Last news in Fakti

25 Април, 2023 13:46 20 280 23

Вижте кои са автомобилите с най-надеждни двигатели

  • автомобили-
  • двигатели-
  • надеждност-
  • check engine
Вижте кои са автомобилите с най-надеждни двигатели - 1

Двигателят е може би най-важният и най-скъп агрегат в автомобила. След проведени собствени изследвания експертите от компанията CarMD посочиха автомобилите с най-надеждните двигатели.

Компанията CarMD е специализирана в производството на диагностично оборудване, така че нейните специалисти са добре запознати със статистиката за повреди на двигателите на различните производители. Основният критерий за оценка този път е средният брой активирания на индикатора "Check Engine" на арматурното табло през последните 5 години.

Изненадващо или пък не, автомобилите с марка Mitsubishi най-рядко сигнализират за необходимост от проверка на двигателя - техните собственици се сблъскват с това явление само в 0.66% от случаите. На второ място е германската премиум марка Mercedes-Benz (0.74%), а на трето е Volkswagen (0.81%).

Малко по-често, но като цяло индикаторът Check Engine се появява доста рядко при Opel (0.84%), Ford (0.89%), Mazda (0.93%), BMW (0.94%), GMC (0.97%), Subaru (0.99 %) и Cadillac (0.99%). Що се отнася до моделите с най-надеждни двигатели, експертите посочват Toyota Tacoma, Honda CR-V, Toyota Camry, Honda Accord, Hyundai Santa Fe, Ford Explorer и Nissan Qashqai.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 59 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Лоста

    24 17 Отговор
    Сложете китайските коли в класацията и ще получите пълна промяна в подреждането на ненадеждните марки. .
  • 2 Дуньо простия

    101 3 Отговор
    Тия не са ги карали по нашите бензиностанции. Нашите бензиностанции могат да пренаредят всяка класация.
  • 3 тоз

    100 9 Отговор
    Най -надежната кола е Голф 2 карбуратор. При нея никога не светва чека - защото няма компютър.
  • 4 Пилот на Ферари

    57 14 Отговор
    Тия сигурно на са виждали Фолксваген .
    Особено двигателите TSI .

    Коментиран от #6

  • 5 Пилот на Ферари

    42 9 Отговор
    Еле пък забравиха за дизелгейт където двигателите не отговаряха на никакви стандарти .

    Коментиран от #7

  • 6 Пилотее

    13 20 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    я кажи за кои поколения TSI си чул-недочул???
    Че се сещам за доста по-кекави JTS-и и TSPARK-ове....
    На Кросвагона смееш ли да му направиш повече от 10 000 км на година...???

    Коментиран от #11, #12

  • 7 А ти

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    с МЖТД-то Евро колко покриваш???

    Коментиран от #23

  • 8 Майстора

    24 0 Отговор
    Такива класацийки най ги обичам
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Ауто Билд

    27 7 Отговор
    За БМВ, ФОРД, ОПЕЛ, КАДИЛАК и СУБАРУ може би, но грешката ви е с Мазда тя определено е в последното изречение!Форд Експлорер и Нисан Кашкай по надеждни от Мазда егати смешката!
  • 11 Пилот на Ферари

    32 5 Отговор

    До коментар #6 от "Пилотее":

    Ти заключенията от собствен опит ли ги вадиш или си чел глупостите на ауто билд ? Там по прехвалени от Фолксваген няма .

    Коментиран от #19

  • 12 ар146тс

    30 9 Отговор

    До коментар #6 от "Пилотее":

    Ти нещо не си в час.Имам Алфа 146ТС купена 2007 и Алфа 159 JTS купена 2019 .Двете си ги карам -първата за работа ,а втората за разходки.Годишно им навъртам общо 20000...25000 км.Нямам никакви ядове .Нека да говорят ,че АЛФА РОМЕО е лоша кола.Който иска ядове да си купува VW.

    Коментиран от #18

  • 13 ГРР

    18 19 Отговор
    Като са толкова яки и надеждни японските кочини, що по пътищата не виждам нито една такава от осемдасета или от деветдесете години на миналия век!? В същото време по пътищата е пълно с Ауди 80, Б4, голфове 1,2,3, Мерцедеси 190, 123, 124 БМВ е34, е36, е39, Буици, Линкълни, Кадилаци и др, все от миналия век и Нито една японска кочина!?! Те Москвичите и Ладите са по яки от тях. Стига с тия наредени стъкмистики. Гледайте колите по пътищата не само в България, но и в Европа и Щатите в Азия и Африка е цигания ония никой не ги отразява.

    Коментиран от #14

  • 14 Някой

    15 9 Отговор

    До коментар #13 от "ГРР":

    Старото немско качество беше , до към 2000 година . От там нататък е леш , с някой изключения. Новият Мерцедес дизел е вторият най-лош дизел в класациите , двигателя аргасва от веднъж. Казвам ти го като фен на германските автомобили , но следващите ми автомобили , ще са Нонда , или Хюндай.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Не изобщо

    7 2 Отговор

    До коментар #12 от "ар146тс":

    не съм, само имам такъв 2.0 16V във 155-ца, с "wide body" от края на 96-та и Рекаро салон... и преди 2-3 години продадох на гърци, най-бързата 155-ца Ку4 с официално дадено време на писта в БГ 11.7.... ама тук мотора е истински (Фиат-ов), не тия ТС лиготии.... с тракащи вариатори и масларници...ако я напънеш над 5-10 мин със 180-200 и всичко става на чай с бисквити...
    Въртиш по 20 000 км с тези коли на сън.... Добър спонсор ли си на Бобко...???
  • 19 И от

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Пилот на Ферари":

    двете "пилоте"....имал съм 5-6 италианки и сега няколко ВАГ-а, включително и с 1.8 ТСИ от 2017-та....
    А ти с четене по форуми, до тук ли стигна?
  • 20 Разбирачи,

    8 3 Отговор
    Какво се карате, тук пише светнала лампа на мотора, а не предал се мотор :)
    Иначе колата е като жената, каквато се падне. Много я избираш, ама е важно и кой я е карал преди теб:)
    Иначе най умрелият мотор който съм имал беше на Опел Астра, 1.7 дизел. Постоянно цепеше глава, не вървеше, пълна скръб. След нея имах ваг 1.8, страхотен мотор пичове! Грам масло не съм доливал, чип мип, върви на звяр. Обаче сменяш редовно масло, филтри иначе ще свети лампата. Сега карам едно тси ама след 2016. Ядове все още не съм видял. Ама ще гледам да го разкарам преди да се появят, че това моторче няма да издържи много след 100 000км. Айде със здраве!

    Коментиран от #21

  • 21 Повервахме ти

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "Разбирачи,":

    Ама не съвсем.Май е обратното.Всички от wv са маслоядни.
  • 22 махмуд

    5 0 Отговор
    Гледайте какво се кара в арабския свят.Ужасни условия в пустините и мързеливи шофьори.Африка.Там е изпитанието на двигатела.И да знаеш,че на 300клм няма нищо.
  • 23 Покривам

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "А ти":

    Евро 6 Dtemp,ако изобщо знаеш какво значи,но все тая.Вагаджийте да се благодарите на Меркел че плати на Америте иначе отивахте към фалит,или паметта ти е къса