След постоянни тийзъри през последните три месеца, Renault най-после разкри новия Espace, който е по-къс от предшественика си, по-висок е от него, а също така е и много по-луксозен. Новият модел на практика ни представя удължена версия на представения през 2022 година Austral с леки козметични промени. Шестото поколение ще влезе в продажба съвсем скоро , а през 2024 година ще видим и завръщането на друг от минивановете – Scenic. Той също ще се „прероди“ като кросоувър, но ще разчита изцяло на електрическо задвижване.
Връщайки се отново към Espace, кросоувърът е с дължина от 4.72 метра или със 14 сантиметра по-дълъг от Austral, докато междуосието е 2.74 метра, около 7 сантиметра по-дълго от Austral. Обемът на багажника варира в зависимост от това дали сте избрали 5 или 7-местна конфигурация и започва от 159 литра при разгънати 7 седалки и достига до 1818 литра при сгънати всички седалки на задните редове.
По отношение на дизайна, разликите, които можете да откриете с Austral са минимални, като повечето от тях се дължат на удължаването на панелите. Предлагат се различни нива на оборудване, като най-високото получава различни брони, по-големи джанти и някои по-специални цветове. Новият Espace може да се похвали и с огромния си панорамен таван с размери от 1.33 на 0.84 метра.
В интериора също няма много промени в сравнение с Austral. Конфигурацията е позната с 12.3-инчов хоризонатлен дисплей пред водача и вертикален дисплей с размер от 12 инча в средната част. Налични са места за съхранение с общ обем от 39 литра на различни места в интериора.
По отношение на задвижването се предлага 1.3-литров бензинов двигател с два електромотора и системна мощност от 199 конски сили. Този двигател обещава ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 8.8 секунди и максимална скорост от 175км/ч. Задвижването е само предно, а система 4Control предлага завиване и на задните гуми. За момента не е ясно дали новият Espace ще се предлага с други двигатели, но вероятно ще видим идентични с Austral варианти, което означава още два бензинови двигателя и нито един дизелов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ренаулт
Коментиран от #8
11:13 28.03.2023
2 Рено фен 🇨🇵
11:43 28.03.2023
3 Варна
Коментиран от #7
13:04 28.03.2023
4 Бай Х
13:32 28.03.2023
5 гост
-качество - ниско
-скорости - електронните превключватели са бавни и дори рисковани (мой приятел го удариха понеже не успя да потегли заради бавното превключване на ск. кутия)
-цена - твърде висока - това на снимката ще е над 80х.лв, цена, на която може да се снабдите с модел У от немската фабрика и да забравите за разходи за гориво, масло и данък.
Коментиран от #9
13:36 28.03.2023
6 до долния
14:44 28.03.2023
7 Госта
До коментар #3 от "Варна":
Отдавна е приключила :)16:18 28.03.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ха ха
До коментар #5 от "гост":
Точно за немски модел за 80 000 си много сбъркал. А немските коли горят повече масло от френските , да не говорим за безумно скъпата поддръжка.Коментиран от #10
00:26 29.03.2023
10 Смешко
До коментар #9 от "ха ха":
ХАХАХА искренно ме разсмя. Ти прочете ли какво е написал човека Чукча? Модел У от немската фабрика! Хайде помисли малко ако можеш.06:41 29.03.2023
11 Българин
17:03 29.03.2023