5 Май, 2023 10:45 4 302 8

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

  • mitsubishi-
  • pajero-
  • evolution

Всъдеходът е от модификацията Evolution

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева - 1

Mitsubishi Pajero от 1997 година беше пуснато за продажба в САЩ. За SUV-то, което е с пробег от над 200 000 км продавачите искат много пари - 52 500 долара - сума равняваща се приблизително на 93 000 лева. Това съобщава сайтът Carscoops.

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

Тази висока цена (на нивото на нова Tesla Model Y) за 26-годишен SUV се дължи на факта, че се продава най-рядко срещаната версия на модела - наточеното Mitsubishi Pajero Evolution. Произведени са само 2 500 такива коли.

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

Подобно на известния Mistubishi Lancer Evolution, спортната версия на Pajero има рали произход. Всъщност това е серийна версия на всъдехода, който печели легендарното рали Париж-Дакар.

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

Под капака на Mitsubishi Pajero Evolution е 3.5-литров бензинов V6 двигател с мощност от 276 конски сили. Повечето такива всъдеходи разполагат с четиристепенна автоматична трансмисия, но тази кола има петстепенна ръчна скоростна кутия.

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

Ускорението до 100 км/ч отнема 8.5 секунди, а максималната скорост е 210 км/ч. Освен това колата има самоблокиращи се диференциали и независимо окачване на всички колела.

Старо Mitsubishi Pajero с пробег от над 200 000 км се продава за почти 100 000 лева

Mitsubishi Pajero Evolution може да бъде разпознат по раздутите калници, преден капак с въздухозаборник, както и със специална защита на дъното. В купето са монтирани спортни седалки Recaro.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Опитен

    19 9 Отговор
    Да не се обидят феновете на мицубиши, но аз живея в Азия и то съм бил в няколко страни достатъчно дълго. Тук никой почти не кара мицубишита, както и нисани, мазди и инфинитата. Всеки кара тойота, но не като тия скопените които се срещат по България, а предимно големи седани и още по-големи джипове. Тойота Рав 4 не съм виждал никога в региона, може би изобщо не се произвежда за тук, хората не знаят какво е това. Обаче е пълно с Тойота ланд круизер и Тойота Тундра. Моторите са 90% хонда. Така, че ако изобщо някой иска да се дуе в Европа с азиатка кола(което е глупаво, по-добре в Европа немска) то трябва да е тойота за кола и джип, исузу за пикап и хонда за мотор. Другото не ми го хвалете.

    Коментиран от #7

  • 2 Опитен

    11 8 Отговор
    Добавка: Инфинити и субару даже тук не съм виждал изобщо. Тия консерви очевидно са само за износ за неграмотни хора, да си дават парите. В България има слух и един изкуствен имидж, че мицубиши и субару били кой знае какво. Но тук никой не кара такива коли. По-скоро ако не е това което изброих, рядко може да се види някаква нова китайска кола или корейските, които също не са на почит. Много рядко може да се види хюндай, но не и Киа, а мицубиши са още по-рядко. Субару и Инфинити не съм виждал никога.

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Синеокия шейх

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Опитен":

    Мога да коментирам ситуацията в богатите държави на Персийския залив. За пустинята,ЛендКруизер и Патрол. За работниците, Хайлукс. За служителите, Корола. За бате ти шейх, лимузина Ес класа, джип Лексус или Рейндж Ровър, за гъзария Ферари или Ламборгини, за жените и децата Събърбан.

    Коментиран от #4

  • 4 Опитен

    16 2 Отговор

    До коментар #3 от "Синеокия шейх":

    Вярвам ти, Тойота Хайлукс (пикап) също е доста срещана в региона в който живея(югоизточна Азия) , но аз написах Исузу за пикап защото са на по-добра цена, а едва ли отстъпва на Хайлукса като гледам колко и как ги карат..
    Иначе за региона при арабите, щом и там карат толко много тойота е показателно. Покрай чаршафите в Дубай и Катар съм минавал само транзит 1-2 пъти като пътувам за тук, защото полетите много пъти са със трансфер през там. Много богати държави са, идват да си почиват в региона тук защото там при тях на 50 градуса факла не им се седи. Но даже и те станаха по хора от българските богаташи сноби и чалгаджии - с милионери араби съм си пил и сме се забавлявали тук по региона най-непринудено без някой да се ежи или изтъква колко богат бил. Докато като се сетя в България новобогаташите с джип порше направо ми се повръща от снобското им надуто поведение без капка покритие. 1 чаршаф от пустинята е по човек от днешните българи, до там го докарахме! Може и да е за добре, че преди 12 години партия ГРОБ(герб) затвориха българските посолства тук по региона, че щяха да плъзнат и тук още повече. Докато в момента всяка чалгаджийка тича да се снима в Дубай и някви такива измислени места и по-добре..
  • 5 Тираджия

    4 3 Отговор

    До коментар #2 от "Опитен":

    Ами има една приказка за лисицата, която не можла да стигне гроздето........ та така !
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ама друг път

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Опитен":

    Понеже си опитен да споделиш с нас , за Proton и Perodua нещо да кажеш , има ли , няма ли и най важното наясно ли си по чий лиценз работят ?!?!

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.