Volkswagen превключи на икономичен режим

3 Декември, 2024 11:04 2 733 22

  • volkswagen-
  • производство

Компанията въвежда нови мерки при създаването на нови модели

Volkswagen превключи на икономичен режим - 1

Вече ви информирахме, че компанията Volkswagen изпитва много сериозни финансови затруднения, поради което предприе редица мерки. След масовите съкращения, намаляване на заплатите и затварянето на някои заводи, сега компанията реши да предприеме още една стъпка, за да спести пари.

Както Кай Грюниц, ръководител на техническото развитие, казва в интервю за списание Automobilwoche, марката възнамерява да намали времето, необходимо за разработване на нови продукти. По предварителни оценки Volkswagen ще отделя от 30 до 36 месеца за създаването на нови модели.

По този начин ще може да се избегне остаряването на моделите дори на етапа на пускане. В крайна сметка сега този процес отнема до 4-5 години от началото на разработката до момента, в който нови продукти навлизат на пазара, което е много за съвременната автомобилна индустрия.

От VW също така планират да намалят броя на тестовите прототипи с поне 40% и да намалят времето за реални тестове. В същото време ще бъдат проведени по-голям брой симулации. Компанията е уверена, че това по никакъв начин няма да повлияе на качеството на произвежданите модели.

Но новата стъпка ще позволи значително намаляване на разходите. Също така времето за сглобяване на автомобили ще бъде намалено във фабриките. Това ще бъде постигнато чрез използването на по-модерни инструменти на конвейрите.

Следващият етап от намаляването на разходите ще бъде намаляването на броя на функциите. Предпочитание ще се даде на полезната функционалност, която според производителя има реална стойност. Всички тези моменти ще позволят на компанията да стане по-конкурентоспособна на пазара.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 "Величие"

    26 1 Отговор
    Направо на автопилот!!!
  • 2 Бъдеще

    33 7 Отговор
    Санкции, какво да правиш...
  • 3 фарс

    46 4 Отговор
    Превключили са на режим фалит. Китай чака да купи емблемата.

    Коментиран от #6

  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    35 7 Отговор
    А нов пакет санкции кога ❓
  • 5 Българин

    42 6 Отговор
    Истинското заглавие е "Фолксваген приключи" както и цяла западна Европа
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 3 Отговор

    До коментар #3 от "фарс":

    Те имат над дузина емблеми в концерна 😉
  • 7 тъй шъй

    27 2 Отговор
    Всяка стъпка ли ще проследим към фалита на ФВ. Вчера подобна новина. Това са процеси започнали преди 10-15 години с въвеждане на ТСИ ДСГ, продължили с безумна електрификация и лоша хибридизация.
  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    31 1 Отговор
    Накратко:
    по- малко време за обмисляне и
    по- малко време за тестване❗
    Който разбра, разбра 😉
  • 9 Мдаа

    2 10 Отговор
    "Вече ви информирахме"

    Вие ни информирахте и че Фолксваген е "бившия гигант".

    Такава загриженост от руските другаре.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Механик

    28 6 Отговор
    Санкциите работят и още как.
    Европа сама се гръмна в крака, да не река в главата. Но има и още. Европа по подобие на муха със смачкана глава, продължава да дърпа спусъка и си пуска куршум след куршум.
    Да, санкциЙ, електрокари, тротинетки... ПРОСПЕРИТЕТ, разбираш ли.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Таксиджия

    24 1 Отговор
    Те сегашните модели са пълна скръб като изработка и надеждност, не ми се мисли като превключат на на още по-икономичен режим какво ще е
  • 14 НИКО

    18 3 Отговор
    ХУБАВА КОЛА, НО КОГАТО ТЕ УПРАВЛЯВАТ ПРОСТИ ЕВРОПЕИСКИ УПРАВНИЦИ ЦЯЛА ЕВРОПА ЩЕ ЗАГИНЕ
  • 15 ТРЪМП

    20 1 Отговор
    ПРОСТА ЕВРОПА СЛАБИ ДЪРЖАВИ
  • 16 пълномащабен и непровокиран сарказъм

    19 0 Отговор
    намалят тестовите прототипи с 40% и това няма да повлияе на качеството... това говори много за качеството в момента
  • 17 Хехе

    14 2 Отговор
    Някои си изплакаха очите, че Фолксваген избраха да направят в Турция своя нов завод,а не в България! Види се,Господ е българин,щом в самата Германия над 10 хил. ще бъдат съкратени в 7 завода на фирмата!

    Коментиран от #18

  • 18 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Хехе":

    ааа що, у Турция като сега го пройзвеждат да не са си разплели чорапците , требеше ни корубината на нас а Ганьо може и да го побългари като му прасне един двигател на Тойота или Изузу например , къв е проблема и важното беше да има работна ръка и да няма глад , викаш нема специялисти не не нее , щеха да си се завърнат доста хора от чужбина които са обучени там Наще Сънародници и да си бачкат тук на местна почва , и парите да влизат държавата , но щом едни патици подрипваха и други папагалстваха , спечели тогава Ердоган както е и в поговорката двама се карат а третия печели винаги !!!.
  • 19 Цигалианец

    11 0 Отговор
    Швабите ще паднат в канала, а те са "мотора на Европа".Кво ли следва
  • 20 Цигалианец

    12 0 Отговор
    Познайте какво става с качеството.Прословутия германски инэенеринг ще падне в канала
  • 21 Пенчо

    13 0 Отговор
    Следващите модели ще са голяма скръб. Това искат да напишат. То сега има проблеми а като намалят с 40% тестовете още по зле ще стане.
  • 22 Цяла Европа ги спонсорира

    3 1 Отговор
    А те закъсали, какво да кажат, българите тогава!?