Last news in Fakti

16 Януари, 2023 12:31 5 197 5

Скъпоценен камък на сметището: 2007 Mitsubishi Galant Ralliart

  • mitsubishi-
  • galant-
  • ralliart
Скъпоценен камък на сметището: 2007 Mitsubishi Galant Ralliart - 1

Когато през 2004 година се появи деветото и последно поколение на Mitsubishi Galant , това беше обикновен автомобил, авяващ се конкурент на Camry, при това на по-атрактивна цена. Но иначе не беше много интересен.

Три години по-късно обаче на бял свят излезе появи спортна версия Ralliart, която вече е нещо съвсем различно. Една от тези редки коли, бе открита наскоро изхвърлена в изоставен двор в покрайнините на Колорадо.

Скъпоценен камък на сметището: 2007 Mitsubishi Galant Ralliart

Ralliart, в началото на века, е подразделението за състезателни и спортно ориентираниколи на Mitsubishi Motors, но днес най-често се срещат екземпляри от модела Lancer Ralliart. Малцина са чували за въпросния Galant Ralliart.

Mitsubishi Galant Ralliart от 2007 година разполага с V6 мотор с мощност 258 конски сили и по-твърдо окачване, плюс няколко стилистични щрихи. Със сигурност е по-забавно, както от стандартната версия, така и от тогавашното Camry на Toyota, въпреки че по онова време наточената Mazda6 с обозначение speed е по-бърза.

Скъпоценен камък на сметището: 2007 Mitsubishi Galant Ralliart

Има и още нещо. Дори и скучната Toyota Camry все още можеше да се купи с ръчна скоростна кутия през 2007 година, но не и Galant. Всички екземпляри на Galant за пазара в САЩ 2004-2012 г. (които са произведени в Илинойс) са с автоматични трансмисии.

Galant успява да се задържи на пазара до 2012 г., но в последните години е почти забравен от купувачите. А пълният с екстри Galant Sigma с четири врати с твърд покрив от края на 80-те и крещящите Galant-и VR-4 от малко по-късния период бяха интересни машини.

Скъпоценен камък на сметището: 2007 Mitsubishi Galant Ralliart

С други думи този наточен Galant живя бързо и умря млад. Днес обаче такива находки са истинска радост за окото, стига да се намери кой да инвестира пари и време мъм мъзстановяването на тази спортно ориентирана кола.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Никси

    19 2 Отговор
    е така става и у България като не се цени ретрото и класиката , сега тоя тъпанар дето го е разпарчетосал и хвърлил да го лазят змии и гущери , вместо да го продаде на някой колекционер и да му се радва и да изкарва кинти , липсва им ценностната система на някой сбъркани малоумни хора !!!.
  • 2 Радо

    3 36 Отговор
    Всички японски кочини още на излизане от завода трябва да ги карат на гробищата за коли.

    Коментиран от #3, #4, #5

  • 3 Никси

    9 0 Отговор

    До коментар #2 от "Радо":

    ако е лимитирана версия , дали па трябва да ги карат дори обикновените модели , или щото ти си казал и незабавно Требе да стане , я малко помисли и дори и да не са Японски !!!.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.