17 Юни, 2024 16:22 54 803 47

Евтини употребявани автомобили: Каква бензинова кола, с пробег над 200 000 километра, е добре да купим

  • автомобилът на старо-
  • употребяван автомобил-
  • евтини коли-
  • надеждни автомобили

Експертите на ADAC ни информират за евтини, но надеждни бензинови автомобили

Евтини употребявани автомобили: Каква бензинова кола, с пробег над 200 000 километра, е добре да купим - 1

Сред евтините употребявани автомобили, които най-често избират средностатистическите българи се открояват няколко, които, според експертите на ADAC, се характеризират с особено издръжливи двигатели. Ето и кои са те.

Ford Focus и Kia Rio се открояват със своята надеждност, казат германците, като отбелязат, че основното предимство на Focus е надеждният бензинов двигател с прогнозен експлоатационен живот от 300-350 хиляди километра. Оптималният избор е версията с ръчна скоростна кутия и 1.6-литров двигател.

Евтини употребявани автомобили: Каква бензинова кола, с пробег над 200 000 километра, е добре да купим

Също така за подобна неголяма сума можете да закупите Kia Rio с пробег до 200 хиляди км. Този модел се отличава с висока ремонтопригодност. Специалистите препоръчват закупуването на модификации с 4-степенна автоматична скоростна кутия и 1.4-литров бензинов двигател.

Можете също така да помислите за закупуване на Skoda Octavia с пробег над 200 хиляди километра. Автомобил с 1.6-литров бензинов агрегат със мощност 102 конски сили, в комбинация с ръчна скоростна кутия е много надежден.

Деветото поколение Mitsubishi Lancer също е доста издръжливо. Животът на двигателя е повече от 400 хиляди километра, но за целта се изисква добра грижа. Моторите с чугунени блокове са особено надеждни, отбелязат от ADAC.

Германските експерти споменават, колко и странно да звучи, Dacia Logan. Двигателят на тази кола е много надежден и често надвишава живота на каросерията. Срокът на експлоатация на автомобил с бензинов двигател е над 300 хил. км.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГОЛАТА ИСТИНА

    68 14 Отговор
    Над 200 000 км....май никаква кола ! Или швабите са тъпи , да ги сменят и да карат нови коли ?

    Коментиран от #9

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Един

    78 8 Отговор
    1.6 102к.с е много надежден но харчи колкото двигател с двойна на неговата мощност,а динамиката му е сравнима с тази на автобус.

    Коментиран от #12

  • 4 Ауто Билд

    73 6 Отговор
    Те хората си ги карат до 400 000 и после ги продават на 200 000 км . Сега , бензин , атмосферен ,ако може ръчка .Има такива Хонди , Тойоти итн .Аз лично бих взел тойота , някакъв авенсис , камри , седанова корола и разбира се рав 4 . Карал съм Форд , не е лоша колата , но бих взел японско .

    Коментиран от #7

  • 5 да де

    22 7 Отговор
    Ало писателчето 300 000 километра за Дачията за които си писал, че са срок всъщност са пробег и се навъртат от различините собственици за различно време което може да се допусне, че е някакъв срок.

    Коментиран от #8

  • 6 Сатана Z

    20 55 Отговор
    Кола на 200К километра не се купува защото е непродаваема а отива за скрап.Дори и за чаркове не може да се ползва.

    Коментиран от #32

  • 7 Ония с Фордо

    28 16 Отговор

    До коментар #4 от "Ауто Билд":

    Много правилно решени е - Toyota Avensis това е истината !
  • 8 Ония с Фордо

    35 6 Отговор

    До коментар #5 от "да де":

    Единственото хубавото на Дания е че е с Рено двигател .
  • 9 Не, пич,

    19 2 Отговор

    До коментар #1 от "ГОЛАТА ИСТИНА":

    Богати са!

    Коментиран от #30

  • 10 Масълце и хубаво гориво

    66 4 Отговор
    Купувал съм Форд 1.6 i бензин на 190 000 км, покарах го още 100000 и го.продадох в добро състояние на 15 години. Пежо 206 1.9 Д на 120000, карах го до 260000 и само ми смених съединител.Още го карат. Сега карам Поло 1.4 Д вече е на 240000, а го взех на 70 000 на три години.Та двигателите имат потенциал за дълъг пробег, ама трябва да се грижим за тях.
  • 11 22222

    50 7 Отговор
    Само не купувайте TSI/TFSI. Горят масло като луди и късат верига на под 100 хил. км.

    Коментиран от #21, #22

  • 12 хъхъ

    31 9 Отговор

    До коментар #3 от "Един":

    1.6 102 e за предпочитане пред останалите недоразумения на VAG.
  • 13 Гледай мотора

    32 3 Отговор
    Френския К4М, който е на Клио и Дачия, изкарва 400 000. F4R изкарва 500 000.
  • 14 чат-пат

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "200000":

    карам един фокус, който е точно на 203к км. 1.5 бензин от наперските. не вярвях, че форд ще се държи добре, а разхода е повече от приличен: около 6.5 смесен
  • 15 Тйххиух

    57 3 Отговор
    Тези, които обясняват как на 200х км колата вече е мъртвец, явно пазаруват само от магазина или "върнати от лизинг от доверен доставчик". Ха, ха, ха, всичко на пазара е с превъртян километраж, често още преди да го качат на автовоза.

    Да, да , знам, точно ти си намерил еднорог и си си купил кола на 50х за хез пари и си нямал грижи, а всички други сме едеоти и ни ловят на гола кука с канап.

    Коментиран от #24

  • 16 Хохо Бохо

    11 33 Отговор
    Единственият надежден двигател над 200 000км, който все още е в производство и се вгражда е Тойота 4л бензин. Нищо друго. Тъй знам аз. Е малко скъп е за Ганя ама това са фактите
  • 17 Авто сервиз

    31 5 Отговор
    Стига с тези километри , аз я взех на 170хил и за една година и навъртях 30 хил . Диагностика , грижа и всичко е наред .Съседа ми кара мерцедес на 540 000 км и все някой иска да му го купува
  • 18 Над 200

    24 15 Отговор
    хиляди и малолитражка. По-добре избягвайте.
  • 19 нео

    29 7 Отговор
    Защо да избагваме , най много един ремонт на двигател да направиш , но после караш още поне 200х , казвам ти от опит
  • 20 Продавам

    12 15 Отговор
    Ауди на 500 000км.28годишно. За 10хил лв. Давам гаранция 5г и още 200хил км. Само да съм жив и здрав.
  • 21 Да ама не

    27 4 Отговор

    До коментар #11 от "22222":

    Може и да е вярно за някои автомобили, но след ъпгрейда през 2011, нещата се промениха…все пак, 1.4 бензин на ВАГ си остава най-скапаният двигател.
  • 22 соломон предателят

    38 9 Отговор

    До коментар #11 от "22222":

    Имах и то няколко едно разбрах --колкото си по далеч от Немските особено произведените след 2005 година EURO-4 толкова по добре - проблемна електроника , чакане по сервизите губене на време , пари , нерви едва едва изкараха 200 хиляди със сервизно минало ( до 2016 ги знам след това не знам качеството им) и си казах Никога повече Немска кола . (това е моето лично мнение всеки сам да решава).

    Коментиран от #28

  • 23 Лют

    18 13 Отговор
    Дъстър 2020 година.
    В момента на 160000 км.
    Никакви ядове.
    1.6 бензин.
    Кво купувате вие на 10-15 години....незнам.
    Трошете си главите.
  • 24 Язе

    11 3 Отговор

    До коментар #15 от "Тйххиух":

    Амче пробвай нещо купувано ново в БГ, с тоя пробег и обслужвано при представител на марката.
    Не е кат да няма.
  • 25 Пак ви

    23 8 Отговор
    Пак ви забиват в калта. Вместо да си мечтаете за нова и здрава. Не ви ли омръзна живот втора употреба?
  • 26 Опит

    20 3 Отговор
    Преди години купих едно Ауди А6, с великия 1.8т, 150 к.с. Колата беше от 2001а на реални 299 000км при покупка. На тази кола никога не доливах масло, моторът имаше спокоен ход, мощност, страхотен. Колата я продадох, защото все изникваха по дребни проблеми от старост, докато накрая камъче удари някаква тръбичка на климатика и ми поискаха пари за поправка колкото цялата кола.
    Друг много здрав мотор, който съм карал е 1.8 атмосферен на пасат. Уникално здрав и безпроблемен мотор.
  • 27 оня с коня

    24 3 Отговор
    искам да обърна внимание на тия които се втренчват в Километропоказателя че зависи как и КЪДЕ е карана колата- дали с преобладаващ Градски,или Междуградски пробег защото едно е да въртиш километри извън града на 6-та предавка,съвсем друго е да навъртиш същите километри в Града на втора,трета или четвърта скорост.Т.е. градските километри амортизират почти 2 пъти повече двигатела.Отделно пък Бензинките са двойно по-оборотни от дизела,което също амортизира значително повече двигатела.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Майк Байк

    10 4 Отговор
    Не си купуваме Никаква кола над 200 000!!!

    Коментиран от #33, #37

  • 30 БоГат

    9 4 Отговор

    До коментар #9 от "Не, пич,":

    Богати са защото държат правителството на изчотноевропейски държави като нашата да им работят и да им купуват китайските стоки от техните магазини. Я се опитай да накараш една индийска провинция да работи за българския интерес и ще видиш дали няма да минем немците по "богатство"
  • 31 Хитран

    7 10 Отговор
    Стига с тия строшени фордове , кии и дачии.2.0 TDI WV - 500000 минимум.
  • 32 Кукото

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Сатана Z":

    Бая та върти кратуната

    Коментиран от #39

  • 33 Кукото

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "Майк Байк":

    То други няма,освен нова
  • 34 Все тая

    7 2 Отговор
    Най-добре никаква с такъв пробег 😁. След 3 години на вторични
  • 35 Немски Енженерин

    17 6 Отговор
    Глупостите на германците, дали на света канцерогенните ТДИ, край нямат.

    Обикновен прост японски с верига, без турбо, без директна инжекция, с ръчка. Сменяш редовно течности, чистиш, 1 гарнитура и 1 млн км ги правиш.

    Другото е висене по сервизите.
  • 36 Гост

    7 0 Отговор
    Вече последната грижа май е пробега на употребяван автомобил, като се нагледах на удряни автомобили... Счупена броня добре, но заварявани греди... И след това бъдещия собственик си мисли, че има сигурен автомобил, без значение марка, години от по-стари та чак по-нови...
  • 37 Шерлок Холмс

    7 1 Отговор

    До коментар #29 от "Майк Байк":

    Споделям! Много хора говорят за "железните" стари автомобили... до момента в който не седнат в нов! И мигом ги забравят. Истината е, че стария автомобил е просто хазарт - тръгваш за морето, и на Ихтиман "оня отгоре" променя плановете ти. Толкова за старите автомобили. Да не забравяме физиката - умора на метала, "дребни" хитрости на предишните собственици, шофьори преди теб които са карали лигаво... въобще, няма нужда.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Муфаса

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Кукото":

    Ми не знам - ти би ли си купил такъв "200 хилядник"? Е така, от любопитство?

    Коментиран от #42, #47

  • 40 Истината

    3 1 Отговор
    Двигателят, който хвалите и от който произлиза цяло семейство 1.6, 1.8 и 2.0 без турбо е чисто и просто 60-тарски мерцедесов, попадал през ауди в компанията фолксваген.
  • 41 Факт

    7 1 Отговор
    Написаното в статията е вярно 1.6 102 коня е един от най-добрите двигатели изобщо. Написаното е валидно за всеки ВАГ с този двигател, а не само за Шкода.

    Освен в Шкода този двигател се слага и във Фолксвагени и в АУДИ и в Сеат.

    Аз го предпочитам в Ауди , защото харесвам комфорта и управлението на Ауди.

    Доста е икономичен и в градско и извънградско. Динамиката е нормална. Тук никой не се обсъждат състезания и градски ралита. Това е надежден и евтин за поддръжка двигател, подходящ за по-улегнали хора.
  • 42 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #39 от "Муфаса":

    Да. Бих купил. Аз километри не гледам. Важно е състоянието. Ако има нужда от ремонт, ще се оправи. Не е драматично
  • 43 Истината

    6 2 Отговор
    1.6 си е пенсионерски двигател, горен разпределителен вал, във версията с 102 к.с. с хидравлични повдигачи.Шумен като дизел, но при майстора не ти се мръщят и е лесен за поддръжка.За нашите условия е един чудесен избор.
  • 44 Фен

    3 2 Отговор
    От 2012 съм си внесъл Порше Кайен 2009г. 3.6 мотор от САЩ и да чукам на дърво, вече 210 хиляди километра нищо освен обслужване не е мръднало. Беше на 35 хиляди километра и съм доволен от автомобила!
  • 45 билиту

    3 0 Отговор
    Опел Вектра Б, 1.8 бензин/газ. Взех я на 199 хиляди. Вече гони 400К. Масло не доливам. Колата ме слуша и никога не ме е оставила на път. Мисля да я сменя само, защото вече ми омръзна и търся нещо различно. Новите пластмасови играчки не ми харесват. Пак ще взема дърта, но по-висока и 4х4. По всяка вероятност ще бъде японска. Като се счупи, ще я оправя. На нечии препоръки и статистики не се осланям.
  • 46 СЗО

    3 0 Отговор
    Заглавието е оксиморон. Ако една кола на 200 хил е добра, тя не е евтина.
  • 47 СЗО

    3 0 Отговор

    До коментар #39 от "Муфаса":

    90% процента от германския внос в България е над 200 хиляди. Друг е въпроса какво показва таблото.