Сред евтините употребявани автомобили, които най-често избират средностатистическите българи се открояват няколко, които, според експертите на ADAC, се характеризират с особено издръжливи двигатели. Ето и кои са те.
Ford Focus и Kia Rio се открояват със своята надеждност, казат германците, като отбелязат, че основното предимство на Focus е надеждният бензинов двигател с прогнозен експлоатационен живот от 300-350 хиляди километра. Оптималният избор е версията с ръчна скоростна кутия и 1.6-литров двигател.
Също така за подобна неголяма сума можете да закупите Kia Rio с пробег до 200 хиляди км. Този модел се отличава с висока ремонтопригодност. Специалистите препоръчват закупуването на модификации с 4-степенна автоматична скоростна кутия и 1.4-литров бензинов двигател.
Можете също така да помислите за закупуване на Skoda Octavia с пробег над 200 хиляди километра. Автомобил с 1.6-литров бензинов агрегат със мощност 102 конски сили, в комбинация с ръчна скоростна кутия е много надежден.
Деветото поколение Mitsubishi Lancer също е доста издръжливо. Животът на двигателя е повече от 400 хиляди километра, но за целта се изисква добра грижа. Моторите с чугунени блокове са особено надеждни, отбелязат от ADAC.
Германските експерти споменават, колко и странно да звучи, Dacia Logan. Двигателят на тази кола е много надежден и често надвишава живота на каросерията. Срокът на експлоатация на автомобил с бензинов двигател е над 300 хил. км.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГОЛАТА ИСТИНА
Коментиран от #9
16:29 17.06.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Един
Коментиран от #12
16:37 17.06.2024
4 Ауто Билд
Коментиран от #7
16:40 17.06.2024
5 да де
Коментиран от #8
16:45 17.06.2024
6 Сатана Z
Коментиран от #32
16:46 17.06.2024
7 Ония с Фордо
До коментар #4 от "Ауто Билд":
Много правилно решени е - Toyota Avensis това е истината !16:47 17.06.2024
8 Ония с Фордо
До коментар #5 от "да де":
Единственото хубавото на Дания е че е с Рено двигател .16:52 17.06.2024
9 Не, пич,
До коментар #1 от "ГОЛАТА ИСТИНА":
Богати са!Коментиран от #30
17:01 17.06.2024
10 Масълце и хубаво гориво
17:02 17.06.2024
11 22222
Коментиран от #21, #22
17:27 17.06.2024
12 хъхъ
До коментар #3 от "Един":
1.6 102 e за предпочитане пред останалите недоразумения на VAG.17:28 17.06.2024
13 Гледай мотора
17:29 17.06.2024
14 чат-пат
До коментар #2 от "200000":
карам един фокус, който е точно на 203к км. 1.5 бензин от наперските. не вярвях, че форд ще се държи добре, а разхода е повече от приличен: около 6.5 смесен17:37 17.06.2024
15 Тйххиух
Да, да , знам, точно ти си намерил еднорог и си си купил кола на 50х за хез пари и си нямал грижи, а всички други сме едеоти и ни ловят на гола кука с канап.
Коментиран от #24
17:39 17.06.2024
16 Хохо Бохо
17:49 17.06.2024
17 Авто сервиз
17:53 17.06.2024
18 Над 200
17:54 17.06.2024
19 нео
18:07 17.06.2024
20 Продавам
19:17 17.06.2024
21 Да ама не
До коментар #11 от "22222":
Може и да е вярно за някои автомобили, но след ъпгрейда през 2011, нещата се промениха…все пак, 1.4 бензин на ВАГ си остава най-скапаният двигател.20:34 17.06.2024
22 соломон предателят
До коментар #11 от "22222":
Имах и то няколко едно разбрах --колкото си по далеч от Немските особено произведените след 2005 година EURO-4 толкова по добре - проблемна електроника , чакане по сервизите губене на време , пари , нерви едва едва изкараха 200 хиляди със сервизно минало ( до 2016 ги знам след това не знам качеството им) и си казах Никога повече Немска кола . (това е моето лично мнение всеки сам да решава).Коментиран от #28
20:44 17.06.2024
23 Лют
В момента на 160000 км.
Никакви ядове.
1.6 бензин.
Кво купувате вие на 10-15 години....незнам.
Трошете си главите.
21:10 17.06.2024
24 Язе
До коментар #15 от "Тйххиух":
Амче пробвай нещо купувано ново в БГ, с тоя пробег и обслужвано при представител на марката.Не е кат да няма.
21:53 17.06.2024
25 Пак ви
21:59 17.06.2024
26 Опит
Друг много здрав мотор, който съм карал е 1.8 атмосферен на пасат. Уникално здрав и безпроблемен мотор.
22:28 17.06.2024
27 оня с коня
22:49 17.06.2024
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Майк Байк
Коментиран от #33, #37
07:11 18.06.2024
30 БоГат
До коментар #9 от "Не, пич,":
Богати са защото държат правителството на изчотноевропейски държави като нашата да им работят и да им купуват китайските стоки от техните магазини. Я се опитай да накараш една индийска провинция да работи за българския интерес и ще видиш дали няма да минем немците по "богатство"08:11 18.06.2024
31 Хитран
09:13 18.06.2024
32 Кукото
До коментар #6 от "Сатана Z":
Бая та върти кратунатаКоментиран от #39
09:28 18.06.2024
33 Кукото
До коментар #29 от "Майк Байк":
То други няма,освен нова09:32 18.06.2024
34 Все тая
09:49 18.06.2024
35 Немски Енженерин
Обикновен прост японски с верига, без турбо, без директна инжекция, с ръчка. Сменяш редовно течности, чистиш, 1 гарнитура и 1 млн км ги правиш.
Другото е висене по сервизите.
10:48 18.06.2024
36 Гост
10:50 18.06.2024
37 Шерлок Холмс
До коментар #29 от "Майк Байк":
Споделям! Много хора говорят за "железните" стари автомобили... до момента в който не седнат в нов! И мигом ги забравят. Истината е, че стария автомобил е просто хазарт - тръгваш за морето, и на Ихтиман "оня отгоре" променя плановете ти. Толкова за старите автомобили. Да не забравяме физиката - умора на метала, "дребни" хитрости на предишните собственици, шофьори преди теб които са карали лигаво... въобще, няма нужда.11:19 18.06.2024
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Муфаса
До коментар #32 от "Кукото":
Ми не знам - ти би ли си купил такъв "200 хилядник"? Е така, от любопитство?Коментиран от #42, #47
13:14 18.06.2024
40 Истината
13:29 18.06.2024
41 Факт
Освен в Шкода този двигател се слага и във Фолксвагени и в АУДИ и в Сеат.
Аз го предпочитам в Ауди , защото харесвам комфорта и управлението на Ауди.
Доста е икономичен и в градско и извънградско. Динамиката е нормална. Тук никой не се обсъждат състезания и градски ралита. Това е надежден и евтин за поддръжка двигател, подходящ за по-улегнали хора.
14:25 18.06.2024
42 гост
До коментар #39 от "Муфаса":
Да. Бих купил. Аз километри не гледам. Важно е състоянието. Ако има нужда от ремонт, ще се оправи. Не е драматично14:29 18.06.2024
43 Истината
15:31 18.06.2024
44 Фен
17:44 18.06.2024
45 билиту
21:36 18.06.2024
46 СЗО
15:26 19.06.2024
47 СЗО
До коментар #39 от "Муфаса":
90% процента от германския внос в България е над 200 хиляди. Друг е въпроса какво показва таблото.15:30 19.06.2024