ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
И тук трябва да е така!Кои карат такива автомобили в България?Кои са виновни за състоянието на държавата?Да!Същите!Парите за тези коли са КРАДЕНИ от хората.
Такива коли, особено Порше-то, са си произведения на изкуството, и за мен е немислимо да се унищожават. Все едно да му запалят колекцията от картини или китайски вази примерно. Мисълта ми е, че тия по-добре да бях разбили кратуната на собственика, вместо колата му.
Колите са застраховани на 1000% така че му дреме. Факта че има GV12 в колекцията си, което е с цена от 800 бона... Иначе кофти, особено за G-то , но този долу който казва че трябвало така и тука, ще ти кажа че не всички, които карат скъпи коли са виновни с нещо персонално за състоянието на държавата. Не казвам че няма невинни, но има и хора с честен бизнес, които работят с чужбина и не крадат народна пара, а карат такива автомобили. Също така е крайно време и хората да започнат да поемат отговорност за състоянието на държавата, щото ония за да са в парламента, някой ги е вкарал там или ако не, то поне е длъжен да ги изкара, след като не е съгласен с управлението им,ама нали това изисква стоене по площади сблъсъци с полиция, друго си е в нас на топло и ако може някой друг да свърши работата или комунягите сами да се разкарат!!
Добре ясно е, че тези коли на политиците са закупени с мръсни пари...с парите от гърба на хората, но каква вина имат самите коли?
Защо ги чупят просто така?...трябва да вземат собствениците им да потрошат и да ги избият, а за колите ще се намери кой да ги кара...не те са виновни за състоянието в държавата, а техните притежатели
Ма разбира се, няма нищо по-справедливо! Това са коли купени с крадени пари, на олигарси или синчета на олигарси. Какво че ги слагат там на показ, се едно казват "ето ме аз съм тарикатчето "!
Да, хората, които карат такива коли с крадени пари може би заслужават това възмездие (или по-скоро друго, от което реално би ги заболяло). Само че и аз карам такава кола, и си изкарвам парите с напълно легален бял бизнес стартиран от нулата и си плащам всички данъци, че и заплати на 300 човека, някои от които също могат да си позволят коли, които правят впечатление. Изказванията на комплексирани от ширещата се по нашата земя наглост и безнаказанот хора не трябва да слагат всичко под общ знаменател. И мен ме дразнят, но не забравяйте как преди 60-70 години много хора биват набедени за "гадни гнусни индустриалци" и захвърлени в затвора да умрат, а"спасителите" малко по малко се превърнаха в узурпаторите, против които сега всички протестират.
Не всички хора, които са богати са с пари крадени от народа. Има хора с честен бизнес, който все пак си харчат парите, а не тънат в мизерия само защото някой си ги смята за тарикати. На тебе хубаво ли щеше да е ако си имаше фирма, която честно произвежда нещо и го продава и някой човек ей така от завист ти счупи колата?(не говоря, че горните хора, че са честни, но има и други по-добри начини от това да трошиш произведения на изкуството, само защото собственика им е тарикат)
Принципно е така, но в момента положението (особено в нашата държавица) е по-различно. Пропастта между бедните и богатите е толкова голяма, че се изгуби нишката между двата "лагера". Колкото са по-отдалечени тези слоеве, толкова по-големи са неразбирателството и несъпричастността им един към друг. Когато някой работещ (беден работещ, студент и т.н.) се чуди как да си плати сметките, как очакваш да прояви разбиране към богатия!? Защото работил честно ли?. Друг е въпроса точно колко честно е забогатял. В България нямаш ли необходимите връзки, е много трудно да се реализираш. Това, което ми прави впечатление е, че много хора бъркат социалната несправедливост със завистта. Все едно да си стоял гладен 2 седмици (на никой не го пожелавам) и да седнеш на отрупана маса с всякакви вкусотии, но да нямаш право да си вземеш, а другия срещу теб да мляска сладко и да те изгледа, като ти каже - "да не бида ми завиждаш". Не вярвам да са много хората, които се радват на чуждия успех при положение, че самите тях не ги е сполетял.
Може и да има такива за каквито говорите, но аз не познавам такива.Всички богаташи в района където живея са бивши партиици бивши директори на заводи, фабрики рудници и синовете и внуците им.Сега те управляват частните си фирми направени с куфарчетата от Андрей Луканов и хората им работят по 10-12 часа без почивни дни и отпуск.Аз съм работил при такъв човек и им знам всичките шмекерии и мизериики.
Точно така е, да не ви правят на глупаци! Те внуците на партийците
вече легално печелят, но всичко започва с ГОЛЯМОТО КРАДЕНЕ от 89 насам ! И те самите дори си вярват че не са крали !!!
Има хора като теб, според които всички успели в бизнеса са откраднали нещо, за да успеят. И естествено хората като теб не са успели, защото свързват възможността за успех с възможността да крадеш, а на теб за съжаление не ти се е отдала тази възможност (или пък в много редки случаи си я пропуснал, това ако е така го уважавам). Забравяш хората, които вместо да търсят спънката навън я намират в себе си и работят за да я превъзмогнат. Как точно ще ми обясниш факта, че познавам хора които започнаха бизнес след 2000-та година с пари назаем и сега спокойно могат да бъдат окачествени като успешни предприемачи? Прочети ми коментара по-долу и не си прави труда да ми отговаряш, знам че не мога да те убедя. Мислех че хората, които са на това ниво на светоглед не са хората, които четат новини в интернет и коментират, но уви...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 georgi
11:15 20.02.2014
2 Никой
11:15 20.02.2014
3 I'm back
Коментиран от #14
11:54 20.02.2014
4 Васил Василев
12:30 20.02.2014
5 Mercedes-Benz
13:25 20.02.2014
6 Кобрата
Защо ги чупят просто така?...трябва да вземат собствениците им да потрошат и да ги избият, а за колите ще се намери кой да ги кара...не те са виновни за състоянието в държавата, а техните притежатели
15:04 20.02.2014
7 мечока
15:47 20.02.2014
8 мечока
15:47 20.02.2014
9 мечока
15:48 20.02.2014
10 мечока
15:49 20.02.2014
11 мечока
15:50 20.02.2014
12 Vasik Atanasova
19:52 20.02.2014
13 тодор попов
21:22 20.02.2014
14 Никой
До коментар #3 от "I'm back":
Не всички хора, които са богати са с пари крадени от народа. Има хора с честен бизнес, който все пак си харчат парите, а не тънат в мизерия само защото някой си ги смята за тарикати. На тебе хубаво ли щеше да е ако си имаше фирма, която честно произвежда нещо и го продава и някой човек ей така от завист ти счупи колата?(не говоря, че горните хора, че са честни, но има и други по-добри начини от това да трошиш произведения на изкуството, само защото собственика им е тарикат)Коментиран от #16
21:25 20.02.2014
15 скар фейс
Коментиран от #22
23:17 20.02.2014
16 скар фейс
До коментар #14 от "Никой":
Коментар @ 15 е до теб. :)23:18 20.02.2014
17 I'm back
Коментиран от #18, #19
10:14 21.02.2014
18 скар фейс
До коментар #17 от "I'm back":
Точно така е. Напълно съм съгласен.16:12 21.02.2014
19 мечока
До коментар #17 от "I'm back":
Точно така е, да не ви правят на глупаци! Те внуците на партийцитевече легално печелят, но всичко започва с ГОЛЯМОТО КРАДЕНЕ от 89 насам ! И те самите дори си вярват че не са крали !!!
Коментиран от #23
18:13 21.02.2014
20 наско стоилов
23:44 21.02.2014
21 Vasik Atanasova
01:02 22.02.2014
22 Никой
До коментар #15 от "скар фейс":
Така е. Това си е просто заложено в човека - завистта.16:19 22.02.2014
23 тодор попов
До коментар #19 от "мечока":
Има хора като теб, според които всички успели в бизнеса са откраднали нещо, за да успеят. И естествено хората като теб не са успели, защото свързват възможността за успех с възможността да крадеш, а на теб за съжаление не ти се е отдала тази възможност (или пък в много редки случаи си я пропуснал, това ако е така го уважавам). Забравяш хората, които вместо да търсят спънката навън я намират в себе си и работят за да я превъзмогнат. Как точно ще ми обясниш факта, че познавам хора които започнаха бизнес след 2000-та година с пари назаем и сега спокойно могат да бъдат окачествени като успешни предприемачи? Прочети ми коментара по-долу и не си прави труда да ми отговаряш, знам че не мога да те убедя. Мислех че хората, които са на това ниво на светоглед не са хората, които четат новини в интернет и коментират, но уви...19:54 23.02.2014