11 Септември, 2023 17:36 38 272 16

Къде е уловката: Чисто нови Audi-та на половин цена

  • audi-
  • e-tron-
  • цена

Цената на Audi e-tron в Китай беше намалена с 50%

Къде е уловката: Чисто нови Audi-та на половин цена - 1

Audi e-tron се предлага на половин цена. Това не е шега, но в новината има някои уловки. Първо става въпрос за Китай и второ - голямата отстъпка могат да ползват само служителите на съвместното предприятие FAW-Audi. Тази промоция ще е валидна до 31 декември тази година.

За служителите версията Special Reserve на e-tron 50 quattro се предлага за $42 500, версията Special Reserve е налична за $40 000, а версията Luxury струва $37 300. В същото време на пазара обикновените купувачи могат да вземат тези коли, съответно за 85 000, 80 000 и 74 600 долара.

Audi e-tron не е актуализиран, откакто навлезе на китайския пазар през април 2021 г. Според публикации в социалните медии от местни дилъри, някои екземпляри от e-tron са били на склад повече от 200 дни. Един дилър казва, че производството на местно произведения автомобил може да бъде преустановено и че това е последната партида Made in China. В бъдеще ще бъдат налични само версии за импорт.

През март съвместното предприятие SAIC-VW Audi организира подобна промоция за своите служители, продавайки A7L, Q6 и Q5 e-tron с от $9 500 до $21 800 отстъпка под пазарните цени. Медиите предполагат още, че кампанията е организирана за разчистване на складове.

Audi 50 e-tron има два двигателя и задвижване на четирите колела. Мощността е 306 к.с. Пробегът по цикълра NEDC варира между 465-500 км. В Китай продажбите на Audi e-tron възлизат на общо 508 броя през първите седем месеца на годината. Приносът на модела в продажбите на FAW-Audi е незначителен - под 0.3%.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аз като ви казвах колко се печели

    31 10 Отговор
    От кола вие не слушате!
    Изберете си нов автомобил без значение каква марка и смятате - 50% на немските щайги можете да махнете и -65%

    Коментиран от #2, #7, #11

  • 2 Така е

    20 6 Отговор

    До коментар #1 от "Аз като ви казвах колко се печели":

    Даже някъде 2005 година от работник коментиращ вика една малолитражка излиза на производителя 4000 евро. Тогава на пазара кола под 25000 лева и 12500 евро нямаше даже дачия, даже с отстъпките. Смятай за какви печалби говорим.
  • 3 Лекувам наркозависимост

    19 12 Отговор
    Тия под мене някой да им обясни ,че производителя не печели толкова от колите колкото като те заробят с гаранцията да посещаваш техни сервизи с техни цени и т.н. Това да я платиш на еди кви си пари е най-малкия ти проблем :

    Коментиран от #9, #10

  • 4 промоция

    13 2 Отговор
    Щото не ги купуват
  • 5 Дошо

    7 2 Отговор
    Значи представете си колко струва в действителност.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Кога си пpocт е за цял живот

    14 5 Отговор

    До коментар #1 от "Аз като ви казвах колко се печели":

    Взимаш финансовите отчети и четеш - сума на продажбите - толкова, печалба след данъци - толкова. Съотношението при всички масови производители ( изключваме Ферари и подобни ) е в рамките на 10%. А ти може да пишеш каквото си искаш - само се вижда колко неграмотно човече си.

    Коментиран от #15

  • 8 мани мани

    8 2 Отговор
    намалят цените понеже като видяха ся в шанхай на мото изложението кви невероятни китайски автомобили има и то евтини и им се спече айненцето в лакомите им дупарки
  • 9 Батко

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Лекувам наркозависимост":

    Много е просто: не я купуваш на лизинг и не ползваш гаранция. За гаранционно обслужване се харчат между 2500 и 3000 лв за по-евтините коли. Какво ще ѝ се счупи за толкова пари?
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Славай Орком

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Аз като ви казвах колко се печели":

    Данъка в Германия за фирми е около 40% .. от цената предварително махни 19% ддс .. и като махнеш 15% върху чистата пара дивиденти..разбираш че си в голяма грешка
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Славай Орком

    0 1 Отговор
    И аз за моя CLS за 5 г като само консумативи съм сменял , голям келепир за мерцедес от мен 10 х 1150лв
  • 14 Уви

    0 0 Отговор
    Ще стане като в Щатите.Всички агентчита и служители ще си "купят" и след месец на двойна цена на тезгяха в някой автосалон
  • 15 Отчет ли е нз

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Кога си пpocт е за цял живот":

    Audi Group, собственост на Volkswagen Group, приключи фискалната 2022 година (приключила на 31 декември 2022 г.) с рекордни продажби и печалби. Audi съобщи, че приходите са се увеличили с 16,4 процента до рекордните 61,8 милиарда евро, докато оперативната печалба се е покачила с почти 40 процента до най-високата стойност за всички времена от 7,6 милиарда евро.
  • 16 Българин

    0 0 Отговор
    Много богати тези китайци.50000долара евтино за китайците?