9 Август, 2024 17:19 2 118 13

Mazda започна да таксува клиентите си с абонамент за екстри

  • mazda-
  • екстри-
  • такса
Mazda започна да таксува клиентите си с абонамент за екстри - 1

Въпреки че Mazda открито обявява опции за абонамент от 2019 година, това не прави подхода по-привлекателен. Много клиенти вече изразяват своето недоволство. Особено сега, когато безплатните три години на Mazda Connected Services започват да изтичат за някои клиенти.

Немалко собственици вече изразиха недоволството си през социалните медии, за това, че трябва да плащат месечен абонамент от $10, за да продължат да имат достъп до функции като дистанционно стартиране, например.

Mazda предложи своите свързани услуги в началото като безплатен тригодишен пробен период за купувачи на нови автомобили, стартиран за първи път през 2019 година. Японците решиха да удължат този пробен период, но сега изглежда той свършва.

И много собственици не са готови да плащат, особено за възможността за дистанционно стартиране. Автомобилният производител каза, че ще популяризира свързаните услуги от 2019 година като безплатен тригодишен пробен период, който ще изисква абонамент след датата на изтичане.

В допълнение към дистанционното стартиране, пакетът предлага дистанционно влизане без ключ, информация за състоянието на превозното средство като ниво на гориво, сервизни предупреждения, търсачка на менюто на превозно средство, автоматизирано набиране на 911 и др.

Mazda е само един от няколкото автомобилни производители, които разширяват абонаментните услуги, но искат заплащане за тях. А преди това изискваха само еднократни плащания на мястото на продажба.

BMW се опита да таксува екстри, като отопляеми седалки, но приемането беше твърде слабо и компанията го отмени. Но това не спря Toyota, Audi и дори Mercedes, които се опитват да таксуват хората с редовна такса за определени функции. Софтуерът и интернет свързаността улесниха компаниите да контролират този вид услуги към своите клиенти.


Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Х

    14 3 Отговор
    Екстрите вече са платени с купуването на колата.

    Коментиран от #2

  • 2 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Х":

    Платени, като оборудване, но не като ползване.
  • 3 ⚒️⚒️⚒️⚒️

    17 2 Отговор
    Ей, ненаситихте се бе, искахте мита за евтини те китайски коли, нищо, че повечето компании произвеждат именно във Китай, сега плащай за екстри. Накрая, никой няма да ви купува!!!!
  • 4 Порно

    9 5 Отговор
    То навсякъде искат абонамент за Уиндоус, ама нали знаете как е у нас?
  • 5 Бен тен

    9 4 Отговор
    Таксата е за свързаност .
    В автомобила има сим карта , а тя трябва да се свърже през някой мобилен оператор.
    Парите не са за Мазда , а за мобилния оператор реално.
    Мазда са поставили GSM communicator в автомобила на да искаш и да ти плащат таксата към мобилния оператор е нахално от страна на клиентите .
    За който иска да има непрекъсната връзка с автомобила си от голямо разстояние, това е единствения вариант - през GSM мрежата .
    И все някой трябва да плаща сметката накрая.

    Коментиран от #9

  • 6 Венци

    10 2 Отговор
    Между другото и при Тесла точно тази такса за връзката с интернет е платена. Ясно е че парите не остават за Тесла а за мобикома.
    Интересно кога ли Мъск ще реши да ги върже към сателитите се и да прескочи операторите.
  • 7 Хмм

    11 2 Отговор
    Скоро ще ни свържат към мобилния оператор и капака на тоалетната чиния. Плащаш с sms и капака се отваря. Иначе капака си стои заключен и какво ще стане с гащите ти си е твой проблем.
  • 8 Няма

    5 1 Отговор
    нещо съзсадено от човек да не бъде хакнато от човек. Идейти на млади меринждеи винаги свършват с глътване на вода.
  • 9 Антон

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "Бен тен":

    Грешиш! Зависи от приизводителя. Не знам как е при мазда, но ще ти кажа за последните модели на мерц, порше, бмв.
    При мерц, си плащаш такса за мобилен нет към оператора. При наличие на нет в колата, мерц имат приложение с което можеш да си гледаш къде ти е колата, и разни други функции. Всички това обаче трябва да си заплатиш таксите към мерцедес.
    При порше, колата дойде с вградена сим карта, която порше е заплатила към чужд оператор за първитв 3 години. После ако искаш да ползваш трябва да си платиш. Пак пред приложение тъпотии.При бмв също трябва да си заплатиш към производителя цената на услугите които ползааш - онлайн ъпдейти и т.н. През тези апликации, 99% са пълни безмислици. Най-смисленото, за което човек си струва да заплати е трафика в реално време, като получаваш инфо на навигацията, къде има тапи и задръствания. Всичко това черпи инфо от някакви алгоритми на гугъл през нета. Да не се бърка с TF на всички навигациите. Това е най-полезното, защото при големи задръстеания веднага преичислява маршрута, особено в западна европа където е наситено с всевъзможни пътища.

    Коментиран от #12

  • 10 ДЕДО

    3 1 Отговор
    По колко пъти трябва да се плаща за екстри които са заплатени ногато е закупуван автомобила. Вие клиентите за баламурници ли ги имате ? А ?

    Коментиран от #11

  • 11 Фхбхк

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "ДЕДО":

    Аз, ти и още няколко човека мислим така, обаче продажбите вървят със страшна сила, така че явно не са луди производителите, които ядат зелника.
  • 12 MМммммм

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Антон":

    При Мерцедес изброените от вас приложения са безплатни
  • 13 Язе

    3 0 Отговор
    Не бих си купил кола с абонамент за екстри. Бих избрал друга марка. Аз не робувам на марки.