4 Август, 2023 11:17 17 310 66

Москвич 6 бе официално представен

  • москвич-
  • 6-
  • таксѝ

Новият модел дебютира като таксиметров автомобил

Москвич 6 бе официално представен - 1

Състоя се премиерата на Москвич 6 лифтбек. Забележително е, че третият модел на възродената руска марка беше представен на Eurasian Taxi Forum, поради което колата дебютира в жълто и с „карета“ на покрива. Москвич 6 е лифтбек от C-класа, т.е. той е аналог на Skoda Octavia и другите подобни коли от този клас. По-рано беше съобщено, че производството на модела ще започне през август, а до края на годината Москвич ще произведе няколко хиляди от тези коли.

Москвич 6 бе официално представен

Подобно на други модели, които заводът на Москвич сглобява в столицата, лифтбекът с индекс 6 е китайски JAC, но с други емблеми. JAC A5 Plus / Sehol Yao е взет като основа за "шестицата". Задвижва се от 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 136 конски сили, който е сдвоен с CVT трансмисия. Моделът има и по-мощен вариант, чийто двигател развива 174 сили и е комбиниран с роботизирана скоростна кутия.

Москвич 6 бе официално представен

За Москвич 6 са обявени три конфигурации: "Стандарт", "Комфорт" и "Престиж". Базовият лифтбек е оборудван с климатик, 10-инчова информационно-развлекателна система и аудиосистема с шест високоговорителя, както и камера за обратно виждане. В "средната" конфигурация "Комфорт" е осигурена система за всестранна видимост, а версията "Престиж" е допълнена от панорамен електрически покрив. На купувачите ще бъде предложено да избират от пет цвята: червен, бял, син, черен и сив.

Москвич 6 бе официално представен

Ден по-рано руският президент Владимир Путин отново заяви, че всички държавни служители трябва да преминат на родни автомобили. Представители на Москвич в отговор на това съобщиха, че капацитетът на завода е достатъчен за изпълнение на поръчки от обществения сектор. Така че в бъдеще служителите ще могат да сменят западните си автомобили за един от трите модела на Москвич: лифтбека Москвич 6, кросоувъра Москвич 3 или електрически автомобил Москвич 3e.

Москвич 6 бе официално представен


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 49 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    90 91 Отговор
    на Руснаците, защитават си тяхното производство. В България само се купуват западни боклуци и изнасят парите извън страната. Иначе, да взема държавата десетки милиарди заеми ...

    Коментиран от #3, #5, #7, #31

  • 2 Китайски отпадък

    96 90 Отговор
    Руснаците и лукче не могат да направят сами

    Коментиран от #9, #12, #51

  • 3 Кое му е браво хахаха

    84 61 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    Китайски автомобил продаван на вече бедните рушляци

    Коментиран от #6, #8, #13

  • 4 Кандидат Милионер

    62 22 Отговор
    Вечна Дружба с Братския славянски Китайски Народ...Ама на китаеца не му дреме - важното е да Продава..Даже паметник на Путин ще вдигнат в центъра на Пекин с много червени петолъчки.
  • 5 Статистика1

    55 57 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    Купи си руска кола и чакай да видиш хаир.
    Аз ще си карам опелчето през това време ;)
  • 6 провинциалист

    51 36 Отговор

    До коментар #3 от "Кое му е браво хахаха":

    Такива като тебе, които преизбраха Кир със завода за автомобили и Тиквун с държавните бензиностанции, не могат да го разберат това.
  • 7 Руснаков

    45 49 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    И кое му е бравото...таралясник ама нали е родно производство..и дай да се мъчим докато го имаме...Не...мерси..
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Уха

    35 24 Отговор
    А дали ще пали?
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Я па я !

    46 26 Отговор
    Толкова години изкарахме без москвичи и лади , и ще сме живи.

    Коментиран от #39

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Анонимен

    39 19 Отговор
    Има ли люк за картечницата?
  • 17 Никси

    29 11 Отговор
    външния дизайн ми харесва но вътрешния с този огромен таблет , не !!!.
  • 18 Кочияш

    21 11 Отговор
    Абе, председателя на Азия рома що не кара такива
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 провинциалист

    14 6 Отговор

    До коментар #19 от "оня с коня":

    Ходи да коментираш статията "След падането от кон: Вратарят на ПСЖ опериран от мозъчна аневризма".
  • 21 Аууу

    25 30 Отговор
    Дали пали всеки път не е сигурно, смешни жалки руснаци

    Коментиран от #24, #30

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Кроки

    31 16 Отговор
    Как бавно и хладнокръвно ,чичо Си колонизира Марушка.Сибир и без това е Китай.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Калмук

    26 8 Отговор
    И нито дума коя част / агрегат / модул от автомобила е собствена разработка на "Москвич" ?!?!?!

    Коментиран от #28

  • 26 Джуган

    40 12 Отговор

    До коментар #13 от "Никси":

    Че какво му беше на дизайна на АЗЛК 21412? За периода 1978-1985 си беше съвсем добре.

    Коментиран от #27

  • 27 Никси

    19 2 Отговор

    До коментар #26 от "Джуган":

    за мен спецялно нищо не беше , много нормални коли е малко се и чупеха някой и се лежеше под тях особено москвич 8-ца с горните скорости , най чупеше дифренцял , гореше клапани и скоростите няма синхронизатори на първа и задна и се чупеха, спрямо чистата 12-тка , тя беше малко по здрава една идея, ама това е друга тема , но пък от друга гледна точка направиха се доста къщи в малките градове и вили на село , сега питай тия плювачите а не мен , защото ти имаш носталгия и аз примерно , но тия чуят ли за москвич ,веднага се започва , без значение от дизайна и в коя епоха са правени , дори и в сегашната ера в сегашния век с днешна дата !!!.
  • 28 Никси

    15 5 Отговор

    До коментар #25 от "Калмук":

    аз ще ти кажа коя част , седалката , иначе ще седнеш на дедовия !!!🤥😌☺️😏🙂😉😎🤠🤤🙃😡😡🤢😊🤥😌🤡🤡🤠😎🙃.
  • 29 ТеслАта

    35 10 Отговор
    Мммдааа. Доста тъпи коментари. Колата е КИТАЙСКА, Руска е емблемата. И може би само в БГ има тъп@н@ри. които си купуват коли според държавата производител. Колата не е лоша, продава се доста добре( както и другите оригинали на "москвич") Другото е, че така лека полека Китай става производител номер ЕДНО на автомобили в света.( със собствени модели).Русия е огромен автомобилен пазар.

    Коментиран от #34

  • 30 ТеслАта

    34 24 Отговор

    До коментар #21 от "Аууу":

    Явно си бесен русофоб. Колата е 100% китайска и съм сигурен, че е в пъти по-добра от дръгела , който караш( ако изобщо имаш кола). Ама важно е да се изкажеш против Русия.

    Коментиран от #32

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Анко

    22 24 Отговор
    Путин каза : Всички чиновници с "Москвич" и "ВАЗ". Защо ли? Ами защото никой няма да ги купи друг. За причините се досещате сами.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Алексей

    29 14 Отговор
    Русия е голояма територия, но е само 143 милиона (Германия и Франция са повече), от които покупателна способност за кола имат много малко. Много беден и изстрадал народ, от който винаги върхушката краде. Много голяма върхушка, ама oт тази върхушка до сега не са карали ни руски ни китайски коли, а само западни премиуми. А тази кола пристига от Китай брандирана като Москвич, а в Русия само седи на склад и чака да се продаде. Завода Москвич имакапацитет да завие само винтчетата на регистрационният номер.

    Коментиран от #36

  • 36 Знайко

    17 8 Отговор

    До коментар #35 от "Алексей":

    Не се притеснявай ,че руснаците нямат пари да си купят китайския москвич. Ако купуват нашето-банките ще им дадат. Освен това като гледам отвътре, ми се струва 2-3 класи над дачията, дето много я хвалите! Малко киселко грозденцето, щото идва от другия край на света, но ако искаш узряло-внеси си сам! Плати си контейнера и застраховката и се надявай , ако се запали на кораба , да им кой да я изгаси!

    Коментиран от #41

  • 37 Знайко

    19 4 Отговор
    Сега ако бях богаташче, щях да си купя един москвич, да му сложа един чип, един кюнец, едно крило , един спортен филтър и едни щръкнали джанти и излизам на магистралата да изпреварвам тесларите!!!...и даже ще му сложа емблема на Застава!

    Коментиран от #38

  • 38 Доротея

    8 5 Отговор

    До коментар #37 от "Знайко":

    Газарите го правеха по време на соца! Обработваха гърбиците на разпределителния вал, за да подава повече гориво и дебнеха за западна кола, особено лятото! Ефекта бе очевиден, но двигателя не изкарваше много!

    Коментиран от #47

  • 39 Па Я, я!

    11 4 Отговор

    До коментар #14 от "Я па я !":

    Толкова години изкарахме с тия вонящи западни боклуци и още сме живи.
    Ако цената не надхвърля ония неръкотворен боклук шкода Остави Я..
    Този Московец го купуват
    ВЕДНААГААААА
  • 40 Зевзек

    20 4 Отговор
    "Развита" Русия, купува автомобилни технологии от "развиващия" се Китай.

    За съжаление чиновниците в Бруксел докараха до там автомобилната промишленист в Европа, че скоро и Европа ще трявба да купува автомобилни техномогии от Китай и Япония.

    Европейските 3 цилиндрови "еко" тротинетки на 4 колела, за нищо не стават. Ако не ги пази митническата политика, европейците масово ще започнат да си купуват китайски автомобили, на които се происмиваха преди 10 години.

    Коментиран от #46

  • 41 Някой

    16 3 Отговор

    До коментар #36 от "Знайко":

    "Освен това като гледам отвътре, ми се струва 2-3 класи над дачията, дето много я хвалите!"

    Дачията е френска, а пък москвича котайски. Оказва се, че китайско-руските автомобили са по-лусозни и по-евтини от френско-румънските. Пък са и повече автомобили имат 4-ри цилиндъра, докато ревропейските таралясници вече масово са с по 3 цилиндъра.

    Коментиран от #42, #44

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Автомобил

    1 2 Отговор
    Само за Москивчани
  • 44 Много ми е интересно

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Някой":

    Ти какво караш , Руско Китайско или Европейско ???
  • 45 Сервиз

    5 3 Отговор
    Да им е честит да си га карат със здраве. Предпочитам Шкода Октавияхиляди пъти.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #38 от "Доротея":

    мале какви глупости пишеш , по не си трай да не ти се смеят , какво количество гориво вкарва разпреьелителния вал , пълни глупости , на вала му е функцията да отваря и затваря клапана в точно определен момент , който през него минава горивна смес с бензин и въздух при карбураторите който е центрован какво количество да вкарва в цилиндрите , вала когато се износваше се наварваха гърбиците зада не се дават пари за нов и се струговаха на спецялна машина до микрон мм. , защото когато при горна мъртва точка 5градуса преди това на буталото е отворен смукателния клапан , ако гърбицата на самия вал е повече наварена при отваряне на клапана , буталото може да го счупи , слагаха се навремето Солекс карбуратори на по мощните двигатели като Лада и Волга, Уаз защото съотношението диаметър и ход на буталото е по голямо , следователно и по голямо количество гориво навлиза но и жигльорите с по големи отвори , на жигулите не става защото са с малки двигатели 1,200 кубика , и при повече подаване на гориво , се задавя двигателя с бензин , за това както пише по дебелите книги, Волгата е 2,400 тя е по яка , на спортните жигули и лади там двигателите бяха преработени с глави , клапани и цилиндри , по мощни също бяха от обикновения двигател , ижекциона е друга работа там както и при дизела и при двата през клапаните минават количество въздух а през дюзите впръскано гориво , като при дизела се самозапалва във вид на мъгла и триенето на буталото и неговата температура , а бензина
  • 48 Никси

    3 1 Отговор
    а бензина се разпалва от запалителната свещ , какво да кажем тогава при големите веобразни мотори с повепе клапани и валове , на същия принцип са Газоразпределителния механизъм и Цикъла на Карно , Смукване Компресия Работа и Издухване на отработеното гориво , а разпределителния вал служи да превърне Газо Разпределителния механизъм в Механична работа на двигателя , а карбуратор , помпа гнп и ижекцйон помпа определя количеството гориво впръскано в цилиндрите вътре , Хванахте неподготвена и не се излагай другия път , моля за извинение все пак и няма нищо срамно в това човек да се научи или учи докато е жив !!!.

    Коментиран от #49, #50

  • 49 Допълнение

    5 0 Отговор

    До коментар #48 от "Никси":

    Газоразпределителния механизъм служи да превърне ТОПЛИНАТА ЕНЕРГИЯ в МЕХАНИЧНА РАБОТА , от Никси !!!.
  • 50 ТеслАта

    4 1 Отговор

    До коментар #48 от "Никси":

    Гледам и ти се смяташ за "специалист" но явно гаражен. Имаш доста пропуски. Разпределителният вал определя само две неща. Колко да се отварят клапаните и, в кой момент и колко дълго да стоят отворени. Тоест определят времето и количеството за издухване на изгорелите газове и съответно времето и количеството на всмукване на свеж въздух. В следствие на това следват охлаждане, смесообразуване, количество изгоряло/неизгоряло гориво и други.

    Коментиран от #52

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Никси

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "ТеслАта":

    а ти чул ли си за Цикъла на Карно , първи такт всмукване на гориво през смукателните колектори ,буталото е на 5 градуса преди горна мъртва точка отворен е смукателния клапан и горивото навлиза в цилиндрите на двигателя , втори такт буталото се движи на доле към долна мъртва точка и обратно прави такта компресия затворени са тогава и двата клапана , трети такт работа на буталото тоест като вече е направил компресив горивото е вече запалено в цилиндрите и следва чертвъртия последен такт издухване на преработеното гориво от цилиндрите в изпускателните колектори и са отворени изпускателните клапани , ред на запалване 1342 цилиндър на четри цилиндров четритактов Двигател , какво охлаждане те гони като се охлажда от охладителнста система на двигателя , от охладителна течност или от турбина с въздушно съпротивление с цел да не запечът компресйонните сигменти при високата температура в цилиндрите при което се получава от триенето на буталата в цилиндрите , там в цилиндрите са големи градуси и е възможно и топлината да излизаи част през изпускателните колектори !!!.

    Коментиран от #56

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Смях в залата муууусквич

    4 1 Отговор
    Помня тез боклуци…незабравими са …тон и кусур…55коня с двигател дето се чупи постоянно. АЗЛК автомобилен завод ленински комсомол…преведено ка български ах защо ли течкупих!!!???

    Коментиран от #55

  • 55 Никси

    6 2 Отговор

    До коментар #54 от "Смях в залата муууусквич":

    ма това на 8-цата се чупеха и гореха клапани от бензин А- 86 , дванайсетката беше по здрава защото мотора е по лиценз на БМВ и се караше с бензин А-91 също и Волга газ-24, дефорсетата с А-93 , както лади и жигули малко по силно беше октановото число и по чист бензин и малко по скъп разликата беше в стотинки , на 8-ка се слагаха жигулови клапани и заспиваше точно , но скорости , дифренцял , висящ лагер на кардана и каретата се чупеха постоянно и пукаха фланците на самия кардан , много 12-таци днес които са останали , хората са ги направили на пикапи и с тях си прекават на село , тикви , царевица ,зеле ,всичко земеделско и дърва и сено , говоря за чистата 12-ка Руската 2140 ,1500 м2 двигател !!!.

    Коментиран от #66

  • 56 ТеслАта

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Никси":

    Казах ти- имаш още мноооого да научиш. ОГРОМНА част от охлаждането на двигателя и по-специално на цилиндъра и горивната камера се извършва от постъпващият в тях свеж въздух. От там се определя и горивният процес. А когато понапреднеш с материала, прочети и за ДВУ-ТАКТОВИ двигатели. Там даже няма разпределителен вал и клапани.

    Коментиран от #57, #58

  • 57 ТеслАта

    1 2 Отговор

    До коментар #56 от "ТеслАта":

    Да добавя, когато минеш през дву-тактовите двигатели, отиди на двигатели със самовъзпламенение по-известни като "Дизелови" двигатели. Там целият процес се определя от това кога и колко свеж въздух е влезнал и колко "отреботени" газове са напуснали цилиндъра, т.е пак от разпределителният вал и съответно работата на клапаните. ( Подсказвам ти няма запалителна свещ).

    Коментиран от #59, #60, #63

  • 58 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "ТеслАта":

    това ми е ясно като бел ден !!!.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Никси

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "ТеслАта":

    Теслераста тръгнал нещо на литература да ме учи , аз цял живот с всякъкви железа съм се разправял , а той тръгнал да обяснява на стар краставичар как да продава краставици на пазаря , вместо тия думи дето ми ги наговори , да беше се обърнал към Доротеята да и обясниш по нагледно , щом казваш че аз не съм се справил , а ти като караш тази Тесла Тесларисте , защо се намесваш и коментираш ДВГ , нали те вълнуват повече Електрокарите ?.!!!

    Коментиран от #64

  • 64 ТеслАта

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Никси":

    Тесла в България е вид инструмент. Карам коли с ДВГ. И "Доротея" ти го е казал напълно ПРАВИЛНО. Колкото по-дълго стои отворен всмукателният клапан толкова повече свеж въздух можеш да вкараш в цилиндъра, от там можеш да вкараш повече гориво( при карбуратора става директно, там входящият въздушен поток засмуква горивото),от там следва първо по-добър и ефективен процес на горене, и второ повече енергия от този процес. Ама "гаражните" разбирачи сте много. Не случайно автомобилните компании разработват системи за променливо газоразпределение т.е променливо време и височина на отваряне на клапаните. И това не е само литература, а ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА и НАУКАТА ЗА ДВГ,от които ти си се откъснал отдавна.

    Коментиран от #65

  • 65 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #64 от "ТеслАта":

    аз кво обяснявах до сега , същото което и ти казваш , четеш между редовете по горе написаното ми , за това не можем да се разберем с теб !!!.
  • 66 Пикси

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Никси":

    Ти карал ли си Москвич 412 руска сглобка? Чист 12-ак.,за да даваш акъли. Мотора е издръжлив много повече от на Лада. Гледай в ютуб какво прави чичо Вова. С много доработи, но мотора си е на москвич.