Състоя се премиерата на Москвич 6 лифтбек. Забележително е, че третият модел на възродената руска марка беше представен на Eurasian Taxi Forum, поради което колата дебютира в жълто и с „карета“ на покрива. Москвич 6 е лифтбек от C-класа, т.е. той е аналог на Skoda Octavia и другите подобни коли от този клас. По-рано беше съобщено, че производството на модела ще започне през август, а до края на годината Москвич ще произведе няколко хиляди от тези коли.
Подобно на други модели, които заводът на Москвич сглобява в столицата, лифтбекът с индекс 6 е китайски JAC, но с други емблеми. JAC A5 Plus / Sehol Yao е взет като основа за "шестицата". Задвижва се от 1.5-литров бензинов турбо двигател с мощност 136 конски сили, който е сдвоен с CVT трансмисия. Моделът има и по-мощен вариант, чийто двигател развива 174 сили и е комбиниран с роботизирана скоростна кутия.
За Москвич 6 са обявени три конфигурации: "Стандарт", "Комфорт" и "Престиж". Базовият лифтбек е оборудван с климатик, 10-инчова информационно-развлекателна система и аудиосистема с шест високоговорителя, както и камера за обратно виждане. В "средната" конфигурация "Комфорт" е осигурена система за всестранна видимост, а версията "Престиж" е допълнена от панорамен електрически покрив. На купувачите ще бъде предложено да избират от пет цвята: червен, бял, син, черен и сив.
Ден по-рано руският президент Владимир Путин отново заяви, че всички държавни служители трябва да преминат на родни автомобили. Представители на Москвич в отговор на това съобщиха, че капацитетът на завода е достатъчен за изпълнение на поръчки от обществения сектор. Така че в бъдеще служителите ще могат да сменят западните си автомобили за един от трите модела на Москвич: лифтбека Москвич 6, кросоувъра Москвич 3 или електрически автомобил Москвич 3e.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
Коментиран от #3, #5, #7, #31
11:27 04.08.2023
2 Китайски отпадък
Коментиран от #9, #12, #51
11:27 04.08.2023
3 Кое му е браво хахаха
До коментар #1 от "Браво":
Китайски автомобил продаван на вече бедните рушляциКоментиран от #6, #8, #13
11:28 04.08.2023
4 Кандидат Милионер
11:29 04.08.2023
5 Статистика1
До коментар #1 от "Браво":
Купи си руска кола и чакай да видиш хаир.Аз ще си карам опелчето през това време ;)
11:30 04.08.2023
6 провинциалист
До коментар #3 от "Кое му е браво хахаха":
Такива като тебе, които преизбраха Кир със завода за автомобили и Тиквун с държавните бензиностанции, не могат да го разберат това.11:30 04.08.2023
7 Руснаков
До коментар #1 от "Браво":
И кое му е бравото...таралясник ама нали е родно производство..и дай да се мъчим докато го имаме...Не...мерси..11:31 04.08.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Уха
11:34 04.08.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Я па я !
Коментиран от #39
11:37 04.08.2023
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Анонимен
11:37 04.08.2023
17 Никси
11:39 04.08.2023
18 Кочияш
11:39 04.08.2023
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 провинциалист
До коментар #19 от "оня с коня":
Ходи да коментираш статията "След падането от кон: Вратарят на ПСЖ опериран от мозъчна аневризма".11:52 04.08.2023
21 Аууу
Коментиран от #24, #30
12:03 04.08.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Кроки
12:11 04.08.2023
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Калмук
Коментиран от #28
12:20 04.08.2023
26 Джуган
До коментар #13 от "Никси":
Че какво му беше на дизайна на АЗЛК 21412? За периода 1978-1985 си беше съвсем добре.Коментиран от #27
12:27 04.08.2023
27 Никси
До коментар #26 от "Джуган":
за мен спецялно нищо не беше , много нормални коли е малко се и чупеха някой и се лежеше под тях особено москвич 8-ца с горните скорости , най чупеше дифренцял , гореше клапани и скоростите няма синхронизатори на първа и задна и се чупеха, спрямо чистата 12-тка , тя беше малко по здрава една идея, ама това е друга тема , но пък от друга гледна точка направиха се доста къщи в малките градове и вили на село , сега питай тия плювачите а не мен , защото ти имаш носталгия и аз примерно , но тия чуят ли за москвич ,веднага се започва , без значение от дизайна и в коя епоха са правени , дори и в сегашната ера в сегашния век с днешна дата !!!.12:50 04.08.2023
28 Никси
До коментар #25 от "Калмук":
аз ще ти кажа коя част , седалката , иначе ще седнеш на дедовия !!!🤥😌☺️😏🙂😉😎🤠🤤🙃😡😡🤢😊🤥😌🤡🤡🤠😎🙃.12:53 04.08.2023
29 ТеслАта
Коментиран от #34
12:55 04.08.2023
30 ТеслАта
До коментар #21 от "Аууу":
Явно си бесен русофоб. Колата е 100% китайска и съм сигурен, че е в пъти по-добра от дръгела , който караш( ако изобщо имаш кола). Ама важно е да се изкажеш против Русия.Коментиран от #32
12:58 04.08.2023
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Анко
15:44 04.08.2023
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Алексей
Коментиран от #36
16:30 04.08.2023
36 Знайко
До коментар #35 от "Алексей":
Не се притеснявай ,че руснаците нямат пари да си купят китайския москвич. Ако купуват нашето-банките ще им дадат. Освен това като гледам отвътре, ми се струва 2-3 класи над дачията, дето много я хвалите! Малко киселко грозденцето, щото идва от другия край на света, но ако искаш узряло-внеси си сам! Плати си контейнера и застраховката и се надявай , ако се запали на кораба , да им кой да я изгаси!Коментиран от #41
22:46 04.08.2023
37 Знайко
Коментиран от #38
23:13 04.08.2023
38 Доротея
До коментар #37 от "Знайко":
Газарите го правеха по време на соца! Обработваха гърбиците на разпределителния вал, за да подава повече гориво и дебнеха за западна кола, особено лятото! Ефекта бе очевиден, но двигателя не изкарваше много!Коментиран от #47
08:24 05.08.2023
39 Па Я, я!
До коментар #14 от "Я па я !":
Толкова години изкарахме с тия вонящи западни боклуци и още сме живи.Ако цената не надхвърля ония неръкотворен боклук шкода Остави Я..
Този Московец го купуват
ВЕДНААГААААА
09:32 05.08.2023
40 Зевзек
За съжаление чиновниците в Бруксел докараха до там автомобилната промишленист в Европа, че скоро и Европа ще трявба да купува автомобилни техномогии от Китай и Япония.
Европейските 3 цилиндрови "еко" тротинетки на 4 колела, за нищо не стават. Ако не ги пази митническата политика, европейците масово ще започнат да си купуват китайски автомобили, на които се происмиваха преди 10 години.
Коментиран от #46
09:51 05.08.2023
41 Някой
До коментар #36 от "Знайко":
"Освен това като гледам отвътре, ми се струва 2-3 класи над дачията, дето много я хвалите!"Дачията е френска, а пък москвича котайски. Оказва се, че китайско-руските автомобили са по-лусозни и по-евтини от френско-румънските. Пък са и повече автомобили имат 4-ри цилиндъра, докато ревропейските таралясници вече масово са с по 3 цилиндъра.
Коментиран от #42, #44
09:54 05.08.2023
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Автомобил
14:35 05.08.2023
44 Много ми е интересно
До коментар #41 от "Някой":
Ти какво караш , Руско Китайско или Европейско ???14:37 05.08.2023
45 Сервиз
15:28 05.08.2023
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Никси
До коментар #38 от "Доротея":
мале какви глупости пишеш , по не си трай да не ти се смеят , какво количество гориво вкарва разпреьелителния вал , пълни глупости , на вала му е функцията да отваря и затваря клапана в точно определен момент , който през него минава горивна смес с бензин и въздух при карбураторите който е центрован какво количество да вкарва в цилиндрите , вала когато се износваше се наварваха гърбиците зада не се дават пари за нов и се струговаха на спецялна машина до микрон мм. , защото когато при горна мъртва точка 5градуса преди това на буталото е отворен смукателния клапан , ако гърбицата на самия вал е повече наварена при отваряне на клапана , буталото може да го счупи , слагаха се навремето Солекс карбуратори на по мощните двигатели като Лада и Волга, Уаз защото съотношението диаметър и ход на буталото е по голямо , следователно и по голямо количество гориво навлиза но и жигльорите с по големи отвори , на жигулите не става защото са с малки двигатели 1,200 кубика , и при повече подаване на гориво , се задавя двигателя с бензин , за това както пише по дебелите книги, Волгата е 2,400 тя е по яка , на спортните жигули и лади там двигателите бяха преработени с глави , клапани и цилиндри , по мощни също бяха от обикновения двигател , ижекциона е друга работа там както и при дизела и при двата през клапаните минават количество въздух а през дюзите впръскано гориво , като при дизела се самозапалва във вид на мъгла и триенето на буталото и неговата температура , а бензина15:48 05.08.2023
48 Никси
Коментиран от #49, #50
16:05 05.08.2023
49 Допълнение
До коментар #48 от "Никси":
Газоразпределителния механизъм служи да превърне ТОПЛИНАТА ЕНЕРГИЯ в МЕХАНИЧНА РАБОТА , от Никси !!!.18:38 05.08.2023
50 ТеслАта
До коментар #48 от "Никси":
Гледам и ти се смяташ за "специалист" но явно гаражен. Имаш доста пропуски. Разпределителният вал определя само две неща. Колко да се отварят клапаните и, в кой момент и колко дълго да стоят отворени. Тоест определят времето и количеството за издухване на изгорелите газове и съответно времето и количеството на всмукване на свеж въздух. В следствие на това следват охлаждане, смесообразуване, количество изгоряло/неизгоряло гориво и други.Коментиран от #52
18:44 05.08.2023
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Никси
До коментар #50 от "ТеслАта":
а ти чул ли си за Цикъла на Карно , първи такт всмукване на гориво през смукателните колектори ,буталото е на 5 градуса преди горна мъртва точка отворен е смукателния клапан и горивото навлиза в цилиндрите на двигателя , втори такт буталото се движи на доле към долна мъртва точка и обратно прави такта компресия затворени са тогава и двата клапана , трети такт работа на буталото тоест като вече е направил компресив горивото е вече запалено в цилиндрите и следва чертвъртия последен такт издухване на преработеното гориво от цилиндрите в изпускателните колектори и са отворени изпускателните клапани , ред на запалване 1342 цилиндър на четри цилиндров четритактов Двигател , какво охлаждане те гони като се охлажда от охладителнста система на двигателя , от охладителна течност или от турбина с въздушно съпротивление с цел да не запечът компресйонните сигменти при високата температура в цилиндрите при което се получава от триенето на буталата в цилиндрите , там в цилиндрите са големи градуси и е възможно и топлината да излизаи част през изпускателните колектори !!!.Коментиран от #56
20:31 05.08.2023
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Смях в залата муууусквич
Коментиран от #55
22:04 05.08.2023
55 Никси
До коментар #54 от "Смях в залата муууусквич":
ма това на 8-цата се чупеха и гореха клапани от бензин А- 86 , дванайсетката беше по здрава защото мотора е по лиценз на БМВ и се караше с бензин А-91 също и Волга газ-24, дефорсетата с А-93 , както лади и жигули малко по силно беше октановото число и по чист бензин и малко по скъп разликата беше в стотинки , на 8-ка се слагаха жигулови клапани и заспиваше точно , но скорости , дифренцял , висящ лагер на кардана и каретата се чупеха постоянно и пукаха фланците на самия кардан , много 12-таци днес които са останали , хората са ги направили на пикапи и с тях си прекават на село , тикви , царевица ,зеле ,всичко земеделско и дърва и сено , говоря за чистата 12-ка Руската 2140 ,1500 м2 двигател !!!.Коментиран от #66
22:28 05.08.2023
56 ТеслАта
До коментар #52 от "Никси":
Казах ти- имаш още мноооого да научиш. ОГРОМНА част от охлаждането на двигателя и по-специално на цилиндъра и горивната камера се извършва от постъпващият в тях свеж въздух. От там се определя и горивният процес. А когато понапреднеш с материала, прочети и за ДВУ-ТАКТОВИ двигатели. Там даже няма разпределителен вал и клапани.Коментиран от #57, #58
11:05 06.08.2023
57 ТеслАта
До коментар #56 от "ТеслАта":
Да добавя, когато минеш през дву-тактовите двигатели, отиди на двигатели със самовъзпламенение по-известни като "Дизелови" двигатели. Там целият процес се определя от това кога и колко свеж въздух е влезнал и колко "отреботени" газове са напуснали цилиндъра, т.е пак от разпределителният вал и съответно работата на клапаните. ( Подсказвам ти няма запалителна свещ).Коментиран от #59, #60, #63
11:10 06.08.2023
58 Никси
До коментар #56 от "ТеслАта":
това ми е ясно като бел ден !!!.14:18 06.08.2023
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Никси
До коментар #57 от "ТеслАта":
Теслераста тръгнал нещо на литература да ме учи , аз цял живот с всякъкви железа съм се разправял , а той тръгнал да обяснява на стар краставичар как да продава краставици на пазаря , вместо тия думи дето ми ги наговори , да беше се обърнал към Доротеята да и обясниш по нагледно , щом казваш че аз не съм се справил , а ти като караш тази Тесла Тесларисте , защо се намесваш и коментираш ДВГ , нали те вълнуват повече Електрокарите ?.!!!Коментиран от #64
20:54 06.08.2023
64 ТеслАта
До коментар #63 от "Никси":
Тесла в България е вид инструмент. Карам коли с ДВГ. И "Доротея" ти го е казал напълно ПРАВИЛНО. Колкото по-дълго стои отворен всмукателният клапан толкова повече свеж въздух можеш да вкараш в цилиндъра, от там можеш да вкараш повече гориво( при карбуратора става директно, там входящият въздушен поток засмуква горивото),от там следва първо по-добър и ефективен процес на горене, и второ повече енергия от този процес. Ама "гаражните" разбирачи сте много. Не случайно автомобилните компании разработват системи за променливо газоразпределение т.е променливо време и височина на отваряне на клапаните. И това не е само литература, а ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА и НАУКАТА ЗА ДВГ,от които ти си се откъснал отдавна.Коментиран от #65
10:55 08.08.2023
65 Никси
До коментар #64 от "ТеслАта":
аз кво обяснявах до сега , същото което и ти казваш , четеш между редовете по горе написаното ми , за това не можем да се разберем с теб !!!.22:41 08.08.2023
66 Пикси
До коментар #55 от "Никси":
Ти карал ли си Москвич 412 руска сглобка? Чист 12-ак.,за да даваш акъли. Мотора е издръжлив много повече от на Лада. Гледай в ютуб какво прави чичо Вова. С много доработи, но мотора си е на москвич.16:56 14.08.2023