13 Септември, 2024 14:43 3 934 21

Renault Scenic E-Tech вече се продава у нас. Ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

  • renault-
  • e-tech-
  • scenic-
  • цена-
  • бг цени

Електрическия модел се предлага в три нива на оборудване

Renault Scenic E-Tech вече се продава у нас. Ето колко струва (БГ ЦЕНИ) - 1

Петото поколение на Renault Scenic дебютира като изцяло електрически модел, базиран на платформата CMF-EV, подобно на своите електрически „братя“ Renault Megane E-Tech и Nissan Ariya. Изцяло новият Scenic E-Tech, който ще се произвежда във фабриката на Renault в Дуай и ще се предлага с избор от два варианта на задвижване с нулеви емисии, като и двете се захранват от никел-манганово-кобалтови батерии LG (NMC).

Renault Scenic E-Tech вече се продава у нас. Ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

По-евтината версия се предлага с монтиран отпред електромотор, който генерира 170 конски сили и въртящ момент от 280 нютон метра. Той се захранва от 60-киловатчасова батерия, която може да осигури пробег от 420 километра. Тази версия пристига с начална цена от 82 990 лева в ниво на оборудване evolution.

Renault Scenic E-Tech вече се продава у нас. Ето колко струва (БГ ЦЕНИ)

По-мощният вариант е с двигател с 220 к.с. и въртящ момент 300 нютон метра, който се захранва от батерия с капацитет 87кВтч и пробег от 620 км. В този случай е възможно бързо зареждане с мощност до 150 кВ, спринтът до 100км/ч отнема 8,4 секунди, а максималната скорост е 170 км/ч. Тук се предлагат две нива на оборудване, techno и spirit Alpine, като цените започват от съответно 94 990 и 99 990 лева с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    7 6 Отговор
    супер
  • 2 ужастъ

    25 4 Отговор
    100 000 лева не стигат за рено
  • 3 Субар

    11 19 Отговор
    Имах рено Scenic от 2004г, купих го през 2009г. Три години стоя по сервизи.
    2016 отиде на скрап, за чайници и детски играчки...

    Коментиран от #13

  • 4 тойота

    14 14 Отговор
    Ако прежалиш 100 000 за Рено , значи може да прежалиш малко повече за Тойота Рав 4 плъг-ин хибрид , което си е доста смислена покупка . Ако се насочи човек към чистия хибрид , дори може и да му стигнат парите

    Коментиран от #16

  • 5 Седмия Властелин на Аменти.

    13 15 Отговор
    Електрическите коли няма да съществуват до 2025 година.
    ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА.
    Това е най-голямото падение на автомобилната индустрия за всички времена.
    ПАРОДИЯ на еврейския коварен план за поробването на планетата ни.
  • 6 Cто хилки

    2 2 Отговор
    Сви са запратите, че нещо не вдянав? Ако гаранцията е 5 години, 20 годишно в кофата?! Е зависи за колко ще се продаде после, ама ...
  • 7 Ппдцздпцд

    12 1 Отговор
    Още през далечната 2008г, Еспасите бяха с някакви такива цени, започващи от 80хил. лева. Тогава Сцениците бяха по 38-42хил и бяха ванове, а не джипо-подобна конфекция. Моят от онзи период още си го карам, но явно ще е последната нова кола, която ще си купя.
  • 8 Дедо ви

    6 7 Отговор
    Всички новини за нови електрически коли ги посрещам с израза "Уотевър!". На път съм да си купя първия в живота ми бензинов V8, напук на всички изкуствени трендове. Надявам се да не е последния.

    Коментиран от #11, #15

  • 9 Гост

    10 1 Отговор
    Красота, но прекалено скъпа. Впрочем, като всички останали електрически автомобили.
  • 10 Спиридон

    10 4 Отговор
    В момента според мен ситуацията на пазара е състезание между купувачите и авто индустрията кой ще издържи по-дълго - купувачите да си карат старите нормални ДВГ коли докато могат или авто индустрията да си пробутва фалшивите електрички, които никой не иска. Като гледам индустрията започна да се пропуква вече. Дано политиците да разберат този потребителски шамар и да отменят безумните забрани и еко изисквания към автомобилостроителите.
  • 11 Аз си

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дедо ви":

    Купих V8.Няма такъв кеф…
  • 12 е=един

    4 2 Отговор
    Екологията без китайците - много е скъпа бе! Та на фокуса на "зелените" : кое ви е по-ценно екологията или печалбите под лозунгите за екологията???
  • 13 потребител

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Субар":

    Сеник 2 беше куцо магаре. Сеник 1 с двигател F7R беше най-добрият вариант.
  • 14 Сър Мастър Бейтс

    6 5 Отговор
    За 75к се взима ново Камри 2.5 хибрид с 225 коня, което е около 14 пъти повече кола от това нещо от статията... Рено явно имат много лошо чувство за хумор...
  • 15 Чичката

    0 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дедо ви":

    Поздравления за добрите ти намерения. Аз карам купен нов Форд Експлорър3.0 цилиндъра плъгин хибрид със системна мощност 460 к.с. и 825 Нм въртящ момент-удоволствието е невероятно. Пожелавам ти успех.
  • 16 да ама не

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "тойота":

    Точно от 95 х. лева почва РАВ4плъгин. Ракета с 306 кс и 5.6с ускорение. Карах го, отличен е. Значително по-евтин е обикновения хибрид 220кс, също идеален. А и отстъпка може да направят. Къде отива това Рено с тия цени. Затова казвам, че по-евтина нова кола от Тойота, няма.

    Коментиран от #19

  • 17 ,Аз казвам

    3 1 Отговор
    "Затова казвам, че по-евтина нова кола от Тойота, няма."

    Получаваш каквото си платил. Дачиа също са по-евтини от Порше, а китайските от Тойота.

    Коментиран от #18

  • 18 да ама не

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от ",Аз казвам":

    Много опростено казано. Ще се опитам кратко да обясня-Тойота/Лексус е производител с по-добри качества от другите марки и с по-добра надеждност. Същевременно и с по-ниски цени. Като се има предвид най-оптимизираното производство и най-мащабно производство, това е лесно обяснимо. И един пример-преди години Хонда бяха голям конкурент на Тойота, сега са много, много далеч от нивото на Тойота.Даже вече поостарелия РАВ4плъгин е много по-добър от ЦРВплъгин, а много по-евтин. Сивик хибрид е колкото Камри хибрид, смях, смях.С другите марки е същия смях.
  • 19 Дфен

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "да ама не":

    Ярис струва от 40 нещо не си в час

    Коментиран от #20

  • 20 Такива работи

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Дфен":

    То се вижда по улиците, даже няма нужда от статистики, кой е в час. Нов Ярис хибрид до Ярис крос. Тойота хибрид до хибрид. Все едно, че в БГ се произвежда Тойота. Преди 20 години така беше с Форд, след това френските, чак сега им увряха междуушията.
  • 21 Читател

    0 1 Отговор
    100 бона за Ел Рено.И почвам да се смея бате