След дългогодишен спор между Германия и Италия, германските шофьори отново могат да бъдат глобени, ако нарушат правилата за движение, докато са в Италия. Това съобщава Spiegel.
Германия и Италия се споразумяха да споделят допълнително данни за превозните средства и техните собственици, включително глобите, наложени на тези превозни средства, съобщи Федералната агенция за автомобилен транспорт.
От както обменът на данни започна отново да действа само в популярния сред германските туристи град Мерано в Южен Тирол са натрупани 230 000 евро глоби на германските собственици на автомобили.
Това е благодарение на системата за автоматично записване на нарушенията. На нарушителите вече могат да се изпращат наказателни актове и те ще трябва да ги платят. Други градове, в които германските шофьори най-често нарушават правилата за движение по пътищата са Рим, Болцано и Флоренция.
Причината други страни - не само Германия, но също Австрия и Нидерландия - да спорят с Италия относно споделянето на данни за собствениците на превозни средства е, че Италия не използваше системата, за да проверява за други нарушители.
Италианският министър на транспорта, вицепремиерът Матео Салвини наскоро обясни спора като "технически проблеми в системата", които очевидно вече са разрешени. Германската агенция сега потвърди, че споделянето на данни се случва отново и е възобновено от миналата седмица.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Лумпен
Подле почва дрането ....!
Коментиран от #4, #15
16:34 25.09.2024
2 емилян
Коментиран от #5, #16
18:49 25.09.2024
3 емилян
18:52 25.09.2024
4 Танко
До коментар #1 от "Лумпен":
Какво ще стане, ако стадото спазва правилата за движение?18:52 25.09.2024
5 това на жабарите
До коментар #2 от "емилян":
е класика за огряничения трафик и почти винаги улиците в зоната са еднопосочни, т.е искаш не искаш се набиваш в зоната и го ядешКоментиран от #9, #10, #13
19:01 25.09.2024
6 Луганск
Цената е от 2,99 милиона рубли, включително субсидията.
"АвтоВАЗ" започна серийно производство на електромобили "0-0". Според президента на компанията Максим Соколов, производителят планира да пусне" няколко десетки " такива автомобили до края на 2024 година.
По-нататъшните обеми ще зависят от търсенето, развитието на инфраструктурата за зареждане в регионите и "фокусирането на мерките за стимулиране на държавата върху подкрепата на купувачите на наистина локализирани електрически превозни средства".
Електромобилът се произвежда в пълен цикъл, нивото на локализация надвишава 50%. "АвтоВАЗ" казва, че това е първият руски електромобил с "вътрешна батерия с дълбока локализация".
Според плана комбито 0-0 ще получи пътническа версия с пробег от 420 км и пътническа версия с пробег от 320 км, в зависимост от модификацията. Максимална скорост - 145 км/ч, ускорение до 100 км/ч за 9,5 секунди.
Без заглавие (4).jpeg
Цена 0-0-от 2,99 мл
19:08 25.09.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Фратели май есс
До коментар #5 от "това на жабарите":
Такива са плямпалниците,все ти говорят и се прят на готини,ама институциите яко суркат и свои и чужди за пари :(22:38 25.09.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Пепи
км/ч в лявата лента при наличие на сложена стационарна камера ииии...... пей сърце!!!!!! . Бг шофьорите ще плащат !! Никъде в Европа го няма това безхаберие!
22:55 25.09.2024
13 емилян
До коментар #5 от "това на жабарите":
Напротив пътят е двупосочен не е еднопосочен . И тъй не си разбрал същността ,че е направено с цел да те глобят за да има пари за общината . От 2011 година съм в Европа не съм видял подобна Табела мафиозите са го измислили за пари даже от статията се разбира въпреки ,че конкретно не е казано...22:58 25.09.2024
14 А при нас кога
09:39 26.09.2024
15 Жйхдйк
До коментар #1 от "Лумпен":
Какво лошо да си искат парите за глоби...... то тук трябва да е същото, румънци и турци дето хвърчат да си плащат ,даже още на границите трябва да се "стрижат"14:54 26.09.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Русенец
06:58 27.09.2024