6 Септември, 2023 12:01 11 328 47

Това е най-луксозната Toyota правена някога

  • toyota-
  • century-
  • кросоувър-
  • suv

Century SUV дебютира като японската алтернатива на Rolls-Royce

Това е най-луксозната Toyota правена някога - 1

Toyota представи най-луксозния си модел правен някога. Кросоувърът носи името Century и е японската алтернатива на Rolls-Royce Cullinan. Моделът не прилича на нито един друг модел на марката и ще се продава в ограничен тираж от около 30 броя на месец с базова цена от около 190 хиляди евро.

Това е най-луксозната Toyota правена някога

Всъдеходът с разделени предни светлини е внушително голям, с дължина 5205 мм, широчина 1990 мм и височина 1805 мм. Той е по-къс, но по-широк от седана Century и има само четири вместо пет места. Също така може да се похвали с обширно междуосие от 2950 мм и накланя везните с внушителните 2570 кг. Интересно е, че задните врати се отварят с плъзгане, а не по традиционен начин. Това е направено за по-лесен достъп на тези, които се возят отзад.

Това е най-луксозната Toyota правена някога

В основата на Century SUV е вездесъщата платформа TNGA, но с подобрения в твърдостта на каросерията при усукване и други подобрения за повишаване на комфорта на возене. Toyota монтира прозрачно ламинирано стъкло откъм страната на салона, така че хората, които се отпускат на накланящите се седалки, да не чуват никакви шумове, идващи от багажника. Освен това има режим "Заден комфорт", който, след като бъде активиран, разпределя силата на движение и спиране по такъв начин, че да не пречи на пътуващите отзад.

Това е най-луксозната Toyota правена някога

Сърцето на новия Century е plug-in хибриден задвижващ агрегат, базиран на 3,5-литров V6 двигател със CVT, задвижване на всички колела и мощност от 406 к.с. Моделът ще се продава при избрани дилъри в Япония, а Toyota планира да разшири възможностите за персонализация на модела до наистина уникални по рода си конфигурации.

Това е най-луксозната Toyota правена някога


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Леля Гошо

    8 8 Отговор
    "Режим, който.разпределя силата на движение и спиране по такъв начин, че да не пречи на пътуващите отзад"

    И аз имам такова устройство.
  • 3 086

    16 15 Отговор
    Като гледам, дизайнерите май са китайци :0)
  • 4 Така е

    19 1 Отговор
    Пак е пропусната една буква, може би съзнателно. Не е, cvt трансмисията а е, E cvt. Така и не се научи, че една буква променя кардинално тези чаркове.
  • 5 Гост

    24 18 Отговор
    Тойота срещу Ролс Ройс? Мача е загубен още от съблекалнята!

    Коментиран от #10

  • 6 предположител

    27 11 Отговор
    След години, в света ще се произвеждат само Тойоти!

    Коментиран от #36

  • 7 Симо

    26 19 Отговор
    За съжаление ужасния вкус на просташките американци кара подчинените на фалшивата икономика да създават такива грозотии, които даже ги титуловат като най!!!! Вървин яко към дъното. И в културата и в автомобилния дизайн, музика, кино, всичко за олигофрени. Ултра грозотия по американски.

    Коментиран от #12

  • 8 Антон

    12 35 Отговор
    ахахахха. Луксозна тойота, ахахаххаха. И сложили CVT трансмисия, ахххахах. Марката предполага да се шофира максимум от ниската средна класа и разносвачи на пици и бургери.
  • 9 авто фен

    27 9 Отговор
    Уникална Тойотаааа, ето това е дизайн и аристократизъм. Century винаги е бил аристократичен модел с единствен конкурент Rolls Royce. Мерцедес е евтина кола за тълпата.Но Rolls Royce и Toyota Century са ръчно изработвани автомобили и не са достъпни за масовия шофъор.

    Коментиран от #11

  • 10 аааааа

    8 8 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    за ролс ройс ли ?
  • 11 Поглеждаш през

    18 20 Отговор

    До коментар #9 от "авто фен":

    прозореца и какво виждаш: навсякъде по света висши политици, топ банкери, инвеститори и успешни мениджъри, предприемачи и други хора, които си надвили над масрафа, карат топ немски и английски премиуми. Навсякъде по света всички доказали се спортни и луксозни автомобили са на европейски производители. Просто те са еталона. Дори и статията възхваляваща този автомобил прави препратка към Ролс Ройс т.е. стремят се към Ролс. Искам да видя как Ролс Ройс ще се приравнят към тойота. Колко и да се опитвате да казвате на бялото черно, вижте през прозореца кой шофира тойота и кой ес класа, бентли, ролс. За съжаление човек не може да надскочи ограниченията си наложени от статуса му в обществото.

    Коментиран от #13

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 авто фен

    19 4 Отговор

    До коментар #11 от "Поглеждаш през":

    Доста си ограничен като мислене. Това че политиците се возят в масови автомобили като Мерцедес,а не в Ролс Ройс и Тойота Сенчъри, e защото за пред данъкоплатеца е по-лесно да минат с по-евтини мерцедеси и аудите, все пак ауди е фолксваген. Колко политици или футболисти, забележи даваш пример с простолюдието футболисти,дето са си прости момчета, си видял да карат Ролс Ройс? Повечето карат ауди,мерцедес,главно защото имат спонсорски договори от тези марки, за да може такива като теб ограничени хора да си мислят,че те предпочитат това.
    Топ немски премиум е единствено Майбах, друг няма, всички други немски коли са масови и евтини.
    Тук говорим за ръчно изработени автомобили ,а не ширпотрежа мерцедес и бмв,дето ги кара всеки работник.
    Еталон за премиум автомобили са ръчно изработените Ролс Ройс и Toyota Century,както и Lexus LS i LFA, дето струваше 500 000 долара. Ти говориш за някакви ширпотреба мерцедесчета.
    А също така ТОП спортните автомобили са две Порше и два японски - Lexus LFA, Nissan GTR. Други спортни автомобили от Германия няма,камо ли от мерцедес,марката на пенсионерите.
    И какво да гледам през прозореца - Гледаш масови Тойоти, кой има възможност да даде 400 000 лева за Тойота Сенчъри, или още повече за Ролс Ройс. Естествено през прозореца всички карат евтини аудита и мерцедеси,бмвета,достъпни тойоти,фолксвагени.

    Коментиран от #17, #18

  • 14 Смях в залата

    4 15 Отговор
    Луксозна и toyota в едно изречение! Хората се купуват луксозни автомобили заради техния статус на името, а не само заради лукса. Първото е много по-важно от второто дори и да не е толкова луксозно.

    Коментиран от #15

  • 15 Смешно

    7 3 Отговор

    До коментар #14 от "Смях в залата":

    Хаха парвенютата да, но истински богатите хора не робуват на обществено мнение на средната класа. Тези предразсъдъци бяха модерни 19 и 20 век.
    За един истински премиум най-важни са технологиите,лукса. Марката е за еснафите. А те по принцип нямат толкова пари за такива коли.

    Коментиран от #19

  • 16 Гост

    8 6 Отговор
    Колкото и да се пънат източните колеги, това чудо е по скоро недоразумение, отколкото мерило за класа! Тук играта се определя от други марки, а това ще последва съдбата на Фаетона, супер автомобил па цената на Мерц, но с емблема на ФВ!

    Коментиран от #23

  • 17 Гост

    9 4 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    Друго си е викаш, да видиш някой дал 500 000 за GLS Maybach All inclusive! Прост снобар, нали!

    Коментиран от #22

  • 18 Чета те

    7 7 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    и ме напушва смях. Ама много смях. Пазара им показа жестоката действителност на доста азиатски марки, които се опитва да се бутат при големите в автомобилостроенето. Към настоящата 2023 год. японските марки дори азиатските като цяло, нямат адекватен спортен автомобил! ГТР е спрян от производство, дори не може да отговори на еко нормите в Европа, последните години преди да го спрат от поточните линии, продадените бройки в глобален мащаб са нищожно малки. Няма как с1 5-16 год. концепция да продаваш един и същи модел.ЛФА направиха една лимитирана серия и спряха преди десетилетие. Луксозен лексус ЛС, срам и позор за марката, мязещ на тойота камри. Нищожни продажби в глобален план, обмислят спиране на модела. В момента няма нито един съвремен спортен или луксозен японски модел, който да отидеш в магазина и да си го купиш. И така ще е занапред, просто изостанаха в този сегмент. разни европейци се пробаха да правят премиуми - някакви фаетони и разни ДС серии на ситроен. Пазарът и на тях им показа къде им е мястото - на масовите евтини и средностатистически коли за бачкатори.Не искам да захващам доказани спортни марки от Италия или Англия, или разни от типа на Бугати или Пагани, защото онези могат само да ги гледат на картинка.

    Коментиран от #21

  • 19 Смях в залата

    6 5 Отговор

    До коментар #15 от "Смешно":

    Към ден днешен да сложиш toyota и нови технологии в едно изречение е още по-смешно, отколкото да сложиш toyota и лукс.

    Второто поне е възможно, но първото е лишено от всякакъв смисъл. От една от най-високо технологичните фирми, се превърнаха в посмешище. Имат най-добри технологии за отмиращи и безперспективни сфери - водород и хибриди. За всичко останало са гола вода и си лепят емблемите върху чужди модели.

    Нямат дори един собствен електромобил, да не говорим за софтуер, автопилот и други високотехнологични съвременни сфери. Дори и качеството изоставиха, но не може да им се отрече, че драстично подобриха дизайна през последните години и вече не произвеждат скучни автомобили, на което се дължат последните им успехи в продажбите.

    Коментиран от #20

  • 20 Смешно

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "Смях в залата":

    Тойота реално е най-технологичната компания, това го показва и цената й,която е най-висока в света от всички авто компании,както и най-многото технологични патенти,които протежава именно Тойота. След това- хибридите,както преди 12 години се говореше,че са безсмислени такива неразбиращи като теб и възхваляваха дизелите, така днес всички марки правят хибриди и спорат дизелите,а и бензините. Има няма 20 години след Тойота, добрее, бавно загряват технологично, но поне копират. След това - водородните коли, сега това е същото като с хибридите преди 20 години,. сега такива неграмотни като теб казват,че е безсмислено, но вододорът е най-разпространениея елемент на планетата, има го навсякъде и няма никакви емисии освен чиста вода. Ел.автомобилите колко са еко,като електричеството идва от ТЕЦове?? Тойота има свой ел,автомобил BZ4X, който е доста изостанал от конкуренцията, но Тойота просто изплзва голяма палитра от технологии, дори бензиновите й двигатели са най-технологични в света с КПД по-висок от дизел - над 40% КПД. Това са технологии.
    По отношение на лукса- ти как мислиш - марка,която е проправила пътя на съвременни хибрид с толкова електроника,софтуер,компютри дали не може да направи меки седалки и луксозни тапицерии, защо ставаш за смях. Та луксозна кола всеки може да направи, там няма технология, не е космическа наука. Трудното е да направиш технолгии,а Тойота е водеща в света.


    Може ли да ми кажеш върху кои чужди технологии си лепи емблемите Тойот

    Коментиран от #29

  • 21 Смешно

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "Чета те":

    Лексус са показали,че го могат, и то да направят най-бързата кола на писта за времето си, по-бърза и от Порше, при това умишлено бутикова,ръчно изработена и скъпа. Това е топ премиум спортен автомобил, иначе става ширпотреба като моделите на мерцедес или ауди, там на конвейра,евтинко и достъпно за бачкатора. Ама видял ли си бачкатор в Lexus LS ili LFA. Няма и да видиш, бачкатора има пари само за немски премиуми,които са ширпотреба. Няма пари за Ролс Ройс,Тойота Сенчъри или Lexus LFA, просто защото трябва да извади половин милион лева. Пък нека Тойота да е достъпна, не и серията Century. Цените сами говорят.

    А Тойота има и автопилот, и софтуер. Общо взето всички съвременни технологии.
  • 22 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Това е един от двата мерцедеса,които си видял в ценовата листа,които са на цената на Тойота Сенчъри. Хаха. Не е снобар,но къде си видял през прозореца някой да кара такъв мерцедс. Всеки кара ширпотреба мерцедеси.
  • 23 Смешно

    0 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Не ме инересува Фаетон. Това е Тойота- най-скъпата вто марка в света,и най-технологичната. Мерцедес е ширпотреба в луксозния клас. Тойота Сенчъри е ръчна изработка, за разлика от мерцедес. Но тези неща се знаят от хората с пари. За тези марки твоето мнение е без значение. За да обяви Тойота 20 000 Евро цена, тя знае защо. Хората, разбиращи от автомобили знаят кой автомоил колко струва. РАзни кафеджии като теб разтягат локуми по форуми и кафенета как марката определя,а не изработката и технологиите. Ала бала, мисленето ти е от 20 век,много си изостанал, на колко години си? Над 30 със сигурност.

    Коментиран от #24

  • 24 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Смешно":

    200 000 евро
  • 25 Смешно

    2 2 Отговор
    Може ли да ми кажеш върху кои чужди технологии си лепи емблемите Тойота? Може би върху технологични баничарки Пежо или върху свръхтехнологични V6 на БМВ за Супра. Къде видя нова технология? Това е просто икономически интерес.

    Коментиран от #27

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Соичиро

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Смешно":

    Осамо Готона Наяката!!! Под 30-годишния разбирач, качвал се на Корола и “опознал” лукса, надеждността и технологиите….първо научи кое е редови и кой V-образен, а пък после пиши за скромните напъни на азитаците са спортни или луксозни автомобили…..
    Откриха те топлата вода с ръчна изработка…кояото ме съмнява и колко ще е ръчна….особено по купето…най-много да шият салона вътре…
    И понеже си така снизходително предразположвн към нас плебеите-би ли ни светнал за еквивалента на А4/А6, С/Е-клас или 3/5 серия “масовки за бачкатори….” при Тойода…???

    Коментиран от #31, #33

  • 28 Така е

    1 2 Отговор
    До скоро за клавишните разбирачи Тойота беше скучна, нискотехнологична марка. Сега станала с атрактивен дизайн. Значи остава само нискотехнологична. Европейски и американски автопроизводители купуват нискотехнологичните им лицензи. То не са скоростни кутии, хибриди всякакви, водородни знания, батерии. Ферари прави дизайн в дизайнерско ателие на Тойота на много модели. Срещу тях да тичат, не могат да ги стигнат. А псевдопремиумите бълват никасил мотори-модерни технологии от 100години и не могат да задържат водород в резервоарите.И мечтаят да добутат някак до 2035 с ТСИ и ДСГ антитехнологични агрегати.
  • 29 Крадецът вика дръжте крадеца

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Смешно":

    "Тойота реално е най-технологичната компания, това го показва и цената й,която е най-висока в света от всички авто компании"

    "Ала бала, мисленето ти е от 20 век,много си изостанал, на колко години си? Над 30 със сигурност."

    "Това е Тойота- най-скъпата вто марка в света,и най-технологичната. Мерцедес е ширпотреба в луксозния клас. "

    А сега шамар за разбуждане и влизане в реалността и 2023г

    BRAND FINANCE AUTOMOTIVE INDUSTRY 2023
    Tesla изпревари Mercedes-Benz и Toyota, за да заеме първа позиция като най-ценната марка автомобили в света
    Tesla скача с две места, за да стане най-скъпата автомобилна марка, сега оценявана на 66,2 милиарда USD
    Sokon е най-бързо развиващата се марка автомобили със 123% ръст
    Ferrari е най-силната автомобилна марка, която печели елитен рейтинг AAA+
    Tesla има най-високата стойност на възприятията за устойчивост от 17,8 милиарда USD
    Denso е най-ценната марка за автомобилни компоненти, Aptiv е най-бързо развиващата се, а Valeo е най-силната
    Michelin държи титлата на най-ценната и най-силна марка гуми, както и най-висок резултат за възприемане на устойчивостта, Sailun е най-бързо развиващата се
    Uber е най-ценната марка за мобилност и има най-висок резултат за възприемане на устойчивостта, Enterprise е най-силната

    Къде видя Тойота?

    Коментиран от #30

  • 30 Смешно

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Крадецът вика дръжте крадеца":

    Много добре потвърждаваш моята теза с тези цитати! Нали не мислиш.,че до 2022 г. Тойота е най-ценена, защото е далновидна и технологична компания,а за няколко месеца 2023г. Тесла изведнъж става по-технологична. Тесла няма множеството технологии на Тойота,а само една- ел. технологията, която е спорно екологична предвид производството ба електричество,което в голяма част от света става неекологично. След това, Denso,която е най-ценната марка на автомобилни компоненти е марка на Тойота, което отново потвърждава думите ми за технологичното лидерство на Тойота. Трето, не коментира факта,че Тойота е автомобилната марка с най-много технологични патенти и с най-голямо портфолио технологии, като се започне от най-технологични двигатели, премине се пред хибриди и се стигне от водородни автомобили.
    И още нещо потвърждаваш с тези цитати, Мерцедес,бмв,ауди,порше винаги са били и са зад Тойота като оценяване.

    Коментиран от #38

  • 31 Смешно

    0 4 Отговор

    До коментар #27 от "Соичиро":

    А4/А5, Ц-Е класа, 3-ка 5-ца са точно колите на плебеите и масовите бачкатори по света, защото са достъпни като цена,а е са на цени като Тойота Сенчъри. Това са разни елементарни и скучни седани и комбита за хора земеделци, селяни или други ,които им трябва комби за да превозват зарзавати или шкафове, но не и състоятелни хора с финансови възможности. Да си чул Ролс Ройс и Бентли да произвеждат комбита??? Просто мерцедес,бмв и ауди са коли с достъпни цени,за да може масовия работник като теб да ги възхвалява и да си ги купува. И чак да се гордее,че са по-хубави и по-премиум от ултра премиум Тойота Сенчъри,в която се вози японския император. Тойота Сенчъри не е ширпотреба от конвейера като мерцедес.

    Коментиран от #32, #37, #39

  • 32 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Смешно":

    И за това,че Тойота Сенчъри не е ширпотреба като масовия Мерцедес говори ясно цената от 200 000 Евро. Колкото и да те ядосва точно това е ултра премиум автомобил.
  • 33 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Соичиро":

    Така е ,редови 6 цилиндров на БМВ,дето ги произвеждат от над 30 години. Но пък с новите технологии като водородни автомобили не се справиха БМВ и част от сделката е готови 6 цилиндрови мотори и ск.кутии за Супра,за да не разработва такива Тойота срещу авангардни технологии за водородно задвижване от Тойота. Всъщност новата технология отново идва от Тойота.
  • 34 Курци

    1 0 Отговор
    Кочина

    Коментиран от #35

  • 35 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Курци":

    Каза бедняка,дето кара германска кола ширпотреба.
  • 36 Байо

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "предположител":

    Даа, вярно е,но шевни машини че и там ще бъде трудничко
  • 37 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Смешно":

    Ако това е така, то хората които карат обикновенни Корола, какви са? Аре карай си Субаруто и престани да дразниш! Знаем кой си!
  • 38 Абе смешник

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Смешно":

    Ти не се ли усещаш че говориш в минало време за toyota? Toyota бяха, вече не са! Свиквай. Както виждаш оценката на Тойота се е сринала с 20% само за година точно заради изоставането и залагането на губещи технологии като хибридите и най-вече водорода!

    Коментиран от #41, #45

  • 39 Ехеее

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "Смешно":

    смехоранее, пукни се от яд…. не карам нито една от изброените коли…. сменям с нова на всеки 4 години…. но да сравниш А4/А6; 3-та/5-та серия или С/Е-класа с това недоразумение направено в самодеен кръжок по оригами и да се напъваш да ги слагаш, като нови тези коли за редови бачкачи/фермери-очеизвадно нямаш представа от класове, цени и социално положение в нормалния бял свят….
    А 200 000 евро и ултра-гига-есклузивна за тази тойода е жалко дори ако си го мислиш…. немците имат десетилетия опит и модели превърнали се в икони в този клас…. и струват милиони!!! Не случайно дръпнатите са едни от най-сериозните колекционери именно на тези европейски икони!!!
    А сега отивай да погалиш японския кош пред вас, усети технологията и лукса и бързо се завивай през глава…. мечтател….

    Коментиран от #40, #42

  • 40 Антон

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "Ехеее":

    Колега не се хаби да им обясняваш, нека си карат паянтовите колички от япония.
    Ще те посъветвам да напишеш в гугъла: притча за синята трева. Прочети я ще разбереш защо няма смисъл да спориш със защитници на короли, айго , сенчъри и подобни недоразумения.

    Коментиран от #43

  • 41 Смешно

    0 2 Отговор

    До коментар #38 от "Абе смешник":

    Тойота продължава и е най-технологичната авто марка с най-много технологии. Разбира се, на годишна база и най-скъпата авто марка. По-скъпа от германските недоразумения.
  • 42 Смешно

    0 2 Отговор

    До коментар #39 от "Ехеее":

    Знаеш ли, мнението на изостанал в мисленето си чичко никак не ме интересува. Ти си влзенал в статия за Тойота да убеждаваш за германските ширпотреби. ПО това си личи дори неувереността ти. Както и да е. C E клас,5-3 серия и А4 А6 са евтини коли ширпотреба, да не говорим за комбита, никой ссъстоятелен човек не си купува комби,защото комбито е за багаж, тоест лека кола,ама ако може да си пренеса и пералнята, това го правят такива като теб- хора с малки финансови възможности,които имат мислене от 20 век и си мислят,че немски премиум ги прави да изглеждат премиум. Не, драги, само погледни че тия германски ширпотреби струват нови по 50 000 евро?????? Къде сравняваш тия коли от общия конвейер с ултра луксозна ръчна изработка Тойота за 200 000 Евро,дето струва минимум 2 пъти колкото тия германски недоразумения за фермери и работници. Цената сама говори коя кола за кой е и кой я купува. За такива цени се продава единствено Майбах,а не мерцедес,нито аудита и грозните бмвенца.
    Тойота също има десетилетия опит в направата на луксозни коли, Century се произвежда от 60-те години. BMW не са правили луксозни коли 60-те години, нямат конкурент на Century в миналите десетилетия,виждаш ли колко си неинформиран и предубеден. Тойота има по-големи традиции в луксозните коли от БМВ

    Коментиран от #44

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Смешно

    0 1 Отговор

    До коментар #42 от "Смешно":

    A Audi 60-те години произвеждат разни сапунерки с двутактови двигатели. Това ли са традициите десетилетия на германските премиуми, поне прочети какви сапунерки са произвеждали като трабанти и зазки. Как ще сравниш двутактово Ауди с Toyota Century V8 с автоматичен климатичен контрол от 60-те години. Та нали най-луксозното и първо Ауди 100 най-мощния му двигател е 1.9 4 цилиндров със 100 коня????? Това ли са германските традиции десетилетия в лукса - двутактови аудита и моторчета 1.6 и 1.9, има Ауди 100 1.6 с феноменалните 70 коня за купе като Ауди 100. То изобщо не може да се сравняват германските стари премиуми с Тойота Сенчъри от 60-те години нито по комфорт,нито по екстри, нито по двигатели,Тойотата е по-мощна,по-голяма и по-луксозна и с повече екстри от германските коли от това време. Убеден съм,че е била и по-скъпа. Така както Ролс Ройс е по-скъп и не се кара колкото мерцедес.
  • 45 Смешно

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Абе смешник":

    Много са губещи хибридните технологии,затова повечето компании имат повече хибриди отколкото ел.коли в портфолиото си. 20 години след като Тойота представи хибрида,а всички се надпреварваха като теб да казват колко е безсмислен. И какво стана всички го изкопираха и продават хибриди,а не дизели. Водорода също е бъдещето,защото водорода е достъпен елемент без вредни емисии.

    Коментиран от #46

  • 46 Смешен си

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Смешно":

    Toyota произвежда и се опитва да наложи хибридите от 20 години, а водородът от 25 години. Tesla започна да произвежда сравнително масово автомобили през 2018 година и в световен мащаб вече се продават повече електромобили отколкото хибриди. Това говори ли ти нещо?

    Хибридите се произвеждат, за да излъжат системата за по-ниски емисии а не защото хората ги желаят. Електромобилите се купуват защото са желани въпреки недостатъците си към момента.

    А водородът никой не го купува по каквито и да е подбуди, защото няма разумна причина да си го купиш. Какъв е смисълът да купиш по бавен от бензиновите автомобили но за сметка на това на по-висока цена и като допълнителен бонус зареждането ти да струва четири пъти по скъпо отколкото да зареждаш бензин? Предимства ... няма!Такъв автомобил никога не е имал бъдеще и няма и да има.

    Коментиран от #47

  • 47 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Смешен си":

    Електрическите коли са по-продавани от хибридите от 2021-ва по една единствена причина- Китай, и това няма нищо общо с Тесла, дефакто китайските електрички правят възможно да са по-продавани ел.колите. Иначе ако слезем на земята и погледнем европейския пазар,където те не се купуват толкова, най-продаваната авто технология са хибридите, и то два пъти по-продавани от ел.автомобилите. Тоест технологията ,която наложи Тойота. Ел.автомобилите ги наложиха китайците. В САЩ аналогично хибридите са по-купувани от ел.автомобилите.

    За водорода - той е екологичен, а ел.автомобилите сега са спорно еко,защото електричеството трябва да е от ВЕИ,а не от ТЕЦ.
    Какъв е смисълът от ел.автомобил, който в евтините си и най-продаваеми версии също може да е по-бавен от бензина, зареждането е 8 часа или минимум 30 минути и то не за пълна батерия, а при това не е ясно дали е еко, а за капак непрекъснато трябва да следиш заряда и да се оглеждаш за зарядна станция,за да не останеш на улицата без електричество. Водородът не е 4 пъти по-скъп от бензина,a е около 5Евро килограм и излиза по-евтино на 100км. с водородна кола от бензинова или дизелова, като цената му пада, както с всяка технология,която повече се ползва. Водородната кола не е по-баван от бензиновата, зависи производителят каква мощност и динамика цели. Същото е като с ел.колите. Дачия е бавна, тесла е бърза, фолксваген и нисан по средата.Общо взето водордните автомобили са бъдещето. И то в комбинация с ел.автомобили