Петото поколение на Renault Scenic дебютира като изцяло електрически модел, базиран на платформата CMF-EV, подобно на своите електрически „братя“ Renault Megane E-Tech и Nissan Ariya. Изцяло новият Scenic E-Tech, който ще се произвежда във фабриката на Renault в Дуай и ще се предлага с избор от два варианта на задвижване с нулеви емисии, като и двете се захранват от никел-манганово-кобалтови батерии LG (NMC).
По-евтината версия се предлага с монтиран отпред електромотор, който генерира 170 конски сили и въртящ момент от 280 нютон метра. Той се захранва от 60-киловатчасова батерия, която може да осигури пробег от 420 километра. Тази версия пристига с начална цена от 82 990 лева в ниво на оборудване evolution.
По-мощният вариант е с двигател с 220 к.с. и въртящ момент 300 нютон метра, който се захранва от батерия с капацитет 87кВтч и пробег от 620 км. В този случай е възможно бързо зареждане с мощност до 150 кВ, спринтът до 100км/ч отнема 8,4 секунди, а максималната скорост е 170 км/ч. Тук се предлагат две нива на оборудване, techno и spirit Alpine, като цените започват от съответно 94 990 и 99 990 лева с ДДС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Град Козлодуй
14:45 13.09.2024
2 ужастъ
14:45 13.09.2024
3 Субар
2016 отиде на скрап, за чайници и детски играчки...
Коментиран от #13
14:52 13.09.2024
4 тойота
Коментиран от #16
14:54 13.09.2024
5 Седмия Властелин на Аменти.
ПОМНЕТЕ МИ ДУМАТА.
Това е най-голямото падение на автомобилната индустрия за всички времена.
ПАРОДИЯ на еврейския коварен план за поробването на планетата ни.
15:08 13.09.2024
6 Cто хилки
15:10 13.09.2024
7 Ппдцздпцд
15:29 13.09.2024
8 Дедо ви
Коментиран от #11, #15
16:01 13.09.2024
9 Гост
16:17 13.09.2024
10 Спиридон
16:34 13.09.2024
11 Аз си
До коментар #8 от "Дедо ви":
Купих V8.Няма такъв кеф…17:00 13.09.2024
12 е=един
17:09 13.09.2024
13 потребител
До коментар #3 от "Субар":
Сеник 2 беше куцо магаре. Сеник 1 с двигател F7R беше най-добрият вариант.17:24 13.09.2024
14 Сър Мастър Бейтс
18:39 13.09.2024
15 Чичката
До коментар #8 от "Дедо ви":
Поздравления за добрите ти намерения. Аз карам купен нов Форд Експлорър3.0 цилиндъра плъгин хибрид със системна мощност 460 к.с. и 825 Нм въртящ момент-удоволствието е невероятно. Пожелавам ти успех.18:56 13.09.2024
16 да ама не
До коментар #4 от "тойота":
Точно от 95 х. лева почва РАВ4плъгин. Ракета с 306 кс и 5.6с ускорение. Карах го, отличен е. Значително по-евтин е обикновения хибрид 220кс, също идеален. А и отстъпка може да направят. Къде отива това Рено с тия цени. Затова казвам, че по-евтина нова кола от Тойота, няма.Коментиран от #19
20:56 13.09.2024
17 ,Аз казвам
Получаваш каквото си платил. Дачиа също са по-евтини от Порше, а китайските от Тойота.
Коментиран от #18
08:16 14.09.2024
18 да ама не
До коментар #17 от ",Аз казвам":
Много опростено казано. Ще се опитам кратко да обясня-Тойота/Лексус е производител с по-добри качества от другите марки и с по-добра надеждност. Същевременно и с по-ниски цени. Като се има предвид най-оптимизираното производство и най-мащабно производство, това е лесно обяснимо. И един пример-преди години Хонда бяха голям конкурент на Тойота, сега са много, много далеч от нивото на Тойота.Даже вече поостарелия РАВ4плъгин е много по-добър от ЦРВплъгин, а много по-евтин. Сивик хибрид е колкото Камри хибрид, смях, смях.С другите марки е същия смях.09:48 14.09.2024
19 Дфен
До коментар #16 от "да ама не":
Ярис струва от 40 нещо не си в часКоментиран от #20
12:18 14.09.2024
20 Такива работи
До коментар #19 от "Дфен":
То се вижда по улиците, даже няма нужда от статистики, кой е в час. Нов Ярис хибрид до Ярис крос. Тойота хибрид до хибрид. Все едно, че в БГ се произвежда Тойота. Преди 20 години така беше с Форд, след това френските, чак сега им увряха междуушията.12:32 14.09.2024
21 Читател
16:25 17.09.2024