17 Април, 2023 10:30 23 347 44

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки

  • bentley-
  • azure-
  • жан клод ван дам
Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки - 1

В САЩ аукционната къща Cars and Bids продаде Bentley Azure от 2001 година, като любопитна е ниската му цена. Само 42 000 долара бяха платени за този рядък луксозен кабриолет - колкото за нова Toyota Camry. Това се съобщава на уебсайта на търга.

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки

За справка, нов кабриолет Bentley Azure струва повече от 300 000 долара. Освен това тази кола е имала звезден собственик - през 2001 година известният актьор Жан-Клод Ван Дам решава да си купи това Bentley.

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки

Колата на Ван Дам е изминала 110 000 км и е доста запазена. Интериорът на Bentley Azure е завършен в двуцветна кожа и дърво. Оборудването включва климатроник, круиз контрол, адаптивни амортисьори, 18-цолови полирани джанти, електрически седалки и електрическа кормилна колона.

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки

Bentley Azure е доста рядък модел, тъй като през 1995-2003 г. са произведени само 1 403 кабриолета. Автомобилът е изграден на базата на луксозното купе Bentley Continental и е заимствал от него 6.75-литровия битурбо V8 двигател.

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки

Този двигател разполага с максимална мощност от 390 конски сили е работи съвместно с четиристепенна автоматична скоростна кутия. Тежкият 2.6-тонен кабриолет Bentley ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.5 с и развива скорост от 240 км/ч.

Ексклузивното Bentley на Жан-Клод Ван Дам беше продадено за жълти стотинки


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шопа

    50 6 Отговор
    Мое ли а му се тури газ, и че го земем веднага

    Коментиран от #42, #43

  • 2 Мнение

    78 12 Отговор
    Теглото от 2.6т и 4степенната ск.кутия гарантират удоволствие от шофирането присъщо за товарен автомобил.

    Коментиран от #29, #40

  • 3 Пич

    83 1 Отговор
    Ще ви кажа уловката при тези автомобили ! Не е важна цената на покупката , важно е , дали може да плащате цената на поддръжката !

    Коментиран от #6

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 ТИРбушон

    12 14 Отговор
    2001г това май се пада евро1. Не е за всеки този автомобил.

    Коментиран от #8

  • 6 Прав си

    58 5 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    При Дачия е същото.Купуваш базова Сандеро за има-няма 20бона в която усещаш атмосфера подобна на тази в превозно средство от градския транспорт но когато я закараш на първото сервизно обслужване и ти подхвърлят фактура на стойност около 300лв за смяна на масло,разбираш обратната страна на изгодната сделка която си сключил.
  • 7 Гост

    55 2 Отговор
    Това е истинско бутиково Бентли преди ВАГ да ги модернизира и да ги направи желани от футболисти.

    Коментиран от #9

  • 8 Няма страшно

    27 4 Отговор

    До коментар #5 от "ТИРбушон":

    Знам един пункт за ГТП където срещу 20-30лв ще му продупчат която поискаш дупка върху стикера ,там BMW E60 530d от 2005-та,чипосано и с изкормен DPF чиито задни светлини бяха затъмнени от сажди получава категория 4.

    Коментиран от #20

  • 9 Реално

    21 19 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Сегашните Бентлита са 10 пъти колите, които са тогавашните - бъкани с проблеми криещи се зад извинения за "бутиковост". Това Бентли се е продало за толкова, защото хората, които си изкарват парите с такива неща, много добре знаят надеждността му. Тоя, който е платил 42 бинки в зелено, ако реши да го кара дори по няколко хиляди километра на година, го чакат още толкова разходи само в следващите 2-3 години. От какъв зор да си купуваш такава кола, като можеш да вземеш чистак бърсак Мерц от висок клас за същите пари?

    Коментиран от #19, #39

  • 10 Двг умре

    27 7 Отговор
    Товя ще ставаи с вейроните на Роналдо които е купил за да печели един ден от продажбата им зле посъветван от некомпетенти съветници.
  • 11 Всяко возило

    28 2 Отговор
    се доизплаща след първия кеш.Като вила на три етажа,която си купил изгодно.После охрана,прислуга,градинар/за градината и съпругата/ и става соленко..
  • 12 Бентли

    9 21 Отговор
    Преди да го купи ВАГ е един пъленБоклук както и ролса преди да влезе в БМВ

    Коментиран от #18

  • 13 Моля

    29 10 Отговор
    Панеладжиите да не коментират Автомобили в които никога не са се качвали

    Коментиран от #14, #17

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Ония с Фордо

    11 0 Отговор
    Много бе .
  • 17 Добре

    19 2 Отговор

    До коментар #13 от "Моля":

    господин итонгаджия...
  • 18 Реално

    5 12 Отговор

    До коментар #12 от "Бентли":

    Не бих казал, че е бил "пълен боклук", но е факт, че от залитане по "бутиковост" доста хммм ... "компромиси" е имало по тези коли. Особено след 70те са станали пълна пародия, докато не ги купиха Фау Ве и БМВ да ги вдигнат на крака технологично и като модели.

    Коментиран от #21

  • 19 Гост

    39 4 Отговор

    До коментар #9 от "Реално":

    Това Бентли е направено за лайфстайла и вкусовете на британските аристократи, които не бързат за никъде. Излизат в някой недъждовен ден със свален гюрук, правят си пикник на някоя ливада и играят крикет или голф, след това се връщат в имението с подстригани храсти където пият вино и шампанско. Не може да живееш в панелка и да съдиш по това за тази кола.

    Коментиран от #22

  • 20 Мимо

    16 0 Отговор

    До коментар #8 от "Няма страшно":

    Правиш ли разликата между измислената категория с все още неясно, която ти дават на стикера при ГТП и ЕВРО нормата на колата , вписана в талона, и по която се изчислява годишния данък на колата? За тебе май е едно и също, а то НЕ Е.
  • 21 Смех 😆🤡🤣

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "Реално":

    Докажи думите си сравни немска кола от въщия период на какво ниво е

    Коментиран от #23, #31

  • 22 Реално

    15 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Проблема е, че основната клиентела на тези компании не е вече британската аристокрация (такава има вече реално много малко и повечето няма пари), и клиентите не искат чупещи се луксозни возила. Маркетинга "да живееш като аристократ" включва безбрежен живот, не живот осеян с проблеми.
  • 23 Реално

    19 3 Отговор

    До коментар #21 от "Смех 😆🤡🤣":

    През 70те Мерцедес произведе модели като 450 СЕЛ 6.9, ВД 123 и Г-клас. Всички тези коли до днес са едни от най-солидните и легендарни модели на марката.

    Коментиран от #24

  • 24 Смех 😆🤡🤣

    2 6 Отговор

    До коментар #23 от "Реално":

    Сравни ги с тази кякво значи солиден.Ето имаш две коли от аналогичен период в движение са и тн сравниги тая това и това оная онова и онова другото са лични пристрастия аз харесвам Миталика е да де ама аз Предпопичат Мегадет

    Коментиран от #25, #34

  • 25 Реално

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "Смех 😆🤡🤣":

    Ами, аз сравнението съм го направил. Тези модели на Мерцедес говорят сами за себе си. Няма какво да се добави.

    Коментиран от #26

  • 26 Смех 😆🤡🤣

    1 4 Отговор

    До коментар #25 от "Реално":

    Безсмислен довод говорели сами за себе си как по какъв начин

    Коментиран от #27

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Майстора..

    13 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    Тежкият 2.6-тонен кабриолет Bentley ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.5 с и развива скорост от 240 км/ч. Като камион било.....!!!!!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Само питам

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Смех 😆🤡🤣":

    Бентли от 2001 не е ли всъщност с двигател на АУДИ? Не е ли луксозната версия на АУДИ под името на английската компания? От 1998г е собственост на VW group, та сравнението е излишно, то си е немски луксозен автомобил. Ролс Ройс е собственост на BMW например.

    Коментиран от #33, #38

  • 32 Aлфа Bълкът

    4 1 Отговор
    Екстра, изкарал дъртио за пиене!
  • 33 Бъркаш пич

    7 0 Отговор

    До коментар #31 от "Само питам":

    6.75 V8 си е чисто техен английски двигател….

    Коментиран от #36

  • 34 Смехиии

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "Смех 😆🤡🤣":

    я кажи какви лоши работи са ти правили като малък в немска кола….??? То бива бива комплекси….
    Какво ще кажеш за W100 S600 или т. нар. Pullman с неговия М100, който после достига до умопомрачителните 6.9 литра работен обем и през 70-те става най-бързия сериен 4-врат седан???
    А за т.нар. “червено прасе”, което е първата кола на АМГ…??? Какви ролсове, какви бентлита от тия години……
  • 35 жан клод - дивис

    1 2 Отговор
    кой беше този, че немоА се сетя ?
  • 36 Прав си

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Бъркаш пич":

    Прав си, проверих в нета, все още са слагали техен двигател. На мен това бентли ми харесва много и бих дал тези пари за него. Притеснява ме само 28л/100 разход в градски условия.

    Коментиран от #37

  • 37 Прав е

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "Прав си":

    А като те притеснява разхода хората са измислили Нисан Микра
  • 38 ТИРбушон

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Само питам":

    Я си провери познанията. Това е последната година на bentley и Rolls Roys. Искаше ми се да притежавам Arnage, но за съжаление силиците ми стигнаха за Jaguar XJR..... Почти същата ламя е, но си начесох крастата😄
    Астъна е в същата категория, но е зверски скъп за поддръжка. Както написах по горе, не е за всеки.

    Откачалници много, обаче😄😄😄😄
  • 39 ТИРбушон

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Реално":

    Нямаш идея какво е Bentley, нали? Разви 280 на 9ката между Мюнхен и Нюрнберг. Можеше и още, но имаше трафик. Е.... Харчи 25 на сто, но кефа е безумен. В същата категория Маклареена е поне два оъти по-шумен. Лично наблюдение.
  • 40 Шляхтиц

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мнение":

    При тази мощност и въртящ момент тристепенна автоматична предавка е напълно достатъчна. Двигателят е с колянов вал с дълго рамо и се справя отлично при всякакви обороти и условия.
  • 41 Практик

    0 2 Отговор
    Това не е кола за каране, съответно не е за мен. Той и Ван Дам не я е карал много. За тези пари предпочитам Шкода Супърб.
  • 42 Газаджия

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Шопа":

    Две бутилки напреко ти слагам и караш 500 километра с едно зареждане.
  • 43 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Шопа":

    мое бре , купуваш му една стъклена бутилка газ за осветление от Железарския магазин и то тръгва на Пършинг !!!!😀😃😛😄😂😁😛😄😂😁😃😀😃😛😄😂.
  • 44 ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ

    2 0 Отговор
    АБЕ УЖАС , КАК ЧЕТИРИМА ЧОВЕКА СА СИ СПОДЕЛЯЛИ ЕДНА КОЛА, ЖАН ,КЛОД , ВАН И ДАМ ,КАРАЛИ СА Я НАРЕД КАТО СА СЕ РЕДУВАЛИ ИЛИ ЧЕТИРИМАТА НА ЕДИН ПЪТ , ЕДИНИЯ ВЪРТИ ВОЛАНА , ДРУГИЯ НАТИСКА ПЕДАЛИТЕ , ТРЕТИЯ ПУСКА АВАРЙИНИТЕ И ЧЕТВЪРТИЯ ПИЩИ ЗА КЛАКСОН 😁😀😃😛😛😄😂😃😀😁😁😃😛.