отговор
    емблемката да ви имам само

    Коментиран от #8

  • 2 Рено фен 🇨🇵

    30 11 Отговор
    Щом е Рено все е добро
  • 3 Варна

    24 12 Отговор
    1,3 мотор... - Дискусията приключи :-)

    Коментиран от #7

  • 4 Бай Х

    8 1 Отговор
    Ако няма Еко-G,хич не ми го хвали !!!
  • 5 гост

    9 14 Отговор
    Сегашните рена от този тип имат три минуса:
    -качество - ниско
    -скорости - електронните превключватели са бавни и дори рисковани (мой приятел го удариха понеже не успя да потегли заради бавното превключване на ск. кутия)
    -цена - твърде висока - това на снимката ще е над 80х.лв, цена, на която може да се снабдите с модел У от немската фабрика и да забравите за разходи за гориво, масло и данък.

    Коментиран от #9

  • 6 до долния

    16 0 Отговор
    Немската фабрика на тесла не може да произведе и половината от заложения капацитет нямат служители
  • 7 Госта

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Варна":

    Отдавна е приключила :)
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ха ха

    9 3 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Точно за немски модел за 80 000 си много сбъркал. А немските коли горят повече масло от френските , да не говорим за безумно скъпата поддръжка.

    Коментиран от #10

  • 10 Смешко

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "ха ха":

    ХАХАХА искренно ме разсмя. Ти прочете ли какво е написал човека Чукча? Модел У от немската фабрика! Хайде помисли малко ако можеш.
  • 11 Българин

    1 3 Отговор
    Имам Клио с 1.5, а този с 1.3 ?